НачалоФорумКазинаWild Tokyo Casino - обща дискусия

Wild Tokyo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от k2j6gffmsw
|
1 605 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
claudiotonti
преди 4 дни

Както и да е, кажи ми, ако не ти платят, можем да се свържем... Вече се свързах с хиените... Другата седмица имам среща с тях лично и ще представя всички данни... надявам се че поне като излизаме в най-гледаното време и във всички социални медии поне можем да избегнем някой друг играч от Италия да играе това отвратително казино и да не разчитаме на тези сайтове за измама

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Поздрави от дивото Токио!

Бихме искали да Ви благодарим, че ни предоставихте исканата информация и документи.

Имаме удоволствието да потвърдим, че вашият акаунт е потвърден успешно въз основа на предоставените документи.

Благодарим ви за съдействието!

Ако имате въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл

_______________________________________

с уважение,

Финансовият отдел на дивия Токио

Добро утро РОМИ, преди всичко благодаря за бързия отговор и ще ви държа в течение. Не съм използвал БОНУС!!!!! Тъй като можете да правите заявки до €. 500 Имам чакащи 500-500-278. Днес получих този имейл, но се връщам, за да кажа, че акаунтът ми в играта вече беше валидиран преди месеци и след дълго чакане, мисля, че благодарение на вашата намеса, те направиха моите банкови преводи на всеки 3-5 дни. Надявах се да се случи и този път, но най-странното е, че сега трябва да обърнете депозита 3 пъти, за да можете да поискате теглене, след което успях да намеря моите 3 заявени банкови превода едва след дълго време и когато поискам времето за плащане, те ми казват работното време на компетентните офиси.. Вие сте техници, работите в онлайн сайт, който много уважавам, и ви питам дали клиент може да депозира 800 евро, да спечели нещо и след това да отиде луд да има неговото оттегляне? И за съжаление аз, имайки голяма вяра в GURU CASINO, което го гарантира, оставам със страха, че съм загубил, дори и да съм спечелил??? Времето от заявката варира от казино до казино, но трябва да се даде намек за отговор. Като се има предвид предишното много неприятно преживяване, може би се страхувам, че отново съм попаднал в него от страх и затова, може би като предпазна мярка, помолих за вашата подкрепа, за да получа парите си. Играем за забавление, печелим и губим и го знаем. АКО загубим парите, Казиното с право ги получава незабавно, но ако спечелим, бихме искали справедливост и да ни бъдат изплатени. Ще ви държа в течение всеки ден, защото сега ще е уикенд и следователно няма да имам новини до понеделник или вторник. Благодаря засега за вашата подкрепа и ви питам дали сте оптимист. благодаря

ПРЕВОДИТЕ

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun БОНУС!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Грази

КЛАУДИО


Автоматичен превод:
преди 2 дни

хей Благодарим ви, че ни обяснихте ситуацията.

Виждам, че вече сте имали оплакване от това казино и нашият екип за щастие успя да го разреши. Затова и сега, когато видите, че ситуацията не се променя, моля, не се колебайте да подадете жалба отново и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем, разбира се.

Мога ли да попитам дали успя да заложиш депозита? И този път поискаха ли ви допълнителна документация?

Със сигурност ще чакаме вашите актуализации и се надяваме, че няма да продължи дълго, преди да получите изплащането си.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 4 дни

Да казино гуру не помага с нищо с това казино... те са филиали и са едно и също нещо... ако се вгледате внимателно, казиното има логото на казино гуру ясно показано на техния уебсайт...

странно, казиното е оценено с 8,8 от 10 от гуруто на казиното... ако се огледате и прегледате играчите, то дори не заслужава 2 от 10..


те са същата мафия

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Наистина съжалявам за вашата ситуация и че се чувствате така и към нас.

Докато разглеждам жалбата ви тук , за съжаление виждам, че случаят е труден и ръцете ни са малко вързани, когато играч не поиска самоизключване от конкретното казино, в което е играл.

Особено в този случай, където дори са написали в условията си, че:

„7.4 Ако играч закрие сметката си в казино поради „проблеми с хазарта" / „загуба на самоконтрол върху играта" / „пристрастяване към хазарта", в този случай на играча е забранено да играе в сайтовете на казино партньорите , които са посочени в лиценза на това казино.

7.5 Играчът се задължава да не открива нова сметка. Казиното не носи отговорност за откриването от вас на нова сметка и за всякакви загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка. Запазваме си правото по всяко време да закрием акаунт, който е създаден в нарушение на тези правила."

Наистина ни е трудно да инервираме така или иначе в този случай; само ако сте поискали самоизключване от Wild Tokyo, ще можем да го направим.

Моля, имайте предвид, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Скъпа Роми,


„7.4 Ако играч закрие сметката си в казино поради „проблеми с хазарта" / „загуба на самоконтрол върху играта" / „пристрастяване към хазарта", в този случай на играча е забранено да играе в сайтовете на казино партньорите , които са посочени в лиценза на това казино."


Не съм адвокат, но просто от тази гледна точка е ясно, че съм абсолютно прав, ако бяха наистина честни, тъй като имат същата система за управление, трябваше да ми позволят да се регистрирам.


състоянието на пристрастяване към хазарта само по себе си изключва възможността дадено лице да не е в състояние да се контролира, във всеки съдебен съд няма съмнение, че лишаването от свобода е нищожно.

така че е безполезно да защитавате измамниците, по-скоро се опитайте да говорите с нас с вашите канали и да им обясните ситуацията, ако искате..

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Скъпа Роми,

първо потвърждавам, че успях да обърна депозита 3 пъти (мисля, че трябва да бъде ясно посочено, така че играчът да знае. Това е от съществено значение!), защото иначе не можех да изтегля дори 1 евро. Освен това, МНОГО ПО-ВАЖНОТО: 1 БАНКОВ ПРЕВОД ОТ 500 ВЕЧЕ Е ПРИСТИГНАЛ В БАНКАТА, ДРУГ ОТ 500 КАЖАТ, ЧЕ Е В ОБРАБОТКА И ЧАКА ТРЕТА ОТ 278.5.

Ако получа второто, ще ви уведомя ......... докато чакам да пристигне третото.

Благодаря ви, бяхте много мили и внимателни.

КЛАУДИО

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 2 дни

благодаря Току що взех един за 500.

Доброта

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Скъпа Роми,


„7.4 Ако играч закрие сметката си в казино поради „проблеми с хазарта" / „загуба на самоконтрол върху играта" / „пристрастяване към хазарта", в този случай на играча е забранено да играе в сайтовете на казино партньорите , които са посочени в лиценза на това казино."


Не съм адвокат, но просто от тази гледна точка е ясно, че съм абсолютно прав, ако бяха наистина честни, тъй като имат същата система за управление, трябваше да ми позволят да се регистрирам.


състоянието на пристрастяване към хазарта само по себе си изключва възможността дадено лице да не е в състояние да се контролира, във всеки съдебен съд няма съмнение, че лишаването от свобода е нищожно.

така че е безполезно да защитавате измамниците, по-скоро се опитайте да говорите с нас с вашите канали и да им обясните ситуацията, ако искате..

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания прави всичко възможно, за да ви помогне. Няма никакво съмнение.

Пожелавам ти най-добрия край на целия случай, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Скъпа Роми,

първо потвърждавам, че успях да обърна депозита 3 пъти (мисля, че трябва да бъде ясно посочено, така че играчът да знае. Това е от съществено значение!), защото иначе не можех да изтегля дори 1 евро. Освен това, МНОГО ПО-ВАЖНОТО: 1 БАНКОВ ПРЕВОД ОТ 500 ВЕЧЕ Е ПРИСТИГНАЛ В БАНКАТА, ДРУГ ОТ 500 КАЖАТ, ЧЕ Е В ОБРАБОТКА И ЧАКА ТРЕТА ОТ 278.5.

Ако получа второто, ще ви уведомя ......... докато чакам да пристигне третото.

Благодаря ви, бяхте много мили и внимателни.

КЛАУДИО

Автоматичен превод:
преди 22 часове

много ти благодаря Ще изчакаме цялата актуализация относно всички ваши тегления. Надявам се, че няма да отнеме много време.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини