ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 11 месеца от JMiles1984
|
20265 преглеждания 275 отговора |
|
1...5 6 7...14
Добавете пост
преди 5 месеца

file

Това е екранна снимка на моето теглене, което те не биха платили...

Автоматичен превод:
ufsbrock
преди 5 месеца

Добре, те просто продължиха да отхвърлят моя и да върнат баланса, за да загубя всичко, виждам, че сега са преименувани на ybets.io с напълно нов уеб адрес, наистина много странен, и казино гуру го поддържа и им помага!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Това е екранна снимка на моето теглене, което те не биха платили...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бихте ли обяснили какво точно се случва сега? Акаунтът Ви вече е напълно потвърден? Кога поискахте оттеглянето?

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, те просто продължиха да отхвърлят моя и да върнат баланса, за да загубя всичко, виждам, че сега са преименувани на ybets.io с напълно нов уеб адрес, наистина много странен, и казино гуру го поддържа и им помага!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Доколкото знам са си сменили името. В това няма нищо подозрително.🤷‍♀️

Бихте ли ни казали каква причина ви е посочило казиното, за да отхвърли тегленето ви, моля? Със сигурност бихме искали да помогнем, ако е възможно.

Ние подкрепяме и помагаме на всички, които са прави, когато става въпрос за честни хазартни игри. Това е нашата политика.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравей, Роми, нямаше причина, тъй като те просто продължиха да го правят! те можеха да го оставят да чака, докато се извършат така наречените проверки, но те никога не благодарят на Пол.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Бихте ли могли да опишете текущата си ситуация, моля, и да ни кажете дали има нужда от намеса от нашия екип за оплаквания?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравей, Роми, не, тъй като го загубих отново, както бяха планирали след повече от 10 дни от това пренасяне, никога не съм мислил, че ще го извадя!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Разбирам. Не бихме могли да ви помогнем, ако в момента няма останали пари в сметката ви.

Понякога може да отнеме повече време, когато играч поиска своето теглене за първи път поради процеса на проверка, който трябва да се извърши от казиното. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да го завършат и да обработят плащането.

Надяваме се, че следващия път ще можем да ви помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Добре, все още не разбирам защо продължиха да го отхвърлят, след което се опитаха да ме накарат да го извадя като криптовалута, вместо да изпратят обратно на картата си в очите ми нейните тактики за измама, както други са изпитали, сигурен съм, че го виждате, но ръцете ви са вързани този въпрос благодаря на Пол

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Всъщност ръцете ни не са вързани по никакъв въпрос.🤷‍♀️ Ние се стремим към честна игра и правим всичко възможно, за да постигнем тази цел.

За съжаление, има моменти, в които не можем да направим нищо повече. Затова няма да отговарям на вашите въпроси и ви желая всичко най-добро в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Надявам се да изплатят печалбите, стискайте ми палци, чакам вече 48 часа, пренебрегвайки другите изплащания, някои от тях бяха отменени, защото исках да играя малко, без да правя нов депозит.


file

Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Здравейте играчи.

Може да имате късмет, но съдейки по закъснението вече, те може да играят обичайната игра отново! може да не е достатъчно обаче, за да те пречупят като всички нас, надявам се, че ще се справиш, приятелю!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

попитах поддръжката и получих този отговор, търпелив съм и ще чакам.


Нашите процедури за теглене обикновено са бързи.

Имаше обаче забавяне, тъй като системата ни откри необичайна игрова дейност. В момента вашата заявка за теглене е подложена на ръчна проверка, което може да удължи времето за обработка. Няма за какво да се притеснявате, просто отнема малко повече време от обикновено.

Извиняваме се за неудобството, което това може да причини, и работим усърдно, за да ускорим процеса за вас.



Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

Добре, изглежда ми така, сякаш те започват да забавят изтеглянето и се опитват да използват тактиката, спомената тук, с която всички сме приключили! Не виждам смисъл да играя на тези сайтове сега, загубих хиляди, а когато спечелих, или ги задържаха, или нямаше да изплатят

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Надявам се да изплатят печалбите, стискайте ми палци, чакам вече 48 часа, пренебрегвайки другите изплащания, някои от тях бяха отменени, защото исках да играя малко, без да правя нов депозит.


file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вашият проблем решен ли е досега или все още е същият? Обяснили ли са какъв вид „необичайна игрова дейност" са открили или може би знаете за такава?🤷‍♀️ Просто се опитвах да разбера какво може да се случи.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Те поискаха KYC днес, изпратих документите, сега трябва да чакам. Може би това беше много хубавото попадение на ExtraChilli 😀


filefile



те отговориха:


Вашите документи бяха получени и вашата игрова сесия беше изпратена за проверка на доставчика.

Моля, имайте предвид, че обработката на вашата заявка от доставчика може да отнеме до 10 работни дни.





Парите са обратно в сметката ми, мога да играя сега, но се съпротивлявам 😀




Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бъдете готови за дълго чакане!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не можах да устоя и играх малко, постигнах максимална победа на Pragamtic, първата ми


омг омг


Редактиран от Romi преди 4 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
players0815
преди 4 месеца

хубаво ! но както казах, изглежда, че те играят една и съща игра всеки път, когато някой спечели прилична сума, така че може да няма значение колко печелите! дано го получиш скоро!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те поискаха KYC днес, изпратих документите, сега трябва да чакам. Може би това беше много хубавото попадение на ExtraChilli 😀


filefile



те отговориха:


Вашите документи бяха получени и вашата игрова сесия беше изпратена за проверка на доставчика.

Моля, имайте предвид, че обработката на вашата заявка от доставчика може да отнеме до 10 работни дни.





Парите са обратно в сметката ми, мога да играя сега, но се съпротивлявам 😀




Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Значи проверката от доставчика вече е направена? Можете ли да изтеглите парите сега?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини