преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Tokyo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя в казина от години.
wild tokyo casino е най-лошото, което съм играл през целия си живот. Обслужването на клиенти рядко е онлайн, отговаря се с автоматични отговори. Кажете, че нямат достъп до проверка или теглене. Накратко това са страхотна шайка некадърници! Колкото до тегления... Това са истински майтап! Проверката е истинска шега! За да се усложни, трябва да им изпратите един и същи имейл поне 60 пъти с ЕДНИ и ЕДНИ ДОКУМЕНТИ, за да поискате! Невероятно, никога не съм го виждал! Когато най-накрая одобрят искания документ, който сте им изпратили 72 милиона пъти, си казвате, най-накрая отключете тези… ХАХАХА! Забрави! Успях да имам само едно теглене след 3 дни! Успях да получа отговор по имейл и знаете ли какво ми отговориха…. Че нямаха краен срок да извършат тегленията, които ги направиха, когато пожелаят. Не можех да повярвам! Накратко, все още чакам теглене на $500, преди да закрия окончателно акаунта си при тези измамници. НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ!! Това са истинска банда клоуни!
I have been playing in casinos for years.
wild Tokyo casino is the worst I have played in my entire life. Customer service rarely online, respond with automatic responses. Say they don't have access to verification or withdrawal. In short, these are a great gang of incompetents! As for withdrawals... These are a real joke! Verification is a real joke! To complicate it, you have to send them the same email at least 60 times with THE SAME DOCUMENTS to ask! Incredible, I've never seen that! When they finally end up approving the requested document that you sent them 72 million times, you say to yourself, finally unlock these… HAHAHA! Forget it! I managed to have just one withdrawal after 3 days! I managed to get a response by email and do you know what they replied to me…. That they had no deadline to make the withdrawals that they made them whenever they wanted. I couldn't believe it! In short, I am still waiting for a withdrawal of $500 before permanently closing my account with these fraudsters. DON’T PLAY THERE!! These are a real gang of clowns!
Je joue dans les casinos depuis des années.
wild Tokyo casino est le pire que j’ai jouer de toute ma vie. Service à la clientèle rarement en ligne , répondent avec des réponses automatique. Disent qu’ils n’ont pas accès à la vérification ni au retrait. Bref ces une belle gang d’incompétents! Pour ce qui est des retraits …. Ces une vrai joke ! La vérification une vrai joke ! Compliquer , tu dois leur envoyer minimum 60 fois le même courriel avec LES MÊME DOCUMENTS demander ! Incroyable j’ai jamais vu sa ! Quand ils finissent enfin par approuver le document demander que tu leur a envoyer 72 million de fois , tu te dis bon enfin ces débloquer … HAHAHA! Oubliez sa ! J’ai réussi à avoir un seul retrait après 3 jours ! J’ai réussi à avoir une réponse par courriel et savez vous ce qu’ils m’ont répondu …. Qu’ils n’avaient aucun délais pour effectuer les retrait qu’ils les effectuait quand il le voulaient . J’en revenais pas ! Bref j’attends toujours un retrait de 500$ avant de fermer définitivement mon compte avec ces fraudeur . NE JOUER PAS LA !! Ces une vrai gang de clown !
Колко дълго, общо, чакате сега? Знаете ли каква беше причината да искаме документите отново и отново? Предполагам, че може да е, защото са били в грешен формат или с лошо качество. Но това е само мое предположение.🤷♀️
So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷♀️
Роми още един некомпетентен в това казино! Вашето име често се изписва в отдела за обслужване на клиенти. Знайте, че документите бяха одобрени с един и същи документ, който изпратих 300 пъти! Вие не правите тегления. Загубих $500 в тегления, които не са направени от вас. Значи сте измамници.
НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!
Уверете се, че не играете и на другите им платформи. Свързах се с Кюрасао относно техния лиценз.
Romi another incompetent at this casino! Your name is often written in customer service. Know that the documents had been approved with the same document that I sent 300 times! You do not make the withdrawals I lost $500 in withdrawals not made by you. So you are fraudsters.
DO NOT PLAY AT THIS CASINO!
Make sure you don't play on their other platforms either. I contacted Curaçao regarding their license.
Romi une autre incompétente de ce casino ! Ton nom est souvent écrit dans le service à la clientèle . Sache que les documents avaient été approuver avec le même document que j ai envoyer 300 fois ! Vous n’effectuer pas les retrait j’ai perdu 500$ de retrait non effectuer par vous . Donc vous êtes des fraudeur.
NE JOUER PAS SUR CE CASINO!
assurez vous de ne pas jouer sur leur autres plate-forme non plus . J’ai contacter curaçao concernant leur licence .
Направихте някаква грешка тук, аз всъщност не работя за това казино.🤷♀️
Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, можете да подадете жалба тук .
You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷♀️
If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.
Направих няколко оплаквания, но не и тук, не знаех за това. тогава ще го направя! БЛАГОДАРЯ
I made several complaints but not here I didn't know about it. I will then! THANKS
J’ai faites plusieurs plaintes mais pas ici je ne le savais pas. Je le ferai alors ! Merci
Ако имате нужда от помощ, просто ни уведомете. Ще чакаме актуализациите.
If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.
Направих голяма печалба, но се страхувам, че никога няма да видя парите си.
сметката е потвърдена с прикачен имейл от отдела за сигурност на Wild Tokyo, но въпреки това поисках теглене на €1500 на 3 транша от €500 и след 7 дни все още не съм видял кредит.
Писах и на техните финанси, но без резултат, тъй като те дори не отговарят по погрешка.
Трябва ли да се успокоя, че никога няма да видя тези пари?
I made a big win but I'm afraid I'll never see my money.
the account is verified with an email from the Wild Tokyo security department attached, but nevertheless I requested a withdrawal of €1500 in 3 tranches of €500 and after 7 days I still have not seen a credit.
I also wrote to their finance but to no avail since they don't even respond by mistake.
Should I put my mind at rest that I will never see that money?
ho fatto una vincita importante ma temo che non vedrò mai i miei soldi.
il conto è verificato con annessa e-mail del reparto sicurezza di Wild Tokyo, ma ciononostante ho richiesto prelievo di 1500€ in 3 tranches da 500€ e dopo 7 giorni non ho ancora visto un accredito.
ho anche scritto al loro finance ma inutilmente visto che non rispondono nemmeno per sbaglio.
devo mettermi l’anima in pace che non li vedrò mai quei soldi?
Не бих бил толкова скептичен, ако бях на твое място. 7 дни не са чак толкова дълго за изплащане, особено сега по време на отпуските според мен.
Имали ли сте успешни тегления там преди и кой метод на плащане сте използвали?
Надяваме се, че скоро ще получите парите си. Ако не, със сигурност ще се опитаме да помогнем.
I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.
Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?
Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.
Не знам за кои коледни празници говориш, но си остава фактът, че 7 дни за акредитация не ми се струват много малко, напротив. Разбирам, че тъй като не е AAMS казино, времето е по-дълго, но не мога да повярвам, че трябва да чакам 10-15 дни за теглене.
Що се отнася до въпроса дали вече съм правил тегления, да, направих само едно от €500 чрез банков превод и използвах същия метод за тези нови тегления.
I don't know which Christmas holidays you're talking about, however the fact remains that 7 days for an accreditation doesn't seem too short to me, on the contrary. I understand that since it's a non-AAMS casino the timing is longer but I can hardly believe having to wait 10-15 days for a withdrawal.
Regarding the question of whether I had already made withdrawals, yes I only made one of €500 via bank transfer and I also used the same method for these new withdrawals.
Non so di quali festività natalizie tu stia parlando, comunque resta il fatto che 7 giorni per un accredito non mi pare siano pochi, anzi. Comprendo che essendo casino non aams le tempistiche siano più dilatate ma stento a credere di dover aspettare 10-15 giorni per un prelievo.
In merito alla domanda se avessi fatto già dei prelievi, sì ne ho fatto uno solo di 500€ tramite bonifico bancario e anche per questi nuovi prelievi ho utilizzato lo stesso metodo.
Летният ваканционен сезон е това, което имах предвид. Вярвам, че вероятно се е загубил в превода.🤷♀️
Всъщност може да се случват различни неща в казиното, когато има някакво забавяне с тегленията. Може да е причинено от претоварване с тегления или казиното може наистина да няма достатъчно персонал.
Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако вече сте имали успешно теглене от там преди.
Моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.
The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷♀️
There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.
I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.
Please keep us updated on any news.
Подобно на много други, аз също не можах да получа одобрение на адреса си в KYC wildtokyo и сега качих 4 документа в K yc@wildtokyo.com сега ми е любопитно дали и аз ще трябва да премина през същия ад, през който, както чета, са минали и други
Like many others, I also could not get my address approved on KYC wildtokyo and have now uploaded 4 documents to K yc@wildtokyo.com now I'm curious if I'll also have to go through the same hell that I can read others have been through
jeg har som mange andre heller ikke kunne få godkendt min adresse på KYC wildtokyo og har nu uploadet 4 dokumenter til Kyc@wildtokyo.com nu er jeg spændt på om jeg også skal igennem samme helvede som jeg kan læse andre har været
Мога ли да попитам кога точно сте започнали процеса на проверка и каква е причината за отказа на тези документи?
Виждам, че успешно подадохте жалбата си и Вероника се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно.
May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?
I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.