ФорумКазинаWazbee Casino - обща дискусия

Wazbee Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Mag7
|
8923 преглеждания 105 отговора |
|
1 2...6
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wazbee Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Исках да попитам мнение защо royspins и wazbee ви позволяват да можете да създадете нов акаунт със същата лична информация, но различен имейл, ако сте поискали постоянно блокиране поради пристрастяване? Обикновено казината ви блокират напълно, така че не можете да направите акаунт със съвпадащи данни.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Mag7
преди 9 месеца

Това е добър въпрос и искам да отговоря на него, въпреки че смятам, че подобна ситуация трябва да ви бъде обяснена преди всичко от служителите по поддръжката на казиното.

Е, аз ще споделя моята гледна точка:

Най-важното е, че самоизключването трябва да защити уязвимите играчи чрез затваряне на техния акаунт - оставяйки такъв акаунт недостъпен. Или всякакви други акаунти, които този играч е създал междувременно.

Когато става въпрос за създаване на нов акаунт напоследък обаче, ситуацията не винаги е същата.

От решаващо значение е да разберете коя лична информация е необходима за създаване на такъв акаунт и коя лична информация системата на казиното проследява автоматично.

Доколкото разбирам въпроса ви, изглежда, че в това казино имейлът за регистрация е задължителен. Въпреки че не съм много сигурен колко важни са другите лични данни, така или иначе, в някои казина при регистрация се проверяват само имейлът и датата на раждане. Предполагам, че сте използвали различен имейл, за да преминете регистрацията, тъй като по-старият имейл остава изключен.

Това би означавало, че системата не е успяла да ви открие. 🤷‍♂️

По този начин предполагам също, че в това казино системата не проследява автоматично всички прилики или съвпадения, от друга страна, детайли като съвпадение на име или дата на раждане със сигурност ще бъдат открити от KYC проверката.

Е, попитахте ли служителя на казиното как работи в тяхното казино?

Ако сте уязвим играч, трябва да потърсите тези отговори, преди да се регистрирате в друго казино. За всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

filefilefilefile

Невъзможно е да спечелите в това казино. Манипулиран RTP/RNG. Върнах се за малко и се замислих за нещо ново. Пълно повръщане. -160 евро след няколко минути. Програма за връщане на пари? Получавате точки за обмен. За цялата сума можех да обменя точките за 10 евро бонус с 30x залог. Страхотна комарджийска шега.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
koVVal92
преди 7 месеца

Хм, сигурно не бих го сменил, защото нямаше да ми е удобно.

Както и да е, x70 в някои от случаите, които имате на скрийншота, не е толкова лошо, като се има предвид, че залогът е 0.2. Разбира се, очевидно може да е по-добре, но не мисля, че казиното трябва да има манипулиран RTP въз основа на това. Можете да ги попитате какво е в дадена игра. Те не би трябвало да имат проблем с отговора.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямам всички екранни снимки, но имах 4 бонуса подред на 4 различни слота с печалби. 4x, 5x, 8x и 10x. Когато погледнете серията бонус покупки, нещото е, че алгоритъмът не позволява пълно възстановяване на бонус покупките. Печалбите винаги ще бъдат в определен диапазон, да кажем от 1x до 80-90x. В моя случай тази ситуация вече се е случила в 6 казина, поради което смятам, че доставчиците използват усъвършенстван софтуер, който определя индивидуален RTP въз основа на обработени метаданни на играча, които се предоставят на доставчиците от казината. Вече нямам думи за тази форма на "забавление". За щастие не бяха трудно спечелени пари. Но предупреждавам всеки от вас, че това казино мирише на скункс. Донякъде се доверявам на интуицията си. ;)

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 7 месеца

Ако така се чувстваш, тогава предпочитам да не играя в казино, ако мога да си призная. Разбира се, най-добрата част от подобна ситуация винаги би била доказателството, че това е така и че RTP е регулиран в казината, но никой, който е имал такова мнение, все още не е доказал това.

Искам да кажа, дори не бих го сметнал за забавно, просто бих се разочаровал.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Пазете се от това измамно казино! Направих всичко както трябва, създадох акаунт и го верифицирах!


Депозирах общо 4300 евро и спечелих 8040 евро!


Закриха ми сметката без причина, не отговарят и ми задържаха парите!


Тегленията за минути са лъжа!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Създадох акаунт в това казино, направих цялата проверка с моя документ за самоличност и доказателство за адрес.


Направих няколко депозита на обща стойност 4300 евро.


Спечелих 8040 евро. Направих две тегления, едно за 3000 евро, което беше одобрено за около 9 минути и друго за 5040 евро, за което те поискаха още документи през отдела за сигурност, които изпратих и те одобриха. Тази анкета също беше одобрена.


И при двете тегления получих имейл, в който се казва, че е одобрено и че ако е за дигитални портфейли, ще стане за минути, ако е и за банката, въпреки че може да отнеме още известно време.


Изненада на изненадите, след няколко часа Wazbee отмени тегленията, които каза, че вече е обработил! Той ми задържа парите и не ми плати.


Те спряха да отговарят и без никакво основание закриха акаунта.


Бъдете внимателни с това казино, освен че сте лъжци, тъй като те не одобряват тегления за минути, те се преструват, че одобряват, позволяват ви да проверите всичко, да депозирате и да играете. Тогава те вземат всичко и спират да отговарят.


Не слагайте парите си тук, защото ще останете без тях!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино ми позволи да проверя всичко и да депозирам 4300 евро. Спечелих 8040 евро и те затвориха сметката ми, без да кажат нищо.


Задържаха всички пари!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Внимание играчи, това казино, ако поискате самоизключване, ще ви позволи да създадете други акаунти със същите ваши данни и идентификационни карти.


Те нямат механизми за отговорна игра.


Само когато спечелите, те откриват това и конфискуват печалбите ви.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 6 месеца

Скъпи играч, реших да преместя цялата ти публикация в тази отделна тема, за да можем всички да имаме най-добрия шанс да сме в крак с темата.

Наистина оценявам грижата, която проявявате към другите играчи. Ние наистина търсим проницателни предупреждения, защото споделянето означава грижа за нас. Във връзка с това обаче трябва да отбележа, че предупреждението ви има и друга страна.

За да осигуря сложен контекст на тази ситуация, насърчавам читателите да имат предвид и свързаното ви оплакване 👈.

Доколкото изглежда: Не само, че досега сте предоставяли противоречива информация, но за съжаление не сте изпълнили препоръчителните стъпки, за да се изключите правилно от казиното.

Няма да цитирам от жалбата, защото не искам да насилвам емоциите ви и уважавам приноса ви. Но за да бъдем честни и честни, може би трябва да се съсредоточите и върху оплакването и след това да помислите върху резултата от него. Или, за да бъдем точни, да се съсредоточите върху всички оплаквания, които сте създали, за да получите възстановяване на средства от казината.

Разбирам, че сте пристрастен, но това не означава, че не сте поне частично отговорни и за действията си. Моля, опитайте се да избегнете други възможни загуби.

Въз основа на оплакванията вече имате доста богата история с много казина, така че мисля, че вече трябва да знаете как работи самоизключването и да получите няколко съвета как да избегнете ненужни усложнения, свързани с текущото ви състояние. Поне опитайте това сега: https://casino.guru/problem-gambling 👈



Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Wazbee ми удържа 8040 евро, когато се регистрирах с истинските си документи и направих всичко както трябва! Какво мислите за Рабука?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 6 месеца

Можем да видим във вашата жалба , че представител на казино е дал някои интересни подробности на нашия екип за жалби, така че вярваме, че те ще могат да разрешат този дългогодишен проблем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Защо не ми дадат парите?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 6 месеца

Предстои да се разследва. Така че нямаме отговорите във форума. Продължете с жалбата, моля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Срокът изтича Rabuka. Те ще застанат на страната на Казиното, както винаги...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 6 месеца

Нека не изпреварваме още, моля, и нека да видим как ще се окаже. Видях, че таймерът е изтекъл, така че за да съм сигурен, ще кажа на Ник да го провери и скоро ще получите отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Jug срокът вече изтече. Тук казината винаги печелят!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 6 месеца

Не мисля, че трябва веднага да прибягваме до подобни възгледи. Жалбата не е затворена, но при 20 човека, които се занимават с жалби и имат 1000 жалби, не е лесно да стигнеш до някого веднага. Напомних на Ник и той ми каза, че стига до това. Просто бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини