ФорумКазинаЗодиак казино - обща дискусия

Зодиак казино - обща дискусия

преди 3 години от Matiseli
|
10020 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Зодиак казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравейте. Знам, че е объркващо, но всъщност казината поддържат много повече езици. Тези езици са видими след регистрацията. file

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте Матисели.


Благодарим ви за прозрението. Актуализирахме вашата информация в ревюто на Zodiac Casino.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Неправилно прекратена сметка и изтриване на печалби, които казват за боклук причини и могат да докажат, че грешат и трябва да все пак трябва да изплащат все още измамници

Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че сте изпратили жалбата, но тя е доста обширна и не разбирам напълно по каква причина акаунтът ви е бил затворен или какъв изглежда е проблемът.

Можете ли да напишете краткото резюме, моля?

Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Също така бих искал да знам повече за „причините за боклука", само за да видя дали те наистина са просто извинение, което би позволило на казиното да не изплаща печалбите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е причината тук, но това е боклук, защото те са тези, които изпращат промоциите и те също изпращат едни и същи постоянно и съм много разочарован, че се разминават с това, че не плащат на хората, когато са лоялни клиенти в тяхното казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Доказателство, че казиното ми изпраща тези промоции през цялото време, което ме кара да създавам нови акаунти, след което да използвам това като причина да не ми плащам, това е едно от днес, така че как греша, че щракнах върху техните имейли и след това направих нов акаунт и тогава аз съм виновен, че имам такъв и те казват, че злоупотребявам с промоции, когато ясно ми ги изпращат Искам правилните си пълни печалби и извинения от казиното

Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Мисля, че сега виждам проблема.

Обвинени сте, че сте създали множество акаунти и причината да сте регистрирали повече от един акаунт е, че постоянно получавате промоции. Те бяха предназначени само за нови играчи, така че, за да получите тези бонуси, сте регистрирали няколко акаунта.

Прав ли съм, моля?

Колко акаунта имате регистрирани в момента и колко бонуса за нови играчи сте взели, чудя се?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не съм съвсем сигурен в това, знам, че вероятно всеки път, когато имам проблем с влизането в акаунт, ще ми покаже около шест или седем различни опции за различни акаунти, така че те са добре наясно колко акаунта има всеки, който трябва да бъде по-добре в изпращането на имейли и други неща, защото в момента изглежда много като всичко, което правят, е да измамят хората

Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Предполагам, че виждате опциите на различните акаунти там, защото различните акаунти се записват във вашия браузър (поне имейл адресите или потребителските имена). Няма нищо общо с казиното, въпреки че съм сигурен, че знаят, че имате няколко акаунта.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, неговият чат бот ви показва акаунти, за които дори не сте знаели, че имате, така че това изобщо не е вярно, направете малко домашна работа по него, след което ми отговорете добре, но сериозно ме забавлявайте и първо опитайте, благодаря

Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Здравейте,

Бихте ли били толкова любезни и да публикувате няколко екранни снимки на чат-бота, който ви показва няколко акаунта, моля?

Защото обяснението, което Даниел предложи, е много разумно и просто.


Автоматичен превод:
Feelingdiscouraged
преди 2 години

Добре, тествах чат бота. Не предлагаше никакви сметки. Просто ме помолих да добавя имейл адрес, който използвах за регистрацията и ми дадох пример за такъв имейл адрес. Имейл адресът не беше истински, просто беше нещо, което измислиха, за да ми дадат пример. Както Радка спомена, би било чудесно да публикувате скрийншот на това, което виждате в чат бота. Говорих с чат бота известно време и след това бях пренасочен към агент на живо.

Споменахте също, че продължавате да получавате имейли за промоция, така че сте се регистрирали всеки път, когато получавате промоционалния имейл. Това няма никакъв смисъл, защото всеки път, когато получите такъв имейл, можете просто да влезете с акаунта, който вече имате, без да създавате нови акаунти отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 2 години

С удоволствие ще го направя, дайте ми няколко минути

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че има вашето доказателство, че казиното знае от първа ръка за сметките

Автоматичен превод:
преди 2 години

Защо едно законно казино, когато никой друг не ви позволява да правите акаунти на същия имейл със същото име и информация, които току-що сте направили, и вече е активно в тяхната система защо, както виждате, всичко е на същия имейл адрес, благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, това е интересно! Най-общо казано, имейл адресът служи като уникален идентификатор в повечето казина, но в този случай вероятно ви позволява да го използвате отново, защото тогава ви присвоява уникалните данни за акаунта, започвайки с HZCR...

Така че, ако ботът е в състояние да идентифицира не само всички акаунти, регистрирани в казиното под един и същ имейл адрес, но и всички акаунти в тяхната казино група, тогава е много странно, че ви позволяват да създавате нови акаунти, използвайки същия имейл адрес. Особено когато е забранено според техните ТС. От друга страна, това правило, което имат в техните TC, изобщо не е странно. Същото е в повечето казина и не можете да отречете, че сте нарушили правилото.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини