преди 10 месеца
Благодаря ти и ще стискам палци нещо свястно и добър резултат.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
0
Благодаря ти и ще стискам палци нещо свястно и добър резултат.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
И така, любопитен съм... НЯКОЙ получавал ли е изплащане от това казино? Все още не съм видял рекламация. Поисках моето теглене преди 5 седмици след 5 крипто депозита... Опитах се да изтегля само малко повече от моите общи комбинирани депозити. Моят акаунт беше потвърден и играх без бонуси. Така че, според техния lcb списък, те трябваше да го обработят за 24 часа. Но нищо. Всичко, което получих, е един отговор от поддръжката от тях, който е същият, който получавам и от тяхната поддръжка:
Оценяваме вашето търпение, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро.
С Най-Добри Пожелания
Wagerinox
Просто се чудя след колко време ще изчезнат във въздуха, взимайки парите на всички? Смешно е, че всички тези уебсайтове за рецензии на казина все още ги оставят активни без предупреждения за нови клиенти . Продължават да ги хранят с нови жертви.
So, I'm curious...has ANYONE received a payout from this casino? I have yet to see a claim. I requested my withdrawal 5 weeks ago after 5 crypto deposits...I attempted to withdrawal just a little more than my total combined deposits. My account was verified and I played with NO bonuses. So, according to their lcb listing they should have processed it in 24 hours. But nothing. All I've received is one support reply from them that is the same I get from their support as well:
We appreciate your patience as we work through a backlog of payments. Rest assured, we're actively resolving the issue and will have your payment processed as soon as possible.
Best regards
Wagerinox
I just wonder how long before they vanish into thin air taking everyone's money? It's ridiculous that all of these casino review websites still leave them active with no warnings to new customers. They continue to feed them new victims.
Обзалагам се, че не знаехте, че за да понижим още повече неговия индекс на безопасност „под средното", трябва да докажем, че казиното е виновно. Затова би било чудесно да подадете безплатна жалба.
Просто казано - прочетете това ръководство, за да започнете 👈
Как ви харесва тази идея?
I bet you didn't know that in order to lower its "below average" safety index further, we need to prove the casino guilty. Thus, it would be great to submit a free-of-charge complaint.
Simply put - read this guide to start up 👈
How do you like this idea?
честно казано, мислех, че имам, но предполагам, че това беше на lcb и askgamblers... изпратено.
Благодаря.
honestly I thought I had, but I guess that was on lcb and askgamblers...submitted.
Thanks.
Няма за какво, много ми е любопитно как ще се развие всичко в крайна сметка, защото съдейки по другите играчи, чиито оплаквания видях, казиното не се е опитало да разреши нищо досега. Ако случаят във вашата ситуация е такъв, казиното отново ще получи черни точки.
Както и да е, успех.
You're welcome, I'm very curious how it will all turn out in the end because judging from the other players whose complaints I've seen, the casino hasn't tried to resolve anything so far. If this is the case in your situation, the casino will get black points again.
Anyway, good luck.
Аз също съм бил измамен. Изглежда, че Wagerinox, turbospins, token Devils и house of spins са едни и същи сайтове за измама. Всички имат едни и същи проблеми и оплаквания.
Единственото интересно е, че има различни лицензи, изброени на уебсайтовете.
Но това, което е интересно в wagerinox.com е, че Сертификатът е подписан от "RAOUL A. BEHR Управляващ директор"
Ако търсите в Google това име, ще намерите профил в LinkedIn и много повече информация. Това може да е начин да се провери дали този уебсайт е фалшив и лицензът е истински.
Ако някой може да използва информацията, за да се свърже или може би персоналът на Casinoguru също знае адреси за контакт, за да провери тази информация.
Също така би било интересно дали партньорските сайтове вече са били платени от тази услуга или ако те също са били измамени. Партньор на wagerinox трябва да бъде noxpartners.io, както е посочено на уебсайта.
за разбирането
I also have been scammed. It seems that Wagerinox, turbospins, token Devils and house of spins are the same scam sites. They all have the same problem and complaints.
Only interesting is that there are different licences listed on the websites.
But whats interesting at wagerinox.com is that the Certificate is signed by "RAOUL A. BEHR Managing Director"
If you google this name you find a linkedin profile and a lot of more information. That could be a way to verify if this website is faked and the licence is real.
If someon could use the information to contact or maybe Casinoguru staff also knows contact adresses to verify this information.
Also it would be interesting if affiliate sites have been already payed by this service or if they also got scammed. Partner at wagerinox should be noxpartners.io as listed on the website.
Regards
Как се оказахте измамени?
Не можах да намеря подробности, така че какъв е проблемът? Искате ли да подадете жалба, за да можем да разгледаме по-задълбочено въпроса?
Измамените хора обикновено търсят помощ, затова се обзалагам, че и на вас може да ви е необходима подкрепа.
Ако нямате нищо против, тази статия описва началните стъпки 👈
Заслужава ли си времето?
How did you end up being scammed?
I could not find any details, so what is the problem? Do you care about submitting a complaint so we can take a deeper look into the matter?
Scammed people usually seek help, hence, I bet you could use some support too.
If you don't mind, this article describes the initial steps 👈
Worth your time?
не помага при подаването на жалби за това казино. Те не отговарят на НИКАКВИ запитвания, защото не са законни. Това казино е измама, гарантирам го. Имах запитвания от LCB.org, askGamblers и сега тук. Не са отговорили на нито едно от тях.
Имах този тип проблем от няколко други казина и ВИНАГИ можех да намеря няколко случая на хора, които наистина са получили плащане от казиното. Но не тук. Никой не е поискал плащане.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Определено мога да повярвам, че това казино е измама, твърде много хора твърдят, че тегленията им са забавени и никой не е показал доказателство за завършено теглене (няма разрешени оплаквания или нещо подобно), плюс резултатът на казиното не помага.
Подаването на жалба наистина помага, дори ако казиното не реагира на нея, жалбата ще бъде затворена като неразрешена и това ще повлияе на резултата на казиното, като го понижи още повече и предупреди други хора (не позволява на потребителите да се регистрират = казино губи пари)
I can definitely believe this casino is a scam, too many people claiming their withdrawals are delayed and no one has shown proof of a completed withdrawal (no solved complaints, or anything), plus the casino score doesn't help.
Filing a complaint does help, even if the casino doesn't react to it, the complaint will be closed as unsolved and it will affect the casino's score, lowering it even more and warning other people (preventing users from registering = casino losing money)
не помага при подаването на жалби за това казино. Те не отговарят на НИКАКВИ запитвания, защото не са законни. Това казино е измама, гарантирам го. Имах запитвания от LCB.org, askGamblers и сега тук. Не са отговорили на нито едно от тях.
Имах този тип проблем от няколко други казина и ВИНАГИ можех да намеря няколко случая на хора, които наистина са получили плащане от казиното. Но не тук. Никой не е поискал плащане.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Дори в такава ситуация жалбата има своята стойност. Чрез това не само казиното се наказва, но и други играчи могат също да разпознаят оплакването, преди да направят грешка.
От моя гледна точка си заслужава. 🙏
Even in such a situation, the complaint has its value. Through that, not only does the casino get penalized, but other players may also recognize the complaint before making a mistake.
From my point, it's worth it. 🙏
Предполагам, че онези от нас, които рискуваха с тях, използвайки информацията, предоставена ни от уебсайтове като този, са истински губещи. Явно трябва да направим дължимата проверка на тези „бизнеси", за да проверим всички твърдения, които рекламират тук. Тъжното е, че дори когато инвестираме много пари в някое от тези места и открием, че всяко нещо, което те пробутват, е лъжа, няма никакви разклонения за казиното. Те остават достъпни на практика на всеки уебсайт за рецензии на казина, докато не се затворят и изчезнат с парите на всички или докато в крайна сметка не бъдат критикувани от толкова много рецензенти, че са „маркирани" като небезопасни... но все още са оставени онлайн, за да продължат престъпленията си. Всичко е наистина тъжно. Ако Ню Йорк просто го събере и направи законно, нямаше да останем да играем в тези сенчести заведения. Регулирането не трябва да е лоша дума. И всички трябва да се съгласим, че ИЗМАМАТА е.
I guess those of us who took a chance on them using the info provided to us from websites like this one are the real losers. Apparently we have to do the due diligence of testing these "businesses" out to verify all the claims they are advertising here. The sad thing, even when we do invest a ton of money at one of these places and discover every thing they are pushing is a lie, there are no ramifications for the casino. They remain available on practically every casino review website until they shut down and disappear with everyone's money or until they are eventually criticized in so many reviewers they are "flagged" as unsafe...but still left online to continue their crimes. It's all really sad. If New York would just get it together and make it legal, we wouldn't be stuck playing at these shady establishments. Regulation should not be a bad word. And we should all agree that FRAUD is.
Знаете ли, че дори лицензиращите органи не могат просто да затворят казината? Вместо това само лицензът се отнема.
Не мога да пренебрегна усещането, че вероятно бихте искали да победим компетентността на международен съд. Това е невъзможно. Онлайн казиното е компания, която може да бъде „затворена" само чрез стандартна правна процедура.
Толкова дълго за разпоредбите 🙁
Тъжно, но истина.
Така че най-доброто, което можем да направим, е да поддържаме цялата информация достъпна за играчите, позволявайки им да вземат решения въз основа на солидна основа. За съжаление, други страници търсят само печалба и техните препоръки се основават единствено на сумата, договорена с казината. Трудно е да се разграничи честността от просто бизнес.
🙏
Did you know that even licensing authorities can't simply shut down casinos? Instead, only the license gets revoked.
I can't ignore the feeling that you would probably like us to beat the competence of an international court. This is not possible. An online casino is a company that may only be "shut down" by a standard legal procedure.
So long for the regulations 🙁
Sad, but true.
So the best we can do is keep all information available to players, allowing them to make decisions based on solid ground. Sadly, other pages only seek profit, and their recommendations are solely based on the amount agreed with the casinos. It is hard to tell honesty from just a business.
🙏
Здравейте. Съжалявам да чуя, че отново преминавате през подобно преживяване. Вие постъпихте правилно, като подадохте жалба 👌 и нашият екип ще се опита да разреши този проблем, като достигне своите граници, сигурен съм в това.
За съжаление Wagerinox Casino отново е едно от по-малко надеждните, бих казал. Дори когато прочетете потребителските отзиви 👈, ще разберете, че има хора с „истории" като вашата. Говорейки за потребителските отзиви, ако искате да помогнете на други, като опишете собствения си опит в тези казина, можете да изпратите своя собствена рецензия само като щракнете/докоснететази връзка . Ще го оставя на вашето решение, разбира се.
За съжаление засега няма какво много да се направи. Нека просто стискаме палци и да видим какво ще разбере нашият екип за оплаквания от казиното. Случайно да имаш някаква актуализация от тях?
Hello. Sorry to hear you are going thru a similar experience once again. You have done the right thing by submitting a complaint 👌 and our team will try to resolve this issue by pushing up to their limits, I am sure of it.
Unfortunately Wagerinox Casino is yet again one of the less trustworthy ones, I would say. Even when you have a read thru the user reviews 👈, you will find out that there are people with "stories" like yours. Talking about the user reviews, if you would like to help other by describing your own experiences in those casinos, you can submit your own review just by clicking/tapping on this link. I'll leave it up to your decision, of course.
Unfortunately, for now, there is nothing much to do. Let's just keep our fingers crossed and see what our complaint team will find out from the casino. Have you got any update from them, by any chance?
Благодаря, оставих преглед няколко пъти, но не се одобрява. Предполагам, че съм се разстроил, когато съм ги писал и съм казал неща, които не са позволени. Накрая се отказах след третия или четвъртия път.
Щастлив съм да видя, че LCB най-накрая добави своето предупреждение за червен флаг към тази сметка в казината. Все още съм шокиран, че са отворени и все още ми дават едно и също съобщение, когато разговарям с екипа за поддръжка... сякаш наистина вярвам, че имат някакво намерение да обработят изоставането и накрая да ми платят.
Thanks, I've left a review multiple times but it's not getting approved. I guess I've been to upset when writing them and said things that aren't allowed. I finally gave up after the third or fourth time.
I'm happy to see LCB finally added their redflag warning on this casinos account. I'm still shocked they are open and still giving me the same message when I chat with support...like I really believe they have any intent of processing the backlog and finally paying me.
Виждам, че в средата на януари вашият потребителски преглед е одобрен въз основа на жалба, която в крайна сметка не е разрешена. Ако подадете жалба, тя трябва първо да бъде разрешена и след това ние я одобряваме или отхвърляме въз основа на резултата.
Въпреки това, тъй като нищо не е решено, аз съм доста разстроен. Както Роми спомена в предишната си публикация, индексът на безопасност на казиното тук също е доста нисък и това казино не е надеждно да ви каже истината.
Ще се радвам, ако ви дадат парите, но след толкова време не съм сигурен как ще се развие и всичко, което би било положително, просто би ме изненадало.
Съжалявам.
I see that in mid-January your user review was approved, based on a complaint that ended up unresolved. If you file a complaint, it needs to be resolved first and then we approve or reject it based on the outcome.
However, since nothing has been resolved, I am quite upset. As Romi mentioned in her previous post, the safety index of the casino here is also quite low and this casino is not trustworthy to tell you the truth.
I would be happy if the they would give you your money, but after such a long time I am not sure how it will turn out and anything that would be positive would just surprise me.
I'm sorry.
Тъй като нито един играч не е видял и цент от печалбите си и оплакванията са безполезни, възниква въпросът как може да се предприемат действия срещу казиното. За съжаление си паднах, защото бях достатъчно глупава да чета рецензиите. Слава богу, депозирах само 50 евро, което разбира се е много пари. Изплащането ми от 300 евро чака от 4 седмици. Всеки ден, наистина всеки ден, пиша на това казино за състоянието на изплащането ми. И всеки ден получавам един и същ отговор: съжаляват, предават го на финансовия отдел. Смешно е, но всеки знае, че това казино не носи печалби. Но със сигурност трябва да има орган, към който можете да се обърнете, за да гарантирате, че уебсайтът е затворен?
Since not a single player has seen a cent of their winnings and the complaints are of no use, the question arises as to how one can take action against the casino. Unfortunately, I fell for it because I was stupid enough to read the reviews. Thank God I only deposited 50 euros, which is of course a lot of money. My payout of 300 euros has been pending for 4 weeks. Every day, really every day, I write to this casino about the status of my payout. And every day I get the same answer: they're sorry, they're passing it on to the finance department. It's laughable, but everyone knows that this casino doesn't pay out. But surely there has to be an authority where you can turn to ensure that the website is closed?
Da hier noch kein einziger Spieler einen Cent von seinem Gewinn gesehen hat und die Beschwerden auch nichts bringen, stellt sich doch die Frage wie man noch gegen das Casino vorgehen kann. Ich bin auch leider darauf rein gefallen, weil ich so dumm war mir mal die Bewertungen durch zu lesen. Gott sei dank hab ich nur 50 Euro eingezahlt, was natürlich auch schon viel geld ist. Meine Auszahlung von 300 Euro steht seit 4 wochen auf pending. Jeden tag, ja wirklich täglich schreibe ich dieses casino an wie der status meiner auszahlung ist. Und wirklich täglich bekomme ich die gleiche antwort, es tut ihnen leid sie geben es der finanzabteilung weiter. Es ist schon lachhaft, aber jeder weiß doch nun das dieses casino nicht auszahlt. Nur muss es doch auch eine behörde geben wo man sich hinwenden kann um dafür zu sorgen das die website geschlossen wird?
Съжалявам да те видя да преминаваш през такава ситуация. За съжаление, както можете да видите в прегледа на това конкретно казино, ние не можем да направим много тук:
Ако мога да ви помоля за услуга, опитайте се да напишете в отзива си за това казино повече за вашия опит, опишете го по-добре, така че може да бъде наистина полезно за другите да разберат проблема там.🙏
Просто се надявам следващия път да можете да изберете по-добро и безопасно казино, за да предотвратите подобни проблеми.🤞
I am sorry to see you going thru this kind of situation. Unfortunately, as you can see in the review of this particular casino, we are not able to do much here:
If I may ask you a favor, try to write to your review of this casino more about your experience, describe it better, so it could be really helpful for others to understand the issue there.🙏
I just hope, next time, you will be able to choose some better and safer casino, to prevent similar issues.🤞
Няма ли орган за контакт???? Не може това казино да продължава да работи.
Is there no authority to contact???? It can't be that this casino continues to operate.
Gibt es keine Behörde an die man sich wenden kann???? Es kann doch nicht sein das dieses Casino noch weiter betrieben wird.
Разбирам разочарованието ви тук, но за съжаление не можем да направим нищо по въпроса на този етап.
I can understand your frustration here, but unfortunately we can not do anything about it, at this point.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.