ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 11 месеца от JMiles1984
|
20284 преглеждания 275 отговора |
|
1...6 7 8...14
Добавете пост
Romi
преди 4 месеца

Не, тестът току-що започна.

Парите са налични отново в акаунта на играча за игра.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Гуру защо връщат парите, за да ги използват отново? трябва ли тегленето да не остане висящо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, тестът току-що започна.

Парите са налични отново в акаунта на играча за игра.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, моля, дръжте ни в течение за напредъка.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Гуру защо връщат парите, за да ги използват отново? трябва ли тегленето да не остане висящо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нямам отговор на този въпрос, честно казано. Мога да кажа, че вероятно всяко казино има различен начин.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Смятам, че 100% ще ви накара да загубите всичко отново и те добавят старата проверка при доставчика, че е очевидно!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

Дано не е така, честно казано. Ще видим как ще стане.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Аз също, но изглежда има много подобни случаи

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

Нека останем позитивни. Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Ами да, аз вече приключих за парите си, би било хубаво да видя реално изплащане на някого, не е честно

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

Да, разбирам това и бих искал да те видя с добри новини. Ще изчакаме и ще видим как ще се развие и се чувствайте свободни да предоставите актуализация, когато имате такава. Ако нищо не се движи напред, тогава може би е разумно да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Попитах, но според поддръжката обработката на KYC все още отнема време.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Кога точно започнахте с процеса на проверка, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

17 юни


Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Ако видите, че отнема твърде много време и не води до никъде, трябва да се опитате да подадете жалба тук и нашият екип ще разгледа всичко това. Какво казваш? Ето връзката за вас .

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Плащането вече е извършено, за съжаление забавянето ми струва много пари 😂

Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Страхотни новини, радвам се, че получихте парите.

Когато казвате, че забавянето ви струва пари, играхте ли с него? Ако е така, винаги препоръчвам да оставите парите, докато всичко се оправи. Поне ще се сетиш следващия път.

Както и да е, ще продължиш ли да играеш тук след това преживяване? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте! Ужасно е! Уебсайтът ybets.io не е достъпен, имейл support@ybets.io не съществува. Имам сметка там и имам средства на депозит. Когато преминете към новия уебсайт immerion.com (от уебсайта casino.guru), потребителското име и паролата за вашия акаунт не работят и не можете да възстановите достъпа. Това е лъжа???


Автоматичен превод:
Cintrol
преди 3 месеца

Същото нещо от моя страна. Ybets.io не е наличен. Имам и сметка със средства и активни залози, която в момента е недостъпна.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте! Ужасно е! Уебсайтът ybets.io не е достъпен, имейл support@ybets.io не съществува. Имам сметка там и имам средства на депозит. Когато преминете към новия уебсайт immerion.com (от уебсайта casino.guru), потребителското име и паролата за вашия акаунт не работят и не можете да възстановите достъпа. Това е лъжа???


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей. Изглежда обаче, че работи тук. Опитвал ли си да минеш оттук ?

Моля, опитайте отново и ни уведомете. Може би първо изчистете кеша и бисквитките на вашия компютър.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Същото нещо от моя страна. Ybets.io не е наличен. Имам и сметка със средства и активни залози, която в момента е недостъпна.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитах се да вляза в сайта и всичко работи добре. Опитайте го от тук , моля, и ни уведомете дали работи добре.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини