НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 1 година от JMiles1984
|
75 783 преглеждания 594 отговора |
|
1...28 29 30
Добавете пост
преди 2 седмици

Снощи спечелих $6000 в друго казино, като достигнах 30 000 пъти печалбата си. Познайте колко време ми отне да получа парите? 4 часа. Изпратиха печалбата ми до No Limit City и тя беше потвърдена в рамките на часове.


Те лъжат и се преструват, че играта се преглежда. Не е така. Заключват опциите ни за теглене и поставят парите в нашата игрална сметка. Повечето хора тук не получават заплащане, а тези, които получават, чакат с месеци.


Това е изключително неправомерно поведение. Нека намалим оценката до около 1,5/10.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не знаех, че тази тема съществува. Депозирах единствено въз основа на тяхната оценка тук. Вашата оценка се нуждае от цялостно преосмисляне. Казино, което лъже и не плаща с месеци, не би трябвало да е никъде близо до 7. Трябва да е доста под 5.


Заради рейтинга ви от 9.3, сега се боря за парите си и губя време и стрес. Казината с рейтинг 9.3 не действат така.

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 2 седмици

Здравейте, напълно съм съгласен с вас и аз също публикувах множество публикации в тази тема относно последствията от ръчните корекции на рейтинга и влиянието им върху способността за разрешаване на оплаквания. Това е най-належащата ни грижа. Вижте също темата за казино Immerion - същата ситуация.

Ето няколко важни подробности: Рейтингът на казиното е по-нисък от 9.3 и ние наближаваме критична точка в сътрудничеството си с тях по отношение на оплакванията. Ако не успеят да променят този навик, индексът за безопасност на казината под това управление ще бъде значително по-нисък; отворените оплаквания обаче може в крайна сметка да се окажат нерешени, защото след като казиното бъде напълно наказано, последната причина за сътрудничество ще приключи. Цялата ситуация може да повлияе много негативно на много играчи и ние сме били наясно с това през цялото време.

За съжаление, това не е само „черно-бяла" ситуация. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Също така и в двете казина мога да видя логото на Fair Casino.

Автоматичен превод:
Georgia_M
преди 2 седмици

Здравейте, може би говорите за страниците на казината, а не за страницата на Casino Guru? Не можем да получим достъп до сайтовете им, за да изключим значката, но бихме искали да можем.

Тъй като ръководството е наказано за липсата на добра комуникация, не съм изненадан, че не са изключили значката на сайта си, но винаги можете да проверите ревюто на казиното Casino Guru.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Може ли някой да получи достъп до уебсайта им? При мен от вчера се показва съобщение „В момента извършваме поддръжка"...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей,


Тегля печалбите си от 15 април. Минаха почти 3 месеца оттогава и все още се опитвам да разбера какво да правим. Първоначално причината беше, че разследваха акаунта ми за легален хазарт. Това отне месец и накрая преминах проверката успешно. След това започна мъките с идентификацията. Отне ми 3 седмици, за да потвърдя самоличността си.

След това поискаха идентификация на крипто портфейла. Поискаха всичко, което можете да си представите. Изпратих всичко и те все още настояват да ме питат едно и също нещо всяка седмица.

Те отговарят само веднъж седмично или понякога изобщо не отговарят. Играл съм в много казина, но никога не съм виждал такава отвратителна бъркотия.


Някой успял ли е да си изтегли парите от това неприемливо казино?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Изглежда, че това казино е ограбило всички, затворило е уебсайта си и е избягало.


Casinoguru трябва да се справи много по-добре с проверката на казината.


Сега десетки играчи са напълно ограбени от собствените си пари и печалби, защото сте дали на някое огромно нелоялно казино оценка 9.3.


Рейтинг 9.3 би трябвало да е за казино, което плаща в същия ден, без проблеми, без оплаквания, с невероятна поддръжка и персонал. Изключително казино.


Дадохте тази оценка на казино, което не е плащало на играчите с месеци, ако изобщо е плащало. Една от най-високите възможни оценки.


Какво си мислеше? Не за нас, това със сигурност.


Всички се доверихме на този рейтинг, а сега всички ни ограбиха.


Браво, Casinoguru. Можеше да се интересуваш от играчите, вместо да даваш добри оценки на казината, защото ти плащат добри пари.


Нека помислим за секунда. Казино, което ограби всички, затвори уебсайта си, измами всички, игнорира проблеми с плащанията, все още има рейтинг 7.4. Каква шега.


Никога повече няма да се доверя на този уебсайт.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Свързах се с тяхната поддръжка по имейл и получих следния отговор:


Здравей,


Благодаря ви за имейла!


Уважаеми играчи, искрено се извиняваме, но в момента сайтът е в процес на техническа работа, която ще бъде завършена скоро. Разбираме, че това ви причинява неудобство и след като техническата работа приключи, ще се радваме да разгледаме бонус без депозит за вас. В момента нямаме информация за точния час на техническата работа, но може да отнеме известно време. Можете да опитате да отваряте сайта и да влизате от време на време. Въпреки това, веднага щом техническата работа приключи, любезно ви молим да се свържете с чата на живо, за да получите бонус без депозит, без да чакате. Надяваме се на вашето разбиране и още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство!


Ако имате някакви въпроси, уведомете ни!


С уважение,

Джейн

Екип за поддръжка на Ybets

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Всичките им уебсайтове са деактивирани.


Откраднаха парите на всички и избягаха.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Наистина не очаквах такова развитие. Да се ​​надяваме, че няма да са направили голям тласък с всичките ни пари и страницата им ще бъде отворена отново.

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 2 седмици

От 2 месеца се мъча да си получа парите и извиненията, които получавам, са меко казано нелепи!

Най-вероятно парите са били изгубени и момчетата сега са на някой плаж на Сейшелите и пият коктейли!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ще дам на всеки член тук по 1 трилион долара, ако всички получат заплащане - толкова съм уверен, че всички сме били ограбени.


Никое казино на земята не деактивира всички свои казина. Без предупреждение. Всички едновременно.


Прекратяването на играта струва на едно казино хиляди долари на ден. Те го планират добре, правят го на части, така че да не работи през ненатоварените часове, и го правят по няколко часа, за да не напускат играчите и да не намират друго казино, в което да се включат. Да деактивират и трите наведнъж? Няма никакъв шанс.



Имаше толкова много оплаквания, този форум и съм сигурен, че и други... предупреждаваха ги да платят, иначе... и те го видяха като добър момент да се махнат, докато имиджът им беше лош и неплащането се натрупа огромно, вероятно спестявайки им няколкостотин хиляди.


Никога в живота си в хазарта (20 години) не съм виждал казино група да се откаже без предупреждение и да се върне. Никога.



Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, всички.

Наясно сме със ситуацията и тя показва, че е необходима поддръжка. Доколкото мога да кажа, колегите ми все още поддържат връзка с казиното, или поне бяха в петък.

Вече мога да вляза в уебсайта.

file


Иска ми се да можех да добавя още.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

О, не, може да дължа на всички трилиони долари. Ще се обадя на счетоводителя си и ще го подготвя!


Но сериозно, ybets, нека всички получат пари. Casinoguru се заеме с това.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Въпреки това, все още не мога да вляза. Не знам какво става.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

В момента ybets1.io работи за мен и мога да вляза, но не и в ybets.net.

Странно...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

ybets.net работеше за мен и тази сутрин получих имейл с предложения за бонуси, защото не работи... но отново не работи.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това казино няма да изпълни крайното искане на CG да играе с играчите в рамките на 7 дни с отворени оплаквания на сайта….


Ако казиното прави одит на играта и изпраща данните на доставчика за проверка, тогава казиното винаги ще блокира акаунта ви за теглене и игра, защото ако парите, които сте спечелили, идват от измама или технически проблеми, тогава защо, по дяволите, те ще ги добавят към баланса ви и ще трябва да чакат поне един месец, за да проверят дали е ясно, а междувременно можете да играете с тези пари на всички слотове или игри на живо... знаете ли изобщо колко трябва да плати казиното на доставчиците, от които сте играли с този баланс, ако стане ясно, че средствата не са законни след така наречената „ПРОВЕРКА НА ДОСТАВЧИКА"? Уааахахахахахаха, много съжалявам за играчите, но казино гуруто с толкова много познания дори не можеше да предвиди това, което идва от галактика разстояние? Те откриха бъг в услугата ви за оценяване и премахнаха F от нея 😂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Струва ми се, че Casino guru получава пари от партньорски програми без проблем... така че не ги интересува нищо друго.


Те позволяват на това казино да управлява целия им форум и да нарушава правилата навсякъде. И всичко, което получават, е намалена оценка до 7.4. Което е с около 5 точки твърде много.

Автоматичен превод:
1...28 29 30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини