НачалоФорумКазинаWild Tokyo Casino - обща дискусия

Wild Tokyo Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от k2j6gffmsw
|
1 632 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Tokyo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Играя в казина от години.

wild tokyo casino е най-лошото, което съм играл през целия си живот. Обслужването на клиенти рядко е онлайн, отговаря се с автоматични отговори. Кажете, че нямат достъп до проверка или теглене. Накратко това са страхотна шайка некадърници! Колкото до тегления... Това са истински майтап! Проверката е истинска шега! За да се усложни, трябва да им изпратите един и същи имейл поне 60 пъти с ЕДНИ и ЕДНИ ДОКУМЕНТИ, за да поискате! Невероятно, никога не съм го виждал! Когато най-накрая одобрят искания документ, който сте им изпратили 72 милиона пъти, си казвате, най-накрая отключете тези… ХАХАХА! Забрави! Успях да имам само едно теглене след 3 дни! Успях да получа отговор по имейл и знаете ли какво ми отговориха…. Че нямаха краен срок да извършат тегленията, които ги направиха, когато пожелаят. Не можех да повярвам! Накратко, все още чакам теглене на $500, преди да закрия окончателно акаунта си при тези измамници. НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ!! Това са истинска банда клоуни!

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 6 месеца

Колко дълго, общо, чакате сега? Знаете ли каква беше причината да искаме документите отново и отново? Предполагам, че може да е, защото са били в грешен формат или с лошо качество. Но това е само мое предположение.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Роми още един некомпетентен в това казино! Вашето име често се изписва в отдела за обслужване на клиенти. Знайте, че документите бяха одобрени с един и същи документ, който изпратих 300 пъти! Вие не правите тегления. Загубих $500 в тегления, които не са направени от вас. Значи сте измамници.

НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!

Уверете се, че не играете и на другите им платформи. Свързах се с Кюрасао относно техния лиценз.

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 6 месеца

Направихте някаква грешка тук, аз всъщност не работя за това казино.🤷‍♀️

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, можете да подадете жалба тук .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих няколко оплаквания, но не и тук, не знаех за това. тогава ще го направя! БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:
k2j6gffmsw
преди 6 месеца

Ако имате нужда от помощ, просто ни уведомете. Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих голяма печалба, но се страхувам, че никога няма да видя парите си.

сметката е потвърдена с прикачен имейл от отдела за сигурност на Wild Tokyo, но въпреки това поисках теглене на €1500 на 3 транша от €500 и след 7 дни все още не съм видял кредит.

Писах и на техните финанси, но без резултат, тъй като те дори не отговарят по погрешка.

Трябва ли да се успокоя, че никога няма да видя тези пари?

Автоматичен превод:
maxwin18
преди 4 месеца

Не бих бил толкова скептичен, ако бях на твое място. 7 дни не са чак толкова дълго за изплащане, особено сега по време на отпуските според мен.

Имали ли сте успешни тегления там преди и кой метод на плащане сте използвали?

Надяваме се, че скоро ще получите парите си. Ако не, със сигурност ще се опитаме да помогнем.


Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не знам за кои коледни празници говориш, но си остава фактът, че 7 дни за акредитация не ми се струват много малко, напротив. Разбирам, че тъй като не е AAMS казино, времето е по-дълго, но не мога да повярвам, че трябва да чакам 10-15 дни за теглене.

Що се отнася до въпроса дали вече съм правил тегления, да, направих само едно от €500 чрез банков превод и използвах същия метод за тези нови тегления.

Автоматичен превод:
maxwin18
преди 4 месеца

Летният ваканционен сезон е това, което имах предвид. Вярвам, че вероятно се е загубил в превода.🤷‍♀️

Всъщност може да се случват различни неща в казиното, когато има някакво забавяне с тегленията. Може да е причинено от претоварване с тегления или казиното може наистина да няма достатъчно персонал.

Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако вече сте имали успешно теглене от там преди.

Моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Подобно на много други, аз също не можах да получа одобрение на адреса си в KYC wildtokyo и сега качих 4 документа в K yc@wildtokyo.com сега ми е любопитно дали и аз ще трябва да премина през същия ад, през който, както чета, са минали и други

Автоматичен превод:
rmeelander
преди 4 месеца

Мога ли да попитам кога точно сте започнали процеса на проверка и каква е причината за отказа на тези документи?

Виждам, че успешно подадохте жалбата си и Вероника се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Ужасно казино, не препоръчвам да играете там… не разчитайте на 8.8 на casino guru, абсолютно не е реално, няма защита, когато поискате теглене, те остават чакащи дълго време нарочно, за да ги накарате да ги загубите…


Поисках възстановяване на депозираните ми €15 000,

Тъй като не ми е позволено да играя на техния сайт и вече съм автоматично блокиран от дъщерния им сайт, имам нужда от завъртане!

само ако можех да ви покажа чатовете, които ще публикувам веднага щом намеря свободно място в този форум, за да разберете що за хора са...


ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НЕ ИГРАЙТЕ ТУК ПО НИКАКВА ПРИЧИНА, ИЗМАМЕН САЙТ!



Вече се свързах с няколко италиански журналисти, които много се интересуват от тази тема и ще си получа парите обратно...



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Wild Tokyo Casino предлага динамично игрово изживяване, като слот играта Big Bass Bonanza се отличава със своята вълнуваща тема за риболов и щедри награди. Вълнуващите бонус функции на играта и честите изплащания създават завладяващо и възнаграждаващо изживяване за играчите. Неговата забавна механика и висок потенциал за печалба го правят задължителна игра за всеки, който иска да се потопи в приключение.

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 седмица

Здравейте, виждам, че опитът в казиното е отрицателен.

Нека ви задам няколко въпроса.

Пишете, че казиното няма реална защита, когато имате теглене, какво означава това и колко време чакате парите си?

Какво показва, че сте били „автоматично блокирани" от техния сайт? Имате предвид, че сте се самоизключили или нещо друго? Вие също така пишете "тъй като не ми е позволено да играя на техния сайт" вашата страна ли е ограничена? Проверихте ли и Правилата и условията, преди да играете там, за да знаете за такова нещо?

Освен това виждам, че сте пуснали жалба и съм много любопитен да видя какво може да бъде разрешено.

Така че ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Бих искал помощ от GURU CASINO за 3 банкови превода, които както обикновено WILD TOKYO CASINO' създава извинения за неплащане. Банковите преводи са €. 500 + €. 500 + €. 238. Вече получих банкови преводи от тях преди около 1 година, изпратих лична карта (предна задна част) Кредитна карта (предна задна част), след което, за да мога да взема пари в брой не чрез кредитна карта, трябваше да изпратя фактури с моя адрес и банка Документ с IBAN. как можеш да ми помогнеш

Автоматичен превод:
claudiotonti
преди 5 дни

Бихте ли обяснили какво ви казва казиното относно тегленията и кога точно сте ги поискали?

Опитайте се да предоставите възможно най-много подробности, за да можем да видим как можем да бъдем полезни в тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Поздрави от дивото Токио!

Бихме искали да Ви благодарим, че ни предоставихте исканата информация и документи.

Имаме удоволствието да потвърдим, че вашият акаунт е потвърден успешно въз основа на предоставените документи.

Благодарим ви за съдействието!

Ако имате въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл

_______________________________________

с уважение,

Финансовият отдел на дивия Токио

Добро утро РОМИ, преди всичко благодаря за бързия отговор и ще ви държа в течение. Не съм използвал БОНУС!!!!! Тъй като можете да правите заявки до €. 500 Имам чакащи 500-500-278. Днес получих този имейл, но се връщам, за да кажа, че акаунтът ми в играта вече беше валидиран преди месеци и след дълго чакане, мисля, че благодарение на вашата намеса, те направиха моите банкови преводи на всеки 3-5 дни. Надявах се да се случи и този път, но най-странното е, че сега трябва да обърнете депозита 3 пъти, за да можете да поискате теглене, след което успях да намеря моите 3 заявени банкови превода едва след дълго време и когато поискам времето за плащане, те ми казват работното време на компетентните офиси.. Вие сте техници, работите в онлайн сайт, който много уважавам, и ви питам дали клиент може да депозира 800 евро, да спечели нещо и след това да отиде луд да има неговото оттегляне? И за съжаление аз, имайки голяма вяра в GURU CASINO, което го гарантира, оставам със страха, че съм загубил, дори и да съм спечелил??? Времето от заявката варира от казино до казино, но трябва да се даде намек за отговор. Като се има предвид предишното много неприятно преживяване, може би се страхувам, че отново съм попаднал в него от страх и затова, може би като предпазна мярка, помолих за вашата подкрепа, за да получа парите си. Играем за забавление, печелим и губим и го знаем. АКО загубим парите, Казиното с право ги получава незабавно, но ако спечелим, бихме искали справедливост и да ни бъдат изплатени. Ще ви държа в течение всеки ден, защото сега ще е уикенд и следователно няма да имам новини до понеделник или вторник. Благодаря засега за вашата подкрепа и ви питам дали сте оптимист. благодаря

ПРЕВОДИТЕ

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun БОНУС!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Грази

КЛАУДИО


Автоматичен превод:
claudiotonti
преди 4 дни

Да казино гуру не помага с нищо с това казино... те са филиали и са едно и също нещо... ако се вгледате внимателно, казиното има логото на казино гуру ясно показано на техния уебсайт...

странно, казиното е оценено с 8,8 от 10 от гуруто на казиното... ако се огледате и прегледате играчите, то дори не заслужава 2 от 10..


те са същата мафия

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини