ФорумКазинаWild.io Casino - обща дискусия

Wild.io Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от mas19911
|
4055 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
lkoleryl
преди 1 година

Хм, мисля, че са ти спестили работата, така че не трябва да се занимаваш с нищо. Предполагам, че следващият ти избор ще бъде по-добър и по-щастлив. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички. Жалбата ми беше затворена като неразрешена. Но сега искам да добавя нови подробности. Моля, разгледайте всички оплаквания на wild.io. Всички са почти еднакви. Първо ти взеха парите, после измислиха злоупотреба без никакви доказателства. Сега те добавиха Русия към черния списък на страните. Въпреки това, когато спечелих, Русия не беше в черния списък (имам екранна снимка). И сега казват, че съм играл от ограничена държава. моля те направи нещо

Автоматичен превод:
volarlord
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох за вашата жалба и видях, че както казахте, казиното не е предоставило достатъчно доказателства. Но въпреки това реши да продължи да поддържа позицията си. Както Питър каза в края на жалбата, има възможност да отидете до органа и да подадете жалба там, защото докато казиното стои твърдо на позицията си, не може да се направи много.

Така че, ако решите да го направите, ето важна информация за това какво да очаквате и как да продължите: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Както знаете Antillephone NV не отговаря на оплаквания на играчи.

И причината да пиша е, че вярвам, че имам доказателства, че те умишлено променят T&C, за да не плащат на играчите, ето защо смятам, че те трябва да бъдат наказани по-тежко, отколкото само с черна точка от моята жалба.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

И искам да зададеш въпроса. Какъв е смисълът на лиценза? Ако Лицензодателят не отговаря на имейлите. Дори няма стандартния формуляр за оплакване. Така че предполагам, че няма голяма полза от този лиценз. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Както знаете Antillephone NV не отговаря на оплаквания на играчи.

И причината да пиша е, че вярвам, че имам доказателства, че те умишлено променят T&C, за да не плащат на играчите, ето защо смятам, че те трябва да бъдат наказани по-тежко, отколкото само с черна точка от моята жалба.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всъщност има изключения. Може да ги намерите във форума. И затова продължаваме да го споменаваме като опция.

Искам да кажа, че никога няма да разберете колко си струва, ако не опитате. Звучиш ми доста убедено, така че все пак обмисли варианта.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И искам да зададеш въпроса. Какъв е смисълът на лиценза? Ако Лицензодателят не отговаря на имейлите. Дори няма стандартния формуляр за оплакване. Така че предполагам, че няма голяма полза от този лиценз. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпросът е, че казиното покрива законовите изисквания и изглежда по-прилично за играчите. Чували ли сте някога, че лицензите на Кюрасао са безполезни? Това е така, защото те са най-старите и толкова лесно се сравняват с останалите. Но както казах, зависи от конкретната ситуация. Някои играчи имаха късмет.

Ако искате да копаете повече, това целенасочено ръководство 👈 може да ви помогне малко.

Съжалявам за това, което си преживял.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Вече изпратих жалба. Но те не отговарят. И не разбирам защо казиното плаща на геймърите със същото оплакване като моето. но не и за мен. Те излъгаха. Те създадоха правило и го използват ретроспективно.

Автоматичен превод:
volarlord
преди 9 месеца

Много е тъжно, че всичко се разви по този начин. Както и да е, кога подадохте жалба до властите? Понякога може да отнеме известно време, докато се свържем с вас и не е задължително да е веднага.

Така че се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че не обещавам, че ще получите отговор. 😕

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това казино е измама, спечелих 1150 USD и те отказаха да ми платят. Започват да ми говорят фалшиви неща. Изобщо не препоръчвам

Автоматичен превод:
mohamedzwadghiri
преди 9 месеца

Здравейте. Благодаря ви за публикацията. Получихме и вашия имейл, но за съжаление все още нямаме достатъчно информация по този въпрос. Бихте ли могли да опишете по-добре ситуацията, за да можем да разберем по-добре проблема и да се опитаме да ви помогнем? Кога точно сте поискали оттеглянето си? Вашият акаунт в това казино напълно потвърден ли е? Ще изчакаме вашия отговор, за да се опитаме да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Реших да депозирам 50$ на уебсайта с тяхната промоционална оферта за бонус за депозит, направих лов за бонуси (получих 5 игри), изиграх 3 от тях и балансът ми изчезна, свързах се с тяхната поддръжка и те накрая ми казаха, че съм нарушил техните правила и забраниха моя сметка. Абсолютно отвратително поведение, нищо в TOS не казва, че не можете да правите бонус лов с парите си.

Автоматичен превод:
GAMBAG
преди 8 месеца

Здравейте.

Чували ли сте някога, че ловът на бонуси се счита за нечестна практика? Затова бих казал, че ако казиното докаже, че сте нарушили условията му, нямаше да свърши по различен начин.

Бихте ли могли да опишете как точно извършихте този „лов на бонуси"? Стремя се да се уверя, че това не е просто въпрос на лошо разбиране на контекста. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

депозирах парите си, започнах да играя различни слотове, докато не ми останаха пари. получи 5 бонуса с тези пари. Започнах да ги отварям и балансът ми започна да изчезва, всеки бонус се отвори. отначало помислих, че е грешка, тъй като съм правил това на други сайтове преди и никога не съм имал проблем.

Това е, което ми изпратиха на моя имейл, дори никога не съм посещавал този сайт преди този ден. И това не беше под формата на "предимно заплащане".


„11.1 Трябва ли Wild.io да научи за всеки потребител, който е приел бонуса или промоцията с единствената цел да създаде положителна очаквана стойност на възвръщаемостта на бонуса, като използва известни практики, насочени към осигуряване на парични средства от споменатия бонус или по какъвто и да е начин, опитвайки се да възползвайте се от бонусите, получени от Wild.io, тогава Wild.io ще наложи незабавна конфискация на печалбите и закриване на акаунта с право да задържи всякакви допълнителни тегления.Пример за игра с предимство би било забавянето на всеки рунд на игра във всяка игра, включително безплатни завъртания и бонус функции, до по-късен момент, когато нямате повече изисквания за залагане и/или извършване на нов депозит(и), докато функциите за безплатни завъртания или бонус функциите все още са налични в играта, Wild.io си запазва правото да задържи всички тегления и/или конфискуване на всички печалби."


"12.1 Компанията има строга политика за борба с измамите и използва различни инструменти и техники за борба с измамите. Ако играчът е заподозрян в измамни действия, включително, но не само:

участие във всякакъв вид тайни споразумения с други играчи

разработване на стратегии, насочени към получаване на нечестни печалби

измамни действия срещу други онлайн казина или доставчици на плащания

транзакции с обратно плащане с кредитна карта или отказ на някои направени плащания

създаване на два или повече акаунта

други видове изневяра

пране на пари"

„12.3 Wild.io има нулева толерантност към играта с предимство. Всеки играч, който ще се опита да получи предимство от оферти за добре дошли в казино или други промоции, се съгласява, че Компанията си запазва правото да анулира бонуси и всякакви печалби от такива бонуси поради причините:

връщания на плащания и двойни разходи;

създаване на повече от един акаунт, за да получите предимство от казино промоции;

предоставяне на неверни данни за регистрация;

предоставяне на подправени документи;

всякакви други действия, които могат да повредят Wild.io."

Автоматичен превод:
GAMBAG
преди 8 месеца

Здравейте, според това, което знам, такива практики често не са разрешени в казината, че държите бонусите си отворени и след това ги играете последователно на различни игри. Също така според обяснението на казиното съвсем ясно е написано, че е забранено в точка 11.1. Очевидно някои казина могат да приемат подобни неща и нямат проблем с това, но бих казал, че ще срещнете повече подхода, който има това казино. Ето защо винаги бих проверил предварително дали е възможно да се направи нещо подобно в казиното, за да избегнете неудобството, което изпитвате в момента. Затова винаги, когато играете с бонус или получавате такъв, е важно да прочетете Правилата и условията по отношение на тях.

Както и да е, имате оплакване и ще видим какво може да направи нашият екип, дори и да нямам много надежда в този случай. Така или иначе ще ви стискам палци и ако не може да се помогне, ще бъде полезен урок за избягване на подобно нещо в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей, Джаро. Искам да споделя моята история с вас. Имах жалба и казиното не предостави достатъчно доказателства и жалбата беше разрешена не в тяхна полза. Но след това те се върнаха и поискаха повторно отваряне на жалбата и ме помолиха да премина проверка отново. Не съм видял това съобщение и не съм отговорил навреме. Но след това, когато видях съобщението, поисках да отворя отново жалбата, за да премина проверката. Но вашите колеги отказаха молбата ми. Какъв е проблемът?? Според вашата логика казиното може да отвори отново жалба по всяко време, а аз не мога?

Автоматичен превод:
volarlord
преди 5 месеца

Здравей volarlord, беше доста трудно да убедиш казиното да ти предостави още една възможност да верифицираш акаунта си, но за съжаление ти пропусна шанса. Страхувам се, че няма да опитаме отново. Второ, казиното ни предостави доказателства, които предполагат подозрителна дейност по отношение на вашия акаунт. Вашата жалба няма да бъде повторно отворена. Моля, продължете да се свързвате с органа по хазарта според инструкциите в жалбата и ни дръжте в течение за резултата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Шегуваш ли се? Първо не са предоставили нищо и вашето решение беше, че грешат. И тогава те отвориха отново жалбата и поискаха втора проверка, въпреки че вече преминах видео проверка. И така, какви доказателства получихте. Беше честна победа, просто имах късмет. Искам ясно и прозрачно разследване! И вижте техните оплаквания.

Автоматичен превод:
volarlord
преди 5 месеца

За съжаление, не можем да ви помогнем повече по този въпрос, тъй като нашият екип за жалби вече е взел решението. Все още имате шанс да го придвижите до органа по игрите, както е казано, така че ще опитате ли това, може би? Надявам се, че ще получите шанса да получите възможно най-добрата резолюция. Ще изчакаме резултата.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини