НачалоФорумКазинаWizebets Casino - обща дискусия

Wizebets Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Nemokid
|
8 449 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
Jaro
преди 2 дни

Здравейте, направих го директно от акаунта си и досега нищо .... нито в баланса на казиното, нито в банковата сметка, изпращам имейли и те отговарят автоматично 😔

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 2 дни

Здравейте, направих го директно от банковата си сметка и досега нищо не се показва нито в баланса, нито в банковата сметка ☹️

Автоматичен превод:
вчера

Случвало ми се е същото и ми казаха, че може да отнеме до 48 часа (работни дни). Ако не сте получили депозита си след този период, изпратете имейл с данните за плащане и доказателство за плащане и се свържете с чата за поддръжка. Аз лично препоръчвам да използвате Skrill за депозиране и теглене в казина. Винаги го намирам по-бързо и почти без проблеми! Надявам се да успеете да разрешите този проблем с депозита!

Автоматичен превод:
tftcosta
вчера

Добро утро, никога не ми се е случвало и досега няма нищо в казиното или в баланса на сметката. Вече им изпратих разписката, а те просто я игнорират и казват, че моята банка не я е платила и това е лъжа..😔

Автоматичен превод:
вчера

Добро утро, никога не ми се е случвало и досега няма нищо в казиното или в баланса на сметката. Вече им изпратих разписката, а те просто я игнорират и казват, че моята банка не я е платила и това е лъжа..😔

Автоматичен превод:
преди 23 часове

Ами ако се опитате да се свържете с компанията, обработваща превода? Предполагам, че има посредник.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, направих го директно от акаунта си и досега нищо .... нито в баланса на казиното, нито в банковата сметка, изпращам имейли и те отговарят автоматично 😔

Автоматичен превод:
преди 21 часове

Е, ако не им се плаща, може би все още няма какво да ви кажат. Така че, когато погледнете банковото си извлечение, депозитът вече е взет от вашата сметка и следователно плащането е преведено без никакви проблеми, нали? Предполагам, че ще трябва да изчакате и ако нищо не се случи, ще се свържа с казиното и ще им покажа доказателството от банковото извлечение, че депозитът е преведен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 19 часове

Здравейте, вече го изпратих и те казват, че е проблем на моята банка, това е лъжа. Имам доказателство за плащане, което вече съм им изпратил. Всички са лъжци, засега няма нищо в баланса на казиното или в банковата сметка 😔

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 19 часове

Здравейте, вече бях в банката, вече изпратих доказателството за плащане и те все още казват, че моята банка не е извършила плащането, това е лъжа, имам доказателството и вече съм изпратих им го, те просто ме игнорират, не им пука, те са крадци, вече изпратих повече от 20 имейла и нищо друго освен автоматични отговори, че това е грешката на моята банка и аз имам доказателство...както и да е, вече не знам какво да правя, иска ми се да разрешат ситуацията, но виждам, че нищо няма да направят и така ще измамят клиентите си 😔

Автоматичен превод:
xanarony1
преди 1 час

За съжаление, това е сложен процес и често трябва да се свържете с доставчика на плащания. Но ако сте го направили и всичко е наред от ваша страна, вероятно ще трябва да изчакате. Може би е добре да знаете дали казиното също има доставчик трета страна, чрез който обработва парите и следователно дали може да започне разследването. Но това е само мисъл и въз основа на начина, по който казиното комуникира с вас, може да не е толкова лесно.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини