ФорумКазинаYbet Casino - обща дискусия

Ybet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от canaberto
|
11256 преглеждания 56 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
canaberto
преди 2 години

Можете да подадете жалба тук и можете да изпратите жалба и до лицензиращия орган. Те са лицензирани в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, Даниел, прочетох много тук и малко треперя, ако съм честен, днес получих имейл, че моите 5000 € са преведени или само 4923 € вероятно таксите са излезли чрез банков превод и тогава все още имам 2000 € в изплащане според чат, който ще се изпълни на 18 декември, имаш предвид, че идва, защото когато прочетох всичко тук, но изобщо не е оценен толкова лошо, така че исках да знам дали се е подобрило, имат и спортни залагания и т.н. Те са 7000 € и не 70 € 🙈

Автоматичен превод:
daniellange844
преди 2 години

Здравей Даниел 🙂

Наистина е трудно да се твърди нещо за Ybet. Все още е ново казино. Ние не проследяваме неразрешени жалби, подадени срещу тях, така че няма причина да вярваме, че няма да ви изпратят печалбите ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре тогава надявам се да дойде защото в пощата пишеше 2-3 дни и в чата просто си изхвърлен и блокиран и става въпрос за много пари какво мислиш колко време трябва да чакам до днес нищо не е пристигнало

Автоматичен превод:
daniellange844
преди 2 години

Не е редно да общувам с вас по този начин. За съжаление това е много често срещан подход за много агенти за поддръжка на клиенти. Те чувстват, че ги притеснявате с въпросите си, но не осъзнават, че трябва да са до вас и за вашите въпроси. Те винаги трябва да ви информират и да споделят всяка информация, която им е позволено да споделят с вас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Приятен ден, така че изплащанията от тогава винаги са били проблем, но сега имам реален проблем изплащане от 31.12.21 от 3050 € и едно от 4.1.22 от 4950 € не са пристигнали до днес, въпреки че на 31.12.21 в 14:00 часа дойде мейл, че 3050 € са изплатени по банков път, но нищо до днес, защото същото нещо на 4.1.22 дойде сутринта в 9:00 часа поща, че не са платени 4950 € до днес и винаги беше нормално два дни по-късно там, но в чата само пише, че търпението е платено ще дойде не ни дразни и ме изгони наистина не знам какво друго мога да направя е 8000 €

Автоматичен превод:
daniellange844
преди 2 години

Виждам, че имате открита жалба тук, така че да видим дали ще успеем да помогнем по някакъв начин в този случай.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що получих кредит около 1000 €, парите се изпращат до Нигерия и Кения. Пари, които не бяха депозит, но такси, които трябва да платя. Таксите и депозитите се изпращат до Кения и Нигерия за казино с лиценз в Кюрасао !!!чат по този въпрос и те незабавно затвориха чата.

ИЗМАМА ИЗМАМА

GURU ПОЗВОЛЯВА ТАЗИ ИЗМАМА , ОТ КАТО ДОРИ ПРОВЕРЯВАТ КАЗИНАТА , САМО ОПЛАКВАНИЯ . ДОРИ СЛЕД ОПЛАКВАНИЯ ГУРУ НЕ ПРЕДПРИЕМА НИКАКВИ ДЕЙСТВИЯ



Автоматичен превод:
PUPPY13
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с таксите. Важно е да знаете, че няма значение къде е географски лицензирано казиното, когато става въпрос за каквито и да е банкови или платежни такси. Това е между казиното и доставчика на плащане, засегнат от ценоразписа на транзакцията.

Не допускаме никаква измама, можете да подадете жалба тук и ние ще се опитаме да ви помогнем и да разберем какво се е случило. Ако някое казино третира играчите по несправедлив начин, неговата репутация може да намалее в съответствие с тежестта на действията му.

Автоматичен превод:
PUPPY13
преди 2 години

Ние не сме свързани с казиното или с друго казино. Ние просто се опитваме да имаме най-голямата база данни за онлайн казина в света и събираме информация за всички видове казина. Големите и дори лошите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, добър вечер, отново имах изплащане от €3000 в Ybet на 8 февруари 2022 г., след това днес получих имейл и чатът беше анулиран 30 минути, отново беше анулиран и сега изведнъж акаунтът ми беше блокиран от съображения за сигурност Вече дори не мога да вляза пиша им чата те казват да ще се активира отново и сега вече не пишат и ме изхвърлиха от чата мога не мога да стигна до чата и не мога регистрирайте се вече и не мога да получа своите 3000 евро

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво мога да направя сега, поддръжката по имейл така или иначе никога не отговаря какво можете да направите сега

Автоматичен превод:
daniellange844
преди 2 години

Здравейте, вече сте преминали през 2 процеса на оплаквания и двата с Ybet Casino и в крайна сметка и двата бяха успешни. Сигурен съм, че знаеш тренировката. Както и не бива да се учудвате, че плащането отново се забавя, просто защото това е третото преживяване в момента. Ако не ви харесва по този начин, моля, помислете за намиране на друго казино.

Моля ви да изчакате екипа по жалби.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, не става въпрос само за изплащането, отмениха ми изплащането и след това ме изгониха и сега не мога да вляза повече, акаунтът ти беше блокиран от съображения за сигурност и не мога да пиша в чата повече, това е голямото нещо Проблем с другите 2 пъти плащането беше забавено но сега просто ме блокираха и все още имам около 3300€ върху него и не съм нарушил нищо, винаги обръщайте внимание на всичко и общите условия

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, добър вечер, отново имах изплащане от €3000 в Ybet на 8 февруари 2022 г., след това днес получих имейл и чатът беше анулиран 30 минути, отново беше анулиран и сега изведнъж акаунтът ми беше блокиран от съображения за сигурност Вече дори не мога да вляза пиша им чата те казват да ще се активира отново и сега вече не пишат и ме изхвърлиха от чата мога не мога да стигна до чата и не мога регистрирайте се вече и не мога да получа своите 3000 евро

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто дори не се опитвайте да създадете друг акаунт. Вие ще нарушите техните правила и условия по този начин и печалбите могат да бъдат анулирани поради тази причина.

Ако те не реагират на имейлите ви, нямате достъп до чата и просто не знаете какво се случва с вашия акаунт, тогава ви съветвам да подадете жалба отново.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, не съм отварял нов акаунт или нещо подобно. Направих това сега и се надявам да получа печалбите си

Автоматичен превод:
daniellange844
преди 2 години

Здравейте, тази жалба се нуждае от вашето внимание, моля: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked

Автоматичен превод:
преди 2 години

Петронела: Вече получих 1500 евро. Все още ми трябват 1500 плюс 300, които очевидно са обработили всичко наведнъж, защото вчера ми изпратиха имейл, че са ми превели 1875 (може би са удържали 25 евро комисионна)

Когато събера тези 1875, ще ви кажа.

Автоматичен превод:
canaberto
преди 2 години

Здравейте,

това е добър знак. Благодарим ви, че споделихте с нас.

Надяваме се, че скоро ще получите пълно плащане. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Събрани €1875

Поздравления

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още