НачалоФорумКазинаZoloBet Casino - обща дискусия

ZoloBet Casino - обща дискусия (страница 5)

15 358 преглеждания 122 отговора |
преди 1 година
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 6 месеца

file

Изпратиха ли ми този имейл днес? Чакам от около 7 дни.


Очевидно е „глобален проблем с оттеглянето", каквото и да означава това. Мисля, че знаем как ще свърши това 😞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изглежда като абсолютно същия имейл.

Е, досега видях хакнати платформи, твърдейки, че има просто обикновен технически проблем, и платформи, които губят всичките си доставчици на плащания почти едновременно, твърдейки същото. Иска ми се това да беше подобна ситуация, а не краят, както се предполага.

Във всеки случай, моля, подайте и оплакването. Колкото повече, толкова по-добре; нашите колеги винаги се стараят да имат общ преглед на нарастващия брой оплаквания относно конкретни казина.

Благодаря ви за усилията. Щом му дойде времето, въпреки че се надявам, че няма да е необходимо, екипът по жалбите ще се намеси.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тествах го и депозитите все още работят. Но не и тегленията... Изглежда, че бъгът в платежната система е лъжа. Признаците показват паричен поток.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 6 месеца

Може би.

Въпреки че, доколкото знам, депозитите не са равни на тегленията. Запознат съм със система, при която, когато играч депозира, няма действие от страна на получателя; всичко се инициира и извършва от потребителя.

Съчувствам; при такива обстоятелства е странно, така че нека оставим екипа по жалбите да си свърши работата.

Екипът по данните също получи бележката.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file Имейлът, който получих тази сутрин. Същото копие и поставяне като преди. Технически проблем все още засяга тегленията. Мисля, че вече съм в процес на изчакване от 10 дни.

Бяха казали, че това ще бъде решено тази седмица. Не е. Мисля, че е съвсем очевидно какво се случва тук.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 6 месеца

Разбирам, но в момента нямам какво друго да предложа. 🙁

Останалите отбори трябва да изпълнят своите части сега.

Разбира се, може би ви е очевидно. Аз например съм запознат с казина, които в момента плащат само след около месец...


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Парите свършиха.


16 дни, откакто поисках тегленето. Няма отговор на имейли. CG знае какво се е случило. Виждали са го стотици пъти. Имам оплакване, но най-безсмисленото нещо на света е, че Золо не е активен тук и не желае да се ангажира.

Автоматичен превод:
powellsyl
преди 5 месеца

Разбирам твоята гледна точка. Отговорите вече са в тази тема. Въпреки че ти съчувствам, не мога да променя начина, по който работи.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

18 дни. Няма отговори на имейл. Няма теглене.


Колко пъти виждаме това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

същото е и с мен 🙁

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

18 дни. Няма отговори на имейл. Няма теглене.


Колко пъти виждаме това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Само се надявам, че нашият екип по жалбите ще може да разследва добре целия този въпрос и да разбере какво точно се случва там. 🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

същото е и с мен 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Кога поискахте тегленето си, моля?

Трябва ли да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да ви помогне?

Автоматичен превод:
Публикация на mattycuster бе скрита
Причина: Оскърбително съдържание
преди 5 месеца

Мисля, че сме в една и съща лодка... Мина месец, откакто подадох молбата си за теглене, и те винаги ми рецитират едно и също стихотворение.


file

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Роми, нищо не се случва там. Момчетата са натрупали пари и си тръгват, аз съм се сблъсквал с тях и знам за какво говоря, никога не съм се сблъсквал с толкова нагла измама в никое казино, като се има предвид, че съм попадал на различни казина. Но тези се оказаха специални измамници, първо искат да минат проверка, създават впечатление за благоприличие и след това просто блокират без обяснение и това е всичко.

Автоматичен превод:
Rubenn
преди 5 месеца

Здравей,

Разбирам какво казвате и бих искал да Ви помоля да подадете жалба. Ако наистина се случва нещо зловещо, а не казвам, че не е така, защото всичко е възможно, жалбата със сигурност помага на колегите ми в разследванията и може би дори може да доведе до разрешаване на проблема.

Бихте ли го обмислили, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че сме в една и съща лодка... Мина месец, откакто подадох молбата си за теглене, и те винаги ми рецитират едно и също стихотворение.


file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей!

Благодаря ви много за жалбата. Въпреки че бихме искали да изясним ситуацията тук във форума, по-подходящо е да я разгледаме като жалба. Да не говорим колко е важно това в контекста на възможни сериозни последици. Съжалявам, че този тип обяснения се задържаха толкова дълго и съм съгласен, че не са много убедителни.

Мога да кажа, че си бил/а много търпелив/а!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изобщо не е ясно защо това казино все още има толкова висок рейтинг?!?!?!

С рейтинга си от 6.8, вие окуражавате и давате надежда на играчите, че всичко ще бъде наред и че ресурсът е горе-долу честен.

Въпреки това, през последните 2 месеца се наблюдава тенденция на неизплащане на печалби или депозити на играчите, игнориране на оплакванията на играчите и липса на конструктивен диалог между представители на казиното и представители на CASINO GURU. Какво друго е необходимо, за да имат тези шарлатани минусова оценка, а не 6.8???

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съгласен съм с всяка казана от теб дума.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изобщо не е ясно защо това казино все още има толкова висок рейтинг?!?!?!

С рейтинга си от 6.8, вие окуражавате и давате надежда на играчите, че всичко ще бъде наред и че ресурсът е горе-долу честен.

Въпреки това, през последните 2 месеца се наблюдава тенденция на неизплащане на печалби или депозити на играчите, игнориране на оплакванията на играчите и липса на конструктивен диалог между представители на казиното и представители на CASINO GURU. Какво друго е необходимо, за да имат тези шарлатани минусова оценка, а не 6.8???

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казиното има рейтинг 5.1 от това, което съм виждал. Винаги, дори когато има нерешени оплаквания и казиното не отговаря, индексът за безопасност не се превключва веднага, а в определено време от седмицата.

Важно е играчите да продължат да подават жалби, ако имат проблем, и ако се окажат по същия начин, индексът на безопасност ще се понижи още повече.

Също така, ако играчите се опитват да играят някъде, бих казал, че преди това трябва да има обогатяване на информацията в областта къде отиват да депозират.

Ако отида да депозирам в казино Zolobet и не погледна нищо, за съжаление понякога играчите трябва да поемат отговорност.

Ако разгледат оплакванията и видят, че казиното не ни отписва и се опитва да разреши проблемите, това е предупредителен знак.

Ако никой никога не гледа нищо и разчита на безопасността другаде, което според мен дори и да е 6.8, вече е доста ниско, тогава е нещо, за което да се замислим. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че 5.1 е твърде много за казино, което не плаща, и очевидно е измама. Те мамят хората, защото продължават да получават депозити и повтарят, както в моя случай, повече от 2 месеца, че е технически проблем. Те извършват престъпление, като мамят хората по този начин. Взимат парите ви и не ви ги дават. За мен това е кражба.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини