ФорумКазинаWizebets Casino - обща дискусия

Wizebets Casino - обща дискусия

преди 1 година от Nemokid
|
4152 преглеждания 47 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wizebets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Препоръчвам да прочетете рецензиите на Trustpilot за добротата на сайта: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Само добавям предупреждение:

„Смятаме, че някои от клаузите, които се появяват в правилата и условията на това казино, са несправедливи."

От моя гледна точка Trustpilot не е толкова надежден, колкото изглежда.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Както всички сайтове от такъв мащаб, има подозрителни отзиви, но ако 8 от 10 от тях са отрицателни, очевидно нещо не е наред. В допълнение към ограниченията за нечестни тегления, като се има предвид, че слотовете са губещи 9 пъти от 10 по отношение на абсолютен баланс, ние трябва да видим времето на плащанията, които днес най-добрите казина обработват за по-малко от 24 часа и дори незабавно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Просто трябва да кажа, че въз основа на нашия собствен опит не можете да се доверите на Trustpilot. Там можете да платите каквото искате. Ако искате да навредите на нечия репутация, можете просто да създадете колкото акаунти искате и те няма да се интересуват, докато компанията не им плати. Бях наистина разочарован, когато разбрах как работят 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Лично аз преглеждам някои компании от време на време и всеки път, когато ми поискат съответната документация, за да оставя моя опит онлайн, в противен случай ще го изтрият. Ако говорим за плащане за положителни отзиви, това се случва навсякъде (предполагам). За съжаление Богът на парите побеждава всичко в крайна сметка!

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Наистина ли ви искат документите? 😲 Що се отнася до Casino Guru, опитът ми показва, че всеки може да публикува всичко и дори когато представим доказателствата, показващи, че прегледът не се основава на реалността, най-често изобщо не се занимавайте с това.

Дори не споменавайте платените прегледи. Ние получаваме много фалшиви отзиви за казино всеки ден в Casino Guru. Наистина е досадно 😀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Те правят това най-вече за отрицателни отзиви и ако не предоставите документацията или информацията, която искат за прегледа, ще бъде премахнат. Но ако рецензията е положителна, те няма да поискат нищо, можете просто да създадете куп акаунти и просто да хвърлите рецензия, казвайки „хубаво" и нищо няма да се случи. Сега не знам, но си спомням, че в миналото някои компании използваха това, за да свалят отрицателни отзиви, дори от проверени профили и отзиви, добре разработени и пълни със съдържание, което ясно можете да видите, че не е фалшиво. По мое честно мнение някои компании използват или са използвали това, за да подобрят оценките си и затова вече не вярвам на trustpilot

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Наскоро научих същото. Така че, за съжаление, съчувствам на вашето мнение. 🙁

Мога да потвърдя, че е наистина голяма работа да се запази безпристрастната оценка на потребителите, просто вярвам, че TP сега се грижи много повече само за предплатените акаунти. Не е честен път.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не играйте в wizebets. Играл съм там и имам проблем с тях, но те просто напълно игнорират всяка комуникация. Това е разочароващо.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 11 месеца

Здравей Sabine1984!

Съжалявам да го чуя. За какво беше, ако е добре да споделиш с нас?

Възможно ли е проблемът да е свързан с вашата жалба?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да, става дума за моята жалба от SE.. която все още чакам casinoguru да отговори, ха-ха


Тъжното е, че wizebets просто игнорира всяка комуникация. Гадно е, че имате нужда от посредник като casinoguru, за да комуникирате. Но не виждам друг начин, защото те игнорират всеки имейл и т.н. докладват оплаквания на trustpilot, дори поддръжката за чат игнорира. Това е досадно.


Но както виждам тук в casinoguru, те отговарят. Така че просто трябва да изчакам, докато casinoguru вземе жалбата ми.


Както виждам, има повече оплаквания относно "отговорната игра" с wizebets.



Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 11 месеца

Чувствам ви и разбирам, че сте нарисували доста глупава картина, като се имат предвид всички обстоятелства. 🙁

Нека разберем какво има да каже казиното чрез жалбата.

Както и да е, жалбата ви се изпълнява, просто дайте малко време на Кристина да я обработи допълнително. Според действителния таймер тя все още има малко време:

file

Бъдете търпеливи, моля, има много открити жалби за разрешаване 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да, актуализирах жалбата си, казвайки, че сега участвам в дискусия в техния раздел за преглед.


Трудно е да имаш търпение. Хаха, но и аз имам, разбирам. Просто е трудно, защото това е единственото място, където отговарят.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитахте ли support@wizebets.com имейл? Имах някои проблеми в миналото и се свързах с тях чрез този имейл. Обикновено се свързват с мен след няколко минути с добре подробни отговори!

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 10 месеца

Не, те ме игнорират и отговарят на 0 имейла.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съжалявам за това. Надявам се, че можете да разрешите всичко!

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 10 месеца

Благодаря ви, надявам се и вие. Но външният вид на casinoguru няма да помогне. Очевидно е позволено да се премахне самоизключване по всяко време. Ако казиното ви каже, че не е позволено хаха.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Боклук помощ casinoguru. Самоизключването не трябва да се премахва .. wizebets дори казва това в собствените си T&C и т.н. И wizebets твърди, че искам да отворя отново акаунта си, което не направих.. Тогава поисках да изтегля печалбите си вместо мен, защото имах самоизключване. И те казаха, че не може да се свали !!!

Очевидно casinoguru стои зад wizebets. Което е глупост.

Очаквах повече от casinoguru.

Сега в жалбата ми дори се казва, че поисках да премахна моето самоизключване? Което не направих! Да, първия ден и след това казаха, че не е позволено и трябва да изчакам 3 месеца, за да бъде направено самоизключването ми! Какви глупости.


Свързах се с лиценза на Кюрасао, който те твърдяха, че имат. Но получих имейл, че нямат лиценз.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Здравей.

Съжалявам, че не сте съгласни, но за да бъда честен и честен, позволете ми да добавя това обяснение - както е посочено в жалбата:

„Бих искал да подчертая, че считаме искането за самоизключване за валидно само ако е изпратено следвайки инструкциите, посочени в раздела за отговорно залагане на казиното. Освен това, искането за самоизключване трябва да посочва проблем/пристрастяване към хазарта като причина за акаунта закриване

Тъй като изглежда, че не сте го изпратили на предложения имейл адрес ( support@wizebets.com ) и не виждам, че сте посочили ясно проблема с хазарта като причина, опасявам се, че не можем да принудим казиното да възстанови сумата вашите депозити. Без да информирате казиното за проблема с хазарта, вие по същество поискахте обикновено закриване на акаунта , следователно на казиното беше позволено да отвори отново акаунта ви, когато и да е."

Имайте го предвид, моля.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини