преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winscore Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто ще пейстна моя чат с представителя на това казино - Боби. Според мен поведението му беше абсолютно неуважително. Ще съм благодарен да ми помогнете.
(04:46:11) Якуб Йеловицки
Получих неправилна сума на бонуса
(04:46:15) Якуб Йеловицки
трябва да е 400 евро
(04:46:32) Боби
Нека да проверя, моля, дайте ми няколко минути.
(04:46:43) Якуб Йеловицки
Качен от посетител: a123.PNG
Тип: изображение/png
Размер: 78388
(04:46:46) Якуб Йеловицки
проверете тази екранна снимка
(04:46:54) Якуб Йеловицки
неговия имейл от вас
(04:47:13) Якуб Йеловицки
Получих го днес в 13:46
(04:47:37) Якуб Йеловицки
Виждате, че има информация за 200% бонус до 400 евро
(04:49:23) Якуб Йеловицки
Активирах този код преди депозит
(04:49:25) Боби
Оценяваме вашето търпение, сумата на бонуса, която сте получили, е правилна, не можете да получите повече от 200 EUR като бонус.
(04:49:27) Якуб Йеловицки
O22C
(04:49:44) Якуб Йеловицки
но има информация за 400 евро!
(04:49:53) Якуб Йеловицки
какво става?
(04:50:01) Якуб Йеловицки
Качен от посетител: a123.PNG
Тип: изображение/png
Размер: 78388
(04:50:15) Якуб Йеловицки
проверете го отново
(04:50:47) Якуб Йеловицки
„Бонусът е наличен за 2 дни, имайте време да активирате промо код O22C и вземете 200% до 400 евро. Успех!"
(04:51:16) Якуб Йеловицки
до 400 евро, а не 200 евро
(04:51:23) Боби
Проверих със съответния екип и максималната сума, която можете да получите, като използвате този код, е 200 EUR,
(04:51:34) Якуб Йеловицки
не ми пука
(04:51:39) Якуб Йеловицки
Ти ме подведе
(04:53:07) Якуб Йеловицки
Днес получих този имейл от вас
(04:53:13) Якуб Йеловицки
За какво говориш?
(04:53:22) Боби
Проверих със съответния екип и не знаехме условията, съжалявам за неудобството.
(04:53:41) Якуб Йеловицки
За какво говориш?
(04:53:55) Якуб Йеловицки
Изпратихте ми този имейл днес в 13:46
(04:54:12) Якуб Йеловицки
„Бонусът е наличен за 2 дни, имайте време да активирате промо код O22C и вземете 200% до 400 евро. Успех!"
(04:54:27) Якуб Йеловицки
"до 400 евро"
(04:55:05) Боби
Разбрах, но както казах, проверих със съответния екип и ви дадох отговора, който ми дадоха.
(04:55:23) Якуб Йеловицки
Не го разбирам
(04:55:41) Якуб Йеловицки
Защо изпращате офертата, която е подвеждаща?
(04:56:04) Боби
Мога ли да ви помогна с нещо друго?
(04:56:17) Якуб Йеловицки
Но аз ти изпращам парите си
(04:56:25) Якуб Йеловицки
Правилно ли е?
(04:56:32) Якуб Йеловицки
ви изпрати
(04:57:14) Якуб Йеловицки
Исках да се отпусна след работа
(04:57:15) Боби
Да, парите са във вашата сметка, както и сумата на бонуса.
(04:57:37) Якуб Йеловицки
къде са 400 евро бонус като в имейла, изпратен от вас?
(04:57:55) Якуб Йеловицки
Мога ли да изтегля 100 евро сега?
(04:58:06) Якуб Йеловицки
и да запазим 300?
(04:58:10) Якуб Йеловицки
да играя?
(04:58:14) Якуб Йеловицки
значи 100+200?
(04:58:24) Якуб Йеловицки
Искам да изтегля тези 100 евро сега
(04:58:34) Боби
Виждам, че разговорът върви в кръг. Ако имате въпроси по други теми, не се колебайте да ги зададете, иначе хубав ден.
(04:58:36) Якуб Йеловицки
без никакви залагания
(04:58:50) Якуб Йеловицки
но ти ме измами
(04:59:06) Якуб Йеловицки
И ти се опитваш да ме убедиш, че вината е моя
(05:00:01) Якуб Йеловицки
Мога ли да изтегля тези 100 евро и да запазя други 100 евро от моя депозит плюс бонус или просто да изтегля 200 евро?
(05:00:44) Боби
Можете да теглите по всяко време, но имайте предвид изискването за преобръщане.
(05:01:09) Якуб Йеловицки
защо трябва да правя някакъв залог, ако сте ме подвели
(05:01:13) Якуб Йеловицки
сделката беше друга
(05:01:18) Боби
Можете да видите текущата си сума за превъртане, като щракнете върху вашето потребителско име и изберете опцията "Кампании".
(05:01:19) Якуб Йеловицки
ти ме излъга
(05:02:59) Боби
Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?
(05:03:41) Якуб Йеловицки
Ако се държите така с мен, ще пиша оплаквания на askgamblkers.com и casino.guru. Моите потребителски имена там са JakeYellow и Mixer. Можете да проверите, че вече съм написал много от тях
(05:03:57) Якуб Йеловицки
Не поемате отговорност за поведението си
(05:04:28) Боби
Благодарим ви, че се свързахте с нас - ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас обратно. Желаем ви страхотен ден!
(05:04:34)*** Боби напусна чата ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki напусна чата ***
I will just paste my chat with the representative of this casino - Bobby. In my opinion his behaviour was totally disrespectful. I will be grateful for helping me.
(04:46:11)Jakub Jelowicki
I got incorrect amount of bonus
(04:46:15)Jakub Jelowicki
it should be 400 euro
(04:46:32)Bobby
Let me check please, give me a few minutes.
(04:46:43)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:46:46)Jakub Jelowicki
check this screenshot
(04:46:54)Jakub Jelowicki
its email from you
(04:47:13)Jakub Jelowicki
I got it today at 13:46
(04:47:37)Jakub Jelowicki
You can see that there is information about 200% bonus up to 400 euro
(04:49:23)Jakub Jelowicki
I've activated this code before a deposit
(04:49:25)Bobby
Appreciate your patience, the bonus amount that you have received is correct you can not receive more then 200 EUR as a bonus.
(04:49:27)Jakub Jelowicki
O22C
(04:49:44)Jakub Jelowicki
but there is an information aboutn 400 euro!
(04:49:53)Jakub Jelowicki
what's going on?
(04:50:01)Jakub Jelowicki
Visitor uploaded: a123.PNG
Type: image/png
Size: 78388
(04:50:15)Jakub Jelowicki
chaeck it again
(04:50:47)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:51:16)Jakub Jelowicki
up to 400 euro not 200 euro
(04:51:23)Bobby
I checked with the relevant team and the maximum amount you can receive by using this code is 200 EUR,
(04:51:34)Jakub Jelowicki
I don't care
(04:51:39)Jakub Jelowicki
You misleaded me
(04:53:07)Jakub Jelowicki
I got this e-mail from you today
(04:53:13)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:22)Bobby
I checked with the relevant team, and we did not have the terms, I am sorry for any inconvenience.
(04:53:41)Jakub Jelowicki
What are you talking about?
(04:53:55)Jakub Jelowicki
You sendt me this email today at 13:46
(04:54:12)Jakub Jelowicki
"Bonus is available for 2 days, have time to activate promo code O22C and get 200% up to 400 Euros. Good luck! "
(04:54:27)Jakub Jelowicki
"up to 400 euros"
(04:55:05)Bobby
I undersntad but as I said I checked with the relevant team and I gave you the answer that they gave me.
(04:55:23)Jakub Jelowicki
I don;t get it
(04:55:41)Jakub Jelowicki
Why dom you send the offer which is misleading?
(04:56:04)Bobby
Is there anything else I can help you with?
(04:56:17)Jakub Jelowicki
But I send you my money
(04:56:25)Jakub Jelowicki
Is it correct?
(04:56:32)Jakub Jelowicki
sent you
(04:57:14)Jakub Jelowicki
I wanted to relax after work
(04:57:15)Bobby
Yes, the money are in your account and the bonus amount as well.
(04:57:37)Jakub Jelowicki
where is 400 euro of bonus like in email which was sent by you?
(04:57:55)Jakub Jelowicki
Can I withdraw 100 euro now?
(04:58:06)Jakub Jelowicki
and keep 300?
(04:58:10)Jakub Jelowicki
to play?
(04:58:14)Jakub Jelowicki
so 100+200?
(04:58:24)Jakub Jelowicki
I want to withdraw this 100 euro now
(04:58:34)Bobby
I see that the conversation is going in circles. If you have questions on other topics, feel free to ask them, otherwise have a nice day.
(04:58:36)Jakub Jelowicki
without any wagering
(04:58:50)Jakub Jelowicki
but you cheated me
(04:59:06)Jakub Jelowicki
And you trying to convince me that is my fault
(05:00:01)Jakub Jelowicki
Can I withdraw this 100 euro and keep another 100 euro of my deposit plus bonus or just withdraw 200 euro?
(05:00:44)Bobby
You can withdrawal any time you like, but bear I'm mind the rollover requirement .
(05:01:09)Jakub Jelowicki
why I need to make any wager if you misleaded me
(05:01:13)Jakub Jelowicki
the deal was different
(05:01:18)Bobby
You may view your current rollover amount by clicking on your username and choosing the option "Campaigns".
(05:01:19)Jakub Jelowicki
you lied me
(05:02:59)Bobby
Would there be anything else I can assist you with at the moment?
(05:03:41)Jakub Jelowicki
If you gonna treat me like this I will write complaints on askgamblkers.com and casino.guru. My usernames there are JakeYellow and Mixer. You can check that I've been writing many of them already
(05:03:57)Jakub Jelowicki
You don't take responsibility of your behaviour
(05:04:28)Bobby
Thank you for contacting us - if you have any further questions, please don't hesitate to contact us back. We wish you a great day!
(05:04:34)*** Bobby left the chat ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki left the chat ***
Бих могъл наистина да се възползвам от кратко резюме.
Доколкото мога да преценя, нещо за бонус и различна сделка.
I could really use a quick summary.
As far as I can tell, something about a bonus and a different deal.
Вчера в 13:46 получих оферта с 200% бонус за депозит до 400 евро от казино Slotamba. Активирах кода O22C от този имейл и направих депозит от 200 евро. След това получих 200 евро бонус вместо 400 евро. Видях, че представителят на това казино е активен в casino.guru, така че може би той/тя може да отговори.
Изпращам ви екранна снимка на този имейл с офертата в прикачения файл.
Yesterday at 13:46 I got an offer with a `200% deposit bonus up to 400 euro from Slotamba casino. I've activated the code O22C from this e-mail and I've made a deposit on 200 euro. After this I got 200 euro of bonus instead of 400 euro. I've seen that the representative of this casino is active on casino.guru so maybe he/she can respond.
I'm sending you a screenshot of this e-mail with the offer in the attachment.
Здравейте и благодаря!
Бях доста близо, но съм съгласен, че би било най-добре да получа някакъв отговор от представителя на казиното, това е сигурно. Честно казано, трябва да кажа, че много представители на казина се стремят само да публикуват информация относно нови бонуси тук във форума. 😀 Надяваме се скоро тази тенденция да се промени.
Ще се опитам да доведа някой тук.
Hello, and thanks!
I was quite close, yet I agree that it would be best to get some response from the casino representative, that's for sure. Honestly, I have to say that many casino representatives only seek to post information regarding new bonuses here on the forum. 😀 Hopefully, this trend will change soon.
I'll try to bring someone here.
Хм, както виждаме, вероятно все още няма да се актуализира. Както и да е, научихте ли нова информация или получихте обяснение? Чудя се на глас дали успяхте да разберете къде е проблемът. 🤔
Hmm, as we can see it probably won't be updated yet. Anyway, did you learn any new information, or did you get an explanation ? I am wondering aloud if you managed to find out where the problem was. 🤔
От 26.10 им изпратих 3 мейла, но до сега нямам отговор. Изглежда, че тотално ме игнорират 🙁
Since 26.10 I sent them 3 e-mails but I haven't received any response until now. It seems that they totatally ignore me 🙁
Толкова съжалявам. Това, което ме притеснява е, че казиното не комуникира и не се опитва да разреши вашата ситуация. Усещам оплакването във въздуха. Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, уведомете ме. Мисля, че нашият екип ще се опита да ви помогне. 😕
I'm so sorry. What bothers me is that the casino doesn't communicate and doesn't try to resolve your situation. I can feel the complaint in the air. If nothing changes in the next few days, let me know. I think our team will try to help you. 😕
Винаги се радвам да помогна, ако мога. Значи нищо не се е променило от ваша страна досега и казиното все още не комуникира?
I am always happy to help if I can. So nothing has changed on your side so far and the casino is still not communicating ?
Нищо не се е променило и реших да играя, за да заложа депозита си (5 пъти). За съжаление загубих всичко.
Nothing has changed and I have decided to play in order to wager my deposit (5x). Unfortunately I lost everything.
Съжалявам да го видя. Няма много за добавяне; поне вашият горчив опит повдига някои въпроси сред другите играчи, които планират да играят тук. Може да е просто грешка, направена от човешко същество, но липсата на грижа е истинската вреда тук...
I'm sorry to see that. There is not much to add; at least your bitter experience raises some questions among other players who plan to play here. It could be just a simple mistake made by a human being, but the lack of care is the real damage here...
За да бъда честен, трябва да призная, че последните ми 2 заявени изплащания в това казино бяха обработени без проблем.
To be fair, I must admit that my 2 last requested payouts at this casino have been processed without a problem.
Оценявам го! Но бих предпочел да видя проблема, който срещате, разрешен от казиното. Е, пожелавам ти по-добро преживяване следващия път. Говорейки за това, може би си почивате?
Much appreciated! But I would prefer to see the issue you encounter solved by the casino. Well, I wish you a better experience next time. Speaking of which, are you perhaps taking a break?
Взимам си почивка? Какво имаш предвид Радка?
Taking a break? What do you mean Radka?
Попитах дали все още предпочитате това казино пред други или възнамерявате да си починете тук.
Не е нужно да отговаряте, разбира се. 😉
I was asking whether you still favor this casino over others or whether you intend to take a break here.
You don't need to answer, of course. 😉
Трябва да призная, че тази ситуация в началото ме разочарова, но сега съм наистина доволен от тяхното обслужване и ще продължа да играя там.
I need to admit that this situation on the beginning has disappointed me but now I'm really satisfied about their service and I will keep playing there.
Това означава, че тъй като сте се справили с проблема в миналото, досега не е имало проблеми и всичко върви гладко, нали? Надявам се, че ще продължи и ще продължите да имате добри преживявания. 😊
That means that since you dealt with the problem in the past there has been no trouble so far and everything is going smoothly, yes ? I hope it will last and you will continue to have good experiences. 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.