преди 8 месеца
Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
0
Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.
Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.
Точно така, екипът се свърза с мен, но нямам портфейл, който да се използва за теглене, депозирах чрез карта и бих искал да изтегля средствата си по същия начин
Колко време ще отнеме обновяването на уебсайта? Или колко дълго ще бъде налична опцията за плащане с карта?
That's right, the team contacted me, but I don't have a wallet that can be used to make a withdrawal, I deposited via card and I would like to withdraw my funds in the same way
How long will it take to renovate the website? Or how long will the card payment option be available?
Zgadza się,zespół się skontaktował ze mną jednak nie posiadam portfela dzięki któremu można zlecić wypłatę ,wpłacałem poprzez kartę i w taki sam sposób chciałbym wypłacić swoje środki
Jak długo jeszcze potrwa renowacja strony ? Albo za jaki czas będzie opcja wyplaty karta
Единственият проблем е, че не мога да изтегля средствата си, защото нямам портфейл, който казиното позволява, и направих депозита си чрез карта и бих искал да изтегля тези средства на картата.
Оттук и въпросът ми: колко време ще отнеме обновяването на сайта и кога ще има възможност за плащане с карта?
The only problem is that I cannot withdraw my funds because I do not have a wallet that the casino allows and I made my deposit via card and I would like to withdraw these funds to the card.
Hence my question: how long will it take to renovate the website and when will there be an option to pay by card?
Tylko problem polega w tym że nie mogę wypłacić swoich środków gdyż nie mam portfela takiego które zezwala kasyno a swoją wpłatę dokonywałem poprzez kartę i chciałbym te środki wypłacić na kartę
Stąd moje pytanie jak długo będzie trwała jeszcze renowacja strony i kiedy będzie opcja wyplaty na kartę
Разбирам. Надяваме се, че ще успеем да разберем скоро.🤞
I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞
Кога ще можете да теглите средства по картата и кога уебсайтът ще бъде активен?
When will it be possible to withdraw funds to the card and when will the website be active?
Kiedy będzie możliwość wypłacenia swoich środków na kartę oraz kiedy strona będzie aktywna ?
Все още нищо не се е променило и не можете да стигнете до страницата и да изтеглите пари? Няма актуализация? 😕
Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕
Да, уебсайтът все още не е активен и не мога да изтегля средствата си към картата 🥺🥺
Yes, the website is still inactive and I cannot withdraw my funds to the card 🥺🥺
Tak nadal strona jest nieaktywna i nie mogę wypłacić swoich środków na kartę 🥺🥺
И аз го виждам, но все още няма актуализация, така че вероятно ще отнеме известно време. Ще трябва да имаме търпение. 😕
I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕
Можете да създадете доверен портфейл за няколко секунди и да получите печалбите. В момента нямаме функция за теглене към банкова карта.
You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.
За съжаление сайтът все още е неактивен
Има ли план за повторно активиране на уебсайта тази година?
Unfortunately, the website is still inactive
Is there a plan to reactivate the website this year?
Niestety strona nadal jest nieaktywna
Czy jest planowana reaktywacja strony jeszcze w tym roku ?
О, позволете ми да се свържа с Data Team, може би нашите партньори също ще знаят нещо.
Наистина оценявам напомнянето ви!
Oh, let me get in touch with Data Team, perhaps our affiliates would also know something.
I truly appreciate your reminder!
Съжалявам да кажа, че не успяхме да се свържем с никого от това казино; следователно, сега е зададено като затворено. Успяхте ли да възстановите своите печалби или средства? Опасявам се, че отговорът няма да е положителен.
I'm sorry to say that we were not able to get in touch with anyone from this casino; hence, it is now set as closed. Have you been able to recover your winnings or funds? I fear the answer will not be positive.
За съжаление не, не получих средствата си от казиното
Мога ли да отворя спор на вашия уебсайт?
Unfortunately no, I did not receive my funds from the casino
Can I open a dispute on your website?
Niestety nie, nie otrzymalem swoich srodkow z kasyna
Czy moge otworzyc spor u was na stronie ?
Това е лош късмет. Не съм сигурен дали жалбата щеше да помогне, ако Радка каза, че не можем да се свържем с никого от казиното.
Както и да е, опитахте ли алтернативата, която казиното предложи по това време, която бихте могли да използвате, за да направите своето теглене?
That's bad luck. I'm not sure if a complaint would have helped if Radka said we can't contact anyone from the casino.
Anyway, did you try the alternative that the casino suggested at the time, which you could have used to make your withdrawal ?
Скъпа Роми,
Обръщам се към вас, тъй като забелязах вашето участие в дискусии относно казиното WagonBet. Имам малко неплатено салдо в моята сметка в казино WagonBet и ще оценя вашата помощ при разрешаването на този въпрос.
За да избегнете публичното споделяне на поверителни данни за вход, бихте ли ме посъветвали как мога сигурно да предоставя необходимата информация?
Благодаря ви предварително за помощта. Очаквам да чуя от вас.
Dear Romi,
I am reaching out to you as I noticed your involvement in discussions regarding WagonBet Casino. I have a small unpaid balance in my account with WagonBet Casino, and I would appreciate your assistance in resolving this matter.
To avoid sharing sensitive login details publicly, could you please advise how I can securely provide the necessary information?
Thank you in advance for your help. I look forward to hearing from you.
здравейте
Съжалявам за късния отговор.
Бихте ли ни казали с какво бихте искали да помогнете, без да публикувате лична информация?
Не мога да ви помогна, ако не знам никакви подробности, нали знаете.
Освен това, ако смятате, че нашият екип за жалби може да се включи, вече знаете как работи подаването на жалба. нали
Със сигурност обаче ще чакам отговора ви тук.
Hello there.
I'm sorry for the late response.
Could you please tell us what you would like to help with without posting any personal information, perhaps?
I am not able to help you out if I don't know any details, you know.
Also, if you feel that our complaint team could get involved, you know by now how the submission of a complaint works. Right?
I will surely wait for your response here, though.
Здравей Роми,
Благодаря ви за отговора. Забелязах, че споменахте, че казиното WagonBet е затворено и вече не работи, което означава, че не мога да подам официална жалба. Забелязах обаче също, че сте били в контакт с някой от казиното и че в някои случаи балансите са били успешно изплатени дори след затварянето му.
Молбата ми е, ако е възможно, да ви предоставя подробности за моя случай, за да можете да проверите дали мога да възстановя оставащия си баланс. От съображения за поверителност не мога да публикувам тези подробности публично. Ако желаете да помогнете, ще съм много благодарен, ако можете да ми предоставите имейл адрес, на който мога да изпратя необходимата информация.
Благодаря ви предварително за помощта!
Hello Romi,
Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.
My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.
Thank you in advance for your help!
Също така любезно моля за помощ по този въпрос, казиното все още не ми е изплатило средствата, които са останали по сметката ми
I also kindly ask for help in this matter, the casino still has not paid me the funds that remained on my account
Ja rowniez bardzo prosze o pomoc w tej sprawie, kasyno nadal nie wyplacilo mi srodkow ktore zostaly na moim koncie
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.