ФорумКазинаWinscore Casino - обща дискусия

Winscore Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от Mixer
|
6299 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Mixer
преди 8 месеца

Толкова се радвам за теб. Всеки път, когато играчите влязат и кажат, че се чувстват комфортно, денят е по-добър, защото много играчи не се чувстват така в казината.

Надявам се, че ще се справяте добре тук колкото е възможно повече и колкото е възможно по-дълго. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това казино е ужасна глупост. Реших да взема 250% бонус, получавам 100% с абсолютно ужасно количество рециклиране. aspa мели глупости невежо и реших да започна да играя. В края на цикъла балансът е 580 и когато премине, 180 се губят от баланса (казва се, че можете да изтеглите само 10x депозита), след това тегля 400 и отнема 5 дни, aspa смила повече мамка му Днес отивам да проверя ситуацията с тегленето и тегленето е отхвърлено и парите са взети. причината е манипулиране на бонуси. Казват, че са изпратили имейл и са изпратили, но нищо не е дошло. Какво по дяволите правиш тук?? Затова са решили да извадят 0 евро от там, а няма причина за това.

Автоматичен превод:
nikkeva443
преди 8 месеца

Хей, прочетох за твоята ситуация. Що се отнася до индивидуалния бонус, защо получихте само 100%, ако трябваше да бъде 250%? Щях да попитам как казиното се оправда да вземе всичко от вас в крайна сметка, но виждам, че са ви казали нещо за манипулиране на бонуси и е трябвало да ви изпратят имейл, който казахте, че не сте получили.

Така че, ако смятате, че не сте направили нищо лошо и казиното е взело всичките ви печалби, без да ви посочи причина, бих препоръчалда подадете жалба на тази връзка .

Ако желаете повече информация какво да очаквате от този процес, можете да я намерите тук .

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакам тегленето си (1200€) два дни и продължавам. Подкрепата ми дава

същото съобщение отново и чатът дори не работи, въпреки че трябва да е 24/7. За последния си имейл не получих отговор. Колко трябва да чакам, преди да направя рекламация?

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

здрасти

За съжаление сега вероятно ще ви разочаровам. Обикновено предоставяме на казината 14 пълни дни, за да отговорят на всички проблеми и да изплатят парите.

Мога ли да знам какво обяснение сте получили досега?

Това ли е и първото ви теглене в това казино, бих казал, че е добре да знаете дали акаунтът ви е потвърден.

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Чатът вече работи и получих някои отговори от там, но нищо не каза, когато правят KYC. Да се надяваме, че процесът е бърз. Никога не е било теглене за повече от 48 часа в нито едно казино, въпреки че те също имат KYC процес. Това е първият път в това казино, но нека да видим как ще се развие това. Ще се радвам да ви дам друго съобщение, ако парите не се появят! Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

Не забравяйте да ни държите в течение за по-нататъшното развитие. Мисля, че ако казиното има нужда да потвърдите акаунта си и преминете през процеса успешно, вероятно ще ви бъде позволено да теглите. Ако не стане, чудя се колко време ще отнеме да ви платя. Понякога вероятно отнема повече време, отколкото бихте очаквали, но все пак не отнема много време.

Надявам се да очаквам добри новини от вас. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Аз ще! Изтеглих всички документи, преди дори да поискат, и прочетох някъде, че преди да изтеглите 2000 € дори не се нуждаете от изпращане на документи, така че това е малко неудобно, но стискам палци. Няма шанс KYC процесът да не премине, защото всички необходими документи са изпратени. Изглежда, че това е само въпрос на време и те може да искат да ме видят как анулирам тегленето и да върна всички пари и това е всичко, тъй като все още не са им изплатени парите.

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

Възможно е зад това да стои и такава тактика, но от това, което чета, вие сте доста наясно и добре мислите. Най-добре е да не правите нищо с парите, докато всичко не е успешно и се опитайте да попитате казиното на какъв етап е вашата проверка и дали документите са наред. След като бъдат проверени, мисля, че казиното ще ви уведоми.

Така че ще изчакам да видя какво ще разберете. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Изглежда, че съм преминал процеса на KYC, тъй като поискаха още документи, но плащането все още не е извършено. Изминаха 6 дни, така че се надявам тегленето да бъде прието днес/уикенда. KYC процесът беше извършен бавно, тъй като те поискаха един документ преди два дни и след като го изпратих, поискаха още един документ, който можеха да поискат за първи път. Мисля, че просто отделят време и чакат да отменя тегленето, но мога да изчакам.

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

Здравейте

Само за да съм сигурен,

KYC завършен ли е успешно или не, моля? Според мен, ако това не бъде направено, оттеглянето вероятно няма да успее.

Във всеки случай ние сме тук за актуализациите. 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Мисля, че го преодолях. Питах от чата и те казаха, че само ги чака да „преведат парите". Но не съм 100% сигурен. Вече 2 дни не са ми писали нищо.

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

Най-накрая получих оттеглянето си! Отне много време в сравнение с други казина.

Автоматичен превод:
kapee1717
преди 7 месеца

Страхотно! Най-накрая малко облекчение.

Е, сега не знаете всеки KYC и тегленията се обработват по същия начин. 😉


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Все още не съм попадал на такова казино и се надявам да няма, едва ли е възможно!!!!

Автоматичен превод:
Zippi3
преди 4 месеца

Бихте ли ми казали какво се случи там? Липсата на контекст във вашите публикации ги кара да изглеждат малко странни, което прави по-трудно разбирането на притесненията ви като цяло. Моля, опитайте се да опишете цялата ситуация, за да можем да разберем защо казахте това, което току-що казахте.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това казино winscore не изтрива акаунта за постоянно, питам много пъти!!! И наистина загубих това казино!!!

Автоматичен превод:
Zippi3
преди 4 месеца

Виждам, че сте се занимавали с нещо тук преди време. Колко време се опитвате да закриете акаунта? Казиното изобщо не отговаря на вашата заявка? Как ги помолихте да изтрият акаунта, изпратихте ли имейл?

Ако имате нужда от помощ, за да изтриете акаунта си и не можете да го направите и казиното ви игнорира, тогава можете да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Въпреки това, най-добре е първо да отговорите на моя въпрос.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Поисках да закрия акаунта прибл. 10 пъти, всеки път, когато започна да говоря с различен човек, предлагат само бонус, не реагират на молбата ми по никакъв начин. И всяка седмица има големи бонус оферти няколко пъти, които се опитах да помоля да спрат, има блок в профила, те все още натискат!!!! Така че на моите заявки в имейл или чат не се отговаря или се отговаря, но не и на моя заявка. Мога да кажа, че започва в......А!!!!

Автоматичен превод:
Zippi3
преди 3 месеца

Е, тогава, както казах преди две седмици, няма какво да чакате и ако бях на ваше място, щях да накарам нашия екип да се опита да се намеси и да ви помогне, ако казиното игнорира вас или вашата молба.

Мисля, че подобни неща трябва да се приемат сериозно, когато играч иска да закрие акаунта си и да не му предлага повече бонуси, това е доста непрофесионално за мен.

И така, какво мислите, ще отворите ли жалба?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини