ФорумКазинаWagonBet Casino - обща дискусия

WagonBet Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от kaczka381
|
1314 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WagonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Някой знае ли кога сайтът ще бъде активен отново?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам да попитам някой знае ли нещо за сайта на Wagonbet? В продължение на 2 месеца, когато им писах, ми отговориха, че сайтът се преустройва, но все още не е активен.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Хей!

Съжалявам, че пропуснахме предишната ви публикация. Опитах се да вляза в сайта, но не можа да се зареди. Поне ще го проверя. Моля, кажете ми, че нямате активен баланс или предстоящо теглене там... 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам 75 евро в сметката си, писах на поддръжката от време на време, защото беше възможно да го направя, но не можах да поръчам тегленето и поддръжката отговори, че уебсайтът ще бъде активен скоро, но вчера можах дори не зареждам уебсайта


Имате ли контакт с представители на казино? Ако казиното е неактивно, бих искал да поискам теглене

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Може би има друг адрес на уебсайт, ако е така, моля свържете се с мен

Другите потребители също ли имат проблеми със зареждането на страницата?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Хей, за съжаление проверихме и имаме същия проблем с достъпа до сайта. Благодарение на вашата информация обаче ние се свързахме с представителя на казиното и нашият екип за данни ще разгледа по-добре това. Ще ви уведомим веднага щом научим нещо повече и по-късно, надяваме се, ще можете да поискате тегленето. Да се надяваме, че чакането няма да е много дълго.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, благодаря ви за отговора и очаквам съобщението ви по този въпрос... Надявам се, че казиното няма да се окаже измама, ограбила клиентите си

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Доколкото мога да кажа, засега ни увериха, че това казино просто променя платформата. Не мога да кажа колко време обикновено отнема това, но според мен подобна ситуация трябва да бъде ясно съобщена на играчите.

За съжаление трябва да изчакаме резултата. Така че да се надяваме, че това не е поредната тъжна история!

Дръж се 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Успяхте ли да се свържете с представител на казино? Или мога да поискам техните имейл данни за контакт?


Възможно ли е смяната на платформата да отнеме толкова време?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Ще се опитам да получа допълнителна информация от колегите в понеделник. Обикновено не можем да препращаме партньорски контакти без разрешение, но трябва да призная, че и на мен ми изглежда доста подозрително. Също така смятам да попитам дали подаването на жалбата ще помогне.

Обзалагам се, че вече сте пробвали официалния им имейл, нали? support@wagon.bet



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Все още не съм писал на този имейл, писах само в чата, когато беше активен... много благодаря

Може би г-жа Радко ще научи нещо повече :) благодаря

За мен също е много подозрително, за съжаление, че уебсайтът изведнъж спря да бъде активен

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

При късмет скоро ще получите отговор. Но ако не, ще се опитам да накарам колегите си да помолят казино партньора да предостави друг начин за връзка, за да ви позволи да изтеглите баланса си.

Не съм сигурен, че мога да направя нещо друго, но ме дръжте в течение, моля 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, благодаря... Наистина бих искал да изтегля средствата си от казиното

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

И ние бихме искали това, това е сигурно.🙏 Да изчакаме какво може да се направи тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, благодаря... Наистина бих искал да изтегля средствата си от казиното

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още няма актуализация, но изчакайте, моля. Опитваме се да се свържем с някой от екипа на казиното.

🤷‍♀️

Както и да е, мога ли да знам адреса за регистрация, под който сте създали сметката в казиното? Чувствайте се свободни да ми го изпратите community@casino.guru

така че мога да го препратя на техния афилиейт партньор. Това е може би най-близкото, което можем да получим за сега.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Да, изпратих го

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Това е страхотно. Трябва вече да имате имейла за отговор в пощенската си кутия.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, изпратих го

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хей! Заявката стигна до техния финансов отдел, така че засега топката е на страната на казиното. Надяваме се, че отговорът идва скоро! 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Казиното даде ли някакви отговори?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини