ФорумКазинаYbet Casino - обща дискусия

Ybet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от canaberto
|
11280 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
Добавете пост
canaberto
преди 1 година

здравей канаберто,

благодаря за добрите новини 👍. Какво ще кажете за затворения ви акаунт? Планирате ли да преминете към друго казино, чудя се?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не съм затварял улука. В момента играя в казино Ybet и в казино Macau

Тези от Макао също толкова бавно плащат. Освен това акаунтът ми все още не е потвърден, след като изпратих документи преди много време.

наздраве,

Автоматичен превод:
canaberto
преди 1 година

Бих казал, че ако се съобразявате със скоростта на теглене, тогава би било най-добре да играете в казина с европейски лицензи или дори такива, които притежават испанския лиценз.

Радвам се, че написахте и отзив за казино Ybet, тъй като все още е ново казино и нямахме много отзиви за тях 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, опитвам се да се свържа със поддръжката на ybet от седмици, нищо не се случва. Абсолютно не съм доволен от това, което ми предлагат и сега не мога да изляза от доставчика. Вече не знам какво да правя, защото явно там няма подкрепа, която да се грижи за хората там. най-лошият доставчик, който съм имал досега, не се регистрирайте там, няма да стигнете повече с тях. Ybet много зле.

Автоматичен превод:
monteman
преди 1 година

Здравейте,

какво има, моля? Можете ли да се свържете поне чрез чата на живо? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никой не може да бъде открит и в чата на живо, това е най-смешното. Опитах всички начини да се свържа с всеки, без успех досега.

Автоматичен превод:
monteman
преди 1 година

Това не изглежда добре. Мога ли да знам какъв е проблемът, който искате да обсъдите с казиното?

Ние може да сме в състояние да помогнем или други играчи може да имат известен опит по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбира се, исках акаунта ми да бъде закрит, защото не харесвам доставчика и поддръжката му. За съжаление поддръжката изобщо не отговаря на моите запитвания и имейли.

Автоматичен превод:
monteman
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление това казино не предлага 24/7 чат на живо, предполагам, че ще реши ситуацията. 🤨

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, казиното предлага 24/7 чат, това е, което те рекламират. какво ти е плащат ли ти да лъжеш за казиното или какво става. отидете на сайта и вижте.https://www.ybet.com/de/contact/

наистина е гадно какво можете да правите с пари, особено с добри оценки.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
monteman
преди 1 година

Здравей,

не ни плащат от казина, така че няма да лъжа за нито едно казино. Мога да си представя, че може да се почувствате зле, защото казиното не обръща внимание на проблема ви, доколкото проверихме, в момента казиното не предоставя 24/7 чат на живо, проверете го тук:

https://casino.guru/ybet-casino-review

file

Мога ли да ти помогна с нещо?

Автоматичен превод:
canaberto
преди 1 година

Аз също вярвам, че няма измама.

Това, което той вече написа в рецензията си.

Важно е, че изплащанията винаги работят тук.

Автоматичен превод:
alexanderbust976
преди 1 година

Здравей,

може би можете да ми помогнете сега 🙂

Можете ли да потвърдите, че казиното наистина предоставя 24/7 чат на живо, просто искам прегледът да е точен и подходящ.

Бих искал също да знам колко бързо са изплащанията, можете ли да ме посъветвате?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, нов съм тук, но искам да добавя към дискусията, че YBET.COM премахна сайта от ефир, а заедно с него и всички пари на залагащите. Загубих 30 000,00 R$, тъй като не можах да ги изтегля и не знам дали мога да си върна парите в съда, ако някой друг е в тази ситуация и може да ми помогне, ще съм благодарен.

Автоматичен превод:
TIAGO_SILVA
преди 1 месец

Здравейте. Съжалявам за тази ситуация. Можете да опитате да подадете жалба тук, с нашия екип, ако желаете. Надяваме се, че ще успеят да ви помогнат по някакъв начин, въпреки че не бих бил много положителен за това. Просто последвайте връзката 👈, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте Роми, опитах се да регистрирам жалбата, но няма опция YBET Casino.

Автоматичен превод:
TIAGO_SILVA
преди 1 месец

Съжалявам за това, наистина. Има възможност за подаване на жалба, въпреки че не е в списъка. За съжаление за това казино, както разговарях с моите колеги от нашия екип за оплаквания, не би било възможно да ви помогна по никакъв начин. Казиното работеше без лиценз, така че няма ADR, с който да се свържете. Нямаме никакви контакти с това казино, а дори и преди, както бях информиран, е имало проблем за комуникация с казиното. Така че наистина съжалявам, не можем да бъдем полезни тук.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини