преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZAR Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наистина бих искал да се свържа с този играч, тъй като и моя акаунт беше блокиран и те ми платиха уреждане, което смяташе всичките ми печалби за невалидни
Разследвал съм тази компания, тя оперира под фалшиви предположения
Адвокатите ми все още са в процес на разобличаване на човека, който се нарича Фреди Хилс, когато знаем правилното му име
Моля, изпратете ми имейл на trishbasdev@gmail.com
I would really like to get in touch with this player as I had my account blocked as well and they paid me a settlement which deemed all my winnings null and void
I have investigated this company they operate under false pretences
My lawyers are still in thr process of exposing the guy who goes as Freddy Hills when we know his right name
Please email me on trishbasdev@gmail.com
Здравейте, до кой играч бихте искали да достигнете, моля?
Hello, which player would you like to reach, please?
Чувал съм за ZAR Casino много пъти, но все още не съм играл, може ли някой да сподели опита си с мен?
I've heard of ZAR Casino many times but haven't played yet, can someone share their experience with me?
Ich habe schon oft von ZAR Casino gehört, aber noch nicht gespielt, kann mir jemand seine Erfahrungen mitteilen?
Не бих играл там. Те работят без лиценз и имат лоша репутация според нашия уебсайт.
I wouldn't play there. They operate without a license and they've got bad reputation according to our website.
Те са куп измамници. Трябва да депозирам пари, за да получа печалбите си. След като изпратих всички необходими документи... ме накараха да изчакам 2 седмици и плащането ми беше върнато. Искам за втори път само за да чуя, че не могат да платят, преди да депозирам. Това, че трябва да платите, преди да можете да получите печалбите си, ми звучи като измама. Избягвайте ги на всяка цена
They are a bunch of scammers. I have to deposit money in order to receive my winnings. After I sent all required documents..been made to wait 2 weeks and having my payment reversed. Claimed for second time only to hear they can't pay before I deposit. Having to pay before you can receive your winnings sounds like a scam to me. Avoid them at all cost
Здравей. Чакането 14 дни не трябва да е стандарт. От друга страна, депозитът обикновено е задължителен, за да потвърдите опцията си за плащане. Казиното трябва да депозирате, като използвате опцията, която бихте искали да използвате и за първото теглене - това е нормално. Въпреки че вече знам, че много играчи не са наясно с това 🙁.
Hello there. Waiting 14 days should not be a standard. On the other hand, a deposit is usually mandatory to verify your payment option. The casino needs you to deposit using the option you'd also like to use for the very first withdrawal - that's normal. Though I already know many players are not aware of that 🙁.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.