НачалоФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Radka
|
14 220 преглеждания 74 отговора |
|
1...3 4
Jacko138

Ако сте постоянно самоизключени и казиното ви изпраща имейли, бих препоръчал да блокирате адреса, от който идват. Моля, какво да правим с подобни неща? Ние не сме решаващият орган в казината, който определя кой да получава имейли и кой не.

Със сигурност разбирам, че казиното не трябва да прави това, но ако не направите нищо по въпроса, не знам какво очаквате да направим.

Автоматичен превод:

Вие много бързо ги защитихте, когато това беше първоначалната ми жалба и въпреки това ми казвате нещата, които трябва да правя!!! Това е просто отвратително поведение от Zotabet, те трябва да уважават моето самоизключване. Това е наистина лошо от ваша страна и от страна на казината. Не съм единственият, който съобщава за това, но въпреки това казиното все още има добър рейтинг. Можете да се свържете с казиното!

Автоматичен превод:
Jacko138

Е, не мисля, че ги защитаваме, но въз основа на това, което Вероника разбра, тя трябва да бъде обективна. Напълно съм съгласен с това, което казвате, че казиното трябва да подходи сериозно към подобни ситуации, а не да го приема с лека ръка. И препоръката ми беше само в контекста на помощ, защото ако не искате да получавате имейли, го помислих за възможно решение. Не е нужно да правите това.

Автоматичен превод:

Casino Guru трябва да поеме отговорност тук и да не изброява казина, които не спазват забраната за самоизключване. Държа ви отчасти отговорен за операторите, които не спазват забраните на OASIS.





Автоматичен превод:
Jaro

Въпреки това, полезна мярка би била да не се изброяват оператори, които изобщо не спазват блоковете на OASIS.

Автоматичен превод:
partnercash2008

Здравейте, зависи от казиното какво ще вземе предвид и как ще управлява. Ние не носим отговорност за управлението на казиното и ги имаме на нашия уебсайт, така че играчите да имат възможно най-много информация, когато решат да играят някъде.

Съжалявам, че казиното не приема сериозно самоизключването, но това, което мога да ви предложа в този случай, е да подадете жалба при нас и нашият екип ще провери какво са направили погрешно и какво се е случило.

Можете да го обобщите и на мен. Казиното ви позволи да направите друга сметка въпреки самоизключването?

Автоматичен превод:
Jaro

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V реагирахте

Автоматичен превод:
partnercash2008

Тази екранна снимка, която показвате, вероятно е била изритана, защото играчите от Германия не могат да видят всички казина. Това е заради разпоредбите и правилата, които ние също трябва да спазваме.

Както и да е, какво общо има това с това, за което говорихме миналия път?

Автоматичен превод:

Zotabet е силно препоръчителен! Депозитите и тегленията работят перфектно. Ще ви бъде назначен личен VIP мениджър, който ще се погрижи за всичко! Много поздрави на моя VIP мениджър Джеймс. При него всичко работи чудесно.

Автоматичен превод:
ludwigheinze

Здравей, радвам се, че ти харесва тук.

Но на какво основание си взехте ВИП мениджър. Предполагам, че не е просто така и не всеки играч го получава след регистрация. За какво изобщо се грижи или ви помага?

Автоматичен превод:
Jaro

14 дни за изплащане???? в 90-те ли се върнахме или какво?

Автоматичен превод:

Как получават добри отзиви навсякъде? Не са плащали с дни, винаги едно и също бла бла. „Изплащанията трябва да бъдат внимателно проверени", разбира се, те искат изплащането да бъде отменено... и играчът отново да заложи парите, но защо? Ако така или иначе не изплатят, няма нужда да продължавам да играя...


Горещо не препоръчвам да играете тук

Автоматичен превод:
bluezoo

Здравейте, най-доброто нещо, което можете да направите, вероятно е да изчакате, докато казиното все още прави проверка на тегленето. Колко време чакате, моля? Това първото ви теглене ли е?

Що се отнася до 14 дни, даваме на казината 14 дни, защото често се случва да се изисква KYC или може да възникнат технически затруднения и следователно това е универсалното време, в което според нас играчите трябва да получат печалбите си. Не е незабавно навсякъде и може да зависи от метода на плащане, доставчика трета страна, ако казиното използва такъв и т.н. Оттук и 14-те дни.

Автоматичен превод:
Jaro

това е смешно.....irwin, roket play, betandplay, winspirit, всички имат нужда от 30 минути за изплащане, а ти чакаш като идиот с дни, защо да продължавам да играя тук

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
bluezoo

Това е много добър въпрос. И моят отговор е, че не е нужно, ако не ви устройва. Ако трябваше да изчакам няколко дни, нямаше да имам нищо против, но ако беше повече от това, тогава щях да изчакам парите, които имам в казиното, и вече нямаше да играя там. Ако нямате проблеми с тегления другаде, не мисля, че има причина да продължавате да опитвате нови неща. Не всичко ново трябва да е по-добро или различно.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини