преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZeusWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Имам проблеми с тегленето, тъй като чаках дълго време за първото си теглене.
Също така имам проблем да се свържа с нещо друго освен чата на живо, който не ми беше много полезен. Надявам се на диалог тук, тъй като и аз спечелих още.
с уважение,
Николай
Hello.
I am having problems withdrawing as i have been waiting a long time for my first withdraw.
I am also having problem getting in contact with something else than the livechat who hasnt been very helpful to me. Hoping for dialogue here as i have won some more, also.
Kind regards,
Nikolai
здравейте момчета
Не съм сигурен дали това е проблем, но чакам от 30 юли за теглене на 5000 NOK (около 500 евро).
Също така са спечелили повече и имат ниски възможности за теглене.
Някой персонал може би може да помогне?
Hi guys,
Not sure if this is a problem but have been waiting since July 30th on a withdrawal of 5000 NOK (Ca 500 euro).
Also have won more and they have low withdraw options.
Any staff maybe can help?
здравейте Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Има ли информация относно вашето теглене в акаунта ви. Такива, ако е висящо, например.🤔
Виждам, че максималното теглене е 500 евро на ден и 7000 евро на месец, така че трябва да спазвате тези ограничения, за да сте сигурни, че всичко ще бъде одобрено.
Можем да се опитаме да помогнем, но нашият екип за оплаквания е в състояние да се намеси във всеки случай само след изтичане на 14-дневния период, така че се надяваме, че ще го получите преди и няма да е необходима намеса.
Моля, уведомете ни как върви и ние ще бъдем готови да помогнем.
Hello there. May I ask if your account is fully verified at this casino? Is there any information regarding your withdrawal in your account. Such as if it is pending, for example.🤔
I can see that the maximum withdrawal is €500 per day and €7,000 per month, so you need to keep within these limits to insure everything will be approved.
We could try to help out, but our complaint team is able to intervene in every case only after the 14-day time period passes, so hopefully you will get it before and there won't be any intervention needed.
Please let us know how it goes, and we'll be ready to help.
Здравейте отново Опитах се да проверя, но не е възможно, освен ако не ме попитат.
Изтеглих 500 евро в събота и поисках ново и чакането започва отново. Проблемът е, че спечелих по-голяма сума и при това темпо ще ми отнеме години да изтегля, освен ако техният vip екип не може да се свърже с мен, за да уговорим. Заложил съм няколкостотин хиляди и не би трябвало да е проблем да се свържете с мен. Първото изтегляне отне 13 дни.
Hello again. I have tried to verify but its not possible unless they Ask.
i got 500 euro withdrawal through on saturday, and requested a new and the waiting begins again. The problem is i won a bigger amount and at this pace it will take me years to withdraw unless their vip team can contact me to make an arrangement. I have wagered several hundred k and it should not be a problem to contact me. The First withdraw took 13 days.
здравей
Казвате, че ще отнеме години? Е, знам, че това може да звучи странно, но искам да ви поздравя, защото дори простата процедура за преброяване сочи огромна сума.
Бихте ли споделили сумата? Не е нужно, ако ви е неудобно; Просто съм любопитен.
Но ако моето разбиране за подробностите е точно, акаунтът ви все още не е потвърден, въпреки че притежавате малка част от огромната печалба. Очевидно вашият основен приоритет е да работите с член на VIP мениджърския екип, за да осигурите по-удобни лимити за теглене.
Вероятно вече сте пробвали стандартните опции, като общия канал за поддръжка и т.н., прав ли съм?
Опитвам се да видя дали мога да съм ти от полза...
Hello!
You say it would take years? Well, I know this may sound strange, but I want to congratulate you because even a straightforward counting procedure points to a tremendous amount.
Would you mind sharing the amount? You do not have to if it is uncomfortable for you; I am just curious.
But if my understanding of the details is accurate, you have not had your account verified yet, even though you own a tiny piece of the massive win. Obviously, your top priority is to work with a member of the VIP manager team to secure more convenient withdrawal limits.
You have probably already tried the standard options, like the common support channel and so forth, am I right?
I am trying to see if I can be of any use to you...
здравей
струва около 28 хиляди евро. Опитах се да се свържа с vip екип и т.н. последното теглене отне 13 дни за 500 евро.
можете ли да ми помогнете да се свържа с правилния екип?
Hello.
its about 28k euro. I have tried getting in contact with vip team etc. last wdraw took 13 days of 500 euro.
can you help me Get in contact with right team?
О, разбирам. Е, честно казано, не мога да те свържа с техния ВИП мениджмънт. Не притежавам контакта.
Доколкото разбирам, казиното все пак плаща, но все пак можете да опитате да подадете официална жалба. Запознати ли сте с тази функция? Ще видим дали има начин да ви помогнем.
Имам въпрос обаче: Приложим ли е лимитът за теглене от €7000 на месец? Бих казал, че е най-добре да изпращате едно максимално теглене на месец, вместо да опитвате дневния лимит отново и отново.
Възможно ли е да опитате това?
Oh, I see. Well, frankly, I can't get you in touch with their VIP management. I do not possess the contact.
As far as I understand,, the casino pays after all, but you may still try to lodge an official complaint. Are you familiar with this feature? We shall see whether there is a way to help you out.
I have a question, though: Is the cashout limit of €7,000 per month applicable? I'd say it's best to submit one maximal withdrawal per month rather than trying the daily limit over and over again.
Is it possible for you to try that?
Разбира се, имам отворени максималните предстоящи тегления по всяко време, но с тази времева рамка и време, което те използват за едно теглене, те няма да могат да плащат 70 000 на месец, с което бих се справила.
Готов съм да пусна официална жалба, ако ме насочите как да го направя.
Имали ли сте контакт с това казино преди?
I ofcourse have the max pending withdraws open at all times, but with this timeframe and time they use on one single withdraw they wont be able to pay 70,000 per month which i would have been good with.
I am open to posting a formal complaint if you guide me how to do it.
Have you had contact with this casino before?
Да, разбирам, вероятно ще е много време, но ако има такъв лимит, не знам дали ще бъде увеличен по някакъв начин.
Както и да е, ако се интересувате,можете да подадете жалба тук на този линк .
Ако трябва да знаете нещо за процеса, просто вижте това ръководство и трябва да разберете всичко, което трябва да знаете там.
Ако имате допълнителни въпроси, ще се радвам да ви помогна.
Yes I understand, it would probably be a long time but if there is such a limit I don't know if it will be increased somehow.
Anyway, if you are interested, you can file a complaint here on this link.
If you need to know anything about the process, just check out this guide and you should find out everything you need to know there.
If you have any additional questions I will be happy to help you.
здравей
Сметката ми вече е напълно потвърдена и за един месец извадих само 1000 евро.
Ще съм благодарен, ако някой с по-висока власт от момчетата за чат на живо може да се свърже с мен, моля.
Hello.
My account is now fully verified and in one month i have only gotten out 1000 euro.
i would appreciate if someone with higher power than the live chat guys could contact me please.
Моля, прочетете отново отговора на Jaro, или по-добре, ще го публикувам отново тук за вас. Знаете ли, има много малък шанс някой от това казино да присъства в тази тема да види заявката ви.
Имайте предвид това:
Както и да е, ако се интересувате, можете да подадете жалба тук на този линк 👈👈👈👈
Ако трябва да знаете нещо за процеса, просто вижте това ръководство и трябва да разберете всичко, което трябва да знаете там.
Ако имате допълнителни въпроси, ще се радвам да ви помогна.
Kindly read the Jaro's reply again, or better, I will repost it here for you. You know, there is very little chance someone from this casino is present in this thread to see your request.
Mind this:
Anyway, if you are interested, you can file a complaint here on this link 👈👈👈👈
If you need to know anything about the process, just check out this guide and you should find out everything you need to know there.
If you have any additional questions, I will be happy to help you.
Изчакване над 6 дни за обработка на някои тегления. Продължавайте да се разхождате от поддръжката. Ако нищо не се уреди до утре, ще направя случай.
Waiting over 6 days for some withdrawals to process. Keep getting the run around from support. If nothing is settled by tomorrow I'll be making a case.
Мога ли да попитам какво имаш предвид под тичане? Вашият акаунт все още ли е в процес на проверка?
Какво ви казва поддръжката по въпроса?
Моля, имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето. Едва след този срок нашият екип може да се намеси.
May I ask what do you mean by run around? Is your account still undergoing the verification?
What does the support tell you regarding this?
Please know that we give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal. Only after this time frame can our team intervene.
Ще изчакам 14 дни.
Свързах се с поддръжката на живо снощи с молба за имейл адрес, на който да изпращам документи. Отказаха да предоставят такъв и казаха, че не е необходимо.
Като цяло ги намирам за много уклончиви. След няколко часа ще измине една седмица от първите ми заявки за теглене. Имам 3 чакащи тегления и повече, които бих искал да изтегля, но не мога.
Благодаря, че се обърнахте към мен във всеки случай.
I'll wait the 14 days.
I contacted live support last night requesting an email address to send documents to. They refused to provide one and said it is not necessary.
I find them very evasive in general. It will be one week from my first withdrawal requests in a couple hours. I have 3 pending withdrawals and more that I would like to withdraw but cannot.
Thanks for getting back to me in any case.
Така че те казаха, че проверката не е необходима. За първи път ли теглите от това казино или сте имали друго преди?
So they said the verification is not needed. Is this your first time withdrawing from this casino, or have you had another one before?
Съжалявам, бях на почивка.
Моите тегления бяха завършени в петък следобед, 7 дни след като първоначално ги поисках.
Поисках друго теглене в същия ден и то беше обработено в събота.
Вече нямам проблеми с доверието в това казино.
Sorry, I was away on vacation.
My withdrawals were completed on Friday afternoon, 7 days after initially requesting them.
I requested another withdrawal on the same day and it was processed on Saturday.
I no longer have trust issues with this casino.
Радвам се да го чуя.
Това звучи като доста приятно изживяване и можете да сте първият човек, който ще напише потребителско мнение за това казино, ако желаете. Просто включете някои подробности относно това, което вече сте написали тук.
какво ще кажеш
Ето линк , ако решите да го напишете.😉
I'm glad to hear that.
This sounds like a pretty nice experience and you can be the first person to write a user review for this casino if you wish. Just include some details regarding what you already wrote here.
What do you say?
Here's the link if you decide to write it.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.