ФорумКазинаVulkan.bet Casino - обща дискусия

Vulkan.bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от mg2019
|
15640 преглеждания 88 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
Radka
преди 1 година


Моля, къде мога да намеря валидатор на лиценз за казино?

Можете ли да ми дадете връзката към валидатора на лиценз за казино?


Автоматичен превод:
Telegram-dao998123
преди 1 година

Можете да го намерите, когато отидете на страницата на казиното, превъртете до дъното и аз го намерих долу вляво. Съдържа тази оранжева топка, която според мен не бива да се пропуска. Когато щракнете върху него, ще видите валидатора.

Както и да е, планирате ли да играете в това казино, ако искате да знаете тази информация, или просто се интересувате? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро,

За съжаление от около два месеца имам проблеми с проверката. Постоянно получавах имейли за това, че липсва документ. Това е качено няколко пъти, но винаги е било отхвърляно. Депозирал съм хиляди евро, но нищо не става с тегленето!!!

Би било чудесно, ако някой може да ми помогне с това.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
chris2012
преди 11 месеца

Здравейте, забелязах, че вече сте пуснали жалба, което според мен е правилната стъпка, тъй като проверката тече вече 2 месеца. Мисля, че това е достатъчно време, за да успее казиното.

Що се отнася до отхвърления документ, каза ли ви казиното защо се случва това и каква е причината за отказа? Предполагам, че докато нямате верифициран акаунт, нищо няма да се случи с тегленето.

Уведомете ме, ако имате нови актуализации или информация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Измама. Толкова просто. Потребител съм от 3+ години и имам стотици тегления и депозити. Залагам на спорт и казина. Миналия месец за първи път в живота си спечелих сравнително голяма сума в казино (1200 USD) и след като се опитах да поискам теглене, те забраниха акаунта ми и конфискуваха целия ми баланс. Те са плъхове. Крадци.


Стойте далеч от тази странна къща за залагания.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 8 месеца

Това звучи доста разочароващо, особено след толкова години игра в казиното. Имали ли сте успешно теглене преди или това е първият ви опит? Също така казиното обясни ли ви, каква е причината за това, може би? 🤔 Ако смятате, че това е нещо, с което можем да ви помогнем, свързано с игрите в казината, моля, уведомете ни. Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа този случай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой от Чили получавал ли е сертификат от Държавната банка на Чили с IBAN кода, който иска във Vulkanbet?

Обаждам се в банката и ми казват, че въпросният документ не съществува, докато във vulkanbet ми казват, че няма да ми платят, докато не изпратя този документ

Автоматичен превод:
преди 2 години

3) Пълна екранна снимка на вашата лична онлайн банкова сметка. (незабавно)


4) Екранна снимка на цяла страница на депозитни транзакции от лична сметка на вашето онлайн банкиране. Тази екранна снимка трябва да включва датата на транзакцията, сумата на превода и IBAN.


5) Екранна снимка на цяла страница на вашата онлайн банкова сметка, използвана за депозит. Тази екранна снимка трябва да включва името на титуляра на сметката и IBAN.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Точно така, дори ми искаха селфи с лист хартия, на който се виждаше написаният ми имейл, сега ми искат документ от банката, в който се вижда номера на сметката ми с IBAN кода, което банката ми казва, че няма такъв документ и всичко да ме реализират Плащане към Astropay, дори и към банката, от която ми искат документа, вече е твърде абсурдно, явно не искат да плащат. Какъв стрес. Надявам се никой друг да не играе там

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой от Чили получавал ли е сертификат от Държавната банка на Чили с IBAN кода, който иска във Vulkanbet?

Обаждам се в банката и ми казват, че въпросният документ не съществува, докато във vulkanbet ми казват, че няма да ми платят, докато не изпратя този документ

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

О, предполагам сте казали на казиното, че не можете да получите нещо подобно, тъй като вашата банка не може да го осигури, нали? Опитахте ли да видите дали има алтернатива, която бихте могли да използвате вместо такъв документ?

Видях също, че вече имате оплакване , така че ако все още има проблем, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Бихте ли ме информирали как върви и дали нещо се е променило? Бих бил благодарен.

Надявам се, че ще бъде зад гърба ви възможно най-скоро и ще получите парите си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Просто ми отговориха, че грешат и им трябва скрийншот на картата, който вече бях изпратил в pdf, но сега го изпратих като скрийншот, надявам се да сте доволни от това

Много пъти бях казвал на няколко агенти, че документът не съществува и те ме накараха да изгубя повече от седмица, само за да ми кажат, че това е тяхна грешка.

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 7 месеца

Това не е най-приятното нещо, но важното е, че казиното осъзна грешката си и се надяваме, че оттук нататък ще се подобрява и ще видите парите си възможно най-скоро.

Уведомете ме, когато всички документи са наред, ще бъдете проверени и ще можете да изтеглите.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Истината е, че не беше много забавно, от 30 март се опитвах да получа плащане, беше второто ми теглене и първото беше същото, изпращане и изпращане на документи, накрая току-що получих парите си, но явно не играйте там вече и препоръчвам никой да не го прави

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 7 месеца

Бихте ли искали да напишете отзив за това казино за вашия опит в това казино, може би? Наистина може да бъде полезно за други играчи да прочетат за това. Ако решите да го направите, просто следвайте тази връзка , моля.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Да разбира се

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 6 месеца

Благодарим ви за проявения интерес.👌

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Откраднаха ми 30 евро и не ми ги върнаха, след като направиха грешка в депозита и с блокирана сметка задържаха парите ми без основание!


Автоматичен превод:
cristianapim
преди 5 месеца

Правилно ли разбирам, че сметката ви е била блокирана с парите вътре? Каква беше причината да блокирам акаунта ви, ако мога да попитам? Получихте ли някакво обяснение от казиното?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, направени са много депозити и тегления, много участие в бонуси - както в казино, така и в спорт - никога не съм имал проблеми. Но за първи път в живота си спечелих голяма сума на слотове и очевидно, както би направила мръсна и измамна къща за залагания, те забраниха акаунта ми в този момент, твърдейки, че съм нарушил правилата, като играя на слотове с активен спорт бонус (подробност, играх слотове с реалния си баланс, дори не е възможно да използвам бонус баланса за това.


Честно казано, оттогава страдам от пристъпи на тревожност и въпреки че съм комарджия повече от 6 години и съм бил потребител на повече от 30 различни къщи за залагания, вече нямам желание и радост да залагам, след като бях ограбен от почти 2000 USD по този начин. .


Тези плъхове дори не искат да ми върнат депозита.


Въпреки че загубих само и имах малки тегления, те изплатиха без никакъв проблем. За съжаление, по някаква причина най-голямата ми печалба в ротативки се случи в тази злощастна къща за залагания и те очевидно се възползваха от факта, че бях натрупал голяма сума в сметката си, за да изчистя всичко. Не играйте в тази къща за залагания. Вземете моя случай като пример, поучете се от моето страдание. Не играй тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И по-подробно, вече се опитах да направя жалба тук и те отказаха, твърдейки, че случаят ми е свързан със спорт, а не с ротативки, което е наистина абсурдно. Забраниха акаунта ми само защото спечелих голяма сума в казиното. Единствената връзка със спорта в събитието беше фактът, че имах активен бонус, но не използвах тази сума, за да играя на ротативки, защото не мога да правя това.


Те твърдят, че съм играл големи суми на слотове, докато съм имал активен бонус (???, какъв е проблемът? Това беше моят баланс, не съм играл с бонус, беше реален баланс) и те просто взеха всичките ми пари и желанието ми да продължа да залагам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И докато проучвах, забелязах тази жалба, която е буквално същата като тази, която направих, в която потребителят беше баннат поради същата причина като мен (залагане на ротативки и спорт). Първоначално Casino Guru отказа, твърдейки, че не може да разреши спортни проблеми, но по-късно отвори отново случая и жалбата беше разрешена: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed - и


Това е буквално СЪЩИЯ случай като това, което се случи с мен, но все още нямам достъп до акаунта си във Vulkanbet и все още съм без помощ, защото вие отказахте, твърдейки, че е спортен въпрос, но всъщност е същият като този, който изпратено по-горе.


Моля, помогнете ми да си върна парите. В най-лошия случай поне депозита ми.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини