преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZetCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, правя теглене от zetcasino, имам 3 тегления 250 евро, 500 евро и 40 евро 7 дни чакам тегленето си какво да направя, можете ли да ми помогнете?
Hello i make withdraw from zetcasino i have 3 withdrawls 250euro,500euro and 40 euro 7 days i wait for my withdraw what to do can you help me?
Здравейте, преминахте ли вече KYC? Каква информация получихте от казиното? Предлагам да попитате поддръжката на живо.
Моля, имайте предвид, че дори 14 дни са добре, в зависимост от това колко бързо казиното проверява и обработва плащането.
Hello, have you already passed KYC? What information did you get from the casino? I would suggest asking the live support.
Please note that even 14 days are ok, depending on how quickly the casino verifies and processes the payment.
Да, изпращам цялата си информация за личността и това казва, че чакам 3 дни работи, чакам 5 и нямам никакъв отговор. В петък ми пращат само 40 евро. за друго теглене чакам 10 дни и нямам никакъв отговор теглете го в очакване, което направих и друго теглене с 1000 евро и имам баланс 6000 евро и се страхувам за парите си може би е измама???
Yes i send all my personality information and this say me wait 3 days works i wait 5 and dont have any answer. On friday they send me only 40 euro. for another withdraw i wait 10 days and dont have any answer withdraw its on pending i made and another withdraw with 1000 euro and have balance 6000 euro and i am scared for my money maybe its scam???
Здравейте. Сигурно е много неудобно, дори и да е така, питайте често в чата на живо. Бъдете упорити, но учтиви. Получихте първото плащане - това е добре.
Споделете всички новини.
Hello. It must be very inconvenient, even so, ask the live chat frequently. Be persistent but polite. You got the first payment - that's good.
Share all the news.
Чудесно е да видя, че вече сте получили част от печалбите си. Това звучи обещаващо.
It's great to see you already received a part of your winnings. That sounds promising.
Те са крадци, които вече ми отказаха плащане, преправих го, но ми искат много документи, които вече съм изпратил.
Просто се надявам, че тегленето, направено за втори път, е успешно с време на изчакване от 10 дни
They are thieves who have already refused me a payment, I redid it but they ask me for a lot of documents that I have already sent before.
I just hope that the withdrawal made for the second time is successful with waiting times of 10 days
Sono dei ladri mi hanno già rifiutato un pagamento l'ho rifatto ma mi chiedono un sacco di documenti che ho già inviato in precedenza.
Spero solo che vada a buon fine il prelievo fatto già x la seconda volta con tempi di attesa di 10 giorni
Здравейте,
сигурно има някаква причина да се нуждаят от допълнителни документи, сигурен съм.
Казаха ли ти нещо?
Hello,
there must be some reason why they need additional documents, I'm sure.
Did they tell you something?
Истината, че пиша с тях от 2020 г., те ме попитаха, изпратените документи в началото бяха добре
След това при теглене ме помолиха да потвърдя изпратената сметка и всичко беше наред
Сега ми искат документи, анулират печалбите ми, без да ми посочат основателна причина в крайна сметка бях раздразнен Искам да си загубя парите, но никога повече няма да играя с тях те са измамници, изпращат ми имейли през цялото време, но аз не съм отговаряйки повече
След като чатът на живо работеше, където ви дадоха всички обяснения, сега това също не работи
Решиха да започнат да измамят гадни хора
The truth I have been writing with them since 2020 they asked me the documents at the beginning sent were fine
Then at a withdrawal they asked me to verify the account sent and everything was fine
Now they ask me for documents they cancel my winnings without giving me a valid reason in the end I was annoyed I want to lose my money but I will never play with them again they are scammers they send me emails all the time but I am not answering anymore
Once the live chat worked where they gave you all the explanations now that doesn't work either
They decided to start scamming bastard people
La verità sono iscritto con loro dal 2020 mi hanno chiesto i documenti all'inizio inviati andavano bene
Poi ad un prelievo mi hanno chiesto la verifica del conto inviata e andava tutto bene
Adesso mi chiedono documenti mi cancellano la vincita senza darmi una motivazione valida alla fine mi sono scocciato li voglio perdere i soldi ma non giocherò mai più con loro sono dei truffatori mi inviano mail di continuo ma non sto rispondendo più
Una volta funzionava la live chat dove ti davano tutte le spiegazioni ora non va neanche quella
Hanno deciso di iniziare a truffare la gente bastardi
Здравейте,
Трябва да кажа, че съм доста объркан. Това казино спечели много добра репутация, така че бих предположил, че трябва да има някаква причина.
Доколкото разбрах, вие сте били успешно проверени два пъти и сега вече не работи.
Ако сте били проверени преди няколко години, това може да е целият проблем сега. Просто трябва да докажете, че все още сте вие и не може да стане без вашето сътрудничество.
Бих ви посъветвал да се свържете с казиното.
Вашите печалби са заложени сега, така че нека да опитаме.
Hello,
I must say I'm quite confused. This casino earned a very good reputation so I'd assume that there must be some reason.
As far as I get it you were successfully verified two times and now it does not work anymore.
If you were verified a few years back it may be the whole problem now. You just need to prove it is still you and it can't be done without your cooperation.
I'd advise you to get in touch with the casino.
Your winnings are at stake now, so let's give it a try.
Съжалявам, ако дори изпратих чек, за да потвърдя, че трябва да направя повече
След това като се презареди и изтече няма проблеми.
Хайде, нека забравим, че са крадци или правят всичко, за да ви накарат да преиграете печалбите, може би до десети пъти теглене, може би те плащат, но така е да мамят хората
Определено са загубили добър клиент
Нека вървят на е .........
Sorry if I even sent a paycheck to verify that I have to do more
Then when one reloads and leaks there are no problems.
Come on, let's forget they are thieves or they do everything to make you replay the winnings maybe to the umpteenth withdrawal maybe they pay but that's how it is to cheat people
They have certainly lost a good customer
Let them go to f .......
Scusa se ho mandato addirittura na busta paga per verificare che sono io che devo fare più
Poi quando uno ricarica e perde non ci sono problemi .
Dai lasciamo stare sono dei ladri o fanno di tutto per farti rigiocare la vincita forse all'ennesimo prelievo forse pagano ma così è truffare la gente
Sicuramente hanno perso un buon cliente
Che se ne vadano a f.......
Е, определено от вас зависи да вземете такова решение.
Надяваме се, че ще намерите казино, което ви подхожда по-добре, може би трябва да опитате да използвате криптовалути вместо това. Най-малкото бихте могли да избегнете проверка на метода на плащане.
Well, it's definitely up to you to make such a decision.
Hope you will find a casino that suits you better, maybe you should try using cryptocurrencies instead. A least you could avoid a payment method verification.
Не усещам нищо има по-сериозни платформи къде да играят където плащат и не чупят кутиите
I don't feel anything there are more serious platforms where to play where they pay and don't break the boxes
Non provo proprio nulla ci sono piattaforme più serie dove giocare dove pagano è non rompono le scatole
Освен че докладвам zetcasino на всички сайтове, където мога да го направя, вече е въпрос на принцип
Apart from the fact that I report zetcasino on all the sites where I can do it, it is now a matter of principle
A parte che segnalo zetcasino su tutte i sito dove posso farlo ormai è na questione di principio
Трябва да подадете жалбата . Просто кликнете там.
Ако casion направи нещо нередно, ще изясним.
Чувствайте се свободни да докажете принципа си 🙂.
You should submit the complaint. Just click there.
If the casion did something wrong, we will clarify.
Feel free to prove your principle 🙂.
Но имах предвид директно на тези, които предоставят лицензи за curacoa, ще отнеме време, но ще намеря начин
But I meant directly to those who grant curacoa licenses it will take time but I will find a way
Ma io intendevo direttamente a chi concede le licenze curacoa ci metterò tempo ma troverò il modo
След толкова много искания най-накрая обработиха оттеглянето ми, но все пак документите не са добри
Поне това
After so many requests they finally processed my withdrawal but still the documents are not good
At least this
Dopo tante richieste finalmente hanno elaborato il mio prelievo ma comunque i documenti non vanno bene
Almeno questo
Благодаря за актуализацията. Звучи ми доста странно. Документите трябва да са достатъчно добри, за да ви изпратят тегленето и да потвърдят акаунта ви, или не са достатъчно добри, така че казиното ще трябва да ги поиска отново.
Ако получите всички пари, които сте се опитали да изтеглите, тогава кой ще ви принуди да изпратите документа, който иска?
Thanks for the update. It sounds quite strange to me. The documents should be good enough to send you the withdrawal and verify your account or they're not good enough so the casino would need to request them again.
If you receive all the money you tried to withdraw, then who's going to force you to send the document they want?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.