ФорумКазинаZotaBet Casino - обща дискусия

ZotaBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
8707 преглеждания 67 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Jacko138
преди 5 месеца

Ако сте постоянно самоизключени и казиното ви изпраща имейли, бих препоръчал да блокирате адреса, от който идват. Моля, какво да правим с подобни неща? Ние не сме решаващият орган в казината, който определя кой да получава имейли и кой не.

Със сигурност разбирам, че казиното не трябва да прави това, но ако не направите нищо по въпроса, не знам какво очаквате да направим.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вие много бързо ги защитихте, когато това беше първоначалната ми жалба и въпреки това ми казвате нещата, които трябва да правя!!! Това е просто отвратително поведение от Zotabet, те трябва да уважават моето самоизключване. Това е наистина лошо от ваша страна и от страна на казината. Не съм единственият, който съобщава за това, но въпреки това казиното все още има добър рейтинг. Можете да се свържете с казиното!

Автоматичен превод:
Jacko138
преди 5 месеца

Е, не мисля, че ги защитаваме, но въз основа на това, което Вероника разбра, тя трябва да бъде обективна. Напълно съм съгласен с това, което казвате, че казиното трябва да подходи сериозно към подобни ситуации, а не да го приема с лека ръка. И препоръката ми беше само в контекста на помощ, защото ако не искате да получавате имейли, го помислих за възможно решение. Не е нужно да правите това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Casino Guru трябва да поеме отговорност тук и да не изброява казина, които не спазват забраната за самоизключване. Държа ви отчасти отговорен за операторите, които не спазват забраните на OASIS.





Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Въпреки това, полезна мярка би била да не се изброяват оператори, които изобщо не спазват блоковете на OASIS.

Автоматичен превод:
partnercash2008
преди 4 месеца

Здравейте, зависи от казиното какво ще вземе предвид и как ще управлява. Ние не носим отговорност за управлението на казиното и ги имаме на нашия уебсайт, така че играчите да имат възможно най-много информация, когато решат да играят някъде.

Съжалявам, че казиното не приема сериозно самоизключването, но това, което мога да ви предложа в този случай, е да подадете жалба при нас и нашият екип ще провери какво са направили погрешно и какво се е случило.

Можете да го обобщите и на мен. Казиното ви позволи да направите друга сметка въпреки самоизключването?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V реагирахте

Автоматичен превод:
partnercash2008
преди 4 месеца

Тази екранна снимка, която показвате, вероятно е била изритана, защото играчите от Германия не могат да видят всички казина. Това е заради разпоредбите и правилата, които ние също трябва да спазваме.

Както и да е, какво общо има това с това, за което говорихме миналия път?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини