преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WagonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам да попитам някой знае ли нещо за сайта на Wagonbet? В продължение на 2 месеца, когато им писах, ми отговориха, че сайтът се преустройва, но все още не е активен.
I would like to ask if anyone knows anything about the Wagonbet website? For 2 months, when I wrote to them, they replied that the website was being rebuilt but it is not active yet.
Chcialbym zapytac czy wiadomo cos co ze strona Wagonbet ? Od 2 miesiecy gdy pisalem do nich odpowiadali mi ze strona jest w przebudownie lecz do tej pory nie jest aktywna
Хей!
Съжалявам, че пропуснахме предишната ви публикация. Опитах се да вляза в сайта, но не можа да се зареди. Поне ще го проверя. Моля, кажете ми, че нямате активен баланс или предстоящо теглене там... 🙏
Hey!
I'm sorry we've missed your previous post. I tried to access the site, but it could not load. At least I'll get it checked. Please tell me that you have no active balance or pending withdrawal there... 🙏
Имам 75 евро в сметката си, писах на поддръжката от време на време, защото беше възможно да го направя, но не можах да поръчам тегленето и поддръжката отговори, че уебсайтът ще бъде активен скоро, но вчера можах дори не зареждам уебсайта
Имате ли контакт с представители на казино? Ако казиното е неактивно, бих искал да поискам теглене
I have 75 euros in my account, I wrote to the support from time to time, because it was possible to do it, but I couldn't order the withdrawal and the support replied that the website would be active soon, but yesterday I couldn't even load the website
Do you have any contact with casino representatives? If the casino is to be inactive, I would like to request a withdrawal
Mam 75 euro na koncie, pisałem do supportu co jakiś czas ,gdyż dalo się to zrobić jednak nie dało się zlecić wyplaty i support odpisywał że strona będzie niebawem aktywna ,jednak wczoraj nawet strony nie mogłem załadować
Czy mają państwo jakiś kontakt z przedstawicielami kasyna ? Jeśli kasyno ma być nieaktywne chciałbym zlecić wypłatę
Може би има друг адрес на уебсайт, ако е така, моля свържете се с мен
Другите потребители също ли имат проблеми със зареждането на страницата?
Perhaps there is another website address, if so please contact me
Do other users also have problems loading the page?
Być moze jest jakiś inny adres strony jeśli tak bardzo proszę o kontakt ze mną
Czy inni użytkownicy też mają problem z zaladowaniem strony ?
Хей, за съжаление проверихме и имаме същия проблем с достъпа до сайта. Благодарение на вашата информация обаче ние се свързахме с представителя на казиното и нашият екип за данни ще разгледа по-добре това. Ще ви уведомим веднага щом научим нещо повече и по-късно, надяваме се, ще можете да поискате тегленето. Да се надяваме, че чакането няма да е много дълго.🙏
Hey, unfortunately we have checked and have the same issue with accessing the site. Thanks to your information, though, we have contacted the casino representative and our data team will take a better look into this. We will let you know as soon as we know something more and later on, hopefully, you will be able to request the withdrawal. Let's hope the waiting won't be very long.🙏
Добре, благодаря ви за отговора и очаквам съобщението ви по този въпрос... Надявам се, че казиното няма да се окаже измама, ограбила клиентите си
Okay, thank you for your answer and I'm waiting for your message regarding this matter... I hope that the casino will not turn out to be a scam that robbed its customers
Okej dziękuję za odpowiedź i czekam na wiadomość od państwa w tej sprawie...mam nadzieję że kasyno nie okaże się scamem które okradło swoich klientów
Доколкото мога да кажа, засега ни увериха, че това казино просто променя платформата. Не мога да кажа колко време обикновено отнема това, но според мен подобна ситуация трябва да бъде ясно съобщена на играчите.
За съжаление трябва да изчакаме резултата. Така че да се надяваме, че това не е поредната тъжна история!
Дръж се 🙏
As far as I can tell, for now, we were assured that this casino is just changing the platform. Can't tell how long this usually takes, though, in my opinion, such a situation needs to be communicated clearly to the players.
Sadly, we have to wait for the outcome. So let's just hope this is not another sad story!
Hold on 🙏
Успяхте ли да се свържете с представител на казино? Или мога да поискам техните имейл данни за контакт?
Възможно ли е смяната на платформата да отнеме толкова време?
Were you able to contact a casino representative? Or can I ask for their email contact details?
Is it possible that changing the platform takes so long?
A czy udało się nawiązać jakiś kontakt z przedstawicielem kasyna ? Albo czy mogę prosić o jakiś kontakt email do nich ?
Czy to możliwe że zmiana platformy aż tyle czasu trwa ?
Ще се опитам да получа допълнителна информация от колегите в понеделник. Обикновено не можем да препращаме партньорски контакти без разрешение, но трябва да призная, че и на мен ми изглежда доста подозрително. Също така смятам да попитам дали подаването на жалбата ще помогне.
Обзалагам се, че вече сте пробвали официалния им имейл, нали? support@wagon.bet
I'll try to get some further information from my colleagues on Monday. Usually, we can't forward affiliate contacts without permission, but I must admit, it looks quite suspicious to me too. I also intend to ask whether submitting the complaint would help.
I bet you already tried their official email, right? support@wagon.bet
Все още не съм писал на този имейл, писах само в чата, когато беше активен... много благодаря
Може би г-жа Радко ще научи нещо повече :) благодаря
За мен също е много подозрително, за съжаление, че уебсайтът изведнъж спря да бъде активен
I haven't written to this email yet, I only wrote to the chat when it was active... thank you very much
Perhaps Mrs. Radko will be able to learn something more :) thank you
For me it is also very suspicious, unfortunately, that the website suddenly stopped being active
Nie pisałem jeszcze na ten email,pisałem tylko na czat gdy był aktywny...bardzo dziękuję
Być może coś uda się pani Radko dowiedzieć więcej 🙂dziękuję
Dla mnie to też bardzo podejrzane niestety że nagle strona przestała być aktywna
При късмет скоро ще получите отговор. Но ако не, ще се опитам да накарам колегите си да помолят казино партньора да предостави друг начин за връзка, за да ви позволи да изтеглите баланса си.
Не съм сигурен, че мога да направя нещо друго, но ме дръжте в течение, моля 🙏
With luck, a response will come to you soon. But if not, I'll try to get my colleagues to ask the casino partner to provide another way to get in touch in order to allow you to withdraw your balance.
Not sure I can do anything else, but keep me updated, please 🙏
И ние бихме искали това, това е сигурно.🙏 Да изчакаме какво може да се направи тук.
We would like that, as well, that's for sure.🙏 Let's wait what can be done here.
Все още няма актуализация, но изчакайте, моля. Опитваме се да се свържем с някой от екипа на казиното.
🤷♀️
Както и да е, мога ли да знам адреса за регистрация, под който сте създали сметката в казиното? Чувствайте се свободни да ми го изпратите community@casino.guru
така че мога да го препратя на техния афилиейт партньор. Това е може би най-близкото, което можем да получим за сега.
No update yet, but hold on, please. We are trying to get in touch with someone from the casino team.
🤷♀️
Anyway, may I know the registration address under which you created the casino account? Feel free to send it to me community@casino.guru
so I can forward it to their affiliate partner. This is probably the closest we can get for now.
Това е страхотно. Трябва вече да имате имейла за отговор в пощенската си кутия.😉
That's great. You should have the reply email already in your mailbox.😉
Хей! Заявката стигна до техния финансов отдел, така че засега топката е на страната на казиното. Надяваме се, че отговорът идва скоро! 🤞🤞
Hey! The request made it to their financial department, so the ball is on the casino's side for now. Hopefully, a response comes soon! 🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.