ФорумКазинаZetCasino - обща дискусия

ZetCasino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от gocedelcev00000
|
10497 преглеждания 45 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 8 месеца

Уважаема Радка,


Показах ви, че самото казино заявява, че както стриймърите, така и обикновените играчи имат едни и същи правила. Стриймърите са развлекателни играчи, тъй като те могат и правят тегления.

Що се отнася до лиценза за казино, който споменахте, аз го поисках директно от самото казино и те не го предоставят.

Освен това на техния сайт няма лого на лиценза. Ако имате номера на лиценза, би било хубаво да го споменете.

От известно време моля моят случай да бъде възобновен и открито призовавам Zetcasino да заеме позиция пред всички.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден. Към днешна дата Zetcasino все още не се е свързал с мен.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден,

Писах на имейла около 10 пъти, но никой не ми отговаря и не ми дава обратна връзка. От друга страна играх нормално. Имам доказателство за депозити, имейли до моя имейл за доказателство за теглене на депозит. Само на следващия ден, когато се опитах да вляза в казиното, ми казаха, че в моята страна хазартът не е разрешен в това казино (само няколко часа след като спечелих 320 евро). Затова обмислям възможността да съм бил измамен. Нямах време да верифицирам акаунта с моята информация за депозита и не мисля, че те също ще се свържат с мен. Защо тогава ми позволяват да играя няколко часа преди това и след това блокират достъпа?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря за тази информация.

Разбира се, казиното може да ограничи всяка държава, за да предотврати правни проблеми, но вашият активен баланс трябва да ви бъде изплатен нормално и едва след това прилично казино ще затвори акаунта ви поради гореспоменатото ограничение.

От друга страна, намерих малко по-различна актуализация в жалбата :

„Денят след като имах достъп, разбрах, че в Испания този уебсайт е затворен поради това, че е незаконно казино. Следователно нямам достъп до него с нито един браузър и затова не мога да претендирам за нищо."

Така че за мен изглежда, че казиното не ви е блокирало от своя страна. Най-вероятно това е вашият интернет доставчик.

За съжаление, за да настроим това правилно и искам да ви дам шанс да изтеглите парите си, ще ни трябва някой от казиното да отговори. 🤔


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Уважаема Радка,


Показах ви, че самото казино заявява, че както стриймърите, така и обикновените играчи имат едни и същи правила. Стриймърите са развлекателни играчи, тъй като те могат и правят тегления.

Що се отнася до лиценза за казино, който споменахте, аз го поисках директно от самото казино и те не го предоставят.

Освен това на техния сайт няма лого на лиценза. Ако имате номера на лиценза, би било хубаво да го споменете.

От известно време моля моят случай да бъде възобновен и открито призовавам Zetcasino да заеме позиция пред всички.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Скъпи играч,

„Показах ви, че самото казино заявява, че както стриймърите, така и обикновените играчи имат едни и същи правила. Стриймърите са развлекателни играчи, тъй като те могат и правят тегления."

Да, условията са същите, но това, което все още не успявате да разберете, е, че същите правила могат да се прилагат по различен начин въз основа на конкретни ситуации.

Случайните играчи не отлагат бонус кръгове, не рекламират сесиите си и не играят с огромно количество "пари". Между другото, това са много често срещани практики на стримерите.

Бих казал, че ако не играете като обикновен играч, трябва да сте готови да бъдете разпознати като различен вид играч, което може да доведе до нарушаване на същите правила.

„Що се отнася до лиценза за казино, който споменахте, поисках го директно от самото казино и те не го предоставят."

Лицензът Antilephone не работи по този начин. Дори ако поддръжката предостави URL адреса на валидатора, той няма да работи. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)

Допълнително обяснение е тук 👈

„Освен това на техния сайт няма лого на лиценза. Ако имате номера на лиценза, би било хубаво да го споменете."

Както беше обяснено, валидирането работи по различен начин.

„От известно време моля моят случай да бъде възобновен и открито призовавам Zetcasino да заеме позиция пред всички."

Честно казано, екипът за жалби е много зает, но съм сигурен, че в крайна сметка ще се свържат с вас.

Що се отнася до казиното, съмнявам се, че ще бъдат представени публично доказателства. Това би било много необичайно, защото обясняването на процеса означава, че други могат да се възползват от това знание, което би ограничило способността на казиното да открива измамни дейности. Да видим какво ще стане след това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте на всички, спечелих над 14 000 евро в казино Rabidi NV, а именно Zetcasino.


Както винаги, след като направих депозит, играх бонус игра, с която спечелих 30 евро бонус кредит.

Вече спечелих няколко хиляди евро с него, които винаги са ми били изплащани. (За съжаление, само максимум €500 на ден.) Винаги съм изпълнявал условията за бонус, залагал съм сумата поне 50 пъти и всичко винаги е било задоволително.


В неделя спечелих над €14 000 с €30 бонус баланс. След това изпълних условията за бонуса и парите бяха кредитирани в баланса ми с реални пари.


След това поисках теглене на €500 и исках да изтегля още €500 на следващия ден. Когато видях, че 14 122,50 евро са удържани от сметката ми.

за теглене и исках да изтегля €500 на следващия ден. Когато видях, че 14 122,50 евро са удържани от сметката ми.

След това писах на поддръжката и отговорът беше, че парите са ми удържани, защото съм анулирал депозит. Което просто не е вярно.

След това писах на поддръжката и отговорът беше, че парите са ми удържани, защото съм анулирал депозит. Което просто не е вярно.

След това започнах нов чат и попитах друг служител. След това ми каза, че можете да спечелите максимум пет пъти сумата на бонуса. И така, за €30, €150.

Помолиха ме да разгледам правилата и условията. И изведнъж всъщност условията съдържаха точно това изявление.

Но знам, че това не може да е вярно, защото, както казах, вече спечелих суми от над €1000 няколко пъти с този €30 бонус кредит, които също ми бяха изплатени.


Когато се опитах да вляза отново, акаунтът ми беше замразен или затворен. И вече не получавам никакви съобщения от екипа за поддръжка, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.


Знаете ли какво можете да правите тук? Играя в казиното от пет години и никога не съм имал проблеми. Както казах, дори когато спечелих много пари с бонус, те бяха изплатени. Сега печеля много голяма сума и казиното се затруднява и твърди, че съм нарушил правилата и условията.


какво можеш да направиш

Автоматичен превод:
Snippah
преди 2 месеца

здравей

Първо трябва да спомена, че би било най-добре да знаете точните условия, свързани с бонуса.

От моя опит намирам за много интересно да се позволи такава висока сума за теглене на такъв бонус, но както казах условията са това, което има значение.

От друга страна, нямам причина да не ви вярвам, когато казвате, че сте теглили по-големи суми от същия бонус преди. Да не говорим за промяната на правилата. Мисля, че тази ситуация трябва да бъде проучена допълнително. Ако сте съгласни, силно препоръчвам да следвате тези инструкции 👈, обясняващи как работи процесът.

Съберете и поставете там цялата комуникация, екранни снимки и информация, която имате на разположение и нашите специалисти ще се опитат да стигнат до дъното на това.

Интересувате ли се да опитате?


Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини