НачалоФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
11 216 преглеждания 69 отговора |
|
1 2 34
Doro42
преди 1 година

Здравейте, чудесно е, че нещата се развиха. 😊☘️

Чудя се кога ще стигнат парите, но се надявам да е възможно най-скоро. Не забравяйте да ни уведомите, когато го получите. Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!


просто бърза актуализация! Всички пари бяха преведени в сметката ми днес! Така че да, отне много време, но проработи! Наистина съм щастлив!

Автоматичен превод:
Doro42
преди 1 година

И така, виждам, че имахме щастлив вторник тук. Идеално и се радвам, че нямаш повече грижи. 🎉😊

Както и да е, тъй като отне около 15 дни, смятате ли, че ще останете тук, за да играете в това казино, или искате да намерите такова, където можете да правите тегления по-бързо? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

След като загубих €2000, просто исках да закрия акаунта и VIP агент ми писа 7 пъти с въпрос дали искам да остана!!! СТОЙТЕ ДАЛЕЧ, само загубите и „безплатните завъртания" също не носят печалби (50 безплатни завъртания и €6,00 печалби).

Не правете същата грешка!!! Също така, казиното не е законно в Германия!! Няма значение дали е в ЕС или не! Върнете си парите!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

След като загубих €2000, просто исках да закрия акаунта и VIP агент ми писа 7 пъти с въпрос дали искам да остана!!! СТОЙТЕ ДАЛЕЧ, само загубите и „безплатните завъртания" също не носят печалби (50 безплатни завъртания и €6,00 печалби).

Не правете същата грешка!!! Също така, казиното не е законно в Германия!! Няма значение дали е в ЕС или не! Върнете си парите!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря много, сега играя

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

След като загубих €2000, просто исках да закрия акаунта и VIP агент ми писа 7 пъти с въпрос дали искам да остана!!! СТОЙТЕ ДАЛЕЧ, само загубите и „безплатните завъртания" също не носят печалби (50 безплатни завъртания и €6,00 печалби).

Не правете същата грешка!!! Също така, казиното не е законно в Германия!! Няма значение дали е в ЕС или не! Върнете си парите!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, по-късно ли разбрахте, че казиното не е законно в Германия? Що се отнася до закриването на акаунта, успя ли или не? Мисля, че тези неща трябва да се приемат сериозно от казиното.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря много, сега играя

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, какво искаш да кажеш с написаното? Мислите ли, че ще отидете там, за да играете и да опитате, дори след като играчът е описал негативно преживяване?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, направих заявка за теглене и zotabet не прехвърля

все още чака 3 дни


Автоматичен превод:
business1
преди 7 месеца

здрасти Просто се чудя дали сте разрешили проблема със заявката за теглене?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, направих заявка за теглене и zotabet не прехвърля

все още чака 3 дни


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам за късния отговор. Как мина с тегленето, моля? Надявам се всичко да мине добре.

Автоматичен превод:
ivanmcml1
преди 7 месеца

Бих искал да чуя и новините.😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ще се радвам и на новини. Имам същия случай. След 3 дни след изтеглянето няма отговор. Много странно и непрофесионално.

Автоматичен превод:
ivanmcml1
преди 7 месеца

Говорим ли за най-първото теглене или вече имате опит с тегления тук?

Опитвам се да разбера дали трябва да се очаква някаква проверка, въпреки че съм съгласен, че казиното трябва да ви информира на първо място.

Може би е имало отговор през последните няколко часа? Това би било подходящо.

Е, по един или друг начин, уведомете ни как се справяте с получаването на парите от ZotaBet.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто искам да накарам хората да знаят, че този уебсайт няма да закрие акаунта ви, независимо колко пъти поискате. Преброил съм над 50 пъти, че тези хора са най-лошото, което можете да получите в обществото. Молех акаунта ми да бъде дори самоизключен, но агентът Ричард отказа да ми помогне. Не мога да повярвам, че това е позволено в днешното общество. Не очаквам казино гуру да се интересува, защото винаги сте на страната на букмейкъра. Но искам бъдещите клиенти да са наясно

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 7 месеца

Здравейте, мисля, че вероятно сте на това мнение главно поради вашите оплаквания. Но всеки ясно казва защо е сключен и защо е завършил така и не мисля, че бихме взели страна на когото и да било. Опитваме се да помагаме справедливо на играчите, но не можем сляпо да мислим, че всеки, който дойде тук, е прав и ще направим всичко за тях.

Нека обаче да стигнем до вашия проблем. Според това, което прочетох отново от жалбата , вие сте публикували няколко екранни снимки и научих от Вероника, че единственото нещо, което сте споменали, е, че не харесвате уебсайта. Това не ми звучи като искане за закриване на акаунт или самоизключване. Ако искате да направите нещо подобно, то трябва да е под някаква форма или трябва да бъде споменато, защото никой не може да разбере от факта, че казвате, че не харесвате сайта, че искате да закриете акаунта.

Така че, ако наистина искате да затворите акаунта, мисля, че трябва да го изясните и да напишете имейл.

Сигурен съм, че можеш да се справиш с това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега вървите по тънката линия! Ще внимавам какво ще кажеш след това. Уебсайтът трябва да ми сътрудничи, когато поискам самоизключване. Това е законът. Изпратих им имейл над 50 пъти с молба да се самоизключат. Намирам за тревожно, че смятате, че това е нормална практика. Какво трябва да направя, ако поискам постоянно самоизключване и те не го направят вместо мен? Просто го приемете и продължете напред. Това е основно това, което казвате.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече написах имейл, в който обяснявам за колко време и защо искам да се самоизключа.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Смятате ли, че е приемливо? Това е само тази сутрин. Това, което правят, е незаконно и искам да спрат. И ще го направят. С или без вашата помощ file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега вървите по тънката линия! Ще внимавам какво ще кажеш след това. Уебсайтът трябва да ми сътрудничи, когато поискам самоизключване. Това е законът. Изпратих им имейл над 50 пъти с молба да се самоизключат. Намирам за тревожно, че смятате, че това е нормална практика. Какво трябва да направя, ако поискам постоянно самоизключване и те не го направят вместо мен? Просто го приемете и продължете напред. Това е основно това, което казвате.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,

Мисля, че би било най-добре да обясня разликата между самоизключване и обикновено искане за закриване на акаунт. Има чувството, че липсата на знания ви води до погрешно разбиране.

„Значи да кажеш на някого, че не си щастлив. Не отговаря ли на изискванията?" Не, не отговаря на условията за незабавно самоизключване.

За да затворите окончателно акаунта си без никакво забавяне поради проблем с хазарта, всъщност трябва да информирате казиното, че се справяте с пристрастяването.

Ако не можете да споделите тази информация, не очаквайте подходящ отговор. В противен случай с такъв подход лесно би се злоупотребило. Дори за зависимите, не говоря за вас, са необходими прецизна стъпка и усилия, за да закриете акаунтите си по правилния начин.

Според жалбата не сте го направили.

Силно бих ви препоръчал да разгледате нашия безплатен електронен курс, наречен „Разширени прозрения: По-безопасен хазарт"

https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈

Така че никога повече няма да повторите грешните стъпки и това е важното. Ние се стремим да намалим потенциалната вреда чрез образование. Ако не знаете как на практика работи хазартната среда, напълно разбирам, че е лесно да почувствате, че нашият подход няма смисъл.

Заключение: Да кажете: „Хей, не съм доволен. Искам незабавно да затворя акаунта си" не е добър начин да поискате постоянно самоизключване поради проблем с хазарта.

Можете ли да помислите за това? Надявам се, че можете. Нашата цел е само да ви помогнем да разберете какво се случва.




Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И така, когато поискам самоизключване? Да не ме питат за причината?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини