преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Tokyo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя в казина от години.
wild tokyo casino е най-лошото, което съм играл през целия си живот. Обслужването на клиенти рядко е онлайн, отговаря се с автоматични отговори. Кажете, че нямат достъп до проверка или теглене. Накратко това са страхотна шайка некадърници! Колкото до тегления... Това са истински майтап! Проверката е истинска шега! За да се усложни, трябва да им изпратите един и същи имейл поне 60 пъти с ЕДНИ и ЕДНИ ДОКУМЕНТИ, за да поискате! Невероятно, никога не съм го виждал! Когато най-накрая одобрят искания документ, който сте им изпратили 72 милиона пъти, си казвате, най-накрая отключете тези… ХАХАХА! Забрави! Успях да имам само едно теглене след 3 дни! Успях да получа отговор по имейл и знаете ли какво ми отговориха…. Че нямаха краен срок да извършат тегленията, които ги направиха, когато пожелаят. Не можех да повярвам! Накратко, все още чакам теглене на $500, преди да закрия окончателно акаунта си при тези измамници. НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ!! Това са истинска банда клоуни!
I have been playing in casinos for years.
wild Tokyo casino is the worst I have played in my entire life. Customer service rarely online, respond with automatic responses. Say they don't have access to verification or withdrawal. In short, these are a great gang of incompetents! As for withdrawals... These are a real joke! Verification is a real joke! To complicate it, you have to send them the same email at least 60 times with THE SAME DOCUMENTS to ask! Incredible, I've never seen that! When they finally end up approving the requested document that you sent them 72 million times, you say to yourself, finally unlock these… HAHAHA! Forget it! I managed to have just one withdrawal after 3 days! I managed to get a response by email and do you know what they replied to me…. That they had no deadline to make the withdrawals that they made them whenever they wanted. I couldn't believe it! In short, I am still waiting for a withdrawal of $500 before permanently closing my account with these fraudsters. DON’T PLAY THERE!! These are a real gang of clowns!
Je joue dans les casinos depuis des années.
wild Tokyo casino est le pire que j’ai jouer de toute ma vie. Service à la clientèle rarement en ligne , répondent avec des réponses automatique. Disent qu’ils n’ont pas accès à la vérification ni au retrait. Bref ces une belle gang d’incompétents! Pour ce qui est des retraits …. Ces une vrai joke ! La vérification une vrai joke ! Compliquer , tu dois leur envoyer minimum 60 fois le même courriel avec LES MÊME DOCUMENTS demander ! Incroyable j’ai jamais vu sa ! Quand ils finissent enfin par approuver le document demander que tu leur a envoyer 72 million de fois , tu te dis bon enfin ces débloquer … HAHAHA! Oubliez sa ! J’ai réussi à avoir un seul retrait après 3 jours ! J’ai réussi à avoir une réponse par courriel et savez vous ce qu’ils m’ont répondu …. Qu’ils n’avaient aucun délais pour effectuer les retrait qu’ils les effectuait quand il le voulaient . J’en revenais pas ! Bref j’attends toujours un retrait de 500$ avant de fermer définitivement mon compte avec ces fraudeur . NE JOUER PAS LA !! Ces une vrai gang de clown !
Колко дълго, общо, чакате сега? Знаете ли каква беше причината да искаме документите отново и отново? Предполагам, че може да е, защото са били в грешен формат или с лошо качество. Но това е само мое предположение.🤷♀️
So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷♀️
Роми още един некомпетентен в това казино! Вашето име често се изписва в отдела за обслужване на клиенти. Знайте, че документите бяха одобрени с един и същи документ, който изпратих 300 пъти! Вие не правите тегления. Загубих $500 в тегления, които не са направени от вас. Значи сте измамници.
НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!
Уверете се, че не играете и на другите им платформи. Свързах се с Кюрасао относно техния лиценз.
Romi another incompetent at this casino! Your name is often written in customer service. Know that the documents had been approved with the same document that I sent 300 times! You do not make the withdrawals I lost $500 in withdrawals not made by you. So you are fraudsters.
DO NOT PLAY AT THIS CASINO!
Make sure you don't play on their other platforms either. I contacted Curaçao regarding their license.
Romi une autre incompétente de ce casino ! Ton nom est souvent écrit dans le service à la clientèle . Sache que les documents avaient été approuver avec le même document que j ai envoyer 300 fois ! Vous n’effectuer pas les retrait j’ai perdu 500$ de retrait non effectuer par vous . Donc vous êtes des fraudeur.
NE JOUER PAS SUR CE CASINO!
assurez vous de ne pas jouer sur leur autres plate-forme non plus . J’ai contacter curaçao concernant leur licence .
Направихте някаква грешка тук, аз всъщност не работя за това казино.🤷♀️
Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, можете да подадете жалба тук .
You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷♀️
If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.
Направих няколко оплаквания, но не и тук, не знаех за това. тогава ще го направя! БЛАГОДАРЯ
I made several complaints but not here I didn't know about it. I will then! THANKS
J’ai faites plusieurs plaintes mais pas ici je ne le savais pas. Je le ferai alors ! Merci
Ако имате нужда от помощ, просто ни уведомете. Ще чакаме актуализациите.
If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.
Направих голяма печалба, но се страхувам, че никога няма да видя парите си.
сметката е потвърдена с прикачен имейл от отдела за сигурност на Wild Tokyo, но въпреки това поисках теглене на €1500 на 3 транша от €500 и след 7 дни все още не съм видял кредит.
Писах и на техните финанси, но без резултат, тъй като те дори не отговарят по погрешка.
Трябва ли да се успокоя, че никога няма да видя тези пари?
I made a big win but I'm afraid I'll never see my money.
the account is verified with an email from the Wild Tokyo security department attached, but nevertheless I requested a withdrawal of €1500 in 3 tranches of €500 and after 7 days I still have not seen a credit.
I also wrote to their finance but to no avail since they don't even respond by mistake.
Should I put my mind at rest that I will never see that money?
ho fatto una vincita importante ma temo che non vedrò mai i miei soldi.
il conto è verificato con annessa e-mail del reparto sicurezza di Wild Tokyo, ma ciononostante ho richiesto prelievo di 1500€ in 3 tranches da 500€ e dopo 7 giorni non ho ancora visto un accredito.
ho anche scritto al loro finance ma inutilmente visto che non rispondono nemmeno per sbaglio.
devo mettermi l’anima in pace che non li vedrò mai quei soldi?
Не бих бил толкова скептичен, ако бях на твое място. 7 дни не са чак толкова дълго за изплащане, особено сега по време на отпуските според мен.
Имали ли сте успешни тегления там преди и кой метод на плащане сте използвали?
Надяваме се, че скоро ще получите парите си. Ако не, със сигурност ще се опитаме да помогнем.
I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.
Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?
Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.
Не знам за кои коледни празници говориш, но си остава фактът, че 7 дни за акредитация не ми се струват много малко, напротив. Разбирам, че тъй като не е AAMS казино, времето е по-дълго, но не мога да повярвам, че трябва да чакам 10-15 дни за теглене.
Що се отнася до въпроса дали вече съм правил тегления, да, направих само едно от €500 чрез банков превод и използвах същия метод за тези нови тегления.
I don't know which Christmas holidays you're talking about, however the fact remains that 7 days for an accreditation doesn't seem too short to me, on the contrary. I understand that since it's a non-AAMS casino the timing is longer but I can hardly believe having to wait 10-15 days for a withdrawal.
Regarding the question of whether I had already made withdrawals, yes I only made one of €500 via bank transfer and I also used the same method for these new withdrawals.
Non so di quali festività natalizie tu stia parlando, comunque resta il fatto che 7 giorni per un accredito non mi pare siano pochi, anzi. Comprendo che essendo casino non aams le tempistiche siano più dilatate ma stento a credere di dover aspettare 10-15 giorni per un prelievo.
In merito alla domanda se avessi fatto già dei prelievi, sì ne ho fatto uno solo di 500€ tramite bonifico bancario e anche per questi nuovi prelievi ho utilizzato lo stesso metodo.
Летният ваканционен сезон е това, което имах предвид. Вярвам, че вероятно се е загубил в превода.🤷♀️
Всъщност може да се случват различни неща в казиното, когато има някакво забавяне с тегленията. Може да е причинено от претоварване с тегления или казиното може наистина да няма достатъчно персонал.
Надявам се, че ще получите парите скоро, особено ако вече сте имали успешно теглене от там преди.
Моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.
The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷♀️
There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.
I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.
Please keep us updated on any news.
Подобно на много други, аз също не можах да получа одобрение на адреса си в KYC wildtokyo и сега качих 4 документа в K yc@wildtokyo.com сега ми е любопитно дали и аз ще трябва да премина през същия ад, през който, както чета, са минали и други
Like many others, I also could not get my address approved on KYC wildtokyo and have now uploaded 4 documents to K yc@wildtokyo.com now I'm curious if I'll also have to go through the same hell that I can read others have been through
jeg har som mange andre heller ikke kunne få godkendt min adresse på KYC wildtokyo og har nu uploadet 4 dokumenter til Kyc@wildtokyo.com nu er jeg spændt på om jeg også skal igennem samme helvede som jeg kan læse andre har været
Мога ли да попитам кога точно сте започнали процеса на проверка и каква е причината за отказа на тези документи?
Виждам, че успешно подадохте жалбата си и Вероника се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно.
May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?
I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.
Ужасно казино, не препоръчвам да играете там… не разчитайте на 8.8 на casino guru, абсолютно не е реално, няма защита, когато поискате теглене, те остават чакащи дълго време нарочно, за да ги накарате да ги загубите…
Поисках възстановяване на депозираните ми €15 000,
Тъй като не ми е позволено да играя на техния сайт и вече съм автоматично блокиран от дъщерния им сайт, имам нужда от завъртане!
само ако можех да ви покажа чатовете, които ще публикувам веднага щом намеря свободно място в този форум, за да разберете що за хора са...
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НЕ ИГРАЙТЕ ТУК ПО НИКАКВА ПРИЧИНА, ИЗМАМЕН САЙТ!
Вече се свързах с няколко италиански журналисти, които много се интересуват от тази тема и ще си получа парите обратно...
Terrible casino, I do not recommend playing there… do not rely on the 8.8 of casino guru, it is absolutely not real, no protection when you request a withdrawal, they remain pending for a long time on purpose to make you lose them…
I asked for a refund of my €15,000 deposited,
Since I am not allowed to play on their site and already auto blocked from their sister site need for spin !
if only I could show you the chats that I will publish as soon as I find a free space in this forum to make you understand what kind of people they are…
WARNING DO NOT PLAY HERE FOR ANY REASON, SCAM SITE!
I have already contacted several Italian journalists who are very interested in this topic and I will get my money back…
Casino pessimo, sconsiglio di giocarci… non basatevi sull 8.8 di casino guru, non è assolutamente reale, nessuna tutela quando richiedi il prelievo, restano in sospeso per molto tempo apposta per farteli perdere …
Ho chiesto rimborso dei miei 15000€ depositati,
Poiché non sono abilitato a giocare nel loro sito e già auto bloccato dal loro sito gemello need for spin !
se sole vi potessi far vedere le chat che pubblicherò appena trovo uno spazio libero in questo forum per farvi capire che gente è…
ATTENZIONE NON GIOCATE QUA PER NESSUN MOTIVO, SITO TRUFFA!
ho già contatto diversi giornalisti italiani molto interessati a questa tematica e io riavrò i miei soldi…
Wild Tokyo Casino предлага динамично игрово изживяване, като слот играта Big Bass Bonanza се отличава със своята вълнуваща тема за риболов и щедри награди. Вълнуващите бонус функции на играта и честите изплащания създават завладяващо и възнаграждаващо изживяване за играчите. Неговата забавна механика и висок потенциал за печалба го правят задължителна игра за всеки, който иска да се потопи в приключение.
Wild Tokyo Casino offers a dynamic gaming experience, with the Big Bass Bonanza slot game standing out for its thrilling fishing theme and generous rewards. The game’s exciting bonus features and frequent payouts create an immersive and rewarding experience for players. Its fun mechanics and high win potential make it a must-play for anyone looking to dive into an adventure.
Здравейте, виждам, че опитът в казиното е отрицателен.
Нека ви задам няколко въпроса.
Пишете, че казиното няма реална защита, когато имате теглене, какво означава това и колко време чакате парите си?
Какво показва, че сте били „автоматично блокирани" от техния сайт? Имате предвид, че сте се самоизключили или нещо друго? Вие също така пишете "тъй като не ми е позволено да играя на техния сайт" вашата страна ли е ограничена? Проверихте ли и Правилата и условията, преди да играете там, за да знаете за такова нещо?
Освен това виждам, че сте пуснали жалба и съм много любопитен да видя какво може да бъде разрешено.
Така че ще чакам вашия отговор.
Hi, experience I see is negative in the casino.
Let me ask you a few questions.
You write that the casino has no real protection when you have a withdrawal, what does that mean and how long do you wait for your money?
What indicates that you have been "auto blocked" from their site? Do you mean that you are self-excluded or something else? You also write "since I'm not allowed to play on their site" is it that your country is restricted? Did you also check the Terms and Conditions before you played there to know about such a thing?
Also, I see you have opened a complaint and I am very curious to see what can be resolved.
So I will wait for your reply.
Бих искал помощ от GURU CASINO за 3 банкови превода, които както обикновено WILD TOKYO CASINO' създава извинения за неплащане. Банковите преводи са €. 500 + €. 500 + €. 238. Вече получих банкови преводи от тях преди около 1 година, изпратих лична карта (предна задна част) Кредитна карта (предна задна част), след което, за да мога да взема пари в брой не чрез кредитна карта, трябваше да изпратя фактури с моя адрес и банка Документ с IBAN. как можеш да ми помогнеш
I would like help from GURU CASINO for 3 Bank Transfers that as usual WILD TOKYO CASINO' creates excuses for not paying. The bank transfers are €. 500 + €. 500 + €. 238. I have already received Bank Transfers from them about 1 year ago, I sent Identity Card (front-back) Credit Card (front-back) then being able to cash not via Credit Card I had to send Invoices with my Address and Bank Document with IBAN. How can you help me?
Vorrei aiuto di GURU CASINO per 3 Bonifici che come al solito WILD TOKYO CASINO' crea scuse per non pagare. I bonifici sono €. 500 + €. 500 + €. 238. Ho già ricevuto circa 1 anno fa Bonifici da loro, ho inviato Carta d'Identità ( fronte-Retro) Carta di Credito ( Fronte-Retro) poi potendo incassare non tramite Carta di Credito ho dovuto inviare Fatture con mio Domicilio e Documento Bancario con IBAN . Come potete aiutarmi?
Бихте ли обяснили какво ви казва казиното относно тегленията и кога точно сте ги поискали?
Опитайте се да предоставите възможно най-много подробности, за да можем да видим как можем да бъдем полезни в тази ситуация.
Could you please explain what the casino tells you regarding the withdrawals and when exactly you requested them?
Try to provide as many details as possible so we can see how we could be of any help in this situation.
Поздрави от дивото Токио!
Бихме искали да Ви благодарим, че ни предоставихте исканата информация и документи.
Имаме удоволствието да потвърдим, че вашият акаунт е потвърден успешно въз основа на предоставените документи.
Благодарим ви за съдействието!
Ако имате въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл
_______________________________________
с уважение,
Финансовият отдел на дивия Токио
Добро утро РОМИ, преди всичко благодаря за бързия отговор и ще ви държа в течение. Не съм използвал БОНУС!!!!! Тъй като можете да правите заявки до €. 500 Имам чакащи 500-500-278. Днес получих този имейл, но се връщам, за да кажа, че акаунтът ми в играта вече беше валидиран преди месеци и след дълго чакане, мисля, че благодарение на вашата намеса, те направиха моите банкови преводи на всеки 3-5 дни. Надявах се да се случи и този път, но най-странното е, че сега трябва да обърнете депозита 3 пъти, за да можете да поискате теглене, след което успях да намеря моите 3 заявени банкови превода едва след дълго време и когато поискам времето за плащане, те ми казват работното време на компетентните офиси.. Вие сте техници, работите в онлайн сайт, който много уважавам, и ви питам дали клиент може да депозира 800 евро, да спечели нещо и след това да отиде луд да има неговото оттегляне? И за съжаление аз, имайки голяма вяра в GURU CASINO, което го гарантира, оставам със страха, че съм загубил, дори и да съм спечелил??? Времето от заявката варира от казино до казино, но трябва да се даде намек за отговор. Като се има предвид предишното много неприятно преживяване, може би се страхувам, че отново съм попаднал в него от страх и затова, може би като предпазна мярка, помолих за вашата подкрепа, за да получа парите си. Играем за забавление, печелим и губим и го знаем. АКО загубим парите, Казиното с право ги получава незабавно, но ако спечелим, бихме искали справедливост и да ни бъдат изплатени. Ще ви държа в течение всеки ден, защото сега ще е уикенд и следователно няма да имам новини до понеделник или вторник. Благодаря засега за вашата подкрепа и ви питам дали сте оптимист. благодаря
ПРЕВОДИТЕ
Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun БОНУС!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Грази
КЛАУДИО
Greetings from Wild Tokyo!
We would like to thank you for providing us with the requested information and documents.
We are pleased to confirm that your account has been successfully verified, based on provided documents.
Thank you for your cooperation!
If you have any questions, we will be happy to assist you by Live Chat or email kyc@wildtokyo.com
________________________________________
Kind regards,
Wild Tokyo Financial Department
Good morning ROMI, first of all I thank you for the quick response and I will keep you updated. I have not used any BONUS!!!!! Since you can make requests max €. 500 I have 500-500-278 pending. Today I received this email but I return to say that my Game Account had already been validated months ago and after a long wait, I think thanks to your intervention, they made my Bank Transfers every 3-5 days. I hoped it would happen this time too but what is strangest is that now you have to turn the deposit 3 times to be able to request the withdrawal then I managed to find my 3 requested bank transfers only after a long time and when I ask for the payment times they tell me the working hours of the competent Offices.. You are technicians, you work on an online site that I respect a lot and I ask you if a Customer can deposit 800 euros, win something and then go crazy to have his Withdrawal? And unfortunately I, having a lot of faith in GURU CASINO that guarantees it, remain with the fear of having lost even having won??? The times from the request vary from Casino to Casino but a hint of response must be given. Given the previous very unpleasant experience perhaps I fear I have fallen into it again out of fear and therefore, perhaps as a precaution, I asked for your support to get my money. We play for fun, we win and we lose and we know it. IF we lose the money the Casino rightly has it immediately but if we win we would like fairness and to be paid. I will keep you updated every day because now it will be the weekend and therefore I will not have news until Monday or Tuesday. Thanks for now for your support and I ask if you are optimistic. Thanks
TRANSLATE
Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho in attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Grazie
CLAUDIO
Да казино гуру не помага с нищо с това казино... те са филиали и са едно и също нещо... ако се вгледате внимателно, казиното има логото на казино гуру ясно показано на техния уебсайт...
странно, казиното е оценено с 8,8 от 10 от гуруто на казиното... ако се огледате и прегледате играчите, то дори не заслужава 2 от 10..
те са същата мафия
Yes casino guru does not help anything with this casino… they are affiliates and they are the same thing… if you look closely the casino has the casino guru logo clearly displayed on their website…
strangely the casino is rated 8.8 out of 10 by casino guru… if you look around and the player reviews it doesn't even deserve a 2 out of 10..
they are the same mafia
Si casino guru non aiuta niente con questo casino… sono affilliati e sono la stessa cosa… se guardi bene il casino ha bello in mostra il logo di casino Guru sul proprio sito…
stranamente il casinò è valutato 8.8 su 10 da casino guru … se guardi in giro e le recensioni dei giocatori non merita neanche un 2 su 10 ..
sono la stessa mafia
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.