НачалоФорумКазинаWild.io Casino - обща дискусия

Wild.io Casino - обща дискусия (страница 3)

 от mas19911
|
7 794 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
monyfry

Виждам, че вече сте изпратили жалба тук и нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Моля, знайте, че не е нищо необичайно онлайн казино да направи видео разговор с играча. Това се дължи на факта, че те не могат да видят своите играчи лице в лице, за да потвърдят самоличността им и да са сигурни, че изобщо няма проблеми.

Надявам се, че всичко ще се разреши възможно най-скоро и ще можете да получите парите си.


Автоматичен превод:

Павел ме нарече измамник.

Вината беше на Casino Guru, че разбра погрешно моята жалба и продължи с нея, и няма нищо лошо в затварянето на жалбата, но е несправедливо едностранно да обозначиш някого като измамник и да не му дадеш възможност да коригира твърдението си.

Автоматичен превод:

В имейла си до Павел му изпратих видео, което бях заснел с предната си камера, с дата и дата.

Мисля, че мога да идентифицирам това като себе си.

Независимо дали решите да затворите проблема с жалбата на Wild.io, защото решението да се извините не би било в съответствие с целта на проблема, е ваш проблем, така че можете да правите каквото искате.

Искам обаче да се поправя, като ме нарекох измамник.

Ако видео потвърждението е начин да потвърдите това, бих го изпратил незабавно на CasinoGuru.

Автоматичен превод:
monyfry

Наистина съжалявам, че се чувстваш така.

Единственият проблем, както виждам, след като прегледах жалбата ви, е, че не сте съдействали на казиното по отношение на проверката ви и затова трябваше да отхвърлим жалбата ви.

Моля, имайте предвид, че сътрудничеството винаги е ключовият момент при преминаването на KYC.

Надявам се следващия път да избегнете подобни проблеми и да можете да си сътрудничите.

Автоматичен превод:

Пиша от началото до края, че има проблеми с процеса на проверка на KYC и от самото начало пиша, че искам извинение.

Пиша това, за да обясня техните неразумни KYC процедури и да направя публична жалба с молба за неутрално мнение.

Вие сте този, който направи погрешно предположение и сега ме наричате измамник.

Преминах KYC с Wild.io, за да възстановя репутацията си, и процесът на теглене завърши без никакви проблеми.

Със сигурност хората, които се занимаваха с моя иск, включително Павел, имат какво да кажат за мен?

Вече предоставих личната си информация на този сайт

„Просто играчи, които извършват измами и играят под чуждо име."

Ако кажа, че е измамник, тогава този сайт на казиното е обработил парите ви на измамник.




Автоматичен превод:
monyfry

Радвам се, че успяхте да завършите проверката си тогава.

Тъй като имаме хиляди жалби, не можем да се върнем към нито една от отхвърлените, така че съм сигурен, че сега Павел няма да каже нищо за вас. Ако това си имал предвид.

Автоматичен превод:

Wild.io ме открадна и не ме уведоми, че имам предполагаем допълнителен акаунт. Когато поисках дължимите ми бонуси, те ми казаха, че акаунтът ми е ограничен за бонуси. И все пак упорито ми пращат реклами за бонуси. Възнамеряваха да ми позволят да депозирам и след това да ми откажат заради фалшиво твърдение, че имам втора сметка. Те дори не ми казаха нищо за това. Пълна измама на това място НЕ ИГРАЙТЕ В WILD.io filefilefile

Автоматичен превод:
zlitwin90

Знаете ли, че в условията е посочено, че е разрешен само един акаунт на домакинство?

Обикновено това е често срещан термин в онлайн казината, но може би нашият екип за оплаквания наистина би могъл да разгледа това. какво ще кажеш

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини