преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wizebets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Препоръчвам да прочетете рецензиите на Trustpilot за добротата на сайта: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
I recommend reading the reviews on Trustpilot about the goodness of the site: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
Consiglio di visionare le recensioni riportate su Trustpilot circa la bontà del sito: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
Само добавям предупреждение:
„Смятаме, че някои от клаузите, които се появяват в правилата и условията на това казино, са несправедливи."
От моя гледна точка Trustpilot не е толкова надежден, колкото изглежда.
I just add a warning:
"We consider some of the clauses that appear in this casino's terms and conditions to be unfair."
From my point of view, Trustpilot is not as trustworthy as it seems.
Както всички сайтове от такъв мащаб, има подозрителни отзиви, но ако 8 от 10 от тях са отрицателни, очевидно нещо не е наред. В допълнение към ограниченията за нечестни тегления, като се има предвид, че слотовете са губещи 9 пъти от 10 по отношение на абсолютен баланс, ние трябва да видим времето на плащанията, които днес най-добрите казина обработват за по-малко от 24 часа и дори незабавно.
Like all sites of this magnitude, there are suspicious reviews but if 8 out of 10 of these are negative, there must obviously be something wrong. In addition to the limitations on unfair withdrawals given that slots are losers 9 times out of 10 in terms of absolute balance, we need to see the timing of payments that today the best casinos process in less than 24 hours and even instantly.
Come tutti i siti di tale portata vi sono recensioni sospette ma se di queste 8 su 10 sono negative evidentemente qualcosa che non va deve pur esserci. Oltre alle limitazioni sui prelievi ingiuste visto che le slots 9 volte su 10 sono perdenti in termini di bilancio assoluto, bisogna i vedere le tempistiche dei pagamenti che ad oggi i migliori casinò evadono in meno di 24 ore ed anche istantaneamente.
Просто трябва да кажа, че въз основа на нашия собствен опит не можете да се доверите на Trustpilot. Там можете да платите каквото искате. Ако искате да навредите на нечия репутация, можете просто да създадете колкото акаунти искате и те няма да се интересуват, докато компанията не им плати. Бях наистина разочарован, когато разбрах как работят 😕
I just need to say that based on our own experience, you can't trust to Trustpilot. You can pay there for whatever you want. If you want to harm someone's reputation, you can just create as many accounts as you want and they won't care until the company pays them. I was really disappointed when I found out how they work 😕
Лично аз преглеждам някои компании от време на време и всеки път, когато ми поискат съответната документация, за да оставя моя опит онлайн, в противен случай ще го изтрият. Ако говорим за плащане за положителни отзиви, това се случва навсякъде (предполагам). За съжаление Богът на парите побеждава всичко в крайна сметка!
Personally, I review some companies from time to time and every time they ask me for the appropriate documentation to leave my experience online, otherwise they will delete it. For the talk of paying for positive reviews, this happens everywhere (I guess). Unfortunately, the God of money wins over everything in the end!
Personalmente ogni tanto recensisco alcune società ed ogni volta mi chiedono la documentazione appropriata per lasciare on line la mia esperienza avuta altrimenti la eliminano. Per il discorso di pagare per avere recensioni positive, questo accade ovunque (immagino). Il Dio denaro purtroppo alla fine vince su tutto!
Наистина ли ви искат документите? 😲 Що се отнася до Casino Guru, опитът ми показва, че всеки може да публикува всичко и дори когато представим доказателствата, показващи, че прегледът не се основава на реалността, най-често изобщо не се занимавайте с това.
Дори не споменавайте платените прегледи. Ние получаваме много фалшиви отзиви за казино всеки ден в Casino Guru. Наистина е досадно 😀
Do they really ask you for the documentation? 😲 When it comes to Casino Guru, my experience is that everyone can post everything and even when we present the evidence showing that the review isn't based on the reality, mostly don't deal with it at all.
Don't even mention the paid reviews. We receive plenty of fake casino reviews every day on Casino Guru. It's really annoying 😀
Те правят това най-вече за отрицателни отзиви и ако не предоставите документацията или информацията, която искат за прегледа, ще бъде премахнат. Но ако рецензията е положителна, те няма да поискат нищо, можете просто да създадете куп акаунти и просто да хвърлите рецензия, казвайки „хубаво" и нищо няма да се случи. Сега не знам, но си спомням, че в миналото някои компании използваха това, за да свалят отрицателни отзиви, дори от проверени профили и отзиви, добре разработени и пълни със съдържание, което ясно можете да видите, че не е фалшиво. По мое честно мнение някои компании използват или са използвали това, за да подобрят оценките си и затова вече не вярвам на trustpilot
They do that mostly for negative reviews, and if you don't provide the documentation or the information they ask for the review will be taken down. But If the review is positive they won't ask for anything, you can just creat a bunch of accounts and simply throw a review saying "nice" and nothing will happen. I don't know now, but i remember that in the past some companies used this to take down negative reviews, even from verified profiles and reviews well elaborated and full of content that you clearly can see that's not fake. In my honest opinion some companies use or used that to improve their ratings and that's why I don't trust trustpilot anymore
Наскоро научих същото. Така че, за съжаление, съчувствам на вашето мнение. 🙁
Мога да потвърдя, че е наистина голяма работа да се запази безпристрастната оценка на потребителите, просто вярвам, че TP сега се грижи много повече само за предплатените акаунти. Не е честен път.
I recently learned the same thing. So, sadly I empathize with your opinion. 🙁
I can confirm it's truly a big deal keeping any user rating unbiased, I just believe TP only cares for the prepaid accounts much more now. Not an honest way to go.
Не играйте в wizebets. Играл съм там и имам проблем с тях, но те просто напълно игнорират всяка комуникация. Това е разочароващо.
Dont play at wizebets. Ive been playing there and have a issue with them but they just completly ignore any communication. Its frustrating.
Здравей Sabine1984!
Съжалявам да го чуя. За какво беше, ако е добре да споделиш с нас?
Възможно ли е проблемът да е свързан с вашата жалба?
Hello Sabine1984!
Sorry to hear it. What was it about, if it's ok to share with us?
Is the issue related to your complaint, perhaps?
Да, става дума за моята жалба от SE.. която все още чакам casinoguru да отговори, ха-ха
Тъжното е, че wizebets просто игнорира всяка комуникация. Гадно е, че имате нужда от посредник като casinoguru, за да комуникирате. Но не виждам друг начин, защото те игнорират всеки имейл и т.н. докладват оплаквания на trustpilot, дори поддръжката за чат игнорира. Това е досадно.
Но както виждам тук в casinoguru, те отговарят. Така че просто трябва да изчакам, докато casinoguru вземе жалбата ми.
Както виждам, има повече оплаквания относно "отговорната игра" с wizebets.
Yes its about my SE complaint.. wich im still waiting for casinoguru to reply haha
Sad thing is wizebets just ignores all communication. It sucks you need a mediator like casinoguru to communicate. But I dont see any other way because they ignore every email etc... report complaints on trustpilot, even chat support ignores. Its annoying.
But as I can see here on casinoguru they do reply. So I just have to wait till casinoguru will pick up my complaint.
As I can see there are more complaints about "responsible gaming" with wizebets.
Чувствам ви и разбирам, че сте нарисували доста глупава картина, като се имат предвид всички обстоятелства. 🙁
Нека разберем какво има да каже казиното чрез жалбата.
Както и да е, жалбата ви се изпълнява, просто дайте малко време на Кристина да я обработи допълнително. Според действителния таймер тя все още има малко време:
Бъдете търпеливи, моля, има много открити жалби за разрешаване 🙁
I feel you, and I understand it painted quite a silly picture, given all the circumstances. 🙁
Let's find out what the casino has to say through the complaint.
Anyway, your complaint is running, just give Kristina some time to process it further. According to the actual timer, she still has some time:
Be patient, please, there are plenty of open complaints to be solved 🙁
Да, актуализирах жалбата си, казвайки, че сега участвам в дискусия в техния раздел за преглед.
Трудно е да имаш търпение. Хаха, но и аз имам, разбирам. Просто е трудно, защото това е единственото място, където отговарят.
Yes I updated my complaint saying im in a discussion now at their review section.
Its hard to have patience. Haha but I have too , I understand. Its just hard because this is the only place they respond.
Опитахте ли support@wizebets.com имейл? Имах някои проблеми в миналото и се свързах с тях чрез този имейл. Обикновено се свързват с мен след няколко минути с добре подробни отговори!
Did you tried support@wizebets.com email? I did have some problems in past and I did contact them using that email. They usually contact me back in a few minutes with well elaborated responses!
Не, те ме игнорират и отговарят на 0 имейла.
No they ignore me and answer 0 emails.
Съжалявам за това. Надявам се, че можете да разрешите всичко!
I'm sorry about that. Hope you can solve everything!
Благодаря ви, надявам се и вие. Но външният вид на casinoguru няма да помогне. Очевидно е позволено да се премахне самоизключване по всяко време. Ако казиното ви каже, че не е позволено хаха.
Thank you , hope so too. But the looks of casinoguru is not going to help. Apparantly its allowed to take off a self exclusion at anytime. If if the casino tells you its not allowed lol.
Боклук помощ casinoguru. Самоизключването не трябва да се премахва .. wizebets дори казва това в собствените си T&C и т.н. И wizebets твърди, че искам да отворя отново акаунта си, което не направих.. Тогава поисках да изтегля печалбите си вместо мен, защото имах самоизключване. И те казаха, че не може да се свали !!!
Очевидно casinoguru стои зад wizebets. Което е глупост.
Очаквах повече от casinoguru.
Сега в жалбата ми дори се казва, че поисках да премахна моето самоизключване? Което не направих! Да, първия ден и след това казаха, че не е позволено и трябва да изчакам 3 месеца, за да бъде направено самоизключването ми! Какви глупости.
Свързах се с лиценза на Кюрасао, който те твърдяха, че имат. Но получих имейл, че нямат лиценз.
Rubbish help casinoguru. Selfexclusion should not be taken off .. wizebets even says that in their own T&C etc. And wizebets claims I ask to reopen my account wich I did not.. i asked then to withdraw my winnings for me because I had a selfexclusion. And they said it could not be taken off !!!
Clearly casinoguru stands behind wizebets. Wich is bullshit.
I expected more from casinoguru.
Now my complaint even says I requested to take my selfexclusion taken off? Wich I did not! Yes the first day and then they said it was not allowed and I needed to wait 3 months for my self exclusion be done! What a bullshit.
Ive contacted the Curacao liscense wich they claimed to have. But I got a email they do not have a liscense.
Здравей.
Съжалявам, че не сте съгласни, но за да бъда честен и честен, позволете ми да добавя това обяснение - както е посочено в жалбата:
„Бих искал да подчертая, че считаме искането за самоизключване за валидно само ако е изпратено следвайки инструкциите, посочени в раздела за отговорно залагане на казиното. Освен това, искането за самоизключване трябва да посочва проблем/пристрастяване към хазарта като причина за акаунта закриване
Тъй като изглежда, че не сте го изпратили на предложения имейл адрес ( support@wizebets.com ) и не виждам, че сте посочили ясно проблема с хазарта като причина, опасявам се, че не можем да принудим казиното да възстанови сумата вашите депозити. Без да информирате казиното за проблема с хазарта, вие по същество поискахте обикновено закриване на акаунта , следователно на казиното беше позволено да отвори отново акаунта ви, когато и да е."
Имайте го предвид, моля.
Hello there.
I'm sorry you disagree, but to be fair and square allow me to add this explanation - as stated in the complaint:
"I would like to emphasize that we consider a self-exclusion request as valid only if it was sent following the instructions stated in the casino's Responsible Gambling section. Furthermore, the self-exclusion request must state gambling problem/addiction as the reason for account closure.
Since it seems that you didn't send it to the suggested email address (support@wizebets.com) and I don't see that you clearly stated the gambling problem as a reason, I am afraid that we cannot force the casino to refund your deposits. Without informing the casino about the gambling problem you basically asked for simple account closure, therefore the casino was allowed to reopen your account whenever."
Keep that in mind, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.