преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wazbee Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Исках да попитам мнение защо royspins и wazbee ви позволяват да можете да създадете нов акаунт със същата лична информация, но различен имейл, ако сте поискали постоянно блокиране поради пристрастяване? Обикновено казината ви блокират напълно, така че не можете да направите акаунт със съвпадащи данни.
I wanted to ask opinion that why royspins and wazbee allows you to be able to make new account with same personal info but different email, if you have asked a permanent block due addiction? Usually casinos block you completely that you cant make any account with details matching.
Това е добър въпрос и искам да отговоря на него, въпреки че смятам, че подобна ситуация трябва да ви бъде обяснена преди всичко от служителите по поддръжката на казиното.
Е, аз ще споделя моята гледна точка:
Най-важното е, че самоизключването трябва да защити уязвимите играчи чрез затваряне на техния акаунт - оставяйки такъв акаунт недостъпен. Или всякакви други акаунти, които този играч е създал междувременно.
Когато става въпрос за създаване на нов акаунт напоследък обаче, ситуацията не винаги е същата.
От решаващо значение е да разберете коя лична информация е необходима за създаване на такъв акаунт и коя лична информация системата на казиното проследява автоматично.
Доколкото разбирам въпроса ви, изглежда, че в това казино имейлът за регистрация е задължителен. Въпреки че не съм много сигурен колко важни са другите лични данни, така или иначе, в някои казина при регистрация се проверяват само имейлът и датата на раждане. Предполагам, че сте използвали различен имейл, за да преминете регистрацията, тъй като по-старият имейл остава изключен.
Това би означавало, че системата не е успяла да ви открие. 🤷♂️
По този начин предполагам също, че в това казино системата не проследява автоматично всички прилики или съвпадения, от друга страна, детайли като съвпадение на име или дата на раждане със сигурност ще бъдат открити от KYC проверката.
Е, попитахте ли служителя на казиното как работи в тяхното казино?
Ако сте уязвим играч, трябва да потърсите тези отговори, преди да се регистрирате в друго казино. За всеки случай.
This is a good question, and I want to respond to it even though I feel such a situation should be primarily explained to you by the casino support workers.
Well, I'm going to share my point of view:
Most importantly, self-exclusion should protect vulnerable players by closing their account - leaving such account inaccessible. Or any other accounts this player has created in the meantime.
When it comes to creating another account lately, though, the situation is not always the same.
It's crucial to understand which personal information is necessary for creating such an account and which personal information the casino's system tracks automatically.
The way I understand your question, in this casino the registration email is mandatory, it seems. Though I'm not pretty sure how important the other personal details are, anyway, in some casinos, only the email and date of birth are checked upon registration. I guess you used a different email in order to pass the registration since the older email remains excluded.
That would mean the system was not able to detect you. 🤷♂️
Thus, I'm also assuming that in this casino, the system does not automatically track down all similarities or matches, on the other hand, details like the name or date of birth match will surely be detected by the KYC verification.
Well, did you ask the casino employee how it works in their casino?
If you are a vulnerable player, you should seek these answers before registering at another casino. Just in case.
Невъзможно е да спечелите в това казино. Манипулиран RTP/RNG. Върнах се за малко и се замислих за нещо ново. Пълно повръщане. -160 евро след няколко минути. Програма за връщане на пари? Получавате точки за обмен. За цялата сума можех да обменя точките за 10 евро бонус с 30x залог. Страхотна комарджийска шега.
It's impossible to win in this casino. Manipulated RTP/RNG. I came back for a while and thought about something new. Total puke. -160 euros in a few moments. Cashback program? You receive points to exchange. For the entire amount I could exchange the points for a 10 euro bonus with a 30x wager. Awesome gambler joke.
Хм, сигурно не бих го сменил, защото нямаше да ми е удобно.
Както и да е, x70 в някои от случаите, които имате на скрийншота, не е толкова лошо, като се има предвид, че залогът е 0.2. Разбира се, очевидно може да е по-добре, но не мисля, че казиното трябва да има манипулиран RTP въз основа на това. Можете да ги попитате какво е в дадена игра. Те не би трябвало да имат проблем с отговора.
Hmm, I probably wouldn't change it, because I wouldn't find it convenient.
Anyway, x70 in some of the cases you have in the screenshot is not so bad, considering that the bet is 0.2. Of course, obviously it could be better, but I don't think that the casino needs to have a manipulated RTP on the basis of this. You can ask them what it is on a given game. They should have no problem answering.
Нямам всички екранни снимки, но имах 4 бонуса подред на 4 различни слота с печалби. 4x, 5x, 8x и 10x. Когато погледнете серията бонус покупки, нещото е, че алгоритъмът не позволява пълно възстановяване на бонус покупките. Печалбите винаги ще бъдат в определен диапазон, да кажем от 1x до 80-90x. В моя случай тази ситуация вече се е случила в 6 казина, поради което смятам, че доставчиците използват усъвършенстван софтуер, който определя индивидуален RTP въз основа на обработени метаданни на играча, които се предоставят на доставчиците от казината. Вече нямам думи за тази форма на "забавление". За щастие не бяха трудно спечелени пари. Но предупреждавам всеки от вас, че това казино мирише на скункс. Донякъде се доверявам на интуицията си. ;)
I don't have all the screenshots, but I had 4 bonuses in a row on 4 different slots with winnings. 4x, 5x, 8x and 10x. When you look at the series of bonus buys the thing is that the algorithm does not allow for full refund of the bonus buys. Winnings will always be in a certain range, let's say from 1x to 80-90x. In my case, this situation has already occurred in 6 casinos, which is why I believe that providers use advanced software that determines individual RTP on the basis of processed player meta data, which is made available to providers by casinos. I'm running out of words for this form of "entertainment". Fortunately, it wasn't hard-earned money. But I'm warning each of you that this casino smells like a skunk. I trust my intuition a bit. ;)
Ако така се чувстваш, тогава предпочитам да не играя в казино, ако мога да си призная. Разбира се, най-добрата част от подобна ситуация винаги би била доказателството, че това е така и че RTP е регулиран в казината, но никой, който е имал такова мнение, все още не е доказал това.
Искам да кажа, дори не бих го сметнал за забавно, просто бих се разочаровал.
If that's how you feel, then I'd rather not play in a casino, if I may confess. Of course, the best part of such a situation would always be the proof that it is the case and that RTP is regulated in casinos, but no one who has had such an opinion has proved that yet.
I mean, I wouldn't even consider it fun, I'd just be frustrated.
Пазете се от това измамно казино! Направих всичко както трябва, създадох акаунт и го верифицирах!
Депозирах общо 4300 евро и спечелих 8040 евро!
Закриха ми сметката без причина, не отговарят и ми задържаха парите!
Тегленията за минути са лъжа!
Beware of this fraudulent casino! I did everything right, created an account and verified it!
I deposited a total of 4300 euros and won 8040 euros!
They closed my account for no reason, they don't respond and they kept my money!
Withdrawals in minutes are a lie!
Cuidado com este casino fraudulento! Fiz tudo bem, criei conta e verifiquei-a!
Depositei no total 4300 euros e ganhei 8040 euros!
Fecharam a minha conta sem razão, não respondem e ficaram com o meu dinheiro!
Os levantamentos em minutos são uma mentira!
Създадох акаунт в това казино, направих цялата проверка с моя документ за самоличност и доказателство за адрес.
Направих няколко депозита на обща стойност 4300 евро.
Спечелих 8040 евро. Направих две тегления, едно за 3000 евро, което беше одобрено за около 9 минути и друго за 5040 евро, за което те поискаха още документи през отдела за сигурност, които изпратих и те одобриха. Тази анкета също беше одобрена.
И при двете тегления получих имейл, в който се казва, че е одобрено и че ако е за дигитални портфейли, ще стане за минути, ако е и за банката, въпреки че може да отнеме още известно време.
Изненада на изненадите, след няколко часа Wazbee отмени тегленията, които каза, че вече е обработил! Той ми задържа парите и не ми плати.
Те спряха да отговарят и без никакво основание закриха акаунта.
Бъдете внимателни с това казино, освен че сте лъжци, тъй като те не одобряват тегления за минути, те се преструват, че одобряват, позволяват ви да проверите всичко, да депозирате и да играете. Тогава те вземат всичко и спират да отговарят.
Не слагайте парите си тук, защото ще останете без тях!
I created an account at this Casino, did all the verification, with my identification document and proof of address.
I made several deposits totaling 4300 euros.
I won 8040 euros. I made two withdrawals, one for 3000 euros which was approved in about 9 minutes and another for 5040 euros for which they requested more documents through the security department which I sent and they approved. This survey was also approved.
In both withdrawals, I received an email saying that it was approved and that if it was for digital wallets it would be done in minutes, if it was for the bank too, although it could take some more time.
Surprise of surprises, after several hours Wazbee canceled the withdrawals that it said it had already processed! He withheld my money and didn't pay me.
They stopped responding and without any justification closed the account.
Be careful with this Casino, as well as being liars, as they do not approve withdrawals in minutes, they pretend to approve, they let you check everything, deposit and play. Then they take everything and stop responding.
Don't put your money here, because you'll be left without it!
Criei uma conta neste Casino, fiz a verificação toda, com o meu documento de identificação e comprovativo de morada.
Fiz vários depósitos que perfazem 4300 euros.
Ganhei 8040 euros. Fiz dois levantamentos, um de 3000 euros que foi aprovado em cerca de 9 minutos e outro de 5040 euros sobre o qual pediram através do departamento de segurança mais documentos que enviei e aprovaram. Também este levantamento foi aprovado.
Em ambos os levantamentos, recebi o e-mail a dizer que estava aprovado e que se fosse para carteiras digitais seria feito em minutos, se fosse para o banco também, embora pudesse levar mais algum tempo.
Surpresa das surpresas, passado várias horas a Wazbee cancelou os levantamentos que disse já ter processado! Reteve o meu dinheiro e não me pagou.
Deixaram de responder e sem qualquer justificação fecharam a conta.
Cuidado com este Casino, para além de mentirosos, pois não aprovam os levantamentos em minutos, fingem que aprovam, deixam-vos verificar tudo, depositar e jogar. Depois ficam com tudo e deixam de responder.
Nao coloquem aqui o vosso dinheiro, pois vão ficar sem ele!
Това казино ми позволи да проверя всичко и да депозирам 4300 евро. Спечелих 8040 евро и те затвориха сметката ми, без да кажат нищо.
Задържаха всички пари!
This casino let me check everything and deposit 4300 euros. I won 8040 euros and they closed my account without saying anything.
They kept all the money!
Este casino deixou-me verificar tudo e depositar 4300 euros. Ganhei 8040 euros e fecharam-me a conta sem nada dizer.
Ficaram com o dinheiro todo!
Внимание играчи, това казино, ако поискате самоизключване, ще ви позволи да създадете други акаунти със същите ваши данни и идентификационни карти.
Те нямат механизми за отговорна игра.
Само когато спечелите, те откриват това и конфискуват печалбите ви.
Attention players, this casino, if you request self-exclusion, will allow you to create other accounts with your same details and identification cards.
They do not have responsible gaming mechanisms.
Only when you win do they detect this and confiscate your winnings.
Atenção jogadores, este casino, caso peçam a autoexclusao, vai permitir-vos criar outras contas com os vossos mesmos dados e cartões de identificação.
Nao têm mecanismos de jogo responsável.
So quando ganham é que detectam isso e confiscam os vossos ganhos.
Скъпи играч, реших да преместя цялата ти публикация в тази отделна тема, за да можем всички да имаме най-добрия шанс да сме в крак с темата.
Наистина оценявам грижата, която проявявате към другите играчи. Ние наистина търсим проницателни предупреждения, защото споделянето означава грижа за нас. Във връзка с това обаче трябва да отбележа, че предупреждението ви има и друга страна.
За да осигуря сложен контекст на тази ситуация, насърчавам читателите да имат предвид и свързаното ви оплакване 👈.
Доколкото изглежда: Не само, че досега сте предоставяли противоречива информация, но за съжаление не сте изпълнили препоръчителните стъпки, за да се изключите правилно от казиното.
Няма да цитирам от жалбата, защото не искам да насилвам емоциите ви и уважавам приноса ви. Но за да бъдем честни и честни, може би трябва да се съсредоточите и върху оплакването и след това да помислите върху резултата от него. Или, за да бъдем точни, да се съсредоточите върху всички оплаквания, които сте създали, за да получите възстановяване на средства от казината.
Разбирам, че сте пристрастен, но това не означава, че не сте поне частично отговорни и за действията си. Моля, опитайте се да избегнете други възможни загуби.
Въз основа на оплакванията вече имате доста богата история с много казина, така че мисля, че вече трябва да знаете как работи самоизключването и да получите няколко съвета как да избегнете ненужни усложнения, свързани с текущото ви състояние. Поне опитайте това сега: https://casino.guru/problem-gambling 👈
Dear player, I decided to move all your post to this single thread so we can all have the best chance to keep up with the subject.
I really appreciate the care you show toward other players. We indeed seek insightful warnings, because sharing means caring to us. In regard with that, however, I must point out that there is another side to your warning.
To provide a complex context to this situation, I encourage the readers to keep in mind your associated compalint 👈 too.
As far as it looks: Not just that you have so far provided conflicting information, but sadly, you failed to follow recommended steps to exclude yourself from the casino properly.
I won't quote from the complaint because I don't want to push your emotions further, and I respect your contribution. But to be fair and square, maybe you should focus on the complaint too and then reflect on its outcome. Or, to be precise, to focus on all of the complaints you created to get refunds from the casinos.
I understand you are addicted, but that does not mean you are not at least partially responsible for your actions too. Please try to avoid any other possible losses.
Based on the complaints, you already have quite a history with many casinos, so I think you should now know how self-eclusion works and get a few hints on how to avoid unnecessary complications bound to your current state. At least, try that now: https://casino.guru/problem-gambling 👈
Wazbee ми удържа 8040 евро, когато се регистрирах с истинските си документи и направих всичко както трябва! Какво мислите за Рабука?
Wazbee withheld 8040 euros from me when I registered with my real documents and I did everything right! What do you think of that Rabuka?
A Wazbee reteve-me 8040 euros, quando me credenciei com os meus documentos verdadeiros e fiz tudo certo! O que pensas disso Rabuka?
Можем да видим във вашата жалба , че представител на казино е дал някои интересни подробности на нашия екип за жалби, така че вярваме, че те ще могат да разрешат този дългогодишен проблем.
We can see in your complaint that a casino representative has given some interesting insides to our complaint team, so we believe they will be able to solve this long-standing issue.
Предстои да се разследва. Така че нямаме отговорите във форума. Продължете с жалбата, моля.
It remains to be investigated. Thus, we don't have the answers on the forum. Keep up with the complaint, please.
Нека не изпреварваме още, моля, и нека да видим как ще се окаже. Видях, че таймерът е изтекъл, така че за да съм сигурен, ще кажа на Ник да го провери и скоро ще получите отговор.
Let's not get ahead of ourselves yet, please, and let's see how it turns out. I saw that the timer expired, so just to be sure I'll tell Nick to check it out and you'll get an answer soon.
Не мисля, че трябва веднага да прибягваме до подобни възгледи. Жалбата не е затворена, но при 20 човека, които се занимават с жалби и имат 1000 жалби, не е лесно да стигнеш до някого веднага. Напомних на Ник и той ми каза, че стига до това. Просто бъдете търпеливи, моля.
I don't think we have to resort immediately to such views. The complaint is not closed, but with 20 people dealing with complaints and they have 1000 complaints, it's not easy to get to someone right away. I gave Nick a reminder and he told me he was getting to it. Just be patient, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.