ФорумКазинаWild Tokyo Casino - обща дискусия

Wild Tokyo Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от k2j6gffmsw
|
1216 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Tokyo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Играя в казина от години.

wild tokyo casino е най-лошото, което съм играл през целия си живот. Обслужването на клиенти рядко е онлайн, отговаря се с автоматични отговори. Кажете, че нямат достъп до проверка или теглене. Накратко това са страхотна шайка некадърници! Колкото до тегления... Това са истински майтап! Проверката е истинска шега! За да се усложни, трябва да им изпратите един и същи имейл поне 60 пъти с ЕДНИ и ЕДНИ ДОКУМЕНТИ, за да поискате! Невероятно, никога не съм го виждал! Когато най-накрая одобрят искания документ, който сте им изпратили 72 милиона пъти, си казвате, най-накрая отключете тези… ХАХАХА! Забрави! Успях да имам само едно теглене след 3 дни! Успях да получа отговор по имейл и знаете ли какво ми отговориха…. Че нямаха краен срок да извършат тегленията, които ги направиха, когато пожелаят. Не можех да повярвам! Накратко, все още чакам теглене на $500, преди да закрия окончателно акаунта си при тези измамници. НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ!! Това са истинска банда клоуни!

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 5 месеца

Колко дълго, общо, чакате сега? Знаете ли каква беше причината да искаме документите отново и отново? Предполагам, че може да е, защото са били в грешен формат или с лошо качество. Но това е само мое предположение.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Роми още един некомпетентен в това казино! Вашето име често се изписва в отдела за обслужване на клиенти. Знайте, че документите бяха одобрени с един и същи документ, който изпратих 300 пъти! Вие не правите тегления. Загубих $500 в тегления, които не са направени от вас. Значи сте измамници.

НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!

Уверете се, че не играете и на другите им платформи. Свързах се с Кюрасао относно техния лиценз.

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 5 месеца

Направихте някаква грешка тук, аз всъщност не работя за това казино.🤷‍♀️

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, можете да подадете жалба тук .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Направих няколко оплаквания, но не и тук, не знаех за това. тогава ще го направя! БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 5 месеца

Ако имате нужда от помощ, просто ни уведомете. Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих голяма печалба, но се страхувам, че никога няма да видя парите си.

сметката е потвърдена с прикачен имейл от отдела за сигурност на Wild Tokyo, но въпреки това поисках теглене на €1500 на 3 транша от €500 и след 7 дни все още не съм видял кредит.

Писах и на техните финанси, но без резултат, тъй като те дори не отговарят по погрешка.

Трябва ли да се успокоя, че никога няма да видя тези пари?

Автоматичен превод:
maxwin18
преди 3 месеца

Не бих бил толкова скептичен, ако бях на твое място. 7 дни не са чак толкова дълго за изплащане, особено сега по време на отпуските според мен.

Имали ли сте успешни тегления там преди и кой метод на плащане сте използвали?

Надяваме се, че скоро ще получите парите си. Ако не, със сигурност ще се опитаме да помогнем.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не знам за кои коледни празници говориш, но си остава фактът, че 7 дни за акредитация не ми се струват много малко, напротив. Разбирам, че тъй като не е AAMS казино, времето е по-дълго, но не мога да повярвам, че трябва да чакам 10-15 дни за теглене.

Що се отнася до въпроса дали вече съм правил тегления, да, направих само едно от €500 чрез банков превод и използвах същия метод за тези нови тегления.

Автоматичен превод:
maxwin18
преди 3 месеца

Летният ваканционен сезон е това, което имах предвид. Вярвам, че вероятно се е загубил в превода.🤷‍♀️

Всъщност може да се случват различни неща в казиното, когато има някакво забавяне с тегленията. Може да е причинено от претоварване с тегления или казиното може наистина да няма достатъчно персонал.

Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако вече сте имали успешно теглене от там преди.

Моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Подобно на много други, аз също не можах да получа одобрение на адреса си в KYC wildtokyo и сега качих 4 документа в K yc@wildtokyo.com сега ми е любопитно дали и аз ще трябва да премина през същия ад, през който, както чета, са минали и други

Автоматичен превод:
rmeelander
преди 3 месеца

Мога ли да попитам кога точно сте започнали процеса на проверка и каква е причината за отказа на тези документи?

Виждам, че успешно подадохте жалбата си и Вероника се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини