ФорумКазинаZodiac Casino - обща дискусия

Zodiac Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Matiseli
|
7336 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Да, вижте какво имам предвид, че казват едно нещо и всъщност показват доказателство, че правят друго, ето защо това е разочароващо за мен, тогава те знаят точно какво правят и знаят, че това, което правят, не е наред, също както казах, че имам всичко доказателството, че това казино определено не е честно по отношение на това теглене и това не е много бизнес като Ако ме питате, всичко е нищо друго освен огромна измама, не печелете до голяма степен или в противен случай никога няма да видите печалбите си моят беше $32 000 и сега те изпратиха обратно 71 $, които депозирах, за да спечеля парите, но не направих това теглене предварително, те просто решиха да ми го върнат така или иначе, така че някой може ли да ми обясни това и те казват, че сметката ми показва дори $12 в моя акаунт в това казино, дори и те спестяват акаунт, е затворен, но очевидно не е, когато мога да го търся по този начин, така че защо тогава акаунтът ми не е достъпен и те ми изпратиха депозита от $71 обратно и изтрих печалбите ми вероятно е, че всички казино regulatio n също можете ли да ми кажете това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Zodiac Casino взе 1800 EUR от моята игра и бонус сметка и не отговаря на моите съобщения или оплаквания. И няма да ми върне парите.

Автоматичен превод:
lauripykalainen
преди 1 година

Здравейте,

Намерих стара жалба срещу това казино, но екипът по жалбите беше принуден да я отхвърли, защото не успяхте да предоставите необходимата информация в дадения срок.

Този проблем свързан ли е с тази жалба , моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка. Благодаря за вниманието. Този текст е свързан с въпросната жалба.

След жалбата, която направих, не получих никакви искания за разяснения. Просто чаках, но нищо не дойде.

С Най-Добри Пожелания

Лаури Пюкаляйнен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Така че не знаех как да използвам този форум. Чаках имейл, който не получих.

Здравей Лаури

Автоматичен превод:
lauripykalainen
преди 1 година

Здравей Лаури,

Мисля, че трябва да получите поне някакво известие, понякога тези автоматични отговори отиват директно в папката за нежелана поща или раздела за промоции - варира. Както и да е, ако подадете жалба, винаги можете да получите достъп до нея от раздела „жалби" в менюто на вашия профил. Най-добре е да проверявате там веднъж на няколко дни дали жалбата е активна.

Тази жалба може да бъде отворена отново по всяко време, така че не се колебайте да се свържете с Кристина, можете да го направите тук , тя също е въвела имейл адреса си и можете да се свържете директно с нея по всяко време.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини