Здравейте,
Мисля, че би било най-добре да обясня разликата между самоизключване и обикновено искане за закриване на акаунт. Има чувството, че липсата на знания ви води до погрешно разбиране.
„Значи да кажеш на някого, че не си щастлив. Не отговаря ли на изискванията?" Не, не отговаря на условията за незабавно самоизключване.
За да затворите окончателно акаунта си без никакво забавяне поради проблем с хазарта, всъщност трябва да информирате казиното, че се справяте с пристрастяването.
Ако не можете да споделите тази информация, не очаквайте подходящ отговор. В противен случай с такъв подход лесно би се злоупотребило. Дори за зависимите, не говоря за вас, са необходими прецизна стъпка и усилия, за да закриете акаунтите си по правилния начин.
Според жалбата не сте го направили.
Силно бих ви препоръчал да разгледате нашия безплатен електронен курс, наречен „Разширени прозрения: По-безопасен хазарт"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
Така че никога повече няма да повторите грешните стъпки и това е важното. Ние се стремим да намалим потенциалната вреда чрез образование. Ако не знаете как на практика работи хазартната среда, напълно разбирам, че е лесно да почувствате, че нашият подход няма смисъл.
Заключение: Да кажете: „Хей, не съм доволен. Искам незабавно да затворя акаунта си" не е добър начин да поискате постоянно самоизключване поради проблем с хазарта.
Можете ли да помислите за това? Надявам се, че можете. Нашата цел е само да ви помогнем да разберете какво се случва.
Hello,
I think it would be best to explain the difference between Self-exclusion, and ordinary request for account closure. It feels like your lack of knowledge leads you to misunderstand.
"So telling someone that your not happy. Doesnt qualify?" No, it does not qualify for immediate self exclusion.
In order to permanently close your account without any delay due to problem gambling, you actually need to inform the casino you are dealing with the addicition.
If you can't share this information, do not expect a proper response. Otherwise, such an approach would be misused quite easily. Even for addicts, and I'm not speaking about you, it takes a precise step and effort to close their accounts the right way.
According to the complaint, you failed to do so.
I would strongly recommend you browse our free e-course called "Advanced Insights: Safer Gambling"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
So you will never repeat the wrong steps again, and this is what matters. We aim to reduce potential harm through education. If you do not know how the gambling environment works practically, I totally understand that it's easy to feel that like our approach makes little sense.
Conclusion: Saying, "Hey, I'm not satisfied. Want to close my account immediately" is not a good way to ask for a permanent self exclusion due to having a gambling issue.
Can you please consider that? I hope you can. We only aim to help you understand what's going on.
Автоматичен превод: