НачалоФорумКазинаWizebets Casino - обща дискусия

Wizebets Casino - обща дискусия

 от Nemokid
|
11 696 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wizebets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Препоръчвам да прочетете рецензиите на Trustpilot за добротата на сайта: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com

Автоматичен превод:
Nemokid

Само добавям предупреждение:

„Смятаме, че някои от клаузите, които се появяват в правилата и условията на това казино, са несправедливи."

От моя гледна точка Trustpilot не е толкова надежден, колкото изглежда.

Автоматичен превод:
Radka

Както всички сайтове от такъв мащаб, има подозрителни отзиви, но ако 8 от 10 от тях са отрицателни, очевидно нещо не е наред. В допълнение към ограниченията за нечестни тегления, като се има предвид, че слотовете са губещи 9 пъти от 10 по отношение на абсолютен баланс, ние трябва да видим времето на плащанията, които днес най-добрите казина обработват за по-малко от 24 часа и дори незабавно.

Edited
Автоматичен превод:
Nemokid

Просто трябва да кажа, че въз основа на нашия собствен опит не можете да се доверите на Trustpilot. Там можете да платите каквото искате. Ако искате да навредите на нечия репутация, можете просто да създадете колкото акаунти искате и те няма да се интересуват, докато компанията не им плати. Бях наистина разочарован, когато разбрах как работят 😕

Автоматичен превод:
Daniel

Лично аз преглеждам някои компании от време на време и всеки път, когато ми поискат съответната документация, за да оставя моя опит онлайн, в противен случай ще го изтрият. Ако говорим за плащане за положителни отзиви, това се случва навсякъде (предполагам). За съжаление Богът на парите побеждава всичко в крайна сметка!

Автоматичен превод:
Nemokid

Наистина ли ви искат документите? 😲 Що се отнася до Casino Guru, опитът ми показва, че всеки може да публикува всичко и дори когато представим доказателствата, показващи, че прегледът не се основава на реалността, най-често изобщо не се занимавайте с това.

Дори не споменавайте платените прегледи. Ние получаваме много фалшиви отзиви за казино всеки ден в Casino Guru. Наистина е досадно 😀

Edited
Автоматичен превод:
Daniel

Те правят това най-вече за отрицателни отзиви и ако не предоставите документацията или информацията, която искат за прегледа, ще бъде премахнат. Но ако рецензията е положителна, те няма да поискат нищо, можете просто да създадете куп акаунти и просто да хвърлите рецензия, казвайки „хубаво" и нищо няма да се случи. Сега не знам, но си спомням, че в миналото някои компании използваха това, за да свалят отрицателни отзиви, дори от проверени профили и отзиви, добре разработени и пълни със съдържание, което ясно можете да видите, че не е фалшиво. По мое честно мнение някои компании използват или са използвали това, за да подобрят оценките си и затова вече не вярвам на trustpilot

Edited
Автоматичен превод:
tftcosta

Наскоро научих същото. Така че, за съжаление, съчувствам на вашето мнение. 🙁

Мога да потвърдя, че е наистина голяма работа да се запази безпристрастната оценка на потребителите, просто вярвам, че TP сега се грижи много повече само за предплатените акаунти. Не е честен път.

Автоматичен превод:

Не играйте в wizebets. Играл съм там и имам проблем с тях, но те просто напълно игнорират всяка комуникация. Това е разочароващо.

Автоматичен превод:
Sabine1984

Здравей Sabine1984!

Съжалявам да го чуя. За какво беше, ако е добре да споделиш с нас?

Възможно ли е проблемът да е свързан с вашата жалба?

Автоматичен превод:
Radka

Да, става дума за моята жалба от SE.. която все още чакам casinoguru да отговори, ха-ха


Тъжното е, че wizebets просто игнорира всяка комуникация. Гадно е, че имате нужда от посредник като casinoguru, за да комуникирате. Но не виждам друг начин, защото те игнорират всеки имейл и т.н. докладват оплаквания на trustpilot, дори поддръжката за чат игнорира. Това е досадно.


Но както виждам тук в casinoguru, те отговарят. Така че просто трябва да изчакам, докато casinoguru вземе жалбата ми.


Както виждам, има повече оплаквания относно "отговорната игра" с wizebets.



Edited
Автоматичен превод:
Sabine1984

Чувствам ви и разбирам, че сте нарисували доста глупава картина, като се имат предвид всички обстоятелства. 🙁

Нека разберем какво има да каже казиното чрез жалбата.

Както и да е, жалбата ви се изпълнява, просто дайте малко време на Кристина да я обработи допълнително. Според действителния таймер тя все още има малко време:

file

Бъдете търпеливи, моля, има много открити жалби за разрешаване 🙁

Автоматичен превод:
Radka

Да, актуализирах жалбата си, казвайки, че сега участвам в дискусия в техния раздел за преглед.


Трудно е да имаш търпение. Хаха, но и аз имам, разбирам. Просто е трудно, защото това е единственото място, където отговарят.

Edited
Автоматичен превод:

Опитахте ли support@wizebets.com имейл? Имах някои проблеми в миналото и се свързах с тях чрез този имейл. Обикновено се свързват с мен след няколко минути с добре подробни отговори!

Автоматичен превод:
tftcosta

Не, те ме игнорират и отговарят на 0 имейла.

Автоматичен превод:

Съжалявам за това. Надявам се, че можете да разрешите всичко!

Автоматичен превод:
tftcosta

Благодаря ви, надявам се и вие. Но външният вид на casinoguru няма да помогне. Очевидно е позволено да се премахне самоизключване по всяко време. Ако казиното ви каже, че не е позволено хаха.

Автоматичен превод:

Боклук помощ casinoguru. Самоизключването не трябва да се премахва .. wizebets дори казва това в собствените си T&C и т.н. И wizebets твърди, че искам да отворя отново акаунта си, което не направих.. Тогава поисках да изтегля печалбите си вместо мен, защото имах самоизключване. И те казаха, че не може да се свали !!!

Очевидно casinoguru стои зад wizebets. Което е глупост.

Очаквах повече от casinoguru.

Сега в жалбата ми дори се казва, че поисках да премахна моето самоизключване? Което не направих! Да, първия ден и след това казаха, че не е позволено и трябва да изчакам 3 месеца, за да бъде направено самоизключването ми! Какви глупости.


Свързах се с лиценза на Кюрасао, който те твърдяха, че имат. Но получих имейл, че нямат лиценз.

Edited
Автоматичен превод:
Sabine1984

Здравей.

Съжалявам, че не сте съгласни, но за да бъда честен и честен, позволете ми да добавя това обяснение - както е посочено в жалбата:

„Бих искал да подчертая, че считаме искането за самоизключване за валидно само ако е изпратено следвайки инструкциите, посочени в раздела за отговорно залагане на казиното. Освен това, искането за самоизключване трябва да посочва проблем/пристрастяване към хазарта като причина за акаунта закриване

Тъй като изглежда, че не сте го изпратили на предложения имейл адрес ( support@wizebets.com ) и не виждам, че сте посочили ясно проблема с хазарта като причина, опасявам се, че не можем да принудим казиното да възстанови сумата вашите депозити. Без да информирате казиното за проблема с хазарта, вие по същество поискахте обикновено закриване на акаунта , следователно на казиното беше позволено да отвори отново акаунта ви, когато и да е."

Имайте го предвид, моля.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини