ФорумКазинаWinscore Casino - обща дискусия

Winscore Casino - обща дискусия

преди 1 година от Mixer
|
7360 преглеждания 51 отговора |
|
1 23
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winscore Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Просто ще пейстна моя чат с представителя на това казино - Боби. Според мен поведението му беше абсолютно неуважително. Ще съм благодарен да ми помогнете.


(04:46:11) Якуб Йеловицки

Получих неправилна сума на бонуса

(04:46:15) Якуб Йеловицки

трябва да е 400 евро

(04:46:32) Боби

Нека да проверя, моля, дайте ми няколко минути.

(04:46:43) Якуб Йеловицки

Качен от посетител: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5bf81828e78fc799e10065463de0f9939d4ce141.png

Тип: изображение/png

Размер: 78388

(04:46:46) Якуб Йеловицки

проверете тази екранна снимка

(04:46:54) Якуб Йеловицки

неговия имейл от вас

(04:47:13) Якуб Йеловицки

Получих го днес в 13:46

(04:47:37) Якуб Йеловицки

Виждате, че има информация за 200% бонус до 400 евро

(04:49:23) Якуб Йеловицки

Активирах този код преди депозит

(04:49:25) Боби

Оценяваме вашето търпение, сумата на бонуса, която сте получили, е правилна, не можете да получите повече от 200 EUR като бонус.

(04:49:27) Якуб Йеловицки

O22C

(04:49:44) Якуб Йеловицки

но има информация за 400 евро!

(04:49:53) Якуб Йеловицки

какво става?

(04:50:01) Якуб Йеловицки

Качен от посетител: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5217792563f9160c937a95465aa49c7307908513.png

Тип: изображение/png

Размер: 78388

(04:50:15) Якуб Йеловицки

проверете го отново

(04:50:47) Якуб Йеловицки

„Бонусът е наличен за 2 дни, имайте време да активирате промо код O22C и вземете 200% до 400 евро. Успех!"

(04:51:16) Якуб Йеловицки

до 400 евро, а не 200 евро

(04:51:23) Боби

Проверих със съответния екип и максималната сума, която можете да получите, като използвате този код, е 200 EUR,

(04:51:34) Якуб Йеловицки

не ми пука

(04:51:39) Якуб Йеловицки

Ти ме подведе

(04:53:07) Якуб Йеловицки

Днес получих този имейл от вас

(04:53:13) Якуб Йеловицки

За какво говориш?

(04:53:22) Боби

Проверих със съответния екип и не знаехме условията, съжалявам за неудобството.

(04:53:41) Якуб Йеловицки

За какво говориш?

(04:53:55) Якуб Йеловицки

Изпратихте ми този имейл днес в 13:46

(04:54:12) Якуб Йеловицки

„Бонусът е наличен за 2 дни, имайте време да активирате промо код O22C и вземете 200% до 400 евро. Успех!"

(04:54:27) Якуб Йеловицки

"до 400 евро"

(04:55:05) Боби

Разбрах, но както казах, проверих със съответния екип и ви дадох отговора, който ми дадоха.

(04:55:23) Якуб Йеловицки

Не го разбирам

(04:55:41) Якуб Йеловицки

Защо изпращате офертата, която е подвеждаща?

(04:56:04) Боби

Мога ли да ви помогна с нещо друго?

(04:56:17) Якуб Йеловицки

Но аз ти изпращам парите си

(04:56:25) Якуб Йеловицки

Правилно ли е?

(04:56:32) Якуб Йеловицки

ви изпрати

(04:57:14) Якуб Йеловицки

Исках да се отпусна след работа

(04:57:15) Боби

Да, парите са във вашата сметка, както и сумата на бонуса.

(04:57:37) Якуб Йеловицки

къде са 400 евро бонус като в имейла, изпратен от вас?

(04:57:55) Якуб Йеловицки

Мога ли да изтегля 100 евро сега?

(04:58:06) Якуб Йеловицки

и да запазим 300?

(04:58:10) Якуб Йеловицки

да играя?

(04:58:14) Якуб Йеловицки

значи 100+200?

(04:58:24) Якуб Йеловицки

Искам да изтегля тези 100 евро сега

(04:58:34) Боби

Виждам, че разговорът върви в кръг. Ако имате въпроси по други теми, не се колебайте да ги зададете, иначе хубав ден.

(04:58:36) Якуб Йеловицки

без никакви залагания

(04:58:50) Якуб Йеловицки

но ти ме измами

(04:59:06) Якуб Йеловицки

И ти се опитваш да ме убедиш, че вината е моя

(05:00:01) Якуб Йеловицки

Мога ли да изтегля тези 100 евро и да запазя други 100 евро от моя депозит плюс бонус или просто да изтегля 200 евро?

(05:00:44) Боби

Можете да теглите по всяко време, но имайте предвид изискването за преобръщане.

(05:01:09) Якуб Йеловицки

защо трябва да правя някакъв залог, ако сте ме подвели

(05:01:13) Якуб Йеловицки

сделката беше друга

(05:01:18) Боби

Можете да видите текущата си сума за превъртане, като щракнете върху вашето потребителско име и изберете опцията "Кампании".

(05:01:19) Якуб Йеловицки

ти ме излъга

(05:02:59) Боби

Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?

(05:03:41) Якуб Йеловицки

Ако се държите така с мен, ще пиша оплаквания на askgamblkers.com и casino.guru. Моите потребителски имена там са JakeYellow и Mixer. Можете да проверите, че вече съм написал много от тях

(05:03:57) Якуб Йеловицки

Не поемате отговорност за поведението си

(05:04:28) Боби

Благодарим ви, че се свързахте с нас - ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас обратно. Желаем ви страхотен ден!

(05:04:34)*** Боби напусна чата ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki напусна чата ***

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Бих могъл наистина да се възползвам от кратко резюме.

Доколкото мога да преценя, нещо за бонус и различна сделка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вчера в 13:46 получих оферта с 200% бонус за депозит до 400 евро от казино Slotamba. Активирах кода O22C от този имейл и направих депозит от 200 евро. След това получих 200 евро бонус вместо 400 евро. Видях, че представителят на това казино е активен в casino.guru, така че може би той/тя може да отговори.

Изпращам ви екранна снимка на този имейл с офертата в прикачения файл. file

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Здравейте и благодаря!

Бях доста близо, но съм съгласен, че би било най-добре да получа някакъв отговор от представителя на казиното, това е сигурно. Честно казано, трябва да кажа, че много представители на казина се стремят само да публикуват информация относно нови бонуси тук във форума. 😀 Надяваме се скоро тази тенденция да се промени.

Ще се опитам да доведа някой тук.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти. Чакам.

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Хм, както виждаме, вероятно все още няма да се актуализира. Както и да е, научихте ли нова информация или получихте обяснение? Чудя се на глас дали успяхте да разберете къде е проблемът. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

От 26.10 им изпратих 3 мейла, но до сега нямам отговор. Изглежда, че тотално ме игнорират 🙁

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Толкова съжалявам. Това, което ме притеснява е, че казиното не комуникира и не се опитва да разреши вашата ситуация. Усещам оплакването във въздуха. Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, уведомете ме. Мисля, че нашият екип ще се опита да ви помогне. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ако нищо не се промени до 2 дни, ще пиша жалба. Благодаря ви за отделеното време.

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Винаги се радвам да помогна, ако мога. Значи нищо не се е променило от ваша страна досега и казиното все още не комуникира?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Нищо не се е променило и реших да играя, за да заложа депозита си (5 пъти). За съжаление загубих всичко.

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Съжалявам да го видя. Няма много за добавяне; поне вашият горчив опит повдига някои въпроси сред другите играчи, които планират да играят тук. Може да е просто грешка, направена от човешко същество, но липсата на грижа е истинската вреда тук...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За да бъда честен, трябва да призная, че последните ми 2 заявени изплащания в това казино бяха обработени без проблем.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Mixer
преди 10 месеца

Оценявам го! Но бих предпочел да видя проблема, който срещате, разрешен от казиното. Е, пожелавам ти по-добро преживяване следващия път. Говорейки за това, може би си почивате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Взимам си почивка? Какво имаш предвид Радка?

Автоматичен превод:
Mixer
преди 10 месеца

Попитах дали все още предпочитате това казино пред други или възнамерявате да си починете тук.

Не е нужно да отговаряте, разбира се. 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Трябва да призная, че тази ситуация в началото ме разочарова, но сега съм наистина доволен от тяхното обслужване и ще продължа да играя там.

Автоматичен превод:
Mixer
преди 10 месеца

Това означава, че тъй като сте се справили с проблема в миналото, досега не е имало проблеми и всичко върви гладко, нали? Надявам се, че ще продължи и ще продължите да имате добри преживявания. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Вече е много добре 🙂

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини