преди 1 месец
Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
0
Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.
Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.
Точно така, екипът се свърза с мен, но нямам портфейл, който да се използва за теглене, депозирах чрез карта и бих искал да изтегля средствата си по същия начин
Колко време ще отнеме обновяването на уебсайта? Или колко дълго ще бъде налична опцията за плащане с карта?
That's right, the team contacted me, but I don't have a wallet that can be used to make a withdrawal, I deposited via card and I would like to withdraw my funds in the same way
How long will it take to renovate the website? Or how long will the card payment option be available?
Zgadza się,zespół się skontaktował ze mną jednak nie posiadam portfela dzięki któremu można zlecić wypłatę ,wpłacałem poprzez kartę i w taki sam sposób chciałbym wypłacić swoje środki
Jak długo jeszcze potrwa renowacja strony ? Albo za jaki czas będzie opcja wyplaty karta
Единственият проблем е, че не мога да изтегля средствата си, защото нямам портфейл, който казиното позволява, и направих депозита си чрез карта и бих искал да изтегля тези средства на картата.
Оттук и въпросът ми: колко време ще отнеме обновяването на сайта и кога ще има възможност за плащане с карта?
The only problem is that I cannot withdraw my funds because I do not have a wallet that the casino allows and I made my deposit via card and I would like to withdraw these funds to the card.
Hence my question: how long will it take to renovate the website and when will there be an option to pay by card?
Tylko problem polega w tym że nie mogę wypłacić swoich środków gdyż nie mam portfela takiego które zezwala kasyno a swoją wpłatę dokonywałem poprzez kartę i chciałbym te środki wypłacić na kartę
Stąd moje pytanie jak długo będzie trwała jeszcze renowacja strony i kiedy będzie opcja wyplaty na kartę
Разбирам. Надяваме се, че ще успеем да разберем скоро.🤞
I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞
Кога ще можете да теглите средства по картата и кога уебсайтът ще бъде активен?
When will it be possible to withdraw funds to the card and when will the website be active?
Kiedy będzie możliwość wypłacenia swoich środków na kartę oraz kiedy strona będzie aktywna ?
Все още нищо не се е променило и не можете да стигнете до страницата и да изтеглите пари? Няма актуализация? 😕
Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕
Да, уебсайтът все още не е активен и не мога да изтегля средствата си към картата 🥺🥺
Yes, the website is still inactive and I cannot withdraw my funds to the card 🥺🥺
Tak nadal strona jest nieaktywna i nie mogę wypłacić swoich środków na kartę 🥺🥺
И аз го виждам, но все още няма актуализация, така че вероятно ще отнеме известно време. Ще трябва да имаме търпение. 😕
I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕
Можете да създадете доверен портфейл за няколко секунди и да получите печалбите. В момента нямаме функция за теглене към банкова карта.
You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.