Хм, доста интригуващо е, че похвалихте казиното и се опитахте да напишете отзив от временен имейл адрес.
Звучи ми като не много надеждно мнение.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Хм, доста интригуващо е, че похвалихте казиното и се опитахте да напишете отзив от временен имейл адрес.
Звучи ми като не много надеждно мнение.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Не мисля така, но никога нищо не е изключено. Но не ми харесва, когато някой изкуствено създава такъв разговор. През повечето време така или иначе не получавам отговор на публикацията си, което само затвърждава, че това не е честно мнение. 🤔
I don't think so, but nothing is ever ruled out. But I don't like it when someone artificially creates such a conversation. Most of the time I don't get a reply to my post anyway, which just reinforces that it's not an honest opinion. 🤔
Здравейте
Не играйте в това казино
По една много проста причина
Проверката е просто невъзможна.
Благодаря
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
Здравейте
Не играйте в това казино
По една много проста причина
Проверката е просто невъзможна.
Благодаря
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
Здравейте, като за начало е редно да кажете защо сте на това мнение. Какво се случи в казиното, когато ги нарекохте измамници? Можете ли да ми го опишете, моля?
Greetings, to begin with, it would be appropriate to say why you are of this opinion. What happened in the casino when you called them scammers? Could you describe it for me please?
прочети всички отзиви Jaro. Те претендират за всякакви предпазни мерки/честни залагания на техния сайт, които просто не са там. Също и лицензи, които нямат. Освен това те незаконно предлагат услуги в моята страна. Вероятно и други държави. Те агресивно се насочват към клиентите, ако нямат късмет да са се регистрирали там. след като се настаните, никога не можете да напуснете! 🙂 Освен това вече приключихме с „гуруто" на казиното, тъй като те, разбира се, са тук, за да защитят индустрията, която прави пари от това да прави хората болни, пристрастени и нещастни и да вдига още повече антето (простете за играта на думи) чрез пълно хищническо поведение. Любопитен съм дали публикацията ми ще бъде видима тук след около месец.
Така че една голяма вълна за сбогом на всички потребители: не използвайте този сайт или този форум, пълните му глупости и няма обективност или намерение да ви помогне по начин, който е от полза за вас. И в същия дух: голяма купчина тор всеки, цял ден за всички хора, които „работят" за казино гуру. Нека кармата ви удари на неудобно място в момент, в който не сте го очаквали. Или просто имате сърбеж, който не можете да достигнете два пъти на ден. Чао!
read all the reviews Jaro. They claim all sorts of safeguards/fair betting on their site which is just not there. Also licences, which they dont have. Also they are illegally offering services in my country. Probably other countries too. They aggressively target clients if they are so unlucky to have registered there. once you check in, you can never check out! 🙂 Also, now done with casino 'guru' as they of course are here to protect the industry which makes it's money out of making people sick, addicted and miseralble and upping the ante further (forgive the pun) by total predatory behaviour. Am curious if my post will be visible here in a month or so.
So a big wave of goodbye to all users: don't use this site or this forum, its total crap and has no objectivity or intention to aid you in any way that is beneficial to you. And in the same vein: a big pile of dung every, all day to all the people who 'work' for casino guru. May your karma hit you in an uncomfortable spot at a moment you hadn't expected it. Or just have an itch you cannot reach twice a day. Bye!
Не разбирам откъде дойде и защо играчите не трябва да използват нашите форуми и други подобни. Исках вашия опит, а не рецензии на други играчи.
И аз не разбирам защо трябва да защитаваме казината. Как защитихме казиното, нищо конкретно не казахте. Наистина не разбирам защо нападате някого от нас, но ако говорите толкова общи неща и ни обвинявате в нещо, което не можете да подкрепите с доказателства, акаунтът ви ще бъде баннат.
Не исках да стане по този начин и не искам да заплашвам, но освен да ни разбиеш и да не кажеш нищо конкретно, ти не правиш нищо друго.
I don't understand where it came from and why players shouldn't use our forums and the like. I was asking for your experience not for reviews of other players.
Why we should protect casinos I don't understand either. How did we protect the casino, you didn't say anything specific. I don't really understand why you are attacking any of us, but if you say such general things and accuse us of something you can't back up with evidence, your account will be banned.
I didn't mean for it to go that way, and I don't mean to be threatening, but other than trashing us and saying nothing specific, you're not doing anything else.
моят собствен опит с това казино. Не можете да бъдете потвърдени. Също така е имал лиценз от Кюрукао. При въпрос след това (вижте други публикации във форума) те сега внезапно се позовават на Коста Рика. Това е смях. За администраторите на форума: всички тези смекчаващи неща, които всички публикувате тук във форумите, когато някой е критичен или ядосан на казино. Можете ли да ми кажете как се финансира този уебсайт и от кого? Виждам, че компанията работи от пощенска кутия на Сейшелските острови....
my own experiences with this casino. You cant be verified. Also used to have a license from Curucao. Upon asking after this (see other forum posts) they now suddenly refer to Costa Rica. Its a laugh. Re administrators of the forum: all this mitigating stuff you all post here on forums whenever someone is being critical or angry at a casnino. Can you tell me how this website is funded and by who? I see the company operates from a P.O. box in the Seychelles....
Е, стигнахме до същността на въпроса, за което се радвам и ви благодаря, че го поддържате безпроблемно досега.
Първо, относно проверката, какъв изглежда проблемът, когато не е възможно, казиното обясни ли ви го по някакъв начин? Лицензът, който казиното има, е Коморски острови и повечето казина преминават към такива лицензи, тъй като Кюрасао наскоро им отне лицензите. Но GCB все още работи, така че трябва да имат и двете.
Също така нямам проблем, когато някой градивно критикува нас или казиното, но ако играчите млъкнат, без да кажат нищо конкретно, имам проблем с това.
Относно въпроса ви откъде се финансира уебсайтът, не мога да кажа точно, но намерих това написано на него. Можете ли да ми покажете къде открихте компанията от Сейшелите?
Well, we've gotten to the heart of the matter, which I'm glad about, and thank you for keeping it trouble-free, so far.
First of all, about the verification, what seems to be the problem when it is not possible, did the casino explain it to you somehow? The license that the casino has is Comoros and most casinos are switching to such licenses, since Curacao has recently taken their licenses down. But GCB is still in operation, so they should have both.
I also have no problem when someone constructively criticizes us or the casino, but if players shut up without saying anything specific I have an issue with it.
Regarding your question about where the website is funded, I can't say exactly, but I found this written on it. Can you show me where you found the company from Seychelles?
добре... уебсайтът, за който питах и имах предвид в последната част на предишния ми отговор... беше Casino Guru. А ето и екранна снимка на вашата собствена пощенска кутия 😛
well.... the website I was asking about and referring to in the latter part of my previous reply... was Casino Guru. And here is a screenshot of your own p.o. box 😛
хаха, и сега постовете ми трябва да се прегледат преди да ги публикувам. Чудя се дали някога ще прочетем за адреса на Casino Guru на Сейшелите и начина, по който се финансира. (Отговорих на въпроса с екранна снимка на пощенската кутия, спомената на собствения уебсайт на Guru. Забележката ми беше за това как се финансира Guru и къде се намират, а не за сайта на казино Wizebets)
haha, and now my posts need to be reviewed before posting. I wonder if we will ever read about Casino Guru's Seychelles address and the way it is funded. (I replied to the question with a screenshot of the P.O.Box mentioned on Guru's own website. My remark was about how Guru is funded and where they are located, not about the Wizebets casino site)
О, тогава да, прав си, мислех, че говориш за казиното, съжалявам. Имах тази идея, защото я пишете под това конкретно казино, така че следващия път можете да започнете своя собствена тема за това.
Публикации понякога попадат в системата поради думи, които могат да бъдат записани като спам. Имаше много атаки в миналото или настоящето, когато публикации, които не трябва да бъдат там, са падали в мрежата, само за да се избегне претоварването на форума. Понякога това се случва с нормални публикации и затова те трябва да бъдат одобрени. Не е нужно да търсите нещо, което го няма.
За това как се финансираме, ще разбия всичко, от което се нуждаете.
Средства и приходи:
Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.
Ние препоръчваме различни топ казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи във вашата страна и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с топ казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.
Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предостави честни отзиви за онлайн казино.
Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.
Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).
Наистина е толкова просто – получаваме комисионни, въпреки че аз лично съм убеден, че процесът е честен и служи на основния принцип, който считаме за най-важен – да бъдем честни и честни – с всеки.
Надявам се, че изясних всичко, от което се нуждаете.
Oh well then yes you're right I thought you were talking about the casino sorry. I had that idea because you're writing it under this particular casino, so next time you can start your own thread about it.
Posts occasionally fall into the system because of words that can be recorded as spam. There have been many attacks in the past or present where posts that should not be there have fallen into the net, just to avoid the forum being overwhelmed. Occasionally this happens to normal posts and therefore they have to be approved. You don't have to look for something that is not there.
About how we are funded I will break down everything you need.
Fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in your country etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
I hope I clarified everything you need.
Здравейте, направих депозит в петък и досега не се е появил в сметката ми в казиното. Вече се свързах с тях и те ми отговарят само автоматично и на запис.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Депозитът по банков път ли е направен? Ако случаят е такъв и банката не поддържа незабавен превод, той ще бъде обработен само в рамките на работни дни. Ако случаят е такъв, трябва да получите средствата между днес и утре.
Was the deposit made by bank transfer? If that's the case and the bank doesn't support instant transfer, then it will only be processed within working days. If this is the case, you should receive the funds between today and tomorrow.
O depósito foi por transferência bancária? Se for esse o caso e o banco não suporte transferência instantânea então a mesma só será processada em dias úteis. Se assim for deves receber os fundos entre hoje ou amanhã.
Здравейте, направих депозит в петък и досега не се е появил в сметката ми в казиното. Вече се свързах с тях и те ми отговарят само автоматично и на запис.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Здравейте, виждам, че друг играч вече ви е казал как става при банков превод. Можете ли да ми кажете кой метод на плащане сте използвали? Какво ви каза казиното?🙂
Hi, I see that another player has already told you how it works in case of a bank transfer. Can you tell me which payment method you used? What did the casino tell you?🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.