НачалоФорумКазинаWizebets Casino - обща дискусия

Wizebets Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Nemokid
|
8 527 преглеждания 68 отговора |
|
1 2 34
Radka
преди 1 година

Самоизключването е за ваша защита. Ако го поискате за 3 месеца, трябва да са 3 месеца и не трябва да се сваля. Както wizebets го казаха сами.


Така че все още не съм съгласен.


Както и че нямат лиценз за Кюрасао, както твърдите. Но сега и в съда на Кюрасао показах жалбата си на casinoguru. Както те също казват, каквато и да е причината ви за самоизключване ... тя НЕ трябва да се премахва ... със сигурност не след 2 дни! И със сигурност не, ако казиното каже, че не може да бъде премахнато.


Поисках самоизключване за 3 месеца. Не е закриване на акаунт.


Каква е ползата от самоизключване, ако можете да го свалите, когато пожелаете?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Проблемът е, че трябва да започнете да правите разлика между самоизключване и закриване на акаунт. Не смесвайте тези два инструмента, моля.

Правилното искане за самоизключване се състои от посочената причина като проблем с хазарта, пристрастяване или проблеми с хазарта. В този случай изключването трябва да е явно и обратимо.

Това, което направихте, беше „само" заявка за закриване на акаунт, която може да бъде върната по всяко време.

Надявам се вече да е по-ясно. Ако не, предлагам този безплатен курс, фокусиран върху теми за по-безопасен хазарт:

https://casino.guru/academy/course/safer-gambling



Автоматичен превод:
преди 1 година

Някои казина са заявили в своите T&C, че самоизключването ще бъде премахнато 24 часа след заявката, други че ще бъде премахнато 30 дни след заявката след минимум 30 дни прекъсване, ако искате да го премахнете, преди да приключи. Може би погледнете техните условия и условия и потърсете каквато и да е информация относно това в случай, че са го премахнали за по-кратко време, посочват в правилата си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ясно поисках самоизключване. Ако поискате самоизключване за 3 месеца и кажете, че сте пристрастен към хазарта, то трябва да бъде затворено.

Поисканото самоизключване за 3 месеца трябва да бъде 3-месечно изключване от хазарт, независимо от причината.

Отново каква е ползата да поискате самоизключване, ако можете да го премахнете.

И за 10-ти път Wizebets ми каза първия ден, че самоизключването, което поставих, не може да бъде отменено поради техните правила и условия!!!!.

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Wizebets ми каза в имейл, че не може да бъде премахнат, преди моето 3-месечно самоизключване да приключи. Казаха, че поради новите правила може да приключи само след 3-месечния хладен период, който зададох. Това беше в същия ден


постави моето самоизключване. Поисках да го премахна, но не беше разрешено, както можете да видите в имейла.


2 дни по-късно беше премахнат, имам всички доказателства .. казаха ми.


Но все пак casinoguru ги подкрепя.


file

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Да, съгласен съм най-вече - Ако поискате самоизключване поради проблем с хазарта, акаунтът не трябва да бъде отварян отново в бъдеще. Самоизключването не трябва да бъде временно решение. Според жалбата не сте споменали проблема с хазарта - следователно не е направено искане за изключване, а само искане за временно закриване на акаунт.

Все още се опитвам да ви обясня основната разлика. Това е всичко от моя страна.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Бихте ли показали и печатния екран, където казвате „Искам само време на изчакване.." - това не е заявка за самоизключване. Искам само да ви помогна да разберете проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

О, значи изчакване/самоизключване, което поисках, е същото като временно затваряне на акаунт? Това може да бъде отворено по всяко време? Хубава защита. НЕ.

И така, защо казиното каза, че не е възможно да отворя акаунта си за 3 месеца, както показва екранната снимка по-горе. ЗНАМ, защото е против правилата да го прекратите преди да изтече зададеният период от време.

Така че все още не виждам защо това не е валидно.



Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Не, това не е печатният екран, който споменах 😀. Какво ще кажете за почивка?

Но няма значение.

Ще се опитам да обясня отново. Постоянното, безкрайно, окончателно самоизключване е валидно само ако споменете проблеми с хазарта, проблеми или пристрастяване. В такъв случай сметката трябва да бъде окончателно закрита - възможно най-скоро.

Други изисквания могат да бъдат отменени от играча по всяко време.

Не проверих какво казва казиното в правилата, защото не е мое право да го правя, но основната идея е точно както е описано. Така че, освен ако не споменете, че сте пристрастени, това не е постоянно самоизключване.

Следващият път бих предложил да зададете подходящи лимити за хазарт - ако казиното предлага такъв инструмент. Трябва да се вписва в подобна ситуация много по-добре.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Все пак не съм съгласен. В много казина самоизключването е зададено за определен период от време, а вие сами се изключвате поради пристрастяване към хазарта или почивка. Не можете да премахнете самоизключване, преди да изтече времето за изчакване. Както казах вече 100 пъти, Wizebets казаха, че не мога да го сложа край, преди да свърши прохладният период.

Така че дори и да се самоизключа заради забавлението, няма да мога да играя, дори да моля да отворя отново акаунта си или дори да им изпратя цветя или торта!!!. Но отново изглежда казвате „да", можете да поискате да затворите акаунта си, но можете да поискате 10 минути по-късно да го отворите отново, защото това е ваша собствена отговорност. Само ако кажете, че сте пристрастени, това е причина да не отваряте отново.

Всичко е ясно 😉

Ще завърша дискусията с това, защото сега се занимавам с това другаде. Така че благодаря за просветлението! Все още смятате, че не е валидно и е извинение да направите резервно копие на казиното.

Дори и да е ясно в писмен вид, дори когато казиното им каза, че не може да бъде отворено отново. хаха


Всичко най-хубаво ! Няма да използвам този сайт отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file


Край.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Разбирам смисъла и е добре, че имате нашето мнение.

Единствената ми грижа е да ви помогна да избегнете подобни проблеми в бъдеще, като спомена индустриалните стандарти.

Но виждам - край. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че това е едно от най-добрите казина от всички съществуващи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че това е едно от най-добрите казина от всички съществуващи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За какво говорите те нямат комуникация

Автоматичен превод:
преди 1 година

За какво говорите те нямат комуникация

Автоматичен превод:
преди 1 година

хм, това е странно. Но това е наистина добро казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

хм, това е странно. Но това е наистина добро казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

нямам отговор по всичките им начини за комуникация чакам с часове в чат на живо с оливия мориган рари херман изпрати 100 имейла без отговор

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Съгласете се с глупавата комуникация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че това е едно от най-добрите казина от всички съществуващи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, не мисля, че е случайно, че пишете публикации под казина, които принадлежат към една и съща група, и ги хвалите всички. Или греша? Не мисля, че е правилно и със сигурност неуместно да се създава изкуствен разговор.

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Странното е, че отговарят на casinoguru. Но тъй като отхвърлиха жалбата ми, отидох при други служители като casinomeister. Добре известен уебсайт, който също разрешава оплаквания.

Те разбраха оплакването ми и се съгласиха с мен и се опитваха да се свържат с тях в продължение на месеци. Но Wizebets просто игнорира Casinomeister.

Така че усещането ми..


Casinoguru отхвърля жалбата ми.. но wizebets отговарят на тях.

Casinomeister се съгласява с моето оплакване, но бива игнориран.

Направи си сметката 😂😂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

1 и 1 е 2

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини