преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wagerinox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
оттеглям се преди 8 дни и изпращам документите, от които се нуждаят, но не чувам нищо за това. Свързвам се всеки ден относно статуса и получавам обратно само стандартно съобщение, което трябва да изчакам. Когато се свържа с чат на живо, те искат да се отърват не ми се струва добре и не знам какво мога да направя
i withdraw 8 days ago and send the documents they need,but i hear nothing about it.i contact every day about the status and i only get back a standard message that i must wait.when i contact live chat they want to get rid of me,it feels not right and i dont know what i can do
Здравейте, според това, което описвате, тече проверка на акаунта. Даваме на казината 14 дни да направят това, така че ще бъде хубаво, ако проявите търпение известно време. От друга страна, разбирам, че ако не получите отговор, определено не е приятно и бихте искали да знаете как върви ситуацията.
Въпреки това, ако не получите известие от тях през следващите няколко дни за състоянието на проверката на вашия акаунт или друга подходяща информация, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Също така проверих казиното и виждам, че има доста нисък индекс на безопасност и бих внимавал да депозирам тук. Виждали ли сте и това?
Както и да е, уведомете ни, ако имате нещо ново и ако изтече споменатото време и нищо не се разреши, ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, according to what you describe, account verification is in progress. We give casinos 14 days to do this, so it will be nice if you are patient for a while. On the other hand, I understand that if you don't get a reply, it's definitely not pleasant and you would like to know how the situation is going.
However, if you don't hear from them in the next few days about the status of your account verification or any relevant information, let me know and we will try to help you.
I have also checked the casino and I see that it has a pretty low safety index and I would be cautious about depositing here. Have you seen this as well ?
Anyway, let us know if you have anything new and if the mentioned time passes and nothing is resolved, we will try to help.
аз имам същите проблеми с това казино, нека спрат да .... холандските играчи, които имам, казват повече за вашата помощ, тъй като с това казино, s не са честни gr ronald ps цената му като всички повече от 500 000 евро, s в това казино печелите 1 път, отколкото да видите, че не плащате, благодаря им
i have the same problems with this casino lett them stop to .... the dutch players i have say more to your help help as with this casino,s the are not fair gr ronald ps its kost as all more than 500,000 euro,s this casino have you 1 time win than see not pay thanks them
оттеглям се преди 8 дни и изпращам документите, от които се нуждаят, но не чувам нищо за това. Свързвам се всеки ден относно статуса и получавам обратно само стандартно съобщение, което трябва да изчакам. Когато се свържа с чат на живо, те искат да се отърват не ми се струва добре и не знам какво мога да направя
i withdraw 8 days ago and send the documents they need,but i hear nothing about it.i contact every day about the status and i only get back a standard message that i must wait.when i contact live chat they want to get rid of me,it feels not right and i dont know what i can do
Имам същия проблем с това казино, пак ни мамят за 600 евро. Чакам вече 8 дни и ме изхвърлиха от чата и вече не отговарят на имейли, това са твърди мошеници на гърба на трудолюбиви играчи. Роналд
I have the same problem with this casino, we are being cheated again for 600 euros. I have been waiting for 8 days now and they have thrown me out of the chat and they no longer respond to emails, these are hard crooks on the backs of hard working players. ronald
ik heb het zelfde probleem met dit casino we worden weer keihard belazerd 600 euro ik wacht nu ook al 8 dagen en ze hebben me uit de chat gegooid en ze reageren op geen een email meer dit zijn keiharde boeven over de rug van hard werkende spelers gr ronald
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, но бих искал също така да отбележа индекса на безопасност, който е много нисък в това казино.
По отношение на вашето теглене, казиното даде ли ви причина защо това е така и защо отнема повече време? Вашият акаунт вече е потвърден?
Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене и KYC, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни и все още не получите подходящ отговор, мисля, че би било добра стъпка да подадете жалба.
Все пак бих искал да съм оптимист, че тази ситуация ще се разреши, но не съм сигурен дали ще бъде. Ако имате някакви новини, уведомете ме.
Hello, I'm sorry for the situation you got into, but I would also like to point out the safety index which is very low at this casino.
Regarding your withdrawal, did the casino give you a reason why this is so and why it takes longer ? Is your account already verified ?
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process, so if nothing changes in the next few days and you still don't get any relevant response, then I think it would be a good step to file a complaint.
However, I would like to be optimistic that this situation will be resolved, but I am not sure if it will be. If you have any news, let me know.
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, но бих искал също така да отбележа индекса на безопасност, който е много нисък в това казино.
По отношение на вашето теглене, казиното даде ли ви причина защо това е така и защо отнема повече време? Вашият акаунт вече е потвърден?
Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене и KYC, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни и все още не получите подходящ отговор, мисля, че би било добра стъпка да подадете жалба.
Все пак бих искал да съм оптимист, че тази ситуация ще се разреши, но не съм сигурен дали ще бъде. Ако имате някакви новини, уведомете ме.
Hello, I'm sorry for the situation you got into, but I would also like to point out the safety index which is very low at this casino.
Regarding your withdrawal, did the casino give you a reason why this is so and why it takes longer ? Is your account already verified ?
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process, so if nothing changes in the next few days and you still don't get any relevant response, then I think it would be a good step to file a complaint.
However, I would like to be optimistic that this situation will be resolved, but I am not sure if it will be. If you have any news, let me know.
те изпращат само същия имейл, който имам, за да се споразумея с него не е нормол никога толкова дълго, за това са казино, изплащат, вярвам, че не се виждат, нямат 1 седмица gr ronald
the are send only the same email that i have becalm i sal with its not normol never so long with for that are a casino pay out i belief the are no mor see have nog 1 week gr ronald
Виждам, че все още получавате същия отговор, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни, определено бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.
Междувременно се опитайте да проявите търпение за известно време, защото вече ви казах колко време даваме на казината, за да разрешат подобна ситуация.
Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако имате нещо ново.
I see that you are still getting the same answer, so if nothing changes in the next few days, I would definitely recommend that you open a complaint where our team will try to help you.
In the meantime, try to be patient for a while because I have already told you how much time we give the casinos to resolve such a situation.
Feel free to update me if you have anything new.
un belivebul, че това казино от 3,9 до 6,2 unbelivebull аз сега всичките 7 дни от моето теглене нищо не се случва, нищо не съм изпратил 100 имейла, нищо не казвайте нищо, вие казвате ние помагаме, нека платят моите 600 евро, отколкото нищо че виждам, не правя нищо, лъжа, лъжа, лъжа, макс ме ядосвам всеки път, ние сме bisie liears gr ronald
un belivebul that this casino from 3,9 to 6,2 unbelivebull i with now all 7 days from my withdraw nothing is are happen nothing i have send 100 email nothing have the say nothing you say we help lett the pay my 600 euro than nothing that see do nothing lie lie lie maks me so angry evry time we are bisie liears gr ronald
здравейте, вече 2 седмици искам теглене, всеки ден го поисках, но все пак получавам същото стандартно съобщение. Вече не мога да влизам в чата. Какво мога да направя?
hello its now 2 weeks that i ask the withdraw,every day i asked for it but still get the same standard message back.i can not come on the chat anymore.what can i do?
Имам същия проблем, може би идваме от Холандия, не знам...
i have the same problem,mayby we come from the netherlands,i dont know...
здравейте благодаря за вашия отговор. същото е, чакам 14 дни
hello thnx for your reply.its the same ,i wait for 14 days
колко от вас са големи копелета
how many of you they are big bastards
hoeveel bij jou het zijn grote klootzakken
Аз съм абсолютно същият с неговите долници
I'm exactly the same with his lowlifes
ik heb precies het zelfde zijn schooiers
сега какво? има ли нещо, което може да се направи по въпроса
what now? is there anything that can be done about it
wat nu?is er iets tegen te doen
уверете се, че ще се отърват от него или се надявайте, че този сайт работи, но се опасявам, че работят в тайна
make sure they get rid of it or hope that this site works but I'm afraid they are working in cahoots
zorgen dat ze er van afgaan of hopen dat deze site werkt maar ben bang dat ze onder 1 hoedje werken
моята надежда е този сайт.....
my hope is this site.....
mijn hoop is dan deze site.....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.