
Изпратиха ли ми този имейл днес? Чакам от около 7 дни.
Очевидно е „глобален проблем с оттеглянето", каквото и да означава това. Мисля, че знаем как ще свърши това 😞

They sent me this email today? I’ve been waiting about 7 days.
Apparently it’s a ‘global withdrawal problem’ whatever that means. I think we know how this is ends 😞
Изглежда като абсолютно същия имейл.
Е, досега видях хакнати платформи, твърдейки, че има просто обикновен технически проблем, и платформи, които губят всичките си доставчици на плащания почти едновременно, твърдейки същото. Иска ми се това да беше подобна ситуация, а не краят, както се предполага.
Във всеки случай, моля, подайте и оплакването. Колкото повече, толкова по-добре; нашите колеги винаги се стараят да имат общ преглед на нарастващия брой оплаквания относно конкретни казина.
Благодаря ви за усилията. Щом му дойде времето, въпреки че се надявам, че няма да е необходимо, екипът по жалбите ще се намеси.
Looks like the very same email.
Well, so far, I saw platforms being hacked, claiming there is just an ordinary technical issue and platforms losing all their payment providers almost at once, claiming the same. I wish this were a similar situation and not the end as suggested.
In any case, submit the complaint too, please. The more, the better; our colleagues always try to keep an overall overview of the rising number of complaints regarding specific casinos.
Thank you for your efforts. Once the time comes, despite I hope it won't be necessary, the Complaint Team will step in.
Тествах го и депозитите все още работят. Но не и тегленията... Изглежда, че бъгът в платежната система е лъжа. Признаците показват паричен поток.
I tested it and deposits are still working. But not withdrawals….Seems like the payment system glitch is a lie. Signs suggest cash flow.
Може би.
Въпреки че, доколкото знам, депозитите не са равни на тегленията. Запознат съм със система, при която, когато играч депозира, няма действие от страна на получателя; всичко се инициира и извършва от потребителя.
Съчувствам; при такива обстоятелства е странно, така че нека оставим екипа по жалбите да си свърши работата.
Екипът по данните също получи бележката.
Could be.
Though as far as I know, deposits are not equal to withdrawals. I'm aware of a system that, when a player deposits, there is no action on the recipient's side; it is all initiated and completed by the user.
I empathize; it feels weird under such circumstances, so let's let the complaint team do their work.
The Data Team, too, received the note.
Имейлът, който получих тази сутрин. Същото копие и поставяне като преди. Технически проблем все още засяга тегленията. Мисля, че вече съм в процес на изчакване от 10 дни.
Бяха казали, че това ще бъде решено тази седмица. Не е. Мисля, че е съвсем очевидно какво се случва тук.
Email I got this morning. Same copy and paste as before. Tech issue still affecting withdrawals. Think I’m 10 days pending now.
They had said this would be resolved this week. It hasn’t been. I think it’s quite obvious what is happening here.
Разбирам, но в момента нямам какво друго да предложа. 🙁
Останалите отбори трябва да изпълнят своите части сега.
Разбира се, може би ви е очевидно. Аз например съм запознат с казина, които в момента плащат само след около месец...
I get it, yet I have nothing else to provide at this moment. 🙁
The other teams have to perform their parts now.
It might be obvious to you, of course. I'm for example, familiar with casinos that currently only pay after a month or so,...
Парите свършиха.
16 дни, откакто поисках тегленето. Няма отговор на имейли. CG знае какво се е случило. Виждали са го стотици пъти. Имам оплакване, но най-безсмисленото нещо на света е, че Золо не е активен тук и не желае да се ангажира.
Money is gone.
16 days since I requested the withdrawal. No response to any emails. CG know what's happened. They've seen it 100s of times. Got a compaint going but most pointless thing in the world, Zolo not active here and won't engage.
Разбирам твоята гледна точка. Отговорите вече са в тази тема. Въпреки че ти съчувствам, не мога да променя начина, по който работи.
I understand your perspective. The answers are already in this thread. Even though I empatize with you, I can't change the way it works.
Само се надявам, че нашият екип по жалбите ще може да разследва добре целия този въпрос и да разбере какво точно се случва там. 🙏
I just hope that our complaint team will be able to investigate this whole matter well and find out what exactly is going on there. 🙏
Мисля, че сме в една и съща лодка... Мина месец, откакто подадох молбата си за теглене, и те винаги ми рецитират едно и също стихотворение.

I think we're in the same boat... It's been a month since I made my withdrawal request, and they always recite the same poem to me.

Роми, нищо не се случва там. Момчетата са натрупали пари и си тръгват, аз съм се сблъсквал с тях и знам за какво говоря, никога не съм се сблъсквал с толкова нагла измама в никое казино, като се има предвид, че съм попадал на различни казина. Но тези се оказаха специални измамници, първо искат да минат проверка, създават впечатление за благоприличие и след това просто блокират без обяснение и това е всичко.
Romi, nothing is happening there. The guys raked in the dough and are leaving, I have dealt with them and I know what I am talking about, I have never encountered such a brazen scam in any casino, considering that I have come across different casinos. But these turned out to be special scammers, first they ask to pass a check, create an impression of decency and then they simply block without explanation and that's it.
Роми,ничего там не происходит. Ребята нагребли бабок и сваливают, я имел с ними дело и знаю о чем говорю, такого наглого скама я не встречал ни в одном казино, учитывая что мне попадались разные казино. Но эти оказались особенными мошенниками, сначала просят пройти проверку, создают впечатление порядочности а дальше просто блокируют без обьяснения и все.
Здравей,
Разбирам какво казвате и бих искал да Ви помоля да подадете жалба. Ако наистина се случва нещо зловещо, а не казвам, че не е така, защото всичко е възможно, жалбата със сигурност помага на колегите ми в разследванията и може би дори може да доведе до разрешаване на проблема.
Бихте ли го обмислили, моля?
Hello,
I understand what you are saying and I'd like to ask you to submit a complaint. If there is really something sinister happening, and I'm not saying it is not, because everything is possible, a complaint surely helps my colleagues with investigations, and perhaps it can potentially even gain a resolution.
Would you consider that, please?
Здравей!
Благодаря ви много за жалбата. Въпреки че бихме искали да изясним ситуацията тук във форума, по-подходящо е да я разгледаме като жалба. Да не говорим колко е важно това в контекста на възможни сериозни последици. Съжалявам, че този тип обяснения се задържаха толкова дълго и съм съгласен, че не са много убедителни.
Мога да кажа, че си бил/а много търпелив/а!
Hi!
Thank you very much for the complaint case. Although we would love to clarify the situation here on the forum, it is more appropriate to handle it as a complaint. Not to mention how important it is in the context of possible serious consequences. I am sorry to see that this type of explanation has lasted so long, and I agree that it is not very convincing.
I may say you have been very patient!
Изобщо не е ясно защо това казино все още има толкова висок рейтинг?!?!?!
С рейтинга си от 6.8, вие окуражавате и давате надежда на играчите, че всичко ще бъде наред и че ресурсът е горе-долу честен.
Въпреки това, през последните 2 месеца се наблюдава тенденция на неизплащане на печалби или депозити на играчите, игнориране на оплакванията на играчите и липса на конструктивен диалог между представители на казиното и представители на CASINO GURU. Какво друго е необходимо, за да имат тези шарлатани минусова оценка, а не 6.8???
It's not at all clear why this casino still has such a high rating?!?!?!
With your rating of 6.8, you encourage and give hope to players that everything will be fine and that the resource is more or less honest.
However, over the past 2 months, there has been a trend of not paying out players either winnings or deposits, ignoring player complaints, and the lack of constructive dialogue between casino representatives and CASINO GURU representatives. What else is needed for these charlatans to have a minus rating, not 6.8???
Зовсім не зрозуміло, щому у даного казино і досі така висока оцінка?!?!?!
Своїм рейтингом 6.8 Ви спонукаєте і даєте надію гравцям, що буде все добре і що ресурс більш-менш чесний.
Проте за останні 2 місяці спостерігається тенденція не виплати гравцям ні виграшів, не депозитів, ігнорування скарг з боку гравців, відсутність конструктивного діалогу представників казино з представниками CASINO GURU. Що ще потрібно, щоб рейтинг у цих шарлотанів був зі знаком мінус, а ніяк не 6,8???
Изобщо не е ясно защо това казино все още има толкова висок рейтинг?!?!?!
С рейтинга си от 6.8, вие окуражавате и давате надежда на играчите, че всичко ще бъде наред и че ресурсът е горе-долу честен.
Въпреки това, през последните 2 месеца се наблюдава тенденция на неизплащане на печалби или депозити на играчите, игнориране на оплакванията на играчите и липса на конструктивен диалог между представители на казиното и представители на CASINO GURU. Какво друго е необходимо, за да имат тези шарлатани минусова оценка, а не 6.8???
It's not at all clear why this casino still has such a high rating?!?!?!
With your rating of 6.8, you encourage and give hope to players that everything will be fine and that the resource is more or less honest.
However, over the past 2 months, there has been a trend of not paying out players either winnings or deposits, ignoring player complaints, and the lack of constructive dialogue between casino representatives and CASINO GURU representatives. What else is needed for these charlatans to have a minus rating, not 6.8???
Зовсім не зрозуміло, щому у даного казино і досі така висока оцінка?!?!?!
Своїм рейтингом 6.8 Ви спонукаєте і даєте надію гравцям, що буде все добре і що ресурс більш-менш чесний.
Проте за останні 2 місяці спостерігається тенденція не виплати гравцям ні виграшів, не депозитів, ігнорування скарг з боку гравців, відсутність конструктивного діалогу представників казино з представниками CASINO GURU. Що ще потрібно, щоб рейтинг у цих шарлотанів був зі знаком мінус, а ніяк не 6,8???
Казиното има рейтинг 5.1 от това, което съм виждал. Винаги, дори когато има нерешени оплаквания и казиното не отговаря, индексът за безопасност не се превключва веднага, а в определено време от седмицата.
Важно е играчите да продължат да подават жалби, ако имат проблем, и ако се окажат по същия начин, индексът на безопасност ще се понижи още повече.
Също така, ако играчите се опитват да играят някъде, бих казал, че преди това трябва да има обогатяване на информацията в областта къде отиват да депозират.
Ако отида да депозирам в казино Zolobet и не погледна нищо, за съжаление понякога играчите трябва да поемат отговорност.
Ако разгледат оплакванията и видят, че казиното не ни отписва и се опитва да разреши проблемите, това е предупредителен знак.
Ако никой никога не гледа нищо и разчита на безопасността другаде, което според мен дори и да е 6.8, вече е доста ниско, тогава е нещо, за което да се замислим. 🙂
The casino has a 5.1 rating from what I've seen. Always even when there are unresolved complaints and the casino would not respond, the safety index is not switched immediately but it is at a certain time of the week.
It is important that players continue to open complaints if they have a problem and if they turn out the same way the safety index will go even lower.
Also, if players are trying to play somewhere I would say that before that there should be an enrichment of information in the area of where they go to deposit.
If I go to deposit in a Zolobet casino and I don't look at anything, unfortunately sometimes players have to take responsibility.
If they look at the complaints and see that the casino is not writing us off and trying to resolve issues, then that raises a warning finger.
If nobody ever looks at anything and relies on safety elsewhere, which I think even if it is 6.8 is already quite low, then it is something to think about.🙂
Мисля, че 5.1 е твърде много за казино, което не плаща, и очевидно е измама. Те мамят хората, защото продължават да получават депозити и повтарят, както в моя случай, повече от 2 месеца, че е технически проблем. Те извършват престъпление, като мамят хората по този начин. Взимат парите ви и не ви ги дават. За мен това е кражба.
I think 5.1 is too much for a casino that doesn't pay, and it's obviously a scam. They're deceiving people because they keep receiving deposits and keep saying, like in my case for more than 2 months, that it's a technical problem. They're committing a crime by defrauding people in that way. They're taking your money and not giving it to you. To me, that's stealing.
yo creo que el 5.1 es demasiado para un casino que no paga, y obviamente es una estafa, estan engañando a la gente, porque siguen recibiendo depositos y siguen diciendo como en mi caso mas de 2 meses que es un problema tecnico, estan cometiendo un delito al estafar de esa forma a las personas, reciben tu dienro para no dartelo, eso para mi es robar.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.