преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Woopwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Надявам се тук да мога да получа помощ.
Играя на woopwin от известно време и никога не съм имал проблеми.
Имах късмет и направих 4 тегления за 2 седмици. Първият от тези за сумата 400 евро така и не стигна до банковата ми сметка.
Тегленето беше обработено на 04.08.22г.
След една седмица се свързах с woopwin, за да докладвам за липсващо теглене. Казаха ми да изчакам 5 работни дни. Направих това и се свързах с тях отново. Те поискаха дата на транзакцията, идентификационен номер и сума и копие от банковото ми извлечение от 04.08.22 до 22.4.22. Предоставих ги и нищо не чух.
Току що днес се свързах с woopwin отново, казаха ми, че трябва да изчакам 11 работни дни. Освен това от чат агента ми казаха, че тя не може да направи нищо и след това бях изключен от чата.
Не знам какво да следвам..
Всеки съвет/помощ ще бъде много благодарен
Hello,
I'm hoping I can get some help here.
I have been playing on woopwin for some time and never had any issues.
I got lucky, and made 4 cashouts in 2 weeks. The first of those for amount €400 never reached my bank account.
The withdrawal was processed on 8/4/22.
After a week, I contacted woopwin to report missing cashout. I was told to wait 5 working days. I did this and contacted them again. They requested transaction date,ID and amount and copy of my bank statement from 8/4/22 till 22/4/22. I provided them and heard nothing.
I have just today been in contact with woopwin again, I've been told, I have to wait 11 working days. I was also told by chat agent that she couldn't do anything and then I was disconnected from the chat.
Not sure what I should next..
Any advice/help would be much appreciated
Здравейте,
съжалявам да чуя за проблема ви.
Проверих неразрешени жалби и открих, че това казино не си сътрудничи с нашия екип за жалби, поради което на някои играчи не беше платено. За съжаление тези оплаквания са нови, така че смятам, че дори и вие да подадете жалбата си, ние ще чакаме само дали те сътрудничат или не.
https://casino.guru/complaints/unresolved
Честно казано, това не е прилично казино:
Hello,
sorry to hear about your issue.
I checked unresolved complaints and found that this casino does not cooperate with our complaint team hence some players were not paid. Sadly those complaints are the fresh ones so I reckon that even if you submit your complaint too we will only be waiting if they cooperate or not.
https://casino.guru/complaints/unresolved
Frankly, this is not a decent casino:
Играя себе си или по-скоро играх в Woopwin. Имам мега оплакване срещу движението, но така или иначе ще изчезне. Бях онлайн и видях, че моите парични залози излизат. С печалба от 2000 € изведнъж нямаше какво да се види, защото се появи съобщение, че съм неактивен! Да и уж бях офлайн.. Въпреки че бях онлайн.!!! Освен това е смешно, че нищо не може да бъде доказано. Обслужването на клиенти и така нареченият притежател на лиценз не желаят да изясняват и не знаят за грешка
I play myself or rather I played at Woopwin. I have a mega complaint against the running but it will fizzle out anyway. I was online and saw my money bets coming off. With a profit of 2000 €, there was suddenly nothing to see because a message came up saying I was inactive! Yes and I was supposedly offline.. Despite being online.!!! It's also hilarious that nothing can be proven. Customer service and the so-called license holder are not willing to clarify and are not aware of any fault
Ich selber spiele oder besser gesagt habe ich grspielt bei Woopwin. Eine mega Beschwerde habe ich gegen die laufen aber es wird eh im Sande verlaufen. Ich war online und sah wie von meinem Geld die Einsatzwetten abgingen. Bei einem Gewinn von 2000 € war aber plötzlich nichts mehr zu sehen da ein hinweis kam ich sei inaktiv! Ja und ich war angeblich offline.. Trotz online.!!! Urkomisch auch das nichts nachweislich vorzulegen geht. Kundenservice und sogrnannter lizenzinhaber geben sich nicht Klärung bereit und sind keiner Schuld bewusst
Съжалявам, но винаги е доста трудно да се докаже, че нещо подобно се е случило с играча. Бих казал, че само доставчикът на играта може да помогне в този случай.
Не прочетох жалбата ви изцяло, все пак свързахте ли се с доставчика на играта, моля?
I'm sorry, but it is always quite hard to prove that something like that happened to the player. I'd say that only the game provider can help in this case.
I did not read your complaint in full, still have you contacted the game provider, please?
Първо се свързах с woopwin. Тогава се свързах писмено с оператора на лиценза, т.е. с доставчика на играта. Но оттам няма отговор. Както и да го въртя и въртя, все виждам картината пред очите си. Как играя и печеля с моя залог €735 (2000) и изведнъж печалбата отново я няма и имам само началния си баланс. И след това искат да ми кажат, че съм излязъл без видима причина.
I contacted woopwin first. Then I contacted the license operator, i.e. the game provider, in writing. But no reply has come from there. No matter how I twist and turn it, I keep seeing the picture in front of my eyes. How I play and win with my bet €735 (2000) and suddenly the win is gone again and I only have my starting balance. And then they want to tell me I was logged out for no apparent reason.
Ich habe woopwin zu erst kontaktiert. Dann habe ich den Lizenz betreiber sprich Spielanbieter schriflich kontaktiert. Doch von dort kam bis heute keinerlei Antwort. Egal, wie ich es drehe und wende, immer wieder sehe ich das bild vor augen . Wie ich mit meinem Geldeinsazz 735 € spiele ind gewinne (2000) und plötzlich der Gewinn wiedrweg idt und ich nur meinen anfangsbestand habe. Und dann will man mir sagen ich war abgemeldet ohne erkennbaren Grund.
Здравейте,
добре, трябва да обърнете внимание на жалбата, изисква се вашето съдействие, моля , проверете я тук .
Честно казано, не мога да си представя как ще докажеш, че се е случило. 🙁
За съжаление, когато няма доказателство, няма помощ...
Hello,
well, you should pay attention to the complaint, your cooperation is required, kindly check it out here.
Honestly, I can't imagine how would you prove that it happened. 🙁
Sadly when there's no proof, there's no help...
Добър ден,
Ще имам нужда от съвет/съвет
От 9 януари 2024 г. в сметката ми има 815 евро за изплащане по банков път
Към днешна дата 19.01.2024 г. няма извършено плащане.
Чатът непрекъснато те "отлага" - всички обещани дати за матура са минали. На имейли до поддръжката на клиенти дори не е отговорено.
Какво друго можете да направите?
Би ли било решение да анулирате изплащането и да го въведете отново или това са глупости?
Благодаря за вашата помощ
VG
Тамино1
Good day,
I would need some tip/advice
Since January 9th, 2024 there have been 815 euros in my account to be paid out via bank transfer
As of today, January 19, 2024, no payment has been made.
The chat constantly "puts you off" - all promised dates for the final exam have passed. Emails to customer support have not even been responded to.
What else can you do?
Would it be a solution to cancel the payout and re-enter it or is that nonsense?
Thanks for your help
VG
Tamino1
Guten Tag,
ich wuerde einen Tipp/Rat benötigen
Seit 09.01.24 stehen in meinem Account 815 Euro zur Auszahlung per Banküberweisung
Bis heute 19.01.24 wurde keine Auszahlung veranlasst .
Vom Chat wird man dauerhaft "vertröstet" alle versprochenen Termine zur finalen Prüfung sind verstrichen. Auf Mails an den Kundensupport wurde bisher nicht einmal reagiert.
Was kann man noch tun ?
Waere es eine Lösung die Auszahlung zu stornieren und neu ein zu geben oder ist das Quatsch ?
Danke fuer Hilfe
VG
Tamino1
Е, сега, след като подадохте жалбата, бих казал, че вече знаете, че има срок, който трябва да спазим, преди да се намесим.
И не, на твое място не бих отменил тегленето. Всъщност бих поискал от казиното някаква времева рамка или може би кода на транзакцията, след като казиното каже, че е извършена. 🤔
Well, now that you have submitted the complaint, I'd say you already know there is a time limit we need to follow before we intervene.
And no, I would not cancel the withdrawal if I were you. Actually, I would ask the casino for some time frame or perhaps the transaction code once the casino says it was carried out. 🤔
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.