преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vulkan.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакаме изплащането от 7 септември 2021 г. Поддръжката иска само търпение. Няма информация за това кога парите ще пристигнат в сметката. Интересно ми е дали парите ще пристигнат.
Have been waiting for the payout since September 7th, 2021. The support only asks for patience. There is no information about when the money will arrive in the account. I'm curious whether the money will even arrive.
Warte nun seit dem 07.09.2021 auf die Auszahlung. Durch den Support wird lediglich um Geduld gebeten. Es gibt keine Informationen wann das Geld auf dem Konto ankommt. Bin gespannt, ob das Geld überhaupt ankommt.
Имате ли новини относно оттеглянето си?
Do you have any news regarding your withdrawal?
Здравейте, с 35 евро играх до 11 000 евро. Профилът е спрян за „пране на пари". Нищо подобно не ми се е случвало през живота ми. Надявам се някой да ми помогне.
Hello, with 35 euros I played up to 11,000 euros. Account suspended for "money laundering". Nothing like this has ever happened to me in my life. I hope someone can help me.
Hallo, habe mich mit 35 Euro auf 11.000 Euro raufgespielt. Konto wurde wegen "Geldwäsche" gesperrt. So etwas ist mir noch nie in meinem Leben passiert. Ich hoffe mir kann wer weiterhelfen.
По принцип признаците на пране на пари са прости. Ако продължите да депозирате много пари, изиграете няколко завъртания и след това поискате теглене, това е знак за пране на пари.
Тъй като казвате, че сте депозирали само 35 евро, не може да е пране на пари. Бих казал, че няма смисъл да го обсъждаме допълнително, защото според първоначалната информация от вас, смятам, че това, което ви казаха, е чиста глупост, така че моля, изпратете оплакване тук: https://casino.guru/complaints
Basically, the signs of money laundering is simple. If you keep depositing a lot of money, play a few spins and then you request a withdrawal, that's a sign of money laundering.
Since you say you deposited only 35 eur, it can't be money laundering. I'd say there's no point in discussing it further, because according to the initial info from you, I believe what you were told is pure nonsense so please, submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Добър ден. Играх във vulkan.bet в Португалия. Имам надлежно потвърдена сметка, поисках 3 тегления на пари на стойност 250 всяка, първоначално казаха, че ще отнеме 5 дни, за да вляза в сметката си, сега след 5 дни казват, че 3 тегления бяха обработени от тях и сега това е свързано с финансови институции, това започна на 22.07 и до днес няма следа от пари.
Good afternoon I played at vulkan.bet in Portugal I have a properly verified account, I asked for 3 withdrawals of money worth 250 each, initially they said that it would take 5 days to enter my account, now after the 5 days they say that the 3 withdrawals were processed by them and now it has to do with financial institutions, this started on 07/22 and until today there is no sign of money.
Boa tarde joguei na vulkan.bet em Portugal tenho conta verificada corretamente, pedi 3 retiradas de dinheiro no valor de 250 cada, inicialmente diziam que demoraria 5 dias a entrar na minha conta, agora passados os 5 dias dizem que foram as 3 retiradas processadas por eles e agora tem haver com as instituições financeiras, isto começou no dia 22/07 e até hoje nem sinal de dinheiro.
Здравейте,
кога приключи вашата проверка, моля?
Моля, обърнете внимание, че дори и да сте изпратили всички тегления преди извършването на проверката, те ще продължат след извършване на проверката.
Имате ли връзка с казиното сега?
Проверих жалбата и изглежда, че 3 други играчи имат същия проблем, за съжаление нито една от жалбите, подадени тази година, не беше затворена като разрешена. 🙁
Е, нека изпратим вашата собствена жалба, ако желаете:
https://casino.guru/complaints
Hello,
when was your verification completed, please?
Kindly note that even if you had submitted all withdrawals before the verification was done, those will proceed after the verification is done.
Are you in touch with the casino, now?
I checked the complaint and it seems that 3 other players have the same problem, sadly none of the complaints submitted this year was closed as resolved. 🙁
Well, let's submit your own complaint if you like:
https://casino.guru/complaints
Сметката беше верифицирана правилно на 22.07 и на същия ден беше направено 1 теглене. Това, което казиното ми казва е, че парите вече са обработени и че сега финансовите институции се грижат за останалото. Да чакаме търпение, изглежда, че мотото на това казино е търпение. Открих това казино чрез 1 португалски инфлуенсър, също се свързах с него и той самият ще се опита да се свърже с казиното и ако не получа парите, ще разкрия публично какво се е случило.
The account was correctly verified on 07/22 and on that same day 1 withdrawal was made. What the casino tells me is that the money has already been processed and that now financial institutions take care of the rest. To wait for patience, it seems that the motto of this casino is patience. I discovered this casino through 1 Portuguese influencer, I have also contacted him and he himself would try to contact the casino and if I didn't get the money I would publicly expose what happened.
A conta foi verificada corretamente dia 22/07 e nesse mesmo dia fizeram retirada de 1 um dos saques. O que em o casino me diz é que o dinheiro já foi processado e que agora são instituições financeiras que tratam do resto. Para esperar ter paciência, parece que eu o lema deste casino é um paciência. Descobri este casino através de 1 de influencer português, também já o contatei e ele próprio ia tentar contatar o casino e caso não me entrasse em o dinheiro iria expor publicamente o sucedido.
Сметката беше верифицирана правилно на 22.07 и на същия ден беше направено 1 теглене. Това, което казиното ми казва е, че парите вече са обработени и че сега финансовите институции се грижат за останалото. Да чакаме търпение, изглежда, че мотото на това казино е търпение. Открих това казино чрез 1 португалски инфлуенсър, също се свързах с него и той самият ще се опита да се свърже с казиното и ако не получа парите, ще разкрия публично какво се е случило.
The account was correctly verified on 07/22 and on that same day 1 withdrawal was made. What the casino tells me is that the money has already been processed and that now financial institutions take care of the rest. To wait for patience, it seems that the motto of this casino is patience. I discovered this casino through 1 Portuguese influencer, I have also contacted him and he himself would try to contact the casino and if I didn't get the money I would publicly expose what happened.
A conta foi verificada corretamente dia 22/07 e nesse mesmo dia fizeram retirada de 1 um dos saques. O que em o casino me diz é que o dinheiro já foi processado e que agora são instituições financeiras que tratam do resto. Para esperar ter paciência, parece que eu o lema deste casino é um paciência. Descobri este casino através de 1 de influencer português, também já o contatei e ele próprio ia tentar contatar o casino e caso não me entrasse em o dinheiro iria expor publicamente o sucedido.
Добре,
Мога само да те посъветвам да бъдеш по-внимателен следващия път. Първо проверете казиното , опитайте някакъв бонус без депозит, ако е възможно, и добийте собствена представа дали това казино е най-доброто за вас. Не бих казал, че трябва да се оставите сляпо да бъдете повлияни от инфлуенсъри, но зависи от вас, разбира се.
Ако имате нужда от помощ, предлагам да подадете жалбата, както вече споменах по-рано.
Желая ти късмет 🤞
Well,
I can only advise being more careful next time. Check the casino first, try some no deposit bonus if possible, and get your own idea of whether this casino is best for you. I would not say that you should let yourself be blindly influenced by influencers, but it's up to you of course.
If you need help, I suggest you submit the complaint as I already mentioned before.
I wish you luck 🤞
хей не играй тук, искат много странни документи, а аз вече съм играл в повече от 100 казина, внимавай тук са фалшиви петдесет 😉 Заложих печалбите си директно и ги оставих, има много по-добри казина🙂
hey don't play here they want very strange documents and i've already played more than 100 casinos watch out here are fake fifty 😉 I gambled away my winnings directly and left it, there are much better casinos🙂
hey spielt hier auf keinen fall die wollen sehr komische dokumente und ich hab schon mehr als 100 casinos gespielt passt hier auf sind falsche fuffziger 😉 hab mein gewinn direkt verspielt und es gelassen, gibt viel bessere casinos🙂
Здравейте,
с толкова лоша репутация приемам предупреждението ви за много разумно 🙂.
Можете ли да споделите какъв документ ви се стори най-странен да предоставите, моля?
Hello,
with such a bad reputation I take your warning as a very reasonable one 🙂.
Can you share what document you have found the strangest to provide, please?
Искат 3 странни екранни снимки на моята банка. Никога не съм имал нужда от нещо подобно и лесно направих теглене в 30 казина с 3 нормални документа, паспорт, сметка за ток и Skrill или банкови данни, но нормални банкови данни, не толкова странни неща, които искат, имам ги там 35 платени в 600 вона и не искат повече от 5 до 7 документа обикновено, а чатът на живо от тях е глупав 😀
They want 3 weird screenshots of my bank I've never needed anything like that and I've easily made a withdrawal at 30 casinos with 3 normal documents, passport, electricity bill and Skrill or bank data, but normal bank data, not such weird things they want, I have them there 35 paid in 600 won and they don't want more than 5 to 7 documents normally, and the live chat from them is stupid 😀
die wollen 3 komische screenshots von meiner bank sowas hab ich noch nie gebraucht und ich hab schon locker bei 30 casino eine auszahlung gemacht mit denn 3 normalen dokumente reisepass stromrechnung und skrill oder bank daten aber normal bank daten nicht so komische sachen was die wollen hab da 35 einbezahlt 600 gewonnen und die wollen mehr als 5 bis 7 dokumente nicht normal, und der live chat von denen die sind strohdumm 😀
Здравейте,
Трябва да кажа, че съм доста изненадан. Обикновено екранните снимки не са предпочитани, защото могат да бъдат изрязани. 🤔
Какви странни неща искат, моля?
Hello,
I'm quite surprised I must say. Normally, screenshots are not preferred because they can be cropped. 🤔
What sort of weird things do they want, please?
3) Пълна екранна снимка на вашата лична онлайн банкова сметка. (незабавно)
4) Екранна снимка на цяла страница на депозитни транзакции от лична сметка на вашето онлайн банкиране. Тази екранна снимка трябва да включва датата на транзакцията, сумата на превода и IBAN.
5) Екранна снимка на цяла страница на вашата онлайн банкова сметка, използвана за депозит. Тази екранна снимка трябва да включва името на титуляра на сметката и IBAN.
3) Full screenshot of your personal online banking account.(instantly)
4) Full-page screenshot of deposit transactions from personal account of your online banking. This screenshot should include the transaction date, transfer amount, and IBAN.
5) Full page screenshot of your online banking account used for deposit. This screenshot should include the account holder's name and IBAN.
3) Vollständiger Screenshot Ihres persönlichen Online-Banking-Kontos.(sofort)
4) Ganzseitiger Screenshot von Einzahlungstransaktionen aus dem persönlichen Konto Ihres Online-Bankings. Dieser Screenshot sollte das Transaktionsdatum, den Überweisungsbetrag und die IBAN enthalten.
5) Ganzseitiger Screenshot Ihres Online-Banking-Kontos, das für die Einzahlung verwendet wird. Dieser Screenshot sollte den Namen des Kontoinhabers und die IBAN enthalten.
Разбирам, така че единствената разлика е, че те предлагат форма на неизрязани екранни снимки, докато .pdf форматът обикновено се предпочита.
Освен това е съвсем нормално, бих казал.
Просто трябва да докажете, че методът за депозиране/теглене е свързан с вас и че името и адресът съвпадат с тези, които сте посочили по време на регистрацията, както и че имате достъп до банковата история и можете да докажете депозита.
I see, so the only difference is that they suggest a form of non-cropped screenshots while .pdf format is usually preferred.
Other than that it's quite normal, I'd say.
You just have to prove that the depositing/withdrawal method is associated with you and that the name, and address, match the one you stated during the registration as well as that you have access to the banking history and can prove the deposit.
за мен това не е нормално никога повече няма да посетя такива глупави казина сутринта отидох до банката за пълните идиоти, за да получат банково извлечение, след това те написаха, че имаме нужда от повече документи снимка с паспорт, въпреки че преди това казаха, че липсват само екранните снимки, тези идиоти ли искат все повече хора, винаги има 100 000 по-добри казина, просто трябва да прочетете рейтинга от vulkan bet idiots....
for me this is not normal will never visit such stupid casinos again went to the bank in the morning for the complete idiots to get a bank statement, then they wrote we need more documents photo with passport although they said before only the screenshots are missing these are idiots what more and more people want, there are always 100,000 better casinos, you just have to read the rating from vulkan bet idiots....
für mich ist das nicht normal werde so dumme casinos nie wieder besuchen hab für die vollidioten extra am morgen bank gegangen denn kontoauszug holen, dann schrieben die wir brauchen noch mehr dokumente foto mit reisepass obwohl sie vorher gesagt haben fehlen nur noch die screenshots das sind idioten was immer mehr wollen gibt immer noch 100000 bessere casinos muss man ja nur die bewertung durchlessen von vulkan bet trottels....
Най-лошото е, че дори искат документи, въпреки че аз искам да затворя акаунта си за тях, те са много обидени и никога повече няма да играя там
The worst thing is they even want documents even though I want to have my acc closed for them, they've been extremely offended and I'll never play there again
schlimmste ist die wollen sogar noch dokumente obwohl ich mein acc für schliessen lassen will hab sie ultra beleidigt werde da nie wieder spielen
Много те съжалявам. Не мисля, че е нормално да преминете през всичко това само защото искате да бъдете верифицирани в казино. Може би бихте могли да подадете жалбата?
Мисля, че стандартната процедура трябва да бъде следната: искате да получите потвърждение, казиното ви казва какво трябва да им предоставите, вие го предоставяте и това е.
Но всеки път, когато си мислиш, че имаш всичко, което са поискали, а след това те искат още и още, не мисля, че е правилно.
I feel very sorry for you. I don't think it's normal that you should go through all of this just because you want to get verified in a casino. Maybe you could submit the complaint?
I think the standard procedure should be following: You want to get verified, the casino tells you what you need to provide to them, you provide it and that's it.
But whenever you think you have everything they asked for and then they ask for more and more, I don't think it's right.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.