ФорумКазинаWazbee Casino - обща дискусия

Wazbee Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от Mag7
|
5564 преглеждания 100 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 3 месеца

Как да запазите казино с висок рейтинг, ако то дори не ви дава отговор и ми открадна 7040 евро?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Вашата жалба още не е приключила, така че не знам защо трябва да се променя индексът на безопасност. В края на краищата индексът на безопасност (рейтинг) се променя на базата на резолюция или нерезолюция. Ако се докаже, че казиното е виновно и не полага усилия да поправи нещата, то ще бъде съответно санкционирано. Но докато това не бъде доказано, е твърде рано да се направи нещо по въпроса. Мисля, че вече знаете процедурата и това не е първото ви оплакване. Бъди търпелив.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Регистрирах се в казино Wazbee, депозирах €5000 и спечелих €8040.


Направих всичко добре с истинските си документи и цялата проверка.


Те изпратиха 1000 евро по сметката ми, затвориха сметката и удържаха 7040 евро.


Понастоящем те не отговарят на имейли дори тук, в Casino Guru.


Какво ме съветвате да направя, за да си върна парите?


Благодаря!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Както Jaro написа в публикацията си по-горе, вашата жалба все още е в процес и виждам, че казиното е доста активно там, така че се надяваме скоро да имаме резултата. В момента няма какво много да правите, но изчакайте, дори и да не е лесно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Активни, но лъжци. Те останаха при мен

7040 евро и дори не отговарят.


Това са много пари и международно престъпление!


Те са нехуманни!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Как става така, че казино, което сте оценили толкова високо и е на върха, оставя крайния срок да изтече, без да отговори?


говорим за €7040, годишният доход на човек в Португалия!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Съжалявам, но наистина нямам отговор на този въпрос.🤷‍♀️ Просто се надявам скоро да има решение на вашия случай. Не мога да направя много за времето, за съжаление, въпреки че разбирам разочарованието ви.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трябва да спрете да препоръчвате това казино и да го класифицирате като високорисково!


пази парите на играчите и много от тях!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ТОВА КАЗИНО НЕ ИЗПЛАЩА ПЕЧАЛБИ И НЕ ОТГОВАРЯ НА ИМЕЙЛИ!


ВНИМАТЕЛЕН!

Автоматичен превод:
Mag7
преди 3 месеца

ТЕ ДЕЙСТВАТ НЕЗАКОННО И НЕ ПРЕДОТВРАТЯВАТ ПРИНУДИТЕЛНИЯ ХАЗАРТ.


ТЕ ПРИЕМАТ ПРОВЕРКА ЗА ДЕПОЗИРАНЕ И ИГРА, НО ЗА ТЕГЛЕНЕ БЛОКИРАТ АКАУНТА И СПИРАТ ДА ОТГОВАРЯТ!


ДЪЛЖАТ МИ 7040€!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трябва да спрете да препоръчвате това казино и да го класифицирате като високорисково!


пази парите на играчите и много от тях!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В момента не можем да направим това. Индексът на безопасност може да бъде намален само след разрешаване на жалба, ако е приложимо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казино, което оставя крайния си срок да изтече, какво доверие вдъхва?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Всичко ще зависи от резултата от вашата жалба, както казах.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Таймерът изтичаше, за да може Wazbee да отговори, те смениха придружителя на казино гуруто и дадоха на казино гуруто 6 дни да отговори!


Казината контролират това! Срамота е!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Нека ви информирам, че таймерът е зададен от нашия екип за оплаквания, а не от казиното. Моля, изчакайте резултата от жалбата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И така, защо свършваше за Казиното и те не отговориха и отне 6 дни на гуруто на казиното да отговори???


дефинирайте като заявки за казино!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Понякога се случва казино да не отговори на жалба. Таймерът се задава при всяка жалба, така че нашият екип винаги е в състояние да ги обработи. Има твърде много оплаквания, които трябва да разрешат, ако трябва да ви кажа истината. За съжаление не е възможно да се отговаря всеки ден.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Wazbee не отговори и влезе

Вместо да ги наказват, като намаляват резултата им и ги премахват от препоръчаните, те отчитат времето за казино гуру!


Вече нямам никакви съмнения, казината контролират това!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Както вече казах, нашият екип за оплаквания винаги задава таймери за всяка жалба. Казиното няма никакъв контрол над нищо. Моля, изчакайте вашето оплакване да бъде разгледано и вижте решението му. В момента не можем да направим нищо особено. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че защо след като казиното не е отговорило, те увеличават времето до 6 дни и заявяват, че вие сте този, който отговаря? Когато въпросът беше зададен на Казино.


Това е манипулирано, внимание момчета, не се доверявайте!

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини