преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с YoApuesto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ЗА СТАРТИРАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА ПО ВАЛИДИРАНЕ ОТНЕМА СЕДМИЦИ, МИНАХА МНОГО ДНИ, ОТКАКТО ИЗПРАТИХ ДОКУМЕНТИТЕ СИ И ВСЕ ОЩЕ Е В ПРОЦЕС НА ВАЛИДИРАНЕ,
НЯМА ЧАТ НА ЖИВО.
ИЗПРАЩАТЕ ИМЕЙЛИ ДО ПРЕДПОЛАГАЕМАТА ПОДДРЪЖКА, ТЕ НИКОГА НЕ ВИ ОТГОВАРЯТ.
TO START THE VALIDATION PROCEDURE IT TAKES WEEKS, IT'S BEEN MANY DAYS SINCE I SENT MY DOCUMENTS AND IT IS STILL IN THE VALIDATION PROCESS,
DOES NOT HAVE LIVE CHAT.
YOU SEND EMAILS TO THE SUPPOSED SUPPORT, THEY NEVER RESPOND TO YOU.
PARA EMPEZAR EL PROCEDIMIENTO DE VALIDACIÓN TARDA SEMANAS, YA VAN MUCHOS DIAS QUE ENVIÉ MIS DOCUMENTOS Y SIGUE EN PROCESO DE VALIDACIÓN,
NO CUENTA CON CHAT EN VIVO.
ENVIAS CORREOS AL SUPUESTO SOPORTE JAMAS TE RESPONDEN.
Здравейте, колко време отнема целият процес на проверка? Казиното изобщо не е коментирало документите, които сте им изпратили? Фактът, че те нямат чат на живо и дори не отговарят, не е приятен и разбирам защо сте разстроен, защото и аз бих бил. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат проверката на играча и ако не го направят, тогава имате възможност да подадете безплатнажалба до нас.
Ако това време е минало, продължете и нашият екип ще се опита да помогне.
Ще оставя решението на вас.
Hi, so how long does the whole verification process take? The casino hasn't commented at all on the documents you sent them? The fact that they don't have live chat and don't even reply is not nice and I understand why you are upset because I would be too. We give casinos 14 days to resolve player verification and if they don't, then you have the option to file a free of charge- complaint with us.
If that time has passed, go ahead and our team will try to help.
I'll leave the decision up to you.
Процесът на проверка продължава повече от 7 дни и все още не съм получил отговор от никой сървър или персонал за обслужване на клиенти.
много по-малко признаци за промяна в акаунта ми
The verification process has been going on for more than 7 days and I still haven't received a response from any server or customer service staff.
much less signs of any change in my account
el proceso de verificación lleva más de 7 días aún no recibo respuesta de ningún servidor o personal de atención a clientes
mucho menos señales de algún cambio en mi cuenta
Абсолютно вярно е това, което казва моят сънародник, сметката ми е отворена повече от 15 дни и все още се обработва, изпратих официалната си идентификация и след 1 седмица прикачих паспорта си, в случай че има някаква подробност с горното, НИЩО ! Изпратих и имейл, все още не отговарят нищо. Нито за сервиз, правят го... МНОГО ЛОШ СТАРТ.
It is absolutely true what my countryman says, my account has been open for more than 15 days and is still in process, I sent my official identification and after 1 week I attached my passport, in case there was any detail with the above, NOTHING! I also sent an email, they still do not respond anything. Not even for service, they do it... VERY BAD START.
Es absolutamente cierto lo que dice mi paisano, mi cuenta ya lleva mas de 15 dias y aun esta en proceso, envie mi identificacion oficial y despues de 1 semana posterior anexe mi pasaporte, por si habia detalle con lo anterior, NADA! tambien mande correo, siguen sin responder nada. Ni por servicio, lo hacen.... MUY MAL COMIENZO.
Процесът на проверка продължава повече от 7 дни и все още не съм получил отговор от никой сървър или персонал за обслужване на клиенти.
много по-малко признаци за промяна в акаунта ми
The verification process has been going on for more than 7 days and I still haven't received a response from any server or customer service staff.
much less signs of any change in my account
el proceso de verificación lleva más de 7 días aún no recibo respuesta de ningún servidor o personal de atención a clientes
mucho menos señales de algún cambio en mi cuenta
Все пак изпратихте ли всички необходими документи? Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно проверката, за да попитате може би какво става?
Надявам се, че ще можете да получите някои отговори, а ако не, нашият екип за оплаквания е тук, за да ви помогне. Просто ни уведомете, моля.
Did you send all the documents needed, though? Have you tried to contact the support regarding the verification to ask perhaps what is going on?
I hope you will be able to get some answers, and if not, our complaint team is here to help. Just let us know, please.
Абсолютно вярно е това, което казва моят сънародник, сметката ми е отворена повече от 15 дни и все още се обработва, изпратих официалната си идентификация и след 1 седмица прикачих паспорта си, в случай че има някаква подробност с горното, НИЩО ! Изпратих и имейл, все още не отговарят нищо. Нито за сервиз, правят го... МНОГО ЛОШ СТАРТ.
It is absolutely true what my countryman says, my account has been open for more than 15 days and is still in process, I sent my official identification and after 1 week I attached my passport, in case there was any detail with the above, NOTHING! I also sent an email, they still do not respond anything. Not even for service, they do it... VERY BAD START.
Es absolutamente cierto lo que dice mi paisano, mi cuenta ya lleva mas de 15 dias y aun esta en proceso, envie mi identificacion oficial y despues de 1 semana posterior anexe mi pasaporte, por si habia detalle con lo anterior, NADA! tambien mande correo, siguen sin responder nada. Ni por servicio, lo hacen.... MUY MAL COMIENZO.
Правилно ли разбирам, че чакате акаунтът ви да бъде верифициран?
Има ли новини по въпроса сега след уикенда, може би?
Моля, предоставете малко повече информация за ситуацията и в случай, че имате нужда от нашата помощ, ние ще сме готови да се намесим.
Do I understand correctly that you are waiting for your account to be verified?
Is there any news regarding this now after the weekend, perhaps?
Please provide some more information about the situation and in case you need our help, we'll be ready to step in.
Не, нищо ново.
Прилагам доказателствата и потвърждавам, че поне не съм получил никакъв отговор
No, nothing new.
I attach the evidence, and confirm that I have not received any response, for the minimum
No, ninguna novedad.
Les anexo la evidencia, y confirmo que no he recibido ninguna respuesta por minima
Моля, уведомете ни, ако искате нашият екип за оплаквания да се включи и да се надяваме да ви помогне с всичко това.
Ще чакаме вашия отговор.
Please let us know if you'd like our complaint team to get involved and hopefully help you with all this.
We'll wait for your reply.
На 19 октомври изпратих документите си за проверка и на днешната дата все още пише валидиране. Колко още ще отнеме или вече няма да се прилага?
On October 19, I sent my documents for verification and today's date still says validating. How much longer will it take or will it no longer apply?
El dia 19 de octubre envíe mis documentos para la verificación y la fecha de hoy aun dice validando, cuanto más se va a tardar o ya no se va a aplicar?
Така че, ако проблемът продължава да съществува, моля, подайте жалба тук до нашия екип, където го опишете добре и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Следвайте тази връзка , моля, и ни уведомете как върви.
So, if the issue still persists, please file a complaint here with our team where you describe it well, and we'll try to help you out.
Follow this link, please, and let us know how it goes.
На 19 октомври изпратих документите си за проверка и на днешната дата все още пише валидиране. Колко още ще отнеме или вече няма да се прилага?
On October 19, I sent my documents for verification and today's date still says validating. How much longer will it take or will it no longer apply?
El dia 19 de octubre envíe mis documentos para la verificación y la fecha de hoy aun dice validando, cuanto más se va a tardar o ya no se va a aplicar?
Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?
Опитайте се да разберете дали те могат да ви дадат този отговор и ни уведомете, моля, ако имате нужда от нашата помощ.
Ще чакаме вашия отговор.
Have you tried to contact the support regarding this?
Try to find out if they are able to get this answer to you and let us know, please, if you need our help.
We'll wait for your answer.
Вече изпратих имейл, но не ми отговориха.
I already sent an email but they didn't respond.
Si ya envié correo pero no me respondieron.
Добре тогава. Ако участвате, просто подайте жалба, моля, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено нещата и да се надяваме, че заедно ще успеем да разрешим проблема.
Okay then. If you are in, just file a complaint, please, so our team can have a deeper look into things, and hopefully together we would be able to solve it out.
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЛИЧЕН НАЧИН ЗА ПОДДАВАНЕ НА ЖАЛБА Е ЧРЕЗ ИМЕЙЛ И ТОЙ НЕ РАБОТИ!!!
ВЕЧЕ СЪМ ИЗПРАТИЛ ПОВЕЧЕ ОТ 5 ИМЕЙЛА...
И НЕ ПОЛУЧАВА АБСОЛЮТНО НИЩО, НИКАКЪВ ОТГОВОР, ОТ 16.10.2024 г., КОГАТО ИЗПРАТИХ ДОКУМЕНТИТЕ СИ И ДО ДНЕС 05.11.2024 г. ДОРИ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ ОТГОВОР, ЧЕ ИЗПРАТЕНИТЕ МИ ИМЕЙЛИ СА ПОЛУЧЕНИ.
THE ONLY AVAILABLE MEANS TO FILE A COMPLAINT IS VIA EMAIL, AND IT DOESN'T WORK!!!
I HAVE ALREADY SENT MORE THAN 5 EMAILS...
AND ABSOLUTELY NOTHING IS OBTAINED, NO KIND OF RESPONSE, SINCE 10/16/2024 WHEN I SENT MY DOCUMENTS AND UNTIL TODAY 11/05/2024 I HAVE NOT EVEN RECEIVED A RESPONSE THAT MY SENT EMAILS HAVE BEEN RECEIVED.
EL ÚNICO MEDIO DISPONIBLE PARA PODER PRESENTAR UNA QUEJA ES VÍA CORREO ELECTRÓNICO, Y NO FUNCIONA!!!
YA HE ENVIADO MAS DE 5 CORREOS...
Y NO SE OBTIENE ABSOLUTAMENTE NADA, NINGÚN TIPO DE RESPUESTA, YA DESDE EL 16/10/2024 QUE REALICE EL ENVÍO DE MIS DOCUMENTOS Y HASTA EL DÍA DE HOY 05/11/2024 NO HE RECIBIDO SI QUIERA UNA RESPUESTA DE QUE HAYAN RECIBIDO MIS CORREOS ENVIADOS.
РАЗБИРА СЕ, ИЗПРАТИХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ И КОНКРЕТНИЯ НАЧИН КАКВО ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ, ОПИТИТЕ ЗА КОМУНИКАЦИЯ С "ПОДДРЪЖКА" СА НАПЪЛНО НИЩО, ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЛИЧЕН НАЧИН ДА НАПРАВИТЕ ТОВА Е ЧРЕЗ ИМЕЙЛА, КОЙТО ИМАТ НА СТРАНИЦАТА, НА КОЙТО АЗ ВЕЧЕ СЪМ ИЗПРАТИЛ ПОВЕЧЕ ОТ 5 ИМЕЙЛА И НЕ ПОЛУЧИХ ОТГОВОР ОТ АБСОЛЮТНО НИТО ОТ ТЯХ.
OF COURSE I SENT ALL THE REQUIRED DOCUMENTS AND THE SPECIFIC WAY OF WHAT SHOULD BE DONE, THE ATTEMPTS TO COMMUNICATE WITH "SUPPORT" ARE TOTALLY NULL, THE ONLY AVAILABLE MEANS TO DO SO IS THROUGH THE EMAIL THEY HAVE ON THE PAGE, TO WHICH I HAVE ALREADY SENT MORE THAN 5 EMAILS AND I HAVE RECEIVED A RESPONSE FROM ABSOLUTELY NONE OF THEM.
CLARO QUE ENVIÉ TODOS LOS DOCUMENTOS REQUERIDOS Y DE LA FORMA ESPECÍFICA QUÉ SE DEBE HACER, LOS INTENTOS POR COMUNICARSE CON EL "SOPORTE" ES TOTALMENTE NULO, EL ÚNICO MEDIO DISPONIBLE PARA PODER HACERLO ES MEDIANTE EL CORREO ELECTRÓNICO QUE TIENEN EN LA PÁGINA, AL CUÁL YA HE ENVIADO MÁS DE 5 CORREOS Y DE ABSOLUTAMENTE NINGUNO DE ELLOS HE RECIBIDO RESPUESTA
здравейте!
Според мен шансовете ви да се свържете с поддръжката на казиното не са много добри. Какво ще кажете да подадете жалба чрез Casino Guru Resolution Center? Мисля, че е време да се опитам да ви помогна.
Ако искате да научите повече за това, моля, прегледайте това ръководство 👈👈 или ни попитайте тук.
Звучи ли ви добре?
Hi there!
The way I see it, your chances to get in touch with the casino support are not pretty good. How about you submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center? I think it is time to try to help you out.
If you want to know more about it, please browse this guide 👈👈 or ask us here.
Does it sound good to you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.