Скъпи играч,
„Показах ви, че самото казино заявява, че както стриймърите, така и обикновените играчи имат едни и същи правила. Стриймърите са развлекателни играчи, тъй като те могат и правят тегления."
Да, условията са същите, но това, което все още не успявате да разберете, е, че същите правила могат да се прилагат по различен начин въз основа на конкретни ситуации.
Случайните играчи не отлагат бонус кръгове, не рекламират сесиите си и не играят с огромно количество "пари". Между другото, това са много често срещани практики на стримерите.
Бих казал, че ако не играете като обикновен играч, трябва да сте готови да бъдете разпознати като различен вид играч, което може да доведе до нарушаване на същите правила.
„Що се отнася до лиценза за казино, който споменахте, поисках го директно от самото казино и те не го предоставят."
Лицензът Antilephone не работи по този начин. Дори ако поддръжката предостави URL адреса на валидатора, той няма да работи. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Допълнително обяснение е тук 👈
„Освен това на техния сайт няма лого на лиценза. Ако имате номера на лиценза, би било хубаво да го споменете."
Както беше обяснено, валидирането работи по различен начин.
„От известно време моля моят случай да бъде възобновен и открито призовавам Zetcasino да заеме позиция пред всички."
Честно казано, екипът за жалби е много зает, но съм сигурен, че в крайна сметка ще се свържат с вас.
Що се отнася до казиното, съмнявам се, че ще бъдат представени публично доказателства. Това би било много необичайно, защото обясняването на процеса означава, че други могат да се възползват от това знание, което би ограничило способността на казиното да открива измамни дейности. Да видим какво ще стане след това.
Dear player,
"I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals."
Yes, the terms are the very same, yet what you still fail to comprehend is that the very same rules may be applied differently based on concrete situations.
Casual players don't postpone bonus rounds, do not advertise their sessions, and do not play with a huge amount of "money." Those are, by the way, very common streamers' practices.
I'd say, if you don't play like an ordinary player, you must be ready to be recognized as a different kind of player, which may result in violating the very same rules.
"As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself, and they do not provide it."
The Antilephone license does not work like this. Even if the support provided the validator's URL, it won't work. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Further explanation is here 👈
"Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it."
As explained the validation works differently.
"I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone."
Frankly, the Complaint Team is very busy, but I'm sure they will get back to you eventually.
As for the casino, I doubt any evidence will be publicly presented. That would be very unusual because explaining the process means others may take advantage of this knowledge, which would limit the casino's ability to detect fraudulent activities. Let's see what happens next.
Автоматичен превод: