ФорумКазинаWazbee Casino - обща дискусия

Wazbee Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 6 месеца от Mag7
|
5561 преглеждания 100 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
Dezanove19
преди 3 месеца

Моля, опитайте се да общувате с нашия екип във вашата жалба, ако имате въпроси, и не спекулирайте. Можем да уверим всички, че нищо не е било манипулирано и нашият екип за жалби прави всичко възможно, за да разреши всяка жалба с възможно най-доброто решение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Wazbee все още не ми плаща моите €7040, а Casino Guru не прави нищо?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Вашата жалба беше пренасочена към нашия колега Йозеф, който ще ви помогне оттук нататък. Моля, разберете, че има много оплаквания, с които нашият екип трябва да се справи, и не е възможно да разрешите оплакване за един ден, както казваме. Благодаря за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако ти бяха откраднали 7040 евро преди почти месец, нямаше да говориш така

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Със сигурност разбирам разочарованието ви.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че продължавайте с оплакванията си!


Премахнете това казино от препоръчаните и го оценете като много лошо

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Не обичам да се повтарям, но както казах, трябва да видим резултата от вашата и всяка жалба, за да можем да намалим индекса на безопасност.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те все още не отговарят и моите €7040 все още се държат от Wazbee

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление и в полза на Wazbee, жалбата ми не получи никакво развитие!


Вземането на чужди пари има само едно име и всички знаем какво е...


Това са €7040, които са мои!!!


Wazbee е измама и Casino Guru го рекламира!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Наистина разбирам, че чакането трябва да ви изнерви, особено ако не можете да направите нищо, но за съжаление и ние не можем да направим нищо, просто изчакайте, докато вашият случай бъде обработен допълнително.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вярно е, момчета, направих грешка с последния номер на телефона си, направих цялата проверка и беше прието и затова Wazbee завърши с €7040.


Най-лошото от всичко е, че Casino Guru доказа, че е прав...


какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Съжалявам, но решението във вашата жалба беше взето и всъщност гласи, че „... играчът съзнателно е нарушил правилото срещу създаване на дублиращи се акаунти. След като прегледахме случая и предоставените доказателства, заключихме, че играчът е не отговаря на условията за възстановяване, нито за други суми и му препоръча да потърси професионална помощ за пристрастяването си към хазарта."

Надявам се, че ще намерите помощ, за да можете да преодолеете всичко това и ви желая всичко най-добро. Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да се обърнете към нас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Решението беше взето между Casino Guru и Wazbee, без да ме намесвате. Анализирани заедно!


Страхотна безпристрастност! Това нарушава всички права и справедливост!


За мен casino guru приключи и ще повдигна обвинения и срещу двамата.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Вярвам, че във вашата жалба всичко е ясно и видимо и ви желая всичко най-добро винаги.

Автоматичен превод:
Публикация на Dezanove19 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Публикация на Dezanove19 е изтрит от Radka
преди 1 месец

Предполага се, че тегленията са много бързи, минаха повече от 48 часа, откакто приеха моите, а аз все още не съм получил абсолютно нищо, въпреки че бяха "изпратени".


Те ме карат да се притеснявам.

Автоматичен превод:
yomusSms
преди 1 месец

Как се забави тегленето ви, моля? Опитвам се да разбера дали говорим за дни или може би за седмица. Както и да е, какво плащане използвахте? ако се чувствате неспокойни, със сигурност ще се опитам да получа информация от поддръжката.

Според мен статусът „изпратено" е добър знак; може би дори могат да предоставят номер на транзакция. Какво мислиш? Заслужава си да се опита?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Минаха около 70 часа откакто го приеха и уж го обработиха и изпратиха. Но все още нищо не пристига в акаунта ми, не ми дават повече информация нито в чата, нито в имейла, просто трябва да чакам. Имат и списък с тегления, в които моите се появяват сякаш са от последните 24 часа...


Мирише на пеене, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини