ФорумКазинаWagonBet Casino - обща дискусия

WagonBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от kaczka381
|
3223 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
kaczka381
преди 7 месеца

Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 6 месеца

Точно така, екипът се свърза с мен, но нямам портфейл, който да се използва за теглене, депозирах чрез карта и бих искал да изтегля средствата си по същия начин

Колко време ще отнеме обновяването на уебсайта? Или колко дълго ще бъде налична опцията за плащане с карта?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте казино WagonBet. Благодаря ви много за актуализацията, наистина се оценява.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Единственият проблем е, че не мога да изтегля средствата си, защото нямам портфейл, който казиното позволява, и направих депозита си чрез карта и бих искал да изтегля тези средства на картата.

Оттук и въпросът ми: колко време ще отнеме обновяването на сайта и кога ще има възможност за плащане с карта?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 6 месеца

Разбирам. Надяваме се, че ще успеем да разберем скоро.🤞

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 6 месеца

Кога ще можете да теглите средства по картата и кога уебсайтът ще бъде активен?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 6 месеца

Все още нищо не се е променило и не можете да стигнете до страницата и да изтеглите пари? Няма актуализация? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, уебсайтът все още не е активен и не мога да изтегля средствата си към картата 🥺🥺

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 6 месеца

И аз го виждам, но все още няма актуализация, така че вероятно ще отнеме известно време. Ще трябва да имаме търпение. 😕

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 6 месеца

Можете да създадете доверен портфейл за няколко секунди и да получите печалбите. В момента нямаме функция за теглене към банкова карта.

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 5 месеца

За съжаление сайтът все още е неактивен

Има ли план за повторно активиране на уебсайта тази година?


Автоматичен превод:
kaczka381
преди 5 месеца

О, позволете ми да се свържа с Data Team, може би нашите партньори също ще знаят нещо.

Наистина оценявам напомнянето ви!

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Съжалявам да кажа, че не успяхме да се свържем с никого от това казино; следователно, сега е зададено като затворено. Успяхте ли да възстановите своите печалби или средства? Опасявам се, че отговорът няма да е положителен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

За съжаление не, не получих средствата си от казиното

Мога ли да отворя спор на вашия уебсайт?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Това е лош късмет. Не съм сигурен дали жалбата щеше да помогне, ако Радка каза, че не можем да се свържем с никого от казиното.

Както и да е, опитахте ли алтернативата, която казиното предложи по това време, която бихте могли да използвате, за да направите своето теглене?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини