НачалоФорумКазинаWagonBet Casino - обща дискусия

WagonBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 11 месеца от kaczka381
|
4 089 преглеждания 48 отговора |
|
12 3
преди 2 седмици

Здравей Роми,


Благодаря ви за отговора. Забелязах, че споменахте, че казиното WagonBet е затворено и вече не работи, което означава, че не мога да подам официална жалба. Забелязах обаче също, че сте били в контакт с някой от казиното и че в някои случаи балансите са били успешно изплатени дори след затварянето му.


Молбата ми е, ако е възможно, да ви предоставя подробности за моя случай, за да можете да проверите дали мога да възстановя оставащия си баланс. От съображения за поверителност не мога да публикувам тези подробности публично. Ако желаете да помогнете, ще съм много благодарен, ако можете да ми предоставите имейл адрес, на който мога да изпратя необходимата информация.


Благодаря ви предварително за помощта!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здрасти

Изобщо няма проблем; Радвам се да помогна.

Ако все още имате остатъчен баланс в това казино и печалбите ви са направени чрез игра на казино игри, нашият екип за оплаквания може да се опита да се свърже с казиното и да ви помогне да го изплатите.

Моля, подайте жалба тук и се надяваме, че тя ще бъде успешна.

За съжаление, няма да мога да направя много, без да подадете жалба, нали знаете.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Също така любезно моля за помощ по този въпрос, казиното все още не ми е изплатило средствата, които са останали по сметката ми

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Съжалявам, че и ти трябва да минеш през това.

Моля, подайте жалба тук и нашият екип ще се опита да разреши проблема, ако е възможно.

Печалбите ви натрупани ли са от игра на казино игри, моля?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Дори нямах време да заложа нищо, депозирах средства и на следващия ден се появи съобщение, че казиното е в процес на модернизация

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

За съжаление, не можете да подадете жалба, защото Wagonbet Casino вече не е достъпно.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 седмица

Просто изпратете жалбата си до всяко казино в списъка и след това в описанието си посочете името на казиното, за което наистина искате да подадете жалбата, и нашият екип ще поправи всичко вместо вас.

Уведомете ни дали сте успели, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Любопитен съм дали казиното WagonBet все още е активно, тъй като бих искал да опитам да играя някои онлайн игри там. Чувал съм добри неща за техните предложения и съм развълнуван да проуча какво предлагат. Някой има ли скорошен опит с казиното? Нямам търпение да го пробвам, ако всичко все още върви гладко.

Автоматичен превод:
Barthel35
вчера

Здравейте, вероятно няма да играете в казиното за момента, трябва да е в продължителна поддръжка. Но кога ще започне отново, още не съм разбрал. Така че вероятно ще трябва да изберете друго казино засега.😕

Автоматичен превод:
преди 23 часове

Става въпрос за казиното wagonbet

Там имам 75 евро. Казиното не отговаря на съобщенията ми

Просто искам да изтегля средствата си в моята сметка

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 часове

Добре е, че успяхте да подадете жалбата . Вече информирах колегата си Ник, вашият специалист по разрешаване на жалби, да го коригира правилно и да постави жалбата в правилното казино.

Моля, наблюдавайте го внимателно и предприемете исканите стъпки, за да предоставите още информация към жалбата си сега.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини