ФорумКазинаWagerinox Casino - обща дискусия

Wagerinox Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 11 месеца от mailpatrick3
|
19020 преглеждания 150 отговора |
|
1...5 6 78
mk3245987
преди 10 месеца

Благодаря ти и ще стискам палци нещо свястно и добър резултат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И така, любопитен съм... НЯКОЙ получавал ли е изплащане от това казино? Все още не съм видял рекламация. Поисках моето теглене преди 5 седмици след 5 крипто депозита... Опитах се да изтегля само малко повече от моите общи комбинирани депозити. Моят акаунт беше потвърден и играх без бонуси. Така че, според техния lcb списък, те трябваше да го обработят за 24 часа. Но нищо. Всичко, което получих, е един отговор от поддръжката от тях, който е същият, който получавам и от тяхната поддръжка:

Оценяваме вашето търпение, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро.
С Най-Добри Пожелания
Wagerinox


Просто се чудя след колко време ще изчезнат във въздуха, взимайки парите на всички? Смешно е, че всички тези уебсайтове за рецензии на казина все още ги оставят активни без предупреждения за нови клиенти . Продължават да ги хранят с нови жертви.



Автоматичен превод:
rboyce212
преди 10 месеца

Обзалагам се, че не знаехте, че за да понижим още повече неговия индекс на безопасност „под средното", трябва да докажем, че казиното е виновно. Затова би било чудесно да подадете безплатна жалба.

Просто казано - прочетете това ръководство, за да започнете 👈

Как ви харесва тази идея?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

честно казано, мислех, че имам, но предполагам, че това беше на lcb и askgamblers... изпратено.

Благодаря.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 10 месеца

Няма за какво, много ми е любопитно как ще се развие всичко в крайна сметка, защото съдейки по другите играчи, чиито оплаквания видях, казиното не се е опитало да разреши нищо досега. Ако случаят във вашата ситуация е такъв, казиното отново ще получи черни точки.

Както и да е, успех.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз също съм бил измамен. Изглежда, че Wagerinox, turbospins, token Devils и house of spins са едни и същи сайтове за измама. Всички имат едни и същи проблеми и оплаквания.


Единственото интересно е, че има различни лицензи, изброени на уебсайтовете.


Но това, което е интересно в wagerinox.com е, че Сертификатът е подписан от "RAOUL A. BEHR Управляващ директор"


Ако търсите в Google това име, ще намерите профил в LinkedIn и много повече информация. Това може да е начин да се провери дали този уебсайт е фалшив и лицензът е истински.


Ако някой може да използва информацията, за да се свърже или може би персоналът на Casinoguru също знае адреси за контакт, за да провери тази информация.


Също така би било интересно дали партньорските сайтове вече са били платени от тази услуга или ако те също са били измамени. Партньор на wagerinox трябва да бъде noxpartners.io, както е посочено на уебсайта.


за разбирането



Автоматичен превод:
Anonymooooo
преди 10 месеца

Как се оказахте измамени?

Не можах да намеря подробности, така че какъв е проблемът? Искате ли да подадете жалба, за да можем да разгледаме по-задълбочено въпроса?

Измамените хора обикновено търсят помощ, затова се обзалагам, че и на вас може да ви е необходима подкрепа.

Ако нямате нищо против, тази статия описва началните стъпки 👈

Заслужава ли си времето?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

не помага при подаването на жалби за това казино. Те не отговарят на НИКАКВИ запитвания, защото не са законни. Това казино е измама, гарантирам го. Имах запитвания от LCB.org, askGamblers и сега тук. Не са отговорили на нито едно от тях.

Имах този тип проблем от няколко други казина и ВИНАГИ можех да намеря няколко случая на хора, които наистина са получили плащане от казиното. Но не тук. Никой не е поискал плащане.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 10 месеца

Определено мога да повярвам, че това казино е измама, твърде много хора твърдят, че тегленията им са забавени и никой не е показал доказателство за завършено теглене (няма разрешени оплаквания или нещо подобно), плюс резултатът на казиното не помага.

Подаването на жалба наистина помага, дори ако казиното не реагира на нея, жалбата ще бъде затворена като неразрешена и това ще повлияе на резултата на казиното, като го понижи още повече и предупреди други хора (не позволява на потребителите да се регистрират = казино губи пари)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

не помага при подаването на жалби за това казино. Те не отговарят на НИКАКВИ запитвания, защото не са законни. Това казино е измама, гарантирам го. Имах запитвания от LCB.org, askGamblers и сега тук. Не са отговорили на нито едно от тях.

Имах този тип проблем от няколко други казина и ВИНАГИ можех да намеря няколко случая на хора, които наистина са получили плащане от казиното. Но не тук. Никой не е поискал плащане.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Дори в такава ситуация жалбата има своята стойност. Чрез това не само казиното се наказва, но и други играчи могат също да разпознаят оплакването, преди да направят грешка.

От моя гледна точка си заслужава. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Предполагам, че онези от нас, които рискуваха с тях, използвайки информацията, предоставена ни от уебсайтове като този, са истински губещи. Явно трябва да направим дължимата проверка на тези „бизнеси", за да проверим всички твърдения, които рекламират тук. Тъжното е, че дори когато инвестираме много пари в някое от тези места и открием, че всяко нещо, което те пробутват, е лъжа, няма никакви разклонения за казиното. Те остават достъпни на практика на всеки уебсайт за рецензии на казина, докато не се затворят и изчезнат с парите на всички или докато в крайна сметка не бъдат критикувани от толкова много рецензенти, че са „маркирани" като небезопасни... но все още са оставени онлайн, за да продължат престъпленията си. Всичко е наистина тъжно. Ако Ню Йорк просто го събере и направи законно, нямаше да останем да играем в тези сенчести заведения. Регулирането не трябва да е лоша дума. И всички трябва да се съгласим, че ИЗМАМАТА е.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 10 месеца

Знаете ли, че дори лицензиращите органи не могат просто да затворят казината? Вместо това само лицензът се отнема.

Не мога да пренебрегна усещането, че вероятно бихте искали да победим компетентността на международен съд. Това е невъзможно. Онлайн казиното е компания, която може да бъде „затворена" само чрез стандартна правна процедура.

Толкова дълго за разпоредбите 🙁

Тъжно, но истина.

Така че най-доброто, което можем да направим, е да поддържаме цялата информация достъпна за играчите, позволявайки им да вземат решения въз основа на солидна основа. За съжаление, други страници търсят само печалба и техните препоръки се основават единствено на сумата, договорена с казината. Трудно е да се разграничи честността от просто бизнес.

🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

WAGERINOX CASINO е същата измама като HOUSEOFSPINS

Автоматичен превод:
Stefy0
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам да чуя, че отново преминавате през подобно преживяване. Вие постъпихте правилно, като подадохте жалба 👌 и нашият екип ще се опита да разреши този проблем, като достигне своите граници, сигурен съм в това.

За съжаление Wagerinox Casino отново е едно от по-малко надеждните, бих казал. Дори когато прочетете потребителските отзиви 👈, ще разберете, че има хора с „истории" като вашата. Говорейки за потребителските отзиви, ако искате да помогнете на други, като опишете собствения си опит в тези казина, можете да изпратите своя собствена рецензия само като щракнете/докоснететази връзка . Ще го оставя на вашето решение, разбира се.

За съжаление засега няма какво много да се направи. Нека просто стискаме палци и да видим какво ще разбере нашият екип за оплаквания от казиното. Случайно да имаш някаква актуализация от тях?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Благодаря, оставих преглед няколко пъти, но не се одобрява. Предполагам, че съм се разстроил, когато съм ги писал и съм казал неща, които не са позволени. Накрая се отказах след третия или четвъртия път.

Щастлив съм да видя, че LCB най-накрая добави своето предупреждение за червен флаг към тази сметка в казината. Все още съм шокиран, че са отворени и все още ми дават едно и също съобщение, когато разговарям с екипа за поддръжка... сякаш наистина вярвам, че имат някакво намерение да обработят изоставането и накрая да ми платят.

Автоматичен превод:
rboyce212
преди 8 месеца

Виждам, че в средата на януари вашият потребителски преглед е одобрен въз основа на жалба, която в крайна сметка не е разрешена. Ако подадете жалба, тя трябва първо да бъде разрешена и след това ние я одобряваме или отхвърляме въз основа на резултата.

Въпреки това, тъй като нищо не е решено, аз съм доста разстроен. Както Роми спомена в предишната си публикация, индексът на безопасност на казиното тук също е доста нисък и това казино не е надеждно да ви каже истината.

Ще се радвам, ако ви дадат парите, но след толкова време не съм сигурен как ще се развие и всичко, което би било положително, просто би ме изненадало.

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Тъй като нито един играч не е видял и цент от печалбите си и оплакванията са безполезни, възниква въпросът как може да се предприемат действия срещу казиното. За съжаление си паднах, защото бях достатъчно глупава да чета рецензиите. Слава богу, депозирах само 50 евро, което разбира се е много пари. Изплащането ми от 300 евро чака от 4 седмици. Всеки ден, наистина всеки ден, пиша на това казино за състоянието на изплащането ми. И всеки ден получавам един и същ отговор: съжаляват, предават го на финансовия отдел. Смешно е, но всеки знае, че това казино не носи печалби. Но със сигурност трябва да има орган, към който можете да се обърнете, за да гарантирате, че уебсайтът е затворен?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 8 месеца

Съжалявам да те видя да преминаваш през такава ситуация. За съжаление, както можете да видите в прегледа на това конкретно казино, ние не можем да направим много тук:

file

Ако мога да ви помоля за услуга, опитайте се да напишете в отзива си за това казино повече за вашия опит, опишете го по-добре, така че може да бъде наистина полезно за другите да разберат проблема там.🙏

Просто се надявам следващия път да можете да изберете по-добро и безопасно казино, за да предотвратите подобни проблеми.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Няма ли орган за контакт???? Не може това казино да продължава да работи.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 8 месеца

Разбирам разочарованието ви тук, но за съжаление не можем да направим нищо по въпроса на този етап.

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини