преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZoloBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Някой познава ли казиното Zolobet? Спечелих доста там и се надявам да ми платят.
В момента се чака проверка, която според поддръжката на живо отнема 24-48 часа и след това ще бъде обработено първото изплащане.
Hello,
Does anyone know the casino Zolobet? I won quite a bit there and hope they pay out.
Currently waiting for verification, which according to live support takes 24-48 hours and then the first payout will be processed.
Hallo,
Kennt jemand das Casino Zolobet? Habe dort relativ gut gewonnen und hoffe, die zahlen aus.
Warte aktuell auf die Verifizierung, welche laut live Support 24-48h dauert und danach wird die erste Auszahlung bearbeitet.
Преместих публикацията ви тук в официалната нишка на казиното, така че, моля, не се колебайте да прегледате техния преглед.
За съжаление, към момента нямаме изпратени потребителски отзиви за това казино, има липса на информация.
От друга страна също няма оплаквания, което е добър знак. нали
Моля, уведомете ни как вървят нещата с вашата проверка и теглене и може би ще бъдете първият, който ще напише потребителско мнение по-късно. Какво ще кажете?🙂
Ще чакаме вашия отговор.
I have moved your post here to the casino's official thread, so please feel free to browse through their review.
Unfortunately, as of now we don't have any user reviews submitted for this casino, there there's lack of information.
On the other side, no complaints either, which is a good sign. Right?
Please let us know how it goes there with your verification and the withdrawal, and maybe you can be the first one to write a user review later on. What do you say?🙂
We'll wait for your reply.
За съжаление още не.
Трябваше да подам нови документи, защото оригиналните не ми стигаха.
Казаха ми, че днес ще бъда верифициран, ще видим.
Unfortunately not yet.
I had to submit new documents because the original ones were not sufficient.
I was told I would be verified today, we'll see.
Leider noch nicht.
Ich musste neue Dokumente einreichen, da die ursprünglichen nicht ausgereicht haben.
Man sagte mir ich werde heute verifiziert, mal sehen.
Добре, надявам се, че ще направят както казаха.
Alright, so hopefully they will do as they said.
Проверката и изплащането бяха завършени днес.
Verification and payout were both completed today.
Verifizierung und Auszahlung wurde beides heute erledigt.
Сигурно е голямо облекчение. Във всеки случай, колко полезни мислите, че чат операторите или обслужващият персонал са били по време на процеса? Искам да кажа, как беше цялото преживяване, дори с очевидното закъснение?
It must be quite a relief. In any event, how helpful do you think chat operators or support staff were during the process? I mean, how was the whole experience, even with the apparent delay?
Бях доволен. Мога само да препоръчам казиното.
I was satisfied. I can only recommend the casino.
Ich war zufrieden. Kann das Casino nur empfehlen.
Това е много убедително, благодаря.
Бихте ли се интересували да напишете още едно потребителско мнение, този път за да споделите опита си със ZoloBet? Изглежда, че нито един играч не е оставил отзив на този уебсайт, което е жалко предвид нивото на вашето удовлетворение. Просто предположих, че може да се съгласите.
That's very convincing, thank you.
Would you be interested in writing another user review, this time to share your experiences with ZoloBet? It appears that no player has ever left a review on this website, which is unfortunate given your level of satisfaction. I simply assumed you might concur.
Здравейте, някой друг да има проблем с този сайт? Вчера играех с баланс от 600 евро и сайтът падна и няма да се върне...
Hello, anyone else having a problem with this site? I was playing yesterday with a balance of 600 euros, and the site went down, and won't come back...
Olá ,mais alguém com problema neste site ? Estava a jogar ontem com saldo de 600 euros ,e o site ficou em baixo ,e nao volta...
Току-що се опитах да изпратя имейл до поддръжката и ми казаха, че имейлите не могат да се доставят на този имейл адрес
I just tried to send an email to support and was told that emails cannot be delivered to this email address
Ich habe eben versucht, eine E-Mail an den Support zu senden und mir wurde gesagt, dass an diese E-Mail-Adresse keine E-Mails zugestellt werden können
Здравейте, някой друг да има проблем с този сайт? Вчера играех с баланс от 600 евро и сайтът падна и няма да се върне...
Hello, anyone else having a problem with this site? I was playing yesterday with a balance of 600 euros, and the site went down, and won't come back...
Olá ,mais alguém com problema neste site ? Estava a jogar ontem com saldo de 600 euros ,e o site ficou em baixo ,e nao volta...
Здравейте, и аз го пробвах и не можах да отворя страницата. Опитахте ли да пишете на поддръжката, за да видите дали могат да обяснят какво се случва и дали е временно или не? Бих му дал няколко дни, но ако не се свържете с никого и страницата все още не се зарежда, вероятно ще подам жалба за проблема.
Ще оставя нашия екип за данни да го разгледа засега.
Hello, I also tried it and it was not possible to open the page. Have you tried writing to support to see if they can explain what's going on and whether it's temporary or not? I'd give it a few days but if you don't hear from anyone and the page still doesn't load I'd probably file a complaint about the problem.
I'll let our data team take a look at it for now.
За съжаление нямам имейла за поддръжка, регистрирах се вчера, депозирах, играх малко и вече не е наличен.
Unfortunately I don't have the support email, I registered yesterday, deposited, played a bit and it's no longer available.
Infelizmente não tenho o email do suporte ,fiz o registo ontem ,depositei joguei um pouco e deixou de estar disponível.
Намерих този имейл на уебсайта им и страницата също се отвори. Ще го пробваш ли или пак не ти действа?
I found this email on their website and the page also opened. Will you try it or is it still not working for you?
Добро утро, да, успях да го отворя и вече направих заявката за теглене, да видим колко време ще отнеме.
Good morning, yes, I've managed to open it, and I've already made the withdrawal request, let's see how long it takes.
Bom dia ,sim já consegui abrir ,e já fiz o pedido de levantamento,vamos ver quanto tempo leva.
Добри новини, така че може би е била кратка поддръжка. Чувствайте се свободни да ме уведомите как върви. 🙂
Good news, so maybe it was short maintenance. Feel free to let me know how it goes. 🙂
Плащането беше обработено днес, слава богу, че всичко мина гладко, жалко, че имат само крипто метод на плащане, платихме много такси за теглене
The payment was processed today, thank god everything went smoothly, too bad they only have a crypto payment method, we paid a lot of fees to cash out
O pagamento foi processado hoje ,graças a deus correu tudo bem ,pena só terem método de pagamento em crypto ,Pagamos muita taxa para levantar
Положителните новини винаги ме радват и се радвам, че си получил парите. Говорейки за такси, колко големи бяха?
Positive news always makes me happy and I'm glad you got the money. Speaking of fees, how big were they?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.