Не успяхте ли да подадете жалба? Ако нещо не е наред, уведомете ме.
Въпреки това, ако все още се интересувате, просто кликнете върху тази връзка ⬅️
Също така се чудех дали можете по някакъв начин да блокирате такива оферти да не идват при вас, пробвали ли сте го или не?
Didn't you succeed in filing a complaint ? If something is wrong, let me know.
However, if you are still interested, just click on this link ⬅️
I was also wondering if you can somehow block such offers from coming to you, have you tried it or not ?
Проблеми с winscore от 5 дни, все още няма изплащане, чакам от четвъртък за моите 2060 евро, може ли някой да ми помогне??
LG Оли
Problems with winscore for 5 days, still no payout, waiting since Thursday for my 2060 Euro, can someone please help me??
LG Oli
Probleme mit winscore seit 5 Tagen immer noch keine Auszahlung erhalten warte seit Donnerstag auf meine 2060 Euro kann mir bitte jemand helfen??
LG Oli
Здравейте, казиното каза ли ви също защо чакате 5 дни, за да изтеглите? Какъв метод на плащане използвахте? Потвърден ли сте вече от казиното?
Моля, уведомете ме.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Здравейте, казиното каза ли ви също защо чакате 5 дни, за да изтеглите? Какъв метод на плащане използвахте? Потвърден ли сте вече от казиното?
Моля, уведомете ме.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Бях проверен от седмици и всичко вече има 2 или 3 изплащания, да, имаме толкова много изплащания и т.н. всички извинения, последното изплащане получих след 90 минути в банковата си сметка
LG олио
I have been verified for weeks and everything has already had 2 or 3 payouts, yes we have so many payouts etc. all excuses, the last payout I had after 90 minutes in my bank account
LG oli
Bin schon seit Wochen fertig verifiziert und alles hatte schon 2 oder 3 Auszahlungen ja wie haben so viele Auszahlungen usw alles ausreden die letzte Auszahlung hatte ich nach 90 min auf meinem bank Konto
LG oli
Изплащане чрез банков превод SEPA банков превод
Payout via bank transfer SEPA bank transfer
Auszahlung per Bank überweisen SEPA Bank Überweisung
Никога повече няма да депозирам нито цент там, взимат 8 процента за второто изплащане за 30 дни, това беше 160 евро, наистина изнудване и вече не е нормално, блокирах сайта за мен
I will never deposit a cent there again, they charge 8 percent for the 2nd payout in 30 days, that was 160 euros, really extortionate and not normal anymore, I blocked the site for me
Werde da nie mehr einen Cent einzahlen nehmen 8 Prozent für die 2 Auszahlung in 30 tagen das waren 160 Euro echt Wucher und nicht mehr normal krank habe die Seite gesperrt bei mir
Понякога казината могат да имат забавяне, ако имат много тегления и т.н. Лично бих се обзаложил, че сте получавали пари в миналото и не сте имали проблеми. Ако сега отнема повече време и казиното комуникира с вас, това все още е добър знак. Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленията. Ако не го направят, ние ще се свържем с тях.
Що се отнася до таксата, тя също не ми се струва от най-малката. Имахте ли ги преди, когато теглехте?
Sometimes casinos can have delays if they have a lot of withdrawals and so on. Personally, I would bet that you have received money in the past and had no problems. If it's taking longer now and the casino is communicating with you, that's still a good sign. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out all the necessary around withdrawals. If they fail to do so, then we will contact them.
As far as the fee is concerned, it also seems to me not the smallest. Did you have them before when you made your withdrawals?
Не, получих таксата за първи път, никога повече няма да играя там, твърде много такси, получих парите, но платих 160 евро такси, това е болно
No, I had the fee the first time, I will never play there again, too many fees, I received the money but paid 160 euros in fees, that's sick
Ne die Gebühr hatte ich das erste Mal werde da nie Mehr spielen zu viele Gebühren habe das Geld erhalten aber 160 Euro Gebühr gezahlt das ist Krank
Въпреки че бих казал, че не е малко, радвам се, че най-накрая получихте парите. Виждам, че вече сте решили дали да дадете още един шанс на казиното и очевидно няма да го направите.
Така че ще ви пожелая да се справите по-добре другаде и да имате по-добър опит.
Even though I would also say it's not a little, I'm glad you finally got the money. I see that you've already decided whether to give the casino another chance, and obviously you won't.
So I will wish you to do better elsewhere and have a better experience.
Благодаря ви много, веднага получих 160 евро и сега имам 120 евро печалба. приятен ден
Thank you very much, I got the 160 euros straight away and am now 120 euros in profit. Have a nice day
Vielen lieben Dank die 160 Euro hab ich gleich raus gerade 120 Euro im Plus schönen Tag ihnen noch
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.