Здравейте, радвам се, че се присъединихте към нас. Изглежда, че ситуацията остава до голяма степен непроменена отпреди няколко седмици.
Знам, че би било хубаво да получа конкретна информация или дори дата от поддръжката, но честно казано, ако има такова забавяне, чатът или поддръжката просто не могат да ви дадат времева рамка, защото финансовият екип е отговорен и е фокусиран върху наваксването на забавянето. Това е обичайният сценарий. 🙁
Не казвам, че е правилно, но се случва. Да чуеш „плащаме ти веднага щом получим заявката ти" би било почти същото, нали?
Разбирам какво казвате; това е лошо преживяване и се надявам, че казиното ще се погрижи за това, въпреки че не бих очаквал подобрения с наближаването на Коледа. Е, бъдете търпеливи, моля.
Hello, glad you joined us here. It seems that the situation remains largely unchanged from where it was a few weeks ago.
I know it would be nice to receive concrete information or even a date from the support, but to be honest, if there is such delay the chat or support just can't give you the time frame because the finance team is responsible and focused on catching up with the delay. This is the usual scenario. 🙁
I'm not saying it is correct, but it happens. hearing, "we pay you as soon as we get to your request," would pretty much feel the same, right?
I understand what you are saying; it's a poor experience and I hope this casino will work on that, though I would not expect improvements with Christmas around the corner. Well, stay patient, please.
Автоматичен превод: