ФорумКазинаVulkan.bet Casino - обща дискусия

Vulkan.bet Casino - обща дискусия

преди 3 години от mg2019
|
16076 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vulkan.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Чакаме изплащането от 7 септември 2021 г. Поддръжката иска само търпение. Няма информация за това кога парите ще пристигнат в сметката. Интересно ми е дали парите ще пристигнат.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте! Чудя се дали са успели да съберат парите и колко време отне. Благодаря

Автоматичен превод:
mg2019
преди 3 години

Имате ли новини относно оттеглянето си?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, с 35 евро играх до 11 000 евро. Профилът е спрян за „пране на пари". Нищо подобно не ми се е случвало през живота ми. Надявам се някой да ми помогне.

Автоматичен превод:
Lux388
преди 2 години

По принцип признаците на пране на пари са прости. Ако продължите да депозирате много пари, изиграете няколко завъртания и след това поискате теглене, това е знак за пране на пари.

Тъй като казвате, че сте депозирали само 35 евро, не може да е пране на пари. Бих казал, че няма смисъл да го обсъждаме допълнително, защото според първоначалната информация от вас, смятам, че това, което ви казаха, е чиста глупост, така че моля, изпратете оплакване тук: https://casino.guru/complaints

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден. Играх във vulkan.bet в Португалия. Имам надлежно потвърдена сметка, поисках 3 тегления на пари на стойност 250 всяка, първоначално казаха, че ще отнеме 5 дни, за да вляза в сметката си, сега след 5 дни казват, че 3 тегления бяха обработени от тях и сега това е свързано с финансови институции, това започна на 22.07 и до днес няма следа от пари.

Автоматичен превод:
catiasmv87
преди 2 години

Здравейте,

кога приключи вашата проверка, моля?

Моля, обърнете внимание, че дори и да сте изпратили всички тегления преди извършването на проверката, те ще продължат след извършване на проверката.

Имате ли връзка с казиното сега?

Проверих жалбата и изглежда, че 3 други играчи имат същия проблем, за съжаление нито една от жалбите, подадени тази година, не беше затворена като разрешена. 🙁

Е, нека изпратим вашата собствена жалба, ако желаете:

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сметката беше верифицирана правилно на 22.07 и на същия ден беше направено 1 теглене. Това, което казиното ми казва е, че парите вече са обработени и че сега финансовите институции се грижат за останалото. Да чакаме търпение, изглежда, че мотото на това казино е търпение. Открих това казино чрез 1 португалски инфлуенсър, също се свързах с него и той самият ще се опита да се свърже с казиното и ако не получа парите, ще разкрия публично какво се е случило.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сметката беше верифицирана правилно на 22.07 и на същия ден беше направено 1 теглене. Това, което казиното ми казва е, че парите вече са обработени и че сега финансовите институции се грижат за останалото. Да чакаме търпение, изглежда, че мотото на това казино е търпение. Открих това казино чрез 1 португалски инфлуенсър, също се свързах с него и той самият ще се опита да се свърже с казиното и ако не получа парите, ще разкрия публично какво се е случило.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре,

Мога само да те посъветвам да бъдеш по-внимателен следващия път. Първо проверете казиното , опитайте някакъв бонус без депозит, ако е възможно, и добийте собствена представа дали това казино е най-доброто за вас. Не бих казал, че трябва да се оставите сляпо да бъдете повлияни от инфлуенсъри, но зависи от вас, разбира се.

Ако имате нужда от помощ, предлагам да подадете жалбата, както вече споменах по-рано.

Желая ти късмет 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

хей не играй тук, искат много странни документи, а аз вече съм играл в повече от 100 казина, внимавай тук са фалшиви петдесет 😉 Заложих печалбите си директно и ги оставих, има много по-добри казина🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
chiller19
преди 2 години

Здравейте,

с толкова лоша репутация приемам предупреждението ви за много разумно 🙂.

Можете ли да споделите какъв документ ви се стори най-странен да предоставите, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искат 3 странни екранни снимки на моята банка. Никога не съм имал нужда от нещо подобно и лесно направих теглене в 30 казина с 3 нормални документа, паспорт, сметка за ток и Skrill или банкови данни, но нормални банкови данни, не толкова странни неща, които искат, имам ги там 35 платени в 600 вона и не искат повече от 5 до 7 документа обикновено, а чатът на живо от тях е глупав 😀

Автоматичен превод:
chiller19
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да кажа, че съм доста изненадан. Обикновено екранните снимки не са предпочитани, защото могат да бъдат изрязани. 🤔

Какви странни неща искат, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

3) Пълна екранна снимка на вашата лична онлайн банкова сметка. (незабавно)


4) Екранна снимка на цяла страница на депозитни транзакции от лична сметка на вашето онлайн банкиране. Тази екранна снимка трябва да включва датата на транзакцията, сумата на превода и IBAN.


5) Екранна снимка на цяла страница на вашата онлайн банкова сметка, използвана за депозит. Тази екранна снимка трябва да включва името на титуляра на сметката и IBAN.

Автоматичен превод:
chiller19
преди 2 години

Разбирам, така че единствената разлика е, че те предлагат форма на неизрязани екранни снимки, докато .pdf форматът обикновено се предпочита.

Освен това е съвсем нормално, бих казал.

Просто трябва да докажете, че методът за депозиране/теглене е свързан с вас и че името и адресът съвпадат с тези, които сте посочили по време на регистрацията, както и че имате достъп до банковата история и можете да докажете депозита.


Автоматичен превод:
преди 2 години

за мен това не е нормално никога повече няма да посетя такива глупави казина сутринта отидох до банката за пълните идиоти, за да получат банково извлечение, след това те написаха, че имаме нужда от повече документи снимка с паспорт, въпреки че преди това казаха, че липсват само екранните снимки, тези идиоти ли искат все повече хора, винаги има 100 000 по-добри казина, просто трябва да прочетете рейтинга от vulkan bet idiots....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-лошото е, че дори искат документи, въпреки че аз искам да затворя акаунта си за тях, те са много обидени и никога повече няма да играя там

Автоматичен превод:
chiller19
преди 2 години

Много те съжалявам. Не мисля, че е нормално да преминете през всичко това само защото искате да бъдете верифицирани в казино. Може би бихте могли да подадете жалбата?

Мисля, че стандартната процедура трябва да бъде следната: искате да получите потвърждение, казиното ви казва какво трябва да им предоставите, вие го предоставяте и това е.

Но всеки път, когато си мислиш, че имаш всичко, което са поискали, а след това те искат още и още, не мисля, че е правилно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В рецензията пише

Регулатор

Кюрасао (GCB)


Но според (GCB) те не го регулират..

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини