ФорумКазинаWagerinox Casino - обща дискусия

Wagerinox Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от mailpatrick3
|
17534 преглеждания 150 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wagerinox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

оттеглям се преди 8 дни и изпращам документите, от които се нуждаят, но не чувам нищо за това. Свързвам се всеки ден относно статуса и получавам обратно само стандартно съобщение, което трябва да изчакам. Когато се свържа с чат на живо, те искат да се отърват не ми се струва добре и не знам какво мога да направя

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 11 месеца

Здравейте, според това, което описвате, тече проверка на акаунта. Даваме на казината 14 дни да направят това, така че ще бъде хубаво, ако проявите търпение известно време. От друга страна, разбирам, че ако не получите отговор, определено не е приятно и бихте искали да знаете как върви ситуацията.

Въпреки това, ако не получите известие от тях през следващите няколко дни за състоянието на проверката на вашия акаунт или друга подходяща информация, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Също така проверих казиното и виждам, че има доста нисък индекс на безопасност и бих внимавал да депозирам тук. Виждали ли сте и това?

Както и да е, уведомете ни, ако имате нещо ново и ако изтече споменатото време и нищо не се разреши, ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

аз имам същите проблеми с това казино, нека спрат да .... холандските играчи, които имам, казват повече за вашата помощ, тъй като с това казино, s не са честни gr ronald ps цената му като всички повече от 500 000 евро, s в това казино печелите 1 път, отколкото да видите, че не плащате, благодаря им

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

оттеглям се преди 8 дни и изпращам документите, от които се нуждаят, но не чувам нищо за това. Свързвам се всеки ден относно статуса и получавам обратно само стандартно съобщение, което трябва да изчакам. Когато се свържа с чат на живо, те искат да се отърват не ми се струва добре и не знам какво мога да направя

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам същия проблем с това казино, пак ни мамят за 600 евро. Чакам вече 8 дни и ме изхвърлиха от чата и вече не отговарят на имейли, това са твърди мошеници на гърба на трудолюбиви играчи. Роналд

Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, но бих искал също така да отбележа индекса на безопасност, който е много нисък в това казино.

По отношение на вашето теглене, казиното даде ли ви причина защо това е така и защо отнема повече време? Вашият акаунт вече е потвърден?

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене и KYC, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни и все още не получите подходящ отговор, мисля, че би било добра стъпка да подадете жалба.

Все пак бих искал да съм оптимист, че тази ситуация ще се разреши, но не съм сигурен дали ще бъде. Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, но бих искал също така да отбележа индекса на безопасност, който е много нисък в това казино.

По отношение на вашето теглене, казиното даде ли ви причина защо това е така и защо отнема повече време? Вашият акаунт вече е потвърден?

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене и KYC, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни и все още не получите подходящ отговор, мисля, че би било добра стъпка да подадете жалба.

Все пак бих искал да съм оптимист, че тази ситуация ще се разреши, но не съм сигурен дали ще бъде. Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

те изпращат само същия имейл, който имам, за да се споразумея с него не е нормол никога толкова дълго, за това са казино, изплащат, вярвам, че не се виждат, нямат 1 седмица gr ronald

Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Виждам, че все още получавате същия отговор, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни, определено бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Междувременно се опитайте да проявите търпение за известно време, защото вече ви казах колко време даваме на казината, за да разрешат подобна ситуация.

Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

un belivebul, че това казино от 3,9 до 6,2 unbelivebull аз сега всичките 7 дни от моето теглене нищо не се случва, нищо не съм изпратил 100 имейла, нищо не казвайте нищо, вие казвате ние помагаме, нека платят моите 600 евро, отколкото нищо че виждам, не правя нищо, лъжа, лъжа, лъжа, макс ме ядосвам всеки път, ние сме bisie liears gr ronald

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравейте, вече 2 седмици искам теглене, всеки ден го поисках, но все пак получавам същото стандартно съобщение. Вече не мога да влизам в чата. Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Имам същия проблем, може би идваме от Холандия, не знам...

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

здравейте благодаря за вашия отговор. същото е, чакам 14 дни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

това е фалшиво казино, направете каквото гуру имаме нужда от помощ, нека спрат да .... холандските играчи виждат лъжа лъжа лъжа


Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

колко от вас са големи копелета


Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

600

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

Аз съм абсолютно същият с неговите долници


Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

сега какво? има ли нещо, което може да се направи по въпроса

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

уверете се, че ще се отърват от него или се надявайте, че този сайт работи, но се опасявам, че работят в тайна


Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

моята надежда е този сайт.....

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

така че трябва да продължим да хленчим, но се страхувам, че няма да спечелим нищо от това


Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини