преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Зодиак казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Знам, че е объркващо, но всъщност казината поддържат много повече езици. Тези езици са видими след регистрацията.
Hello. I know it is confusing but in fact, the casinosupport many more languages. Those languages are visible after registration.
Неправилно прекратена сметка и изтриване на печалби, които казват за боклук причини и могат да докажат, че грешат и трябва да все пак трябва да изплащат все още измамници
Wrongfully terminated account and wiping winnings they say for a garbage reasons and can prove they are wrong and should have to still pay out still scammers
Здравейте,
Виждам, че сте изпратили жалбата, но тя е доста обширна и не разбирам напълно по каква причина акаунтът ви е бил затворен или какъв изглежда е проблемът.
Можете ли да напишете краткото резюме, моля?
Hello,
I can see you've submitted the complaint but it's quite extensive and I do not fully understand for what reason your account has been closed, or what seemed to be the problem.
Can you write down the short summary, please?
Също така бих искал да знам повече за „причините за боклука", само за да видя дали те наистина са просто извинение, което би позволило на казиното да не изплаща печалбите.
I'd also like to know more about "the garbage reasons" just to see if they're really just an excuse that would allow to casino not to pay out the winnings.
Това е причината тук, но това е боклук, защото те са тези, които изпращат промоциите и те също изпращат едни и същи постоянно и съм много разочарован, че се разминават с това, че не плащат на хората, когато са лоялни клиенти в тяхното казино
This is the reason here but it's garbage because they are the ones sending out the promotions and they also done send the same ones out constantly and I'm very disappointed that they get away with not paying people when they are loyal customers at thier casino
Доказателство, че казиното ми изпраща тези промоции през цялото време, което ме кара да създавам нови акаунти, след което да използвам това като причина да не ми плащам, това е едно от днес, така че как греша, че щракнах върху техните имейли и след това направих нов акаунт и тогава аз съм виновен, че имам такъв и те казват, че злоупотребявам с промоции, когато ясно ми ги изпращат Искам правилните си пълни печалби и извинения от казиното
Proof that the casino sends these promotions to me all the time making me make new accounts then using this as a reason to not pay me this is one from just today so how am I in the wrong for clicking on their emails and then made to make a new account and then it's my fault that I have one and they say I'm abusing promo's when they clearly send them to me I want my right ful winnings and a apologies from the casino
Мисля, че сега виждам проблема.
Обвинени сте, че сте създали множество акаунти и причината да сте регистрирали повече от един акаунт е, че постоянно получавате промоции. Те бяха предназначени само за нови играчи, така че, за да получите тези бонуси, сте регистрирали няколко акаунта.
Прав ли съм, моля?
Колко акаунта имате регистрирани в момента и колко бонуса за нови играчи сте взели, чудя се?
I think I see the problem now.
You have been accused of setting up multiple accounts and the reason why you registered more than one account is that you were constantly receiving promotions. Those were meant for new players only, so to get those bonuses, you registered several accounts.
Am I correct, please?
How many accounts do you currently have registered and how many bonuses for new players have you taken, I wonder?
Не съм съвсем сигурен в това, знам, че вероятно всеки път, когато имам проблем с влизането в акаунт, ще ми покаже около шест или седем различни опции за различни акаунти, така че те са добре наясно колко акаунта има всеки, който трябва да бъде по-добре в изпращането на имейли и други неща, защото в момента изглежда много като всичко, което правят, е да измамят хората
I'm not exactly sure on that I know I probably every time I have a problem logging in to an account it would show me about six or seven different options of different accounts so they are well aware of how many accounts everyone has they should be better at sending emails and stuff because right now it's looking a lot like all they are doing is scamming people
Предполагам, че виждате опциите на различните акаунти там, защото различните акаунти се записват във вашия браузър (поне имейл адресите или потребителските имена). Няма нищо общо с казиното, въпреки че съм сигурен, че знаят, че имате няколко акаунта.
I guess you see the options of different accounts there, because the different accounts are saved in your browser (the e-mail addresses or usernames at least). It has nothing to do with the casino even though I'm sure they know you have multiple accounts.
Не, неговият чат бот ви показва акаунти, за които дори не сте знаели, че имате, така че това изобщо не е вярно, направете малко домашна работа по него, след което ми отговорете добре, но сериозно ме забавлявайте и първо опитайте, благодаря
Nope thier chat bot shows you accounts that you didn't even know you had so that isn't true at all do some homework on it then answer me back okay but seriously humour me and try it first thanks
Здравейте,
Бихте ли били толкова любезни и да публикувате няколко екранни снимки на чат-бота, който ви показва няколко акаунта, моля?
Защото обяснението, което Даниел предложи, е много разумно и просто.
Hello,
would you be so kind and post some screenshots of the chatbot showing you several accounts, please?
Because the explanation Daniel suggested is very reasonable and simple.
Добре, тествах чат бота. Не предлагаше никакви сметки. Просто ме помолих да добавя имейл адрес, който използвах за регистрацията и ми дадох пример за такъв имейл адрес. Имейл адресът не беше истински, просто беше нещо, което измислиха, за да ми дадат пример. Както Радка спомена, би било чудесно да публикувате скрийншот на това, което виждате в чат бота. Говорих с чат бота известно време и след това бях пренасочен към агент на живо.
Споменахте също, че продължавате да получавате имейли за промоция, така че сте се регистрирали всеки път, когато получавате промоционалния имейл. Това няма никакъв смисъл, защото всеки път, когато получите такъв имейл, можете просто да влезете с акаунта, който вече имате, без да създавате нови акаунти отново и отново.
OK, I tested the chat bot. It didn't offer any accounts. I just asked me to add an email address that I used for the registration and gave me an example of such an email address. The email address wasn't a real one, it was just something they made up in order to give me the example. As Radka mentioned, it would be great if you posted a screenshot of what you see in the chat bot. I talked to the chat bot for a while and then I got redirected to a live agent.
You also mentioned that you keep getting promotion emails so you registered whenever you received the promo email. That doesn't make any sense, because whenever you receive such an email, you can simply log in with the account you already have without creating new accounts over and over again.
Защо едно законно казино, когато никой друг не ви позволява да правите акаунти на същия имейл със същото име и информация, които току-що сте направили, и вече е активно в тяхната система защо, както виждате, всичко е на същия имейл адрес, благодаря
Why does a legit casino when no others do let you make accounts on the same email with the same name and information you just did and is active in thier system already why is that as you can see it's all in this same email address thanks
Добре, това е интересно! Най-общо казано, имейл адресът служи като уникален идентификатор в повечето казина, но в този случай вероятно ви позволява да го използвате отново, защото тогава ви присвоява уникалните данни за акаунта, започвайки с HZCR...
Така че, ако ботът е в състояние да идентифицира не само всички акаунти, регистрирани в казиното под един и същ имейл адрес, но и всички акаунти в тяхната казино група, тогава е много странно, че ви позволяват да създавате нови акаунти, използвайки същия имейл адрес. Особено когато е забранено според техните ТС. От друга страна, това правило, което имат в техните TC, изобщо не е странно. Същото е в повечето казина и не можете да отречете, че сте нарушили правилото.
Alright, that's interesting! Generally speaking, the e-mail address serves as a unique identifier in most of casinos, but in this case, it probably allows you to use it again, because then it assigns you the unique account details starting with HZCR...
So if the bot is able to identify not only all accounts registered in the casino under the same e-mail address, but all accounts across their casino group, then it's very strange they let you create new accounts using the same e-mail address. Especially when it's forbidden according to their TCs. On the other hand, this rule they have in their TCs isn't strange at all. It's the same in most of casinos and you can't deny you breached the rule.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.