ФорумКазинаWoopwin Casino - обща дискусия

Woopwin Casino - обща дискусия

преди 2 години от jomc7312
|
2587 преглеждания 18 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Woopwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте,

Надявам се тук да мога да получа помощ.

Играя на woopwin от известно време и никога не съм имал проблеми.

Имах късмет и направих 4 тегления за 2 седмици. Първият от тези за сумата 400 евро така и не стигна до банковата ми сметка.

Тегленето беше обработено на 04.08.22г.

След една седмица се свързах с woopwin, за да докладвам за липсващо теглене. Казаха ми да изчакам 5 работни дни. Направих това и се свързах с тях отново. Те поискаха дата на транзакцията, идентификационен номер и сума и копие от банковото ми извлечение от 04.08.22 до 22.4.22. Предоставих ги и нищо не чух.

Току що днес се свързах с woopwin отново, казаха ми, че трябва да изчакам 11 работни дни. Освен това от чат агента ми казаха, че тя не може да направи нищо и след това бях изключен от чата.

Не знам какво да следвам..

Всеки съвет/помощ ще бъде много благодарен

Автоматичен превод:
jomc7312
преди 2 години

Здравейте,

съжалявам да чуя за проблема ви.

Проверих неразрешени жалби и открих, че това казино не си сътрудничи с нашия екип за жалби, поради което на някои играчи не беше платено. За съжаление тези оплаквания са нови, така че смятам, че дори и вие да подадете жалбата си, ние ще чакаме само дали те сътрудничат или не.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Честно казано, това не е прилично казино:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя себе си или по-скоро играх в Woopwin. Имам мега оплакване срещу движението, но така или иначе ще изчезне. Бях онлайн и видях, че моите парични залози излизат. С печалба от 2000 € изведнъж нямаше какво да се види, защото се появи съобщение, че съм неактивен! Да и уж бях офлайн.. Въпреки че бях онлайн.!!! Освен това е смешно, че нищо не може да бъде доказано. Обслужването на клиенти и така нареченият притежател на лиценз не желаят да изясняват и не знаят за грешка

Автоматичен превод:
eggiist
преди 1 година

Съжалявам, но винаги е доста трудно да се докаже, че нещо подобно се е случило с играча. Бих казал, че само доставчикът на играта може да помогне в този случай.

Не прочетох жалбата ви изцяло, все пак свързахте ли се с доставчика на играта, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Първо се свързах с woopwin. Тогава се свързах писмено с оператора на лиценза, т.е. с доставчика на играта. Но оттам няма отговор. Както и да го въртя и въртя, все виждам картината пред очите си. Как играя и печеля с моя залог €735 (2000) и изведнъж печалбата отново я няма и имам само началния си баланс. И след това искат да ми кажат, че съм излязъл без видима причина.

Автоматичен превод:
eggiist
преди 1 година

Здравейте,

добре, трябва да обърнете внимание на жалбата, изисква се вашето съдействие, моля , проверете я тук .

Честно казано, не мога да си представя как ще докажеш, че се е случило. 🙁

За съжаление, когато няма доказателство, няма помощ...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден,


Ще имам нужда от съвет/съвет


От 9 януари 2024 г. в сметката ми има 815 евро за изплащане по банков път

Към днешна дата 19.01.2024 г. няма извършено плащане.

Чатът непрекъснато те "отлага" - всички обещани дати за матура са минали. На имейли до поддръжката на клиенти дори не е отговорено.

Какво друго можете да направите?

Би ли било решение да анулирате изплащането и да го въведете отново или това са глупости?


Благодаря за вашата помощ

VG

Тамино1

Автоматичен превод:
Tamino1
преди 10 месеца

Е, сега, след като подадохте жалбата, бих казал, че вече знаете, че има срок, който трябва да спазим, преди да се намесим.

И не, на твое място не бих отменил тегленето. Всъщност бих поискал от казиното някаква времева рамка или може би кода на транзакцията, след като казиното каже, че е извършена. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Betoriginal се превърна в Woopwin, първо шокиран, след това развълнуван. Голямото предимство е използването на VIP мениджър... Получих пълна поддръжка с верификация, тегления и с всеки въпрос. Като си помисля колко трудно беше на моменти с Bet и колко лесно е с лице за директен контакт... невероятно. Развълнуван съм, 100% препоръка.

Автоматичен превод:
skatfuchs
преди 2 седмици

Звучи наистина добре!

Какво ще кажете да наградите казиното с такъв невероятен потребителски преглед? Както направихте с Hellspin например?

Очакваме с нетърпение всякакви други подробности, които ще желаете да споделите!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей Радка, това трябваше да е моето ревю - сгреших ли?

Вярно е, че Woopwin в момента е най-доброто казино, за което знам от отварянето си и все още предлага най-доброто обслужване чрез VIP бутона. Моля, публикувайте отзива ми онлайн, аз съм сериозен играч и се радвам, че мога да споделя мнението си с други хора.

Благодаря и поздрави Улф

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

към Hellspin - за съжаление игрите Rise of Olympus или Legacy of Dead вече не могат да се играят там, вече не съм активен там, защото това са любимите ми игри


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей Радка, това трябваше да е моето ревю - сгреших ли?

Вярно е, че Woopwin в момента е най-доброто казино, за което знам от отварянето си и все още предлага най-доброто обслужване чрез VIP бутона. Моля, публикувайте отзива ми онлайн, аз съм сериозен играч и се радвам, че мога да споделя мнението си с други хора.

Благодаря и поздрави Улф

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

хей Не е никакъв проблем. Винаги обичаме да четем такава информация и в нашия форум.

Просто следвайте тази връзка , моля, и можете да изпратите своя потребителски отзив там.😉

Автоматичен превод:
skatfuchs
преди 1 седмица

Woopwin и betoriginal станаха едно, играх и с двете преди и сега, разбира се, играя само с казино woopwin. Никога не съм имал проблеми с woopwin, супер бързи депозити и тегления, изплащания между 1-3 дни. Mhhh.... Да, сега имам печалба от €10 000 (5x2000 €), най-високата досега (преди беше около €500-1000), но нищо не се е случило от 3 дни.... Надявам се доверието и положителното мнение остава и те не злоупотребяват с него и го плащат. Иначе не съм имал проблеми с други доставчици на Starscream.ltd и съм платил.

Стискам палци.

Автоматичен превод:
Blokkstarr1312
преди 1 седмица

Радвам се, че имаш похвални думи. Надявам се също, че ще получите парите без проблеми, но ако се намери нещо предварително, определено ни уведомете и ние ще се опитаме да помогнем, ако е възможно.

Но ако сте получавали пари преди, тогава няма да видя никакъв проблем. Играхте ли с бонус или само с истински пари? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Хей хей Джаро ,


Имам страхотни новини, тегленията ми бяха одобрени , платиха ми пълните €10 000 (5x2000 €) . След 5 дни без проблеми и усложнения.

Никога не бих очаквал това и съм изключително развълнуван, щастлив и изпълнен с радост, тъй като това е първият път, когато получавам толкова голяма сума.


Благодаря ви все пак, че ми помогнахте, ако е имало проблеми.


Най-добри пожелания и благодаря

Джером

Автоматичен превод:
Blokkstarr1312
преди 1 седмица

Очевидно нищо по-добро не можеше да се случи, радвам се, че си получи парите и че беше сравнително рано. 5 дни са доста добре, а когато получите всичко наведнъж е още по-добре.

Насладете се на парите си и се надявам, че ще продължите да се справяте добре. ☘️🎉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Хей..Благодаря ти за всичко и приятен ден


Най-добри пожелания

Джером

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини