Здравейте,
Предлагам ви да обърнете внимание на раздела, наречен " обяснен индекс на безопасност ".
Под средното наистина не е препоръка, бих казал.
Честно казано, ние не вземаме предвид скоростта на теглене, защото тя не е сравнима:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Освен това ние даваме на казината 14 пълни дни, за да се справят с KYC, историята на игрите, допълнителните проверки + самото теглене.
Не съм запознат с вашия адвокат; Аз, от друга страна, съм запознат с нашия процес. Ако потърсите безплатна помощ, бих обмислил подаването на жалба, имайки предвид следното:
„Нека започнем, като заявим, че не всички жалби са основателни. Следователно, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.
Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".
Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Източник: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Съжалявам, че се чувствате измамени от казиното, може би жалбата в крайна сметка няма да е необходима. 🤷♀️
Hello,
I suggest you mind the tab called "safety index explained".
Below-average is really not a recommendation, I'd say.
Frankly, we do not take the withdrawal speed into account because it is not comparable:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Additionally, we allow casinos 14 full days to deal with the KYC, gaming history, additional checks, + the withdrawal itself.
I'm not familiar with your lawyer; I'm, on the other hand, familiar with our process. If you seek free-of-charge help, I would consider submitting a complaint, minding this:
"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Source: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
I'm sorry you feel cheated by the casino, maybe the complaint won't be necessary in the end. 🤷♀️
Автоматичен превод: