преди 3 години
Можете да подадете жалба тук и можете да изпратите жалба и до лицензиращия орган. Те са лицензирани в Кюрасао.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
0
Можете да подадете жалба тук и можете да изпратите жалба и до лицензиращия орган. Те са лицензирани в Кюрасао.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
Здравейте, Даниел, прочетох много тук и малко треперя, ако съм честен, днес получих имейл, че моите 5000 € са преведени или само 4923 € вероятно таксите са излезли чрез банков превод и тогава все още имам 2000 € в изплащане според чат, който ще се изпълни на 18 декември, имаш предвид, че идва, защото когато прочетох всичко тук, но изобщо не е оценен толкова лошо, така че исках да знам дали се е подобрило, имат и спортни залагания и т.н. Те са 7000 € и не 70 € 🙈
Hello daniel have read a lot here and a bit jitter if I'm honest I got a mail today that my 5000 € were transferred or only 4923 € probably fees is out via bank transfer and then I still have 2000 € in payout according to the chat that will Executed on December 18, you mean that comes because when I read everything here but it is not rated that bad at all, so I wanted to know whether it has improved, they also have sports betting etc. They are 7000 € and not 70 € 🙈
Hallo daniel habe hier jetzt viel gelesen und ein bisschen Bammel wenn ich ehrlich bin ich hab heute ne Mail bekommen das meine 5000€ überwiesen wurden bzw nur 4923€ wahrscheinlich Gebühren ist per banktransfer raus und dann hab ich noch 2000€ in Auszahlung laut Chat wird das am 18.12 ausgeführt meinst du das kommt weil wenn ich das hier alles lese🙈🙈 aber so schlecht ist es gar nicht bewertet deswegen wollte ich wissen ob es sich gebessert hat die haben ja auch Sportwetten etc. Sind halt 7000€ und nicht 70€🙈
Здравей Даниел 🙂
Наистина е трудно да се твърди нещо за Ybet. Все още е ново казино. Ние не проследяваме неразрешени жалби, подадени срещу тях, така че няма причина да вярваме, че няма да ви изпратят печалбите ви.
Hi Daniel 🙂
It's really hard to claim anything about Ybet. It's still a new casino. We don't track any unresolved complaint submitted against them so there's no reason to believe that they wouldn't send you your winnings.
Добре тогава надявам се да дойде защото в пощата пишеше 2-3 дни и в чата просто си изхвърлен и блокиран и става въпрос за много пари какво мислиш колко време трябва да чакам до днес нищо не е пристигнало
Okay then I hope it comes because the mail said 2-3 days and in the chat you are simply thrown out and blocked and it's about a lot of money what do you think how long I should wait until today nothing has arrived
Okay dann hoffe ich mal das es kommt weil in der Mail stand 2-3 Tage und im Chat wird man einfach raus geworfen und gesperrt und es geht halt um ne Menge Geld was meinen sie wie langen ich noch warten soll bis heute ist nix angekommen
Не е редно да общувам с вас по този начин. За съжаление това е много често срещан подход за много агенти за поддръжка на клиенти. Те чувстват, че ги притеснявате с въпросите си, но не осъзнават, че трябва да са до вас и за вашите въпроси. Те винаги трябва да ви информират и да споделят всяка информация, която им е позволено да споделят с вас.
It's not right to communicate with you this way. Unfortunately this is a very common approach for many customer support agents. They feel like you bother them with your questions, but they don't realize they should be there for you and for your questions. They should always keep you informed and share any information they're allowed to share with you.
Приятен ден, така че изплащанията от тогава винаги са били проблем, но сега имам реален проблем изплащане от 31.12.21 от 3050 € и едно от 4.1.22 от 4950 € не са пристигнали до днес, въпреки че на 31.12.21 в 14:00 часа дойде мейл, че 3050 € са изплатени по банков път, но нищо до днес, защото същото нещо на 4.1.22 дойде сутринта в 9:00 часа поща, че не са платени 4950 € до днес и винаги беше нормално два дни по-късно там, но в чата само пише, че търпението е платено ще дойде не ни дразни и ме изгони наистина не знам какво друго мога да направя е 8000 €
Have a good day so the payouts from back then were always a problem but now I have a real problem a payout of 31.12.21 of 3050 € and one from 4.1.22 of 4950 € have not arrived until today although on 31.12.21 at 14:00 o'clock a mail came that the 3050 € are paid out by wire but nothing to this day because the same thing on 4.1.22 came in the morning at 9:00 o'clock a mail that 4950 € are not paid until today and it was always normal two days later there but the chat only says patience is paid will come don't annoy us and kick me out I really don't know what else I can do it's 8000 €
Schönen guten Tag also die Auszahlungen von damals sind erfolgt war immer Problem los aber jetzt habe ich echt ein Problem eine Auszahlung von 31.12.21 von 3050€ und eine vom 4.1.22 von 4950€ sind bis heute nicht eingetroffen obwohl am 31.12.21 um 14:00 uhr ne Mail kam das die 3050€ per wire ausbezahlt sind aber bis heute nix da genauso das gleiche am 4.1.22 kam morgens um 9:00 uhr ne Mail das 4950€ ausbezahlt sind bis heute nicht da und normal war es immer zwei Tage später da aber der Chat sagt nur Geduld ist ausbezahlt wird kommen nerven sie uns nicht und schmeißt mich raus ich weiß wirklich nicht was ich noch tun kann es sind 8000€
Виждам, че имате открита жалба тук, така че да видим дали ще успеем да помогнем по някакъв начин в този случай.
I can see you have an open complaint here so let's see if we manage to help somehow in this case.
Току-що получих кредит около 1000 €, парите се изпращат до Нигерия и Кения. Пари, които не бяха депозит, но такси, които трябва да платя. Таксите и депозитите се изпращат до Кения и Нигерия за казино с лиценз в Кюрасао !!!чат по този въпрос и те незабавно затвориха чата.
ИЗМАМА ИЗМАМА
GURU ПОЗВОЛЯВА ТАЗИ ИЗМАМА , ОТ КАТО ДОРИ ПРОВЕРЯВАТ КАЗИНАТА , САМО ОПЛАКВАНИЯ . ДОРИ СЛЕД ОПЛАКВАНИЯ ГУРУ НЕ ПРЕДПРИЕМА НИКАКВИ ДЕЙСТВИЯ
I just been credit around 1.000 € , money send to Nigeria and Kenya .Money that wasn't any deposit , but fees I have to pay . Fees and deposits send to Kenya and nigeria for a casino with licence in Curacao !!!chat regarding this issue and they immidiatly closed the chat .
SCAM SCAM
GURU IS ALLOWING THIS SCAM , SINCE THEY EVEN CHECK CASINO'S , ONLY COMPLAINTS . EVEN AFTER COMPLAINS GURU DON'T TAKE ANY ACTIONS
Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с таксите. Важно е да знаете, че няма значение къде е географски лицензирано казиното, когато става въпрос за каквито и да е банкови или платежни такси. Това е между казиното и доставчика на плащане, засегнат от ценоразписа на транзакцията.
Не допускаме никаква измама, можете да подадете жалба тук и ние ще се опитаме да ви помогнем и да разберем какво се е случило. Ако някое казино третира играчите по несправедлив начин, неговата репутация може да намалее в съответствие с тежестта на действията му.
Hello, I'm sorry you have trouble with fees. It's important to know that it does not matter where the casino is licensed geographically when it comes to any banking or payment fees. It's between the casino and the payment provider affected by the transaction's price list.
We are not allowing any scam, you can submit a complaint here and we will try to help you and find out what has happened. If any casino treats players in an unfair manner its reputation score may decrease in accordance with the severity of its actions.
Ние не сме свързани с казиното или с друго казино. Ние просто се опитваме да имаме най-голямата база данни за онлайн казина в света и събираме информация за всички видове казина. Големите и дори лошите.
We're not related to the casino or any other casino. We just try to have the largest online casino database in the world and we collect information about all kinds of casinos. The great ones and even the bad ones.
Здравейте, добър вечер, отново имах изплащане от €3000 в Ybet на 8 февруари 2022 г., след това днес получих имейл и чатът беше анулиран 30 минути, отново беше анулиран и сега изведнъж акаунтът ми беше блокиран от съображения за сигурност Вече дори не мога да вляза пиша им чата те казват да ще се активира отново и сега вече не пишат и ме изхвърлиха от чата мога не мога да стигна до чата и не мога регистрирайте се вече и не мога да получа своите 3000 евро
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Какво мога да направя сега, поддръжката по имейл така или иначе никога не отговаря какво можете да направите сега
What can I do now the support via email never answers anyway what can you do now
Was kann ich den jetzt tun den Support per email antwortet sowieso nie was kann man da jetzt unternehmen
Здравейте, вече сте преминали през 2 процеса на оплаквания и двата с Ybet Casino и в крайна сметка и двата бяха успешни. Сигурен съм, че знаеш тренировката. Както и не бива да се учудвате, че плащането отново се забавя, просто защото това е третото преживяване в момента. Ако не ви харесва по този начин, моля, помислете за намиране на друго казино.
Моля ви да изчакате екипа по жалби.
Hello, you have already been through 2 complaints processes both with Ybet Casino and both were successful in the end. I'm sure you know the drill. As well as you should not be surprised that the payment is delayed again, simply because it's the third experience now. If you do not like it this way, please consider finding yourself a different casino.
I ask you kindly to wait for the Complaint Team.
Да, не става въпрос само за изплащането, отмениха ми изплащането и след това ме изгониха и сега не мога да вляза повече, акаунтът ти беше блокиран от съображения за сигурност и не мога да пиша в чата повече, това е голямото нещо Проблем с другите 2 пъти плащането беше забавено но сега просто ме блокираха и все още имам около 3300€ върху него и не съм нарушил нищо, винаги обръщайте внимание на всичко и общите условия
Yes, it's not just about the payout, they canceled my payout and then I was kicked out and now I can't log in anymore, your account was blocked for security reasons and I can't write to the chat anymore, that's the big thing Problem with the other 2 times the payment was delayed but now they just blocked me and I still have about 3300€ on it and I didn’t violate anything, always pay attention to everything and the general terms and conditions
Ja da geht es ja jetzt nicht nur um die Auszahlung die haben meine Auszahlung storniert und dann bin ich rausgeflogen und jetzt kann ich mich nicht mehr einloggen es kommt ihr Konto wurde aus Sicherheitsgründen gesperrt und den Chat kann ich auch nicht mehr anschreiben das ist das große Problem bei den anderen 2 mal hatte sich die Auszahlung verzögert aber jetzt haben die mich einfach gesperrt und ich hab noch ca 3300€ drauf und habe auch gegen nix verstoßen achte immer auf alles und die agb
Здравейте, добър вечер, отново имах изплащане от €3000 в Ybet на 8 февруари 2022 г., след това днес получих имейл и чатът беше анулиран 30 минути, отново беше анулиран и сега изведнъж акаунтът ми беше блокиран от съображения за сигурност Вече дори не мога да вляза пиша им чата те казват да ще се активира отново и сега вече не пишат и ме изхвърлиха от чата мога не мога да стигна до чата и не мога регистрирайте се вече и не мога да получа своите 3000 евро
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Просто дори не се опитвайте да създадете друг акаунт. Вие ще нарушите техните правила и условия по този начин и печалбите могат да бъдат анулирани поради тази причина.
Ако те не реагират на имейлите ви, нямате достъп до чата и просто не знаете какво се случва с вашия акаунт, тогава ви съветвам да подадете жалба отново.
Just don't even try to create another account. You would breach their terms and conditions this way and the winnings could be voided due to that reason.
If they don't react to your emails, you're unable to access the chat and you simply don't know what's going on with your account, then I advise you to submit a complaint again.
Не, не съм отварял нов акаунт или нещо подобно. Направих това сега и се надявам да получа печалбите си
No, I haven't opened a new account or anything. I've done this now and hope I get my winnings
Nee hab auch kein neues Konto eröffnet oder irgendwas dies habe ich jetzt getan hoffe bekomme meinen Gewinn
Здравейте, тази жалба се нуждае от вашето внимание, моля: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Hello, this complaint need your attention, please: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Петронела: Вече получих 1500 евро. Все още ми трябват 1500 плюс 300, които очевидно са обработили всичко наведнъж, защото вчера ми изпратиха имейл, че са ми превели 1875 (може би са удържали 25 евро комисионна)
Когато събера тези 1875, ще ви кажа.
Petronela: I have already received the 1,500 euros. I still need 1500 plus 300 that apparently have processed everything at once because yesterday they sent me an email saying that they had transferred 1875 to me (maybe they have deducted 25 euros of commission)
When I collect those 1,875, I'll tell you.
Petronela : ya me han llegado los 1500 euros. Todavia me faltan 1500 mas 300 que por lo visto han procesado todo de una sola vez porque ayer me mandaron un correo que decia que me habian tarnsferido 1875 ( sera que me han deducido 25 euros de comision)
Cuando cobre esos 1875 se lo digo a usted.
Здравейте,
това е добър знак. Благодарим ви, че споделихте с нас.
Надяваме се, че скоро ще получите пълно плащане. 🤞
Hello,
that's a good sign. Thank you for sharing with us.
Hopefully, you'll get paid in full soon. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.