ФорумКазинаWagonBet Casino - обща дискусия

WagonBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от kaczka381
|
3629 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
kaczka381
преди 8 месеца

Ще ви информираме веднага щом имаме нова информация. Моля, бъдете търпеливи, няма да забравим да се свържем с вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 7 месеца

Точно така, екипът се свърза с мен, но нямам портфейл, който да се използва за теглене, депозирах чрез карта и бих искал да изтегля средствата си по същия начин

Колко време ще отнеме обновяването на уебсайта? Или колко дълго ще бъде налична опцията за плащане с карта?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря за вниманието! Нашият уебсайт все още е в процес на техническа актуализация. Свързахме се с играча, за да изплатим печалбите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте казино WagonBet. Благодаря ви много за актуализацията, наистина се оценява.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Единственият проблем е, че не мога да изтегля средствата си, защото нямам портфейл, който казиното позволява, и направих депозита си чрез карта и бих искал да изтегля тези средства на картата.

Оттук и въпросът ми: колко време ще отнеме обновяването на сайта и кога ще има възможност за плащане с карта?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 7 месеца

Разбирам. Надяваме се, че ще успеем да разберем скоро.🤞

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 7 месеца

Кога ще можете да теглите средства по картата и кога уебсайтът ще бъде активен?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 7 месеца

Все още нищо не се е променило и не можете да стигнете до страницата и да изтеглите пари? Няма актуализация? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, уебсайтът все още не е активен и не мога да изтегля средствата си към картата 🥺🥺

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 7 месеца

И аз го виждам, но все още няма актуализация, така че вероятно ще отнеме известно време. Ще трябва да имаме търпение. 😕

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 7 месеца

Можете да създадете доверен портфейл за няколко секунди и да получите печалбите. В момента нямаме функция за теглене към банкова карта.

Автоматичен превод:
WagonBet Casino
преди 6 месеца

За съжаление сайтът все още е неактивен

Има ли план за повторно активиране на уебсайта тази година?


Автоматичен превод:
kaczka381
преди 6 месеца

О, позволете ми да се свържа с Data Team, може би нашите партньори също ще знаят нещо.

Наистина оценявам напомнянето ви!

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 5 месеца

Съжалявам да кажа, че не успяхме да се свържем с никого от това казино; следователно, сега е зададено като затворено. Успяхте ли да възстановите своите печалби или средства? Опасявам се, че отговорът няма да е положителен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

За съжаление не, не получих средствата си от казиното

Мога ли да отворя спор на вашия уебсайт?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 5 месеца

Това е лош късмет. Не съм сигурен дали жалбата щеше да помогне, ако Радка каза, че не можем да се свържем с никого от казиното.

Както и да е, опитахте ли алтернативата, която казиното предложи по това време, която бихте могли да използвате, за да направите своето теглене?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 дни

Скъпа Роми,


Обръщам се към вас, тъй като забелязах вашето участие в дискусии относно казиното WagonBet. Имам малко неплатено салдо в моята сметка в казино WagonBet и ще оценя вашата помощ при разрешаването на този въпрос.


За да избегнете публичното споделяне на поверителни данни за вход, бихте ли ме посъветвали как мога сигурно да предоставя необходимата информация?


Благодаря ви предварително за помощта. Очаквам да чуя от вас.

Автоматичен превод:
Bestbets
преди 2 дни

здравейте

Съжалявам за късния отговор.

Бихте ли ни казали с какво бихте искали да помогнете, без да публикувате лична информация?

Не мога да ви помогна, ако не знам никакви подробности, нали знаете.

Освен това, ако смятате, че нашият екип за жалби може да се включи, вече знаете как работи подаването на жалба. нали

Със сигурност обаче ще чакам отговора ви тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 12 часове

Здравей Роми,


Благодаря ви за отговора. Забелязах, че споменахте, че казиното WagonBet е затворено и вече не работи, което означава, че не мога да подам официална жалба. Забелязах обаче също, че сте били в контакт с някой от казиното и че в някои случаи балансите са били успешно изплатени дори след затварянето му.


Молбата ми е, ако е възможно, да ви предоставя подробности за моя случай, за да можете да проверите дали мога да възстановя оставащия си баланс. От съображения за поверителност не мога да публикувам тези подробности публично. Ако желаете да помогнете, ще съм много благодарен, ако можете да ми предоставите имейл адрес, на който мога да изпратя необходимата информация.


Благодаря ви предварително за помощта!

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 часове

Също така любезно моля за помощ по този въпрос, казиното все още не ми е изплатило средствата, които са останали по сметката ми

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини