Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаZeusWin Casino - обща дискусия

ZeusWin Casino - обща дискусия (страница 2)

 от nikobred83
|
1 542 преглеждания 23 отговора |
|
1 2

Благодаря ви, ще го направя.

Получих автоматичен отговор на 14 март, потвърждаващ заявката ми, и имейл от мениджъра на акаунта ми по-късно същия ден. След това нищо.

Автоматичен превод:
stoback7

Разбира се, така че определено бих регистрирал и жалба. Нашият екип ще разгледа цялата ситуация и се надяваме да разрешат всичко положително.

Все още ли се опитвате да се свържете с тях по някакъв начин или няма смисъл, ако не ви пишат? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви, регистрирах жалба и тя се разглежда.

Опитах се да отговоря на имейл нишката (както поискаха) и също се опитах да изпратя нови имейли до поддръжката, но безполезно. Когато за първи път написах имейл на 14 март, веднага получих автоматичен отговор, потвърждаващ, че са получили молбата ми. Когато се опитах да изпратя нов имейл до дори нямаше автоматичен отговор и мисля, че това не е положителен знак.

Автоматичен превод:
stoback7

Вероятно не, така че нека оставим нашия екип да се опита да го подреди и да видим какво ще излезе от това.

Много бих искал да се развие положително, но не искам да обещавам нищо предварително.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини