НачалоФорумКазинаYbet Casino - обща дискусия

Ybet Casino - обща дискусия

преди 3 години от canaberto
|
15 598 преглеждания 56 отговора |
|
1 23
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ybet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Чаках 20 дни това казино да одобри документите и няма как. Изпращам им имейли, но те отговарят, в чата са ме прекъсвали няколко пъти и на уебсайта на казиното нямам възможност да изпратя съобщение и не знам защо не ми позволяват.

Имам предстоящо изтегляне, но ако документите не бъдат одобрени, няма да мога да ги събера.

Вярно е, че имам доста лош късмет с казината, в които се регистрирам: първо GoodWin, след това Cashalot и сега Ybet.

Всички документи, които съм изпратил, са проверени с ОК в другите казина, така че проблемът не е в моите документи, проблемът е, че те може и да не искат да плащат, както се случи в казиното Cashalot.

И те дори не изпращат имейл, в който се казва дали някой документ липсва или че са грешни, замъглени и т.н. ..... това е, че не изпращат нищо, така че изпитвам голямо разочарование от това казино

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

GoodWin и Cashalot имат доста лош рейтинг на нашия уебсайт. Cashalot всъщност има много лоша репутация. Ybet е свежо казино, така че е трудно да се каже. Мога само да ви препоръчам да проверите отзивите за казината на нашия уебсайт, преди да се регистрирате там. Това може да ви спести много за болка и неприятности.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте Даниел: Вече погледнах преди да се регистрирам (казино Ybet) и вие му дадете оценка от 6,8, затова се регистрирах.

Днес разгледах казиното и виждам одобрените документи, с изключение на този със снимката с моето лице (Selfie), който ми казва, че не изглежда добре. Върнах се, за да направя друга снимка и ги изпратих, за да видя сега дали ще ми дадат ОК. Случи се така, че тези снимки са изпратени в Казино Барселона и още няколко и ако бъдат одобрени, се страхувам, че те започват да създават проблеми да не плащат.

Лошото в това казино е, че не изпращат имейли, така че не знам кога ще получа одобрението на документите. Може би това е единственото казино, което не изпраща имейли, поне аз не ги получавам (получих само приветствения имейл, когато се регистрирах и това е)

Всичко най-хубаво


Автоматичен превод:
преди 3 години

здравей отново: Получих поща, че документите са валидирани и вече получих превод от първото ми теглене.

Изглежда, че това е добро казино, това, което се случва е, че тъй като няколко вече са ми дали "плалос", си мислех, че това ще бъде същото, но сгреших и се извинявам на всички

ДОБРО КАЗИНО, засега

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Радвам се, че засега сте доволни. Надяваме се, че така ще продължи 🙂 Благодаря за обратната връзка.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Е, абсолютно съм недоволен от вашето обслужване и отношението ви към клиентите. Исках да изтегля 200 долара от сметката си, но не успях, защото имаше някаква обработка. В резултат на това изчаках две седмици и транзакцията ми бе анулирана, без да обяснявам причините. Писах на техническа поддръжка, те ми казаха, че не са получили никакви искания за теглене от мен. Разбрах, че това е истинска измама и не обичам да ме заблуждават. Опитайте се да ме убедите, че не заблуждавате клиентите си, но аз вече се преместих в това казино runningtozen.org . Ще се радвам да прочета оправданието ви, очаквам го с нетърпение!

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Е, не знам какво да кажа, защото онзи ден казах, че са одобрили документите, но оттогава те не са отговорили на никаква поща и аз правя само повече, отколкото да ги питам, защото вече не можете да депозирате с Visa, когато за първи път депозит, ако ме оставят с Visa. Но те не отговарят.

От друга страна, те обработиха 600 евро тегления на ден 4 и ми казаха, че ще ги получа най -много на ден 6, но днес вече е ден 6 и не получавам нищо. В чата ми казват, че не знаят нищо, че трябва да продължим да чакаме.

Мисля, че това казино не е толкова добро, защото ако не отговорят на потребителите си, то не може да бъде добро казино.

Ако получа 600 -те евро от пенсионирането си, ще ви кажа

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Да, моля, уведомете ни. Съгласен съм, че ако казиното не общува с играчи, то това не е добро казино.

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Няма изненада 🙄🙄

Автоматичен превод:
преди 3 години

Е, изглежда, че отново съм направил грешно казино и винаги се регистрирам в тези, които не плащат. Казаха ми на 1 ден, че преводът по сметката ми е настроен, но не получавам 600 евро, в чата казват, че ще дойде при мен, но виждам, че няма.

Отивам да се оплача, защото вече съм достигнал "капачката" на лошите казина

Автоматичен превод:
преди 3 години

Тук внасям над 4000 евро. Изобщо не получавам отговор по пощата. Мога да достигна до тях чрез чат само за макс. 3 минути, след което ме прекъснаха. Просто виждам, че парите ми се изпращат в Кения.

ГОЛЯМА ИЗМАМА

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, не знам какво да правя? Имам 3 хиляди евро спечелени с въртене на библиотека, знам, че ще имам проблеми с получаването на парите си, тъй като те предлагат теглене само чрез Mastercard и биткойн. Нямам кредитна карта и нямам намерение, така че единствената ми опция е биткойн. Въпреки това току -що изтеглих coinbase, прочетох, че моята банка няма да ми позволи да приема никакви биткойни или криптовалута. Не знам какво да правя, може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Аз съм същия хаха

Автоматичен превод:
PUPPY13
преди 3 години

Това е много за депозиране колега

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Нямате ли лицензирани казина в Испания? Тези винаги трябва да плащат.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Парите все още не пристигат, преводът (Wire) според тях е определен на 4 октомври. Чиста лъжа.

Тези хора не плащат ....... никой не играе в това казино

защото те вече знаят, че няма да таксувате нищо

Измамници

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Банковият превод понякога може да бъде около 10 дни.

също можете да видите, че те са много бавни с други неща. или измама

кой знае засега

ако не получите пари през следващите 4-5 дни, тогава отворете спора. пази се

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

Вероятно ще изчакам сряда. Ако не го получите до сряда, тогава вероятно не сте го изпратили или е заседнало някъде.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Е, трансферът от 600 евро не е пристигнал и те не са отговорили нито веднъж. Последният имейл, който получих, беше обработката на 600, в която се казваше, че след 3 дни ще го имам в акаунта си, но нищо не идва.

Какво можете да направите срещу това лошо казино?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини