ФорумКазинаYoApuesto Casino - обща дискусия

YoApuesto Casino - обща дискусия

преди 2 седмици от holligan420
|
232 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с YoApuesto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 седмици

ЗА СТАРТИРАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА ПО ВАЛИДИРАНЕ ОТНЕМА СЕДМИЦИ, МИНАХА МНОГО ДНИ, ОТКАКТО ИЗПРАТИХ ДОКУМЕНТИТЕ СИ И ВСЕ ОЩЕ Е В ПРОЦЕС НА ВАЛИДИРАНЕ,

НЯМА ЧАТ НА ЖИВО.


ИЗПРАЩАТЕ ИМЕЙЛИ ДО ПРЕДПОЛАГАЕМАТА ПОДДРЪЖКА, ТЕ НИКОГА НЕ ВИ ОТГОВАРЯТ.

Автоматичен превод:
holligan420
преди 2 седмици

Здравейте, колко време отнема целият процес на проверка? Казиното изобщо не е коментирало документите, които сте им изпратили? Фактът, че те нямат чат на живо и дори не отговарят, не е приятен и разбирам защо сте разстроен, защото и аз бих бил. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат проверката на играча и ако не го направят, тогава имате възможност да подадете безплатнажалба до нас.

Ако това време е минало, продължете и нашият екип ще се опита да помогне.

Ще оставя решението на вас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Процесът на проверка продължава повече от 7 дни и все още не съм получил отговор от никой сървър или персонал за обслужване на клиенти.


много по-малко признаци за промяна в акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Абсолютно вярно е това, което казва моят сънародник, сметката ми е отворена повече от 15 дни и все още се обработва, изпратих официалната си идентификация и след 1 седмица прикачих паспорта си, в случай че има някаква подробност с горното, НИЩО ! Изпратих и имейл, все още не отговарят нищо. Нито за сервиз, правят го... МНОГО ЛОШ СТАРТ.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Процесът на проверка продължава повече от 7 дни и все още не съм получил отговор от никой сървър или персонал за обслужване на клиенти.


много по-малко признаци за промяна в акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Все пак изпратихте ли всички необходими документи? Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно проверката, за да попитате може би какво става?

Надявам се, че ще можете да получите някои отговори, а ако не, нашият екип за оплаквания е тук, за да ви помогне. Просто ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Абсолютно вярно е това, което казва моят сънародник, сметката ми е отворена повече от 15 дни и все още се обработва, изпратих официалната си идентификация и след 1 седмица прикачих паспорта си, в случай че има някаква подробност с горното, НИЩО ! Изпратих и имейл, все още не отговарят нищо. Нито за сервиз, правят го... МНОГО ЛОШ СТАРТ.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Правилно ли разбирам, че чакате акаунтът ви да бъде верифициран?

Има ли новини по въпроса сега след уикенда, може би?

Моля, предоставете малко повече информация за ситуацията и в случай, че имате нужда от нашата помощ, ние ще сме готови да се намесим.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

filefilefile

Не, нищо ново.


Прилагам доказателствата и потвърждавам, че поне не съм получил никакъв отговор


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
mickyangel19
преди 1 седмица

Моля, уведомете ни, ако искате нашият екип за оплаквания да се включи и да се надяваме да ви помогне с всичко това.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 дни

да, бих искал

Автоматичен превод:
Публикация на mickyangel19 Скрит от Romi
Причина: Чувствителна информация.
преди 4 дни

На 19 октомври изпратих документите си за проверка и на днешната дата все още пише валидиране. Колко още ще отнеме или вече няма да се прилага?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

да, бих искал

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Така че, ако проблемът продължава да съществува, моля, подайте жалба тук до нашия екип, където го опишете добре и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Следвайте тази връзка , моля, и ни уведомете как върви.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

На 19 октомври изпратих документите си за проверка и на днешната дата все още пише валидиране. Колко още ще отнеме или вече няма да се прилага?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?

Опитайте се да разберете дали те могат да ви дадат този отговор и ни уведомете, моля, ако имате нужда от нашата помощ.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Вече изпратих имейл, но не ми отговориха.

Автоматичен превод:
ego041969
преди 4 дни

Добре тогава. Ако участвате, просто подайте жалба, моля, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено нещата и да се надяваме, че заедно ще успеем да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЛИЧЕН НАЧИН ЗА ПОДДАВАНЕ НА ЖАЛБА Е ЧРЕЗ ИМЕЙЛ И ТОЙ НЕ РАБОТИ!!!

ВЕЧЕ СЪМ ИЗПРАТИЛ ПОВЕЧЕ ОТ 5 ИМЕЙЛА...

И НЕ ПОЛУЧАВА АБСОЛЮТНО НИЩО, НИКАКЪВ ОТГОВОР, ОТ 16.10.2024 г., КОГАТО ИЗПРАТИХ ДОКУМЕНТИТЕ СИ И ДО ДНЕС 05.11.2024 г. ДОРИ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ ОТГОВОР, ЧЕ ИЗПРАТЕНИТЕ МИ ИМЕЙЛИ СА ПОЛУЧЕНИ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

РАЗБИРА СЕ, ИЗПРАТИХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ И КОНКРЕТНИЯ НАЧИН КАКВО ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ, ОПИТИТЕ ЗА КОМУНИКАЦИЯ С "ПОДДРЪЖКА" СА НАПЪЛНО НИЩО, ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЛИЧЕН НАЧИН ДА НАПРАВИТЕ ТОВА Е ЧРЕЗ ИМЕЙЛА, КОЙТО ИМАТ НА СТРАНИЦАТА, НА КОЙТО АЗ ВЕЧЕ СЪМ ИЗПРАТИЛ ПОВЕЧЕ ОТ 5 ИМЕЙЛА И НЕ ПОЛУЧИХ ОТГОВОР ОТ АБСОЛЮТНО НИТО ОТ ТЯХ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини