ФорумКазинаZetCasino - обща дискусия

ZetCasino - обща дискусия

преди 2 години от gocedelcev00000
|
10457 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZetCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, правя теглене от zetcasino, имам 3 тегления 250 евро, 500 евро и 40 евро 7 дни чакам тегленето си какво да направя, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
gocedelcev00000
преди 2 години

Здравейте, преминахте ли вече KYC? Каква информация получихте от казиното? Предлагам да попитате поддръжката на живо.

Моля, имайте предвид, че дори 14 дни са добре, в зависимост от това колко бързо казиното проверява и обработва плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, изпращам цялата си информация за личността и това казва, че чакам 3 дни работи, чакам 5 и нямам никакъв отговор. В петък ми пращат само 40 евро. за друго теглене чакам 10 дни и нямам никакъв отговор теглете го в очакване, което направих и друго теглене с 1000 евро и имам баланс 6000 евро и се страхувам за парите си може би е измама???

Автоматичен превод:
gocedelcev00000
преди 2 години

Здравейте. Сигурно е много неудобно, дори и да е така, питайте често в чата на живо. Бъдете упорити, но учтиви. Получихте първото плащане - това е добре.

Споделете всички новини.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да получавам 4 тегления сега правя ново 3 теглене ще видим какво ще се случи

Автоматичен превод:
gocedelcev00000
преди 2 години

Чудесно е да видя, че вече сте получили част от печалбите си. Това звучи обещаващо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да получавам 4 тегления сега правя ново 3 теглене ще видим какво ще се случи

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей.

Получавали ли сте допълнителни тегления досега, моля?

Всичко наред ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те са крадци, които вече ми отказаха плащане, преправих го, но ми искат много документи, които вече съм изпратил.

Просто се надявам, че тегленето, направено за втори път, е успешно с време на изчакване от 10 дни

Автоматичен превод:
chefmaxf10
преди 2 години

Здравейте,

сигурно има някаква причина да се нуждаят от допълнителни документи, сигурен съм.

Казаха ли ти нещо?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Истината, че пиша с тях от 2020 г., те ме попитаха, изпратените документи в началото бяха добре

След това при теглене ме помолиха да потвърдя изпратената сметка и всичко беше наред

Сега ми искат документи, анулират печалбите ми, без да ми посочат основателна причина в крайна сметка бях раздразнен Искам да си загубя парите, но никога повече няма да играя с тях те са измамници, изпращат ми имейли през цялото време, но аз не съм отговаряйки повече

След като чатът на живо работеше, където ви дадоха всички обяснения, сега това също не работи

Решиха да започнат да измамят гадни хора

Автоматичен превод:
chefmaxf10
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да кажа, че съм доста объркан. Това казино спечели много добра репутация, така че бих предположил, че трябва да има някаква причина.

Доколкото разбрах, вие сте били успешно проверени два пъти и сега вече не работи.

Ако сте били проверени преди няколко години, това може да е целият проблем сега. Просто трябва да докажете, че все още сте вие и не може да стане без вашето сътрудничество.

Бих ви посъветвал да се свържете с казиното.

Вашите печалби са заложени сега, така че нека да опитаме.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, ако дори изпратих чек, за да потвърдя, че трябва да направя повече

След това като се презареди и изтече няма проблеми.

Хайде, нека забравим, че са крадци или правят всичко, за да ви накарат да преиграете печалбите, може би до десети пъти теглене, може би те плащат, но така е да мамят хората

Определено са загубили добър клиент

Нека вървят на е .........

Автоматичен превод:
chefmaxf10
преди 2 години

Е, определено от вас зависи да вземете такова решение.

Надяваме се, че ще намерите казино, което ви подхожда по-добре, може би трябва да опитате да използвате криптовалути вместо това. Най-малкото бихте могли да избегнете проверка на метода на плащане.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не усещам нищо има по-сериозни платформи къде да играят където плащат и не чупят кутиите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Освен че докладвам zetcasino на всички сайтове, където мога да го направя, вече е въпрос на принцип

Автоматичен превод:
chefmaxf10
преди 2 години

Трябва да подадете жалбата . Просто кликнете там.

Ако casion направи нещо нередно, ще изясним.

Чувствайте се свободни да докажете принципа си 🙂.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Но имах предвид директно на тези, които предоставят лицензи за curacoa, ще отнеме време, но ще намеря начин

Автоматичен превод:
преди 2 години

След толкова много искания най-накрая обработиха оттеглянето ми, но все пак документите не са добри

Поне това

Автоматичен превод:
chefmaxf10
преди 2 години

Благодаря за актуализацията. Звучи ми доста странно. Документите трябва да са достатъчно добри, за да ви изпратят тегленето и да потвърдят акаунта ви, или не са достатъчно добри, така че казиното ще трябва да ги поиска отново.

Ако получите всички пари, които сте се опитали да изтеглите, тогава кой ще ви принуди да изпратите документа, който иска?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини