преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих първия си депозит от 50$ с бонус и печеля след залагане.
KYC отнема 12 дни, но след това беше добре, така че можех да изтегля баланса си 1,2 k.
Имам предвид времето, когато получих някои предложения от казиното по пощата 200% бонус.
Казах, че сега всичко ще бъде наред, акаунтът ми е пълен, така че ще опитам.
Направих втория си депозит от 50$ с тяхната промоция и всичко беше наред...
Докато не залагам и завърша с баланс от 400$, всичко с правилата.
Изпращам заявка за теглене на моя баланс в същия портфейл като депозита, но те я отхвърлят и е тъжно, че трябва да проверят нещо, и аз казвам добре, няма проблем.
На следващия ден получих имейл, в който поддръжката ме информира, че ЗАТВАРЯТ МОЯ АКАУНТ И КОНФИСКУВАТ ВСИЧКИ ПАРИ!??
Просто кажете, че изневерявам и играйте срещу правилата и условията????
WTF.
Правих малки залози и имах късмет, но изглежда, че печелите, така че ви блокираме!!!
Дори не ми връщат депозита!!!
ИЗМАМА!
I made my first 50$ deposit with bonus, and I win, after wager.
KYC takes 12 days, but after it was OK, so I could withdraw my balance 1.2 k.
I mean time I got some offers from casino on mail 200%bonus.
I said now it's gonna be OK, my account is full veriyd so I'll try.
Made my 2nd deposit of 50$ with their promo and it was all fine...
Until I done wager and finish with balance 400$, all with the rules.
I send request for withdrawal my ballance on the same wallet as deposit, but they reject it, and sad that they need to check something, and I say ok no problem.
On the next day got email where support inform me that they CLOSING MY ACCOUNT AND CONFISCATE ALL MONEY!??
Just say that I'm cheating, and play against terms and conditions????
WTF.
I palayd small bets and have luck, but looks like you winning so we block you!!!
They don't even give back my deposit!!!
SCAM!
Здравей.
Това е гадно – да се надяваме, че казиното ще обясни какво означава всичко това чрез жалбата . Честно казано, не съм сигурен какво може да се обърка. Предполагам, че и вие нямате представа, нали? 🤔
Hello there.
That sucks - Let's hope the casino will explain what all this means via the complaint. I'm honestly not sure what could go wrong. I guess you have no idea either, right? 🤔
Прочетох част от екранната снимка, налична в жалбата , и изглежда, че казиното ви е злоупотребявало, като е използвало неправилно бонуси и е прилагало забранени стратегии за получаване на пари от бонуси - накратко.
Той предоставя някои намеци, въпреки че все още има въпрос за справедливост. Определено ще ни трябват повече подробности от казиното. Просто се чудя дали някога сте депозирали в това казино?
I read part of the screenshot available in the complaint, and it seems the casino abused you by misusing bonuses and applying forbidden strategies to gain cash from bonuses - in short.
It provides some hints though there is still the question of fairness. We would definitely need more details from the casino. I'm just wondering, have you ever deposited in this casino?
Направих 2 депозита, и двата с бонус от тяхното казино.
Ако казиното ми изпрати предложение за депозит и ми даде бонус, аз винаги го приемам.
Получих имейл с оферта от 200% бонус и депозирам парите си, като го използвам.
По-късно заложих.
Ето как работи казино бонусът.?
Правил съм го много пъти и съм играл честно.
I made 2 deposits, both of them with bonus from their casino.
If casino send me offer to deposit and they give me a bonus I alway accept it.
I got mail with offer 200% bonus, and I deposit my money using it.
Later I wagerd.
This is how casino bonus works.?
I made it many times and I played fair.
Благодаря Ви за актуализацията! Не мисля, че бонусът за депозит трябва да е такъв, въпреки че не съм част от екипа за оплаквания - това е само мое предположение в момента.
Както казах, надяваме се, че казиното ще обясни проблема чрез жалбата, в противен случай всичко ще бъде само спекулации.
Вярваме, че термини като „забранени стратегии" са доста объркващи и изискват подходящо обяснение.
Моля, дайте малко време на оплакването, бих казал, че е необходимо да се свържете с казиното и да получите обяснение.
Thank you for the update! I do not think the deposit bonus should be the case, though I'm not part of the complaint team - this is just my guess, at the moment.
As I said, hopefully, the casino will explain the problem through the complaint, otherwise, all would only be speculations.
We believe terms like "forbidden strategies" are pretty confusing and require a proper explanation.
Kindly give the complaint some time, I'd say, it is necessary to get in touch with the casino and gain an explanation.
Братко, те са измамници, деактивираха акаунта ми, след като спечелих 6200$ ..
Имах 1900$ в акаунта си.. това казино е измамно казино всички.. стойте настрана.
Bro they are scammer, the disabled my account after I wegared 6200$ ..
I had 1900$ in my account.. this casino is a scam casino everyone.. stay away .
Депозирах пропуск и играх с този баланс..Получих и 200% бонус, който използвах доста..не можем да нарушим никакъв бонус срок там, тъй като те са ограничение за максимален залог всичко...
Ударих малко на слота и успях да взема 1900$ в акаунта си.. Поисках теглене от 100$ и беше успешно.. точно след като получих 100$, поисках още теглене от 1313$ и те деактивираха акаунта ми.. трябва да промените и оценката на казиното.. това казино е чиста измама.. благодаря
I deposited miss and played with that balance..I got 200% bonus too which I wegared fairly.. we can't brake any bonus term there as they as max bet restriction all thing...
I hit some big there on slot and manage to get 1900$ in my account.. I requested for 100$ cashout and it was successful.. just after I got 100$ , I requested another 1313$ cashout and they disabled my account .. you should change the casino rating too.. that casino is pure scam.. thanks
Здравей.
Това звучи подозрително, въпреки че в някои случаи казината не обясняват напълно подобни действия, когато например са намесени вътрешна политика или борба с прането на пари. Те просто не искат да разкриват методите си.
Не казвам, че това е вашият случай. Първо, оставете оплакването да продължи да напредва. Разследването винаги върви преди да се направи заключението. Опитайте се да бъдете търпеливи и съдействайте, ако е необходимо, моля.
Hello there.
That sounds suspicious, though in some cases, casinos do not fully explain such actions when for example internal policy or antimoney laundering gets involved. They just do not want to uncover their methods.
Not saying this is your case. First, let the complaint progress further. The investigation goes always before the conclusion is made. Try to be patient and cooperate if necessary, please.
Wild.io е онлайн казино с криптовалута, което приема само криптовалута, без Fiat опции за депозиране или теглене.
Няма KYC
Парите обратно в портфейла ви за секунди
Обслужването на клиенти е на първо ниво.
САЩ ще трябва да използва VPN - AUS се приема
Регистрирайте се и говорете с екипа за обслужване на клиенти, кажете им, че RedMan9169 ви е изпратил, направете депозит и ще получите 250 безплатни завъртания в допълнение към всеки друг бонус за първи депозит.
Wild.io is a Cryptocurrency Online Casino that only accepts Cryptocurrency, no Fiat options to deposit or withdraw.
No KYC
Money straight back to you wallet within seconds
Customer service is top notch.
USA will need to use a VPN - AUS is accepted
Sign up and talk to the customer care team tell them RedMan9169 sent you, make a Deposit and you will get 250 free spins on top of any other 1st Deposit bonus.
Здравейте,
Как можете да сте сигурни, че потребителите наистина ще получат тези 250 безплатни завъртания? И на мен ми звучи като реклама да съм напълно честен.
Кажете ми как е наистина.
Hey There,
How can you assure that users will actually receive those 250 Free spins? It also sounds like an advertisement to me to be completely honest.
Do let me know how it really is.
Той не е добавка, аз съм истински играч VIP ниво 6 от 20
Бонусът за препоръка на приятел е 250 безплатни завъртания при 10 цента за залог само на 3 слота.
Ако се регистрирате и направите какъвто и да е депозит в която и да е криптовалута и щракнете върху бутона за денонощен чат, споменете ме и двамата ще получим безплатните завъртания. Не само, че има прилични бонуси за депозит за първите 4.
Аз съм точно като всички останали, които се опитват да продължат бъркотията.
He mate not an add I'm a real player VIP Level 6 out of 20
The refer a friend bonus is 250 free spins at 10cents a bet on 3 slots only.
If you sign up and make any sort of deposit on any cryptocurrency and click the 24/h chat button, mention me and we both get the free spins. Not only that there decent deposit bonuses for the first 4.
I'm just like everyone else trying to keep the hussle going.
29.10.23 г. Поръчах пари за теглене, не съм получил пари.
Веднага изпратих всички документи, които бяха поискани, преминах проверка по Skype.
Не помага.
Поддръжката в чата не помага. Казват, че пишете писма на имейл и чакайте.
В отговор просто изчакайте и това е.
Изминаха повече от 14 дни, това е напълно достатъчно за всяка проверка и теглене на исканите пари
16 дни чакане + отрицателна обратна връзка (подаване на жалба) + помощ Casino Guru= Получих парите
29.10.23. I ordered money for withdrawal, I have not received money.
I immediately sent all the documents that were requested, passed verification via Skype.
It doesn't help.
Chat support doesn't help. They say write letters to e-mail, and wait.
In response, just wait and that's it.
More than 14 days have passed, this is quite enough for any verification and to make a withdrawal of the requested money
16 days of waiting + negative feedback (filing a complaint)+ help Casino Guru= I got the money
Здравейте.
Трябва да кажа, че се радвам, че подадохте жалбата, тъй като проблемът изглежда много неясен. 🤔
Някога казвали ли са ви нещо, което би могло да обясни усложненията?
Както го виждам, засега няма никакви улики. Е, сигурен съм, че Томас ще направи всичко възможно, за да ти помогне. 🙏
Hello.
I have to say I'm glad you submitted the complaint since the issue seems very unclear. 🤔
Have you ever been told anything that might explain the complications?
The way I see it, there are no clues so far. Well, I'm sure Tomas will do his best to help you. 🙏
Благодарение на вашата помощ си върнах парите. Благодаря ти. 16 дни чакане + отрицателна обратна връзка (подаване на жалба) + вашата помощ = получих парите
Thanks to your help, I got the money back. Thank you. 16 days of waiting + negative feedback (filing a complaint)+your help = got the money
Здравейте и се радваме, че най-накрая получихте парите си. 16 дни са доста дълго време за чакане. Както и да е, всичко е добре, когато свършва добре.
Предполагам обаче, че предпочитате да играете в друго казино този път, нали?
Hi, and we're glad you finally got your money. 16 days is quite a long time to wait. Anyway, all's well that ends well.
However, I suppose you'd rather play in another casino this time, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.