Добре, те просто продължиха да отхвърлят моя и да върнат баланса, за да загубя всичко, виждам, че сега са преименувани на ybets.io с напълно нов уеб адрес, наистина много странен, и казино гуру го поддържа и им помага!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Бихте ли обяснили какво точно се случва сега? Акаунтът Ви вече е напълно потвърден? Кога поискахте оттеглянето?
Уведомете ни, ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля.
Could you please explain what is happening now exactly? Is your account fully verified yet? When did you request the withdrawal?
Let us know if you need some help from our complaint team, please.
Добре, те просто продължиха да отхвърлят моя и да върнат баланса, за да загубя всичко, виждам, че сега са преименувани на ybets.io с напълно нов уеб адрес, наистина много странен, и казино гуру го поддържа и им помага!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Доколкото знам са си сменили името. В това няма нищо подозрително.🤷♀️
Бихте ли ни казали каква причина ви е посочило казиното, за да отхвърли тегленето ви, моля? Със сигурност бихме искали да помогнем, ако е възможно.
Ние подкрепяме и помагаме на всички, които са прави, когато става въпрос за честни хазартни игри. Това е нашата политика.
As far as I know, they have changed their name. There is nothing suspicious about that.🤷♀️
Could you tell us what reason the casino gave you for rejecting your withdrawal, please? We would surely like to help if possible.
We do support and help everyone who is in the right when it comes to fair gambling. It is our policy.
Здравей, Роми, нямаше причина, тъй като те просто продължиха да го правят! те можеха да го оставят да чака, докато се извършат така наречените проверки, но те никога не благодарят на Пол.
Hi Romi there was no reason given they just kept doing it ! they could have left it pending till the so called checks were carried out but they never thanks Paul.
Бихте ли могли да опишете текущата си ситуация, моля, и да ни кажете дали има нужда от намеса от нашия екип за оплаквания?
So could you describe your current situation, please, and tell us if there is an intervention from our complaint team needed?
Здравей, Роми, не, тъй като го загубих отново, както бяха планирали след повече от 10 дни от това пренасяне, никога не съм мислил, че ще го извадя!
Hi Romi no as I lost it all again as they had planned after more than 10 days of this carry on I never thought I would get it out !
Разбирам. Не бихме могли да ви помогнем, ако в момента няма останали пари в сметката ви.
Понякога може да отнеме повече време, когато играч поиска своето теглене за първи път поради процеса на проверка, който трябва да се извърши от казиното. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да го завършат и да обработят плащането.
Надяваме се, че следващия път ще можем да ви помогнем, ако е необходимо.
I understand. We couldn't be of any help if there is no money left in your account right now.
It sometimes could be more time-consuming whenever a player requests his withdrawal for the first time due to the verification process that has to be done by the casino. We usually give casinos 14 full days to finish it and process the payment.
Hopefully, next time we will be able to help you out if needed.
Добре, все още не разбирам защо продължиха да го отхвърлят, след което се опитаха да ме накарат да го извадя като криптовалута, вместо да изпратят обратно на картата си в очите ми нейните тактики за измама, както други са изпитали, сигурен съм, че го виждате, но ръцете ви са вързани този въпрос благодаря на Пол
Ok I still do not understand why they kept rejecting it then tried to get me to take it out as crypto instead of sending back to my card in my eyes its cheating tactics as others have experienced im sure you see it but your hands are tied on this matter thanks Paul
Всъщност ръцете ни не са вързани по никакъв въпрос.🤷♀️ Ние се стремим към честна игра и правим всичко възможно, за да постигнем тази цел.
За съжаление, има моменти, в които не можем да направим нищо повече. Затова няма да отговарям на вашите въпроси и ви желая всичко най-добро в бъдеще.
Our hands are not tied in any matter, actually.🤷♀️ We aim for fair play and do everything possible to reach this goal.
Unfortunately, there are times that we are unable to do anything more. Therefore, I am not going to answer your questions, and I wish you all the best in the future.
Надявам се да изплатят печалбите, стискайте ми палци, чакам вече 48 часа, пренебрегвайки другите изплащания, някои от тях бяха отменени, защото исках да играя малко, без да правя нов депозит.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Здравейте играчи.
Може да имате късмет, но съдейки по закъснението вече, те може да играят обичайната игра отново! може да не е достатъчно обаче, за да те пречупят като всички нас, надявам се, че ще се справиш, приятелю!
Hi players.
You might be lucky but judging by the delay already they may be playing the usual game again ! it might not be enough though for them to shaft you like the rest of us hopefully you get it ok mate !
попитах поддръжката и получих този отговор, търпелив съм и ще чакам.
Нашите процедури за теглене обикновено са бързи.
Имаше обаче забавяне, тъй като системата ни откри необичайна игрова дейност. В момента вашата заявка за теглене е подложена на ръчна проверка, което може да удължи времето за обработка. Няма за какво да се притеснявате, просто отнема малко повече време от обикновено.
Извиняваме се за неудобството, което това може да причини, и работим усърдно, за да ускорим процеса за вас.
i asked the support and got this reply, i am patient and will wait.
Our withdrawal procedures are generally quick.
However, there's been a delay as our system detected some unusual gaming activity. Currently, your withdrawal request is undergoing a manual check, which may extend the processing time. There is nothing to worry about, it is just taking a bit more time than usual.
We apologize for any inconvenience this may cause and are working diligently to expedite the process for you.
Добре, изглежда ми така, сякаш те започват да забавят изтеглянето и се опитват да използват тактиката, спомената тук, с която всички сме приключили! Не виждам смисъл да играя на тези сайтове сега, загубих хиляди, а когато спечелих, или ги задържаха, или нямаше да изплатят
Ok that looks to me as if they are starting to stall the withdrawal and try to use the tactic mentioned here that we all got done over with ! I do not see the point in playing on these sites now I lost thousands then when I won they either kept it or would not pay out
Надявам се да изплатят печалбите, стискайте ми палци, чакам вече 48 часа, пренебрегвайки другите изплащания, някои от тях бяха отменени, защото исках да играя малко, без да правя нов депозит.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Вашият проблем решен ли е досега или все още е същият? Обяснили ли са какъв вид „необичайна игрова дейност" са открили или може би знаете за такава?🤷♀️ Просто се опитвах да разбера какво може да се случи.🤔
Has your issue been solved by now or is it still the same? Have they explained what kind of "unusual gaming activity" they have detected, or are you aware of any, perhaps?🤷♀️ I was just trying to understand what could happen.🤔
Те поискаха KYC днес, изпратих документите, сега трябва да чакам. Може би това беше много хубавото попадение на ExtraChilli 😀
те отговориха:
Вашите документи бяха получени и вашата игрова сесия беше изпратена за проверка на доставчика.
Моля, имайте предвид, че обработката на вашата заявка от доставчика може да отнеме до 10 работни дни.
Парите са обратно в сметката ми, мога да играя сега, но се съпротивлявам 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Не можах да устоя и играх малко, постигнах максимална победа на Pragamtic, първата ми
омг омг
I couldn't resist and played a bit, I hit max win at Pragamtic, my first
omg omg
ich konnte nicht widerstehen und habe ein bisschen gespielt, ich habe max win getroffen bei Pragamtic, mein erster
Omg omg
хубаво ! но както казах, изглежда, че те играят една и съща игра всеки път, когато някой спечели прилична сума, така че може да няма значение колко печелите! дано го получиш скоро!
Nice ! but like I say it seems like they are playing the same game everytime someone wins a decent amount so it may not matter how much you win ! hopefully you get it soon !
Те поискаха KYC днес, изпратих документите, сега трябва да чакам. Може би това беше много хубавото попадение на ExtraChilli 😀
те отговориха:
Вашите документи бяха получени и вашата игрова сесия беше изпратена за проверка на доставчика.
Моля, имайте предвид, че обработката на вашата заявка от доставчика може да отнеме до 10 работни дни.
Парите са обратно в сметката ми, мога да играя сега, но се съпротивлявам 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.