НачалоФорумКазинаWizebets Casino - обща дискусия

Wizebets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Nemokid
|
8 478 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
C078
преди 1 година

Точно 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че казиното е честно и не оставя клиентите си в беда. Имах въпроси и поддръжката отговори бързо на всички.

Автоматичен превод:
MykeOwens
преди 1 година

Хм, доста интригуващо е, че похвалихте казиното и се опитахте да напишете отзив от временен имейл адрес.

Звучи ми като не много надеждно мнение.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, доста интригуващо е, че похвалихте казиното и се опитахте да напишете отзив от временен имейл адрес.

Звучи ми като не много надеждно мнение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че той притежава казиното

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Не мисля така, но никога нищо не е изключено. Но не ми харесва, когато някой изкуствено създава такъв разговор. През повечето време така или иначе не получавам отговор на публикацията си, което само затвърждава, че това не е честно мнение. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте


Не играйте в това казино

По една много проста причина

Проверката е просто невъзможна.

Благодаря

Автоматичен превод:
ruiingles
преди 1 година

Да те са крадци

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте


Не играйте в това казино

По една много проста причина

Проверката е просто невъзможна.

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вашият проблем с потвърждението все още ли съществува в това казино? Какъв конкретен проблем имахте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

измамници, определено. Също така няма да спре да изпраща спам с адски досаден спамбот от тип човек (AI)

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
puto2gxe5
преди 1 месец

Здравейте, като за начало е редно да кажете защо сте на това мнение. Какво се случи в казиното, когато ги нарекохте измамници? Можете ли да ми го опишете, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

прочети всички отзиви Jaro. Те претендират за всякакви предпазни мерки/честни залагания на техния сайт, които просто не са там. Също и лицензи, които нямат. Освен това те незаконно предлагат услуги в моята страна. Вероятно и други държави. Те агресивно се насочват към клиентите, ако нямат късмет да са се регистрирали там. след като се настаните, никога не можете да напуснете! 🙂 Освен това вече приключихме с „гуруто" на казиното, тъй като те, разбира се, са тук, за да защитят индустрията, която прави пари от това да прави хората болни, пристрастени и нещастни и да вдига още повече антето (простете за играта на думи) чрез пълно хищническо поведение. Любопитен съм дали публикацията ми ще бъде видима тук след около месец.

Така че една голяма вълна за сбогом на всички потребители: не използвайте този сайт или този форум, пълните му глупости и няма обективност или намерение да ви помогне по начин, който е от полза за вас. И в същия дух: голяма купчина тор всеки, цял ден за всички хора, които „работят" за казино гуру. Нека кармата ви удари на неудобно място в момент, в който не сте го очаквали. Или просто имате сърбеж, който не можете да достигнете два пъти на ден. Чао!

Автоматичен превод:
puto2gxe5
преди 1 месец

Не разбирам откъде дойде и защо играчите не трябва да използват нашите форуми и други подобни. Исках вашия опит, а не рецензии на други играчи.

И аз не разбирам защо трябва да защитаваме казината. Как защитихме казиното, нищо конкретно не казахте. Наистина не разбирам защо нападате някого от нас, но ако говорите толкова общи неща и ни обвинявате в нещо, което не можете да подкрепите с доказателства, акаунтът ви ще бъде баннат.

Не исках да стане по този начин и не искам да заплашвам, но освен да ни разбиеш и да не кажеш нищо конкретно, ти не правиш нищо друго.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

моят собствен опит с това казино. Не можете да бъдете потвърдени. Също така е имал лиценз от Кюрукао. При въпрос след това (вижте други публикации във форума) те сега внезапно се позовават на Коста Рика. Това е смях. За администраторите на форума: всички тези смекчаващи неща, които всички публикувате тук във форумите, когато някой е критичен или ядосан на казино. Можете ли да ми кажете как се финансира този уебсайт и от кого? Виждам, че компанията работи от пощенска кутия на Сейшелските острови....

Автоматичен превод:
puto2gxe5
преди 1 месец

Е, стигнахме до същността на въпроса, за което се радвам и ви благодаря, че го поддържате безпроблемно досега.

Първо, относно проверката, какъв изглежда проблемът, когато не е възможно, казиното обясни ли ви го по някакъв начин? Лицензът, който казиното има, е Коморски острови и повечето казина преминават към такива лицензи, тъй като Кюрасао наскоро им отне лицензите. Но GCB все още работи, така че трябва да имат и двете.

Също така нямам проблем, когато някой градивно критикува нас или казиното, но ако играчите млъкнат, без да кажат нищо конкретно, имам проблем с това.

Относно въпроса ви откъде се финансира уебсайтът, не мога да кажа точно, но намерих това написано на него. Можете ли да ми покажете къде открихте компанията от Сейшелите?

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

добре... уебсайтът, за който питах и ​​имах предвид в последната част на предишния ми отговор... беше Casino Guru. А ето и екранна снимка на вашата собствена пощенска кутия 😛 file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

хаха, и сега постовете ми трябва да се прегледат преди да ги публикувам. Чудя се дали някога ще прочетем за адреса на Casino Guru на Сейшелите и начина, по който се финансира. (Отговорих на въпроса с екранна снимка на пощенската кутия, спомената на собствения уебсайт на Guru. Забележката ми беше за това как се финансира Guru и къде се намират, а не за сайта на казино Wizebets)

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
puto2gxe5
преди 4 седмици

О, тогава да, прав си, мислех, че говориш за казиното, съжалявам. Имах тази идея, защото я пишете под това конкретно казино, така че следващия път можете да започнете своя собствена тема за това.

Публикации понякога попадат в системата поради думи, които могат да бъдат записани като спам. Имаше много атаки в миналото или настоящето, когато публикации, които не трябва да бъдат там, са падали в мрежата, само за да се избегне претоварването на форума. Понякога това се случва с нормални публикации и затова те трябва да бъдат одобрени. Не е нужно да търсите нещо, което го няма.

За това как се финансираме, ще разбия всичко, от което се нуждаете.

Средства и приходи:

Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни топ казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи във вашата страна и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с топ казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предостави честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

Наистина е толкова просто – получаваме комисионни, въпреки че аз лично съм убеден, че процесът е честен и служи на основния принцип, който считаме за най-важен – да бъдем честни и честни – с всеки.

Надявам се, че изясних всичко, от което се нуждаете.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте, направих депозит в петък и досега не се е появил в сметката ми в казиното. Вече се свързах с тях и те ми отговарят само автоматично и на запис.

Автоматичен превод:
xanarony1
преди 2 дни

Депозитът по банков път ли е направен? Ако случаят е такъв и банката не поддържа незабавен превод, той ще бъде обработен само в рамките на работни дни. Ако случаят е такъв, трябва да получите средствата между днес и утре.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте, направих депозит в петък и досега не се е появил в сметката ми в казиното. Вече се свързах с тях и те ми отговарят само автоматично и на запис.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, виждам, че друг играч вече ви е казал как става при банков превод. Можете ли да ми кажете кой метод на плащане сте използвали? Какво ви каза казиното?🙂

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини