НачалоФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия (страница 4)

21 952 преглеждания 74 отговора |
преди 2 години
|
1...3 4
Добавете пост
Jacko138
преди 1 година

Ако сте постоянно самоизключени и казиното ви изпраща имейли, бих препоръчал да блокирате адреса, от който идват. Моля, какво да правим с подобни неща? Ние не сме решаващият орган в казината, който определя кой да получава имейли и кой не.

Със сигурност разбирам, че казиното не трябва да прави това, но ако не направите нищо по въпроса, не знам какво очаквате да направим.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вие много бързо ги защитихте, когато това беше първоначалната ми жалба и въпреки това ми казвате нещата, които трябва да правя!!! Това е просто отвратително поведение от Zotabet, те трябва да уважават моето самоизключване. Това е наистина лошо от ваша страна и от страна на казината. Не съм единственият, който съобщава за това, но въпреки това казиното все още има добър рейтинг. Можете да се свържете с казиното!

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 1 година

Е, не мисля, че ги защитаваме, но въз основа на това, което Вероника разбра, тя трябва да бъде обективна. Напълно съм съгласен с това, което казвате, че казиното трябва да подходи сериозно към подобни ситуации, а не да го приема с лека ръка. И препоръката ми беше само в контекста на помощ, защото ако не искате да получавате имейли, го помислих за възможно решение. Не е нужно да правите това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Casino Guru трябва да поеме отговорност тук и да не изброява казина, които не спазват забраната за самоизключване. Държа ви отчасти отговорен за операторите, които не спазват забраните на OASIS.





Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Въпреки това, полезна мярка би била да не се изброяват оператори, които изобщо не спазват блоковете на OASIS.

Автоматичен превод:
partnercash2008
преди 1 година

Здравейте, зависи от казиното какво ще вземе предвид и как ще управлява. Ние не носим отговорност за управлението на казиното и ги имаме на нашия уебсайт, така че играчите да имат възможно най-много информация, когато решат да играят някъде.

Съжалявам, че казиното не приема сериозно самоизключването, но това, което мога да ви предложа в този случай, е да подадете жалба при нас и нашият екип ще провери какво са направили погрешно и какво се е случило.

Можете да го обобщите и на мен. Казиното ви позволи да направите друга сметка въпреки самоизключването?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V реагирахте

Автоматичен превод:
partnercash2008
преди 1 година

Тази екранна снимка, която показвате, вероятно е била изритана, защото играчите от Германия не могат да видят всички казина. Това е заради разпоредбите и правилата, които ние също трябва да спазваме.

Както и да е, какво общо има това с това, за което говорихме миналия път?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Zotabet е силно препоръчителен! Депозитите и тегленията работят перфектно. Ще ви бъде назначен личен VIP мениджър, който ще се погрижи за всичко! Много поздрави на моя VIP мениджър Джеймс. При него всичко работи чудесно.

Автоматичен превод:
ludwigheinze
преди 1 година

Здравей, радвам се, че ти харесва тук.

Но на какво основание си взехте ВИП мениджър. Предполагам, че не е просто така и не всеки играч го получава след регистрация. За какво изобщо се грижи или ви помага?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

14 дни за изплащане???? в 90-те ли се върнахме или какво?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Как получават добри отзиви навсякъде? Не са плащали с дни, винаги едно и също бла бла. „Изплащанията трябва да бъдат внимателно проверени", разбира се, те искат изплащането да бъде отменено... и играчът отново да заложи парите, но защо? Ако така или иначе не изплатят, няма нужда да продължавам да играя...


Горещо не препоръчвам да играете тук

Автоматичен превод:
bluezoo
преди 9 месеца

Здравейте, най-доброто нещо, което можете да направите, вероятно е да изчакате, докато казиното все още прави проверка на тегленето. Колко време чакате, моля? Това първото ви теглене ли е?

Що се отнася до 14 дни, даваме на казината 14 дни, защото често се случва да се изисква KYC или може да възникнат технически затруднения и следователно това е универсалното време, в което според нас играчите трябва да получат печалбите си. Не е незабавно навсякъде и може да зависи от метода на плащане, доставчика трета страна, ако казиното използва такъв и т.н. Оттук и 14-те дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

това е смешно.....irwin, roket play, betandplay, winspirit, всички имат нужда от 30 минути за изплащане, а ти чакаш като идиот с дни, защо да продължавам да играя тук

Редактирано
Автоматичен превод:
bluezoo
преди 9 месеца

Това е много добър въпрос. И моят отговор е, че не е нужно, ако не ви устройва. Ако трябваше да изчакам няколко дни, нямаше да имам нищо против, но ако беше повече от това, тогава щях да изчакам парите, които имам в казиното, и вече нямаше да играя там. Ако нямате проблеми с тегления другаде, не мисля, че има причина да продължавате да опитвате нови неща. Не всичко ново трябва да е по-добро или различно.

Автоматичен превод:
1...3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини