Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаVulkan.bet Casino - обща дискусия

Vulkan.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от mg2019
|
21 359 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
nicooretamozoo2017

Здравейте,

ако проверите сайта на казиното, ще намерите валидатора на лиценза - резултатът показва това:

file

GCB е просто доставчик на общ лиценз. Това казино е лицензирано от Antillephone.

Ако все пак попаднете на различна информация, уведомете ме, моля. Като алтернатива можете да се свържете с лицето от нашия екип за данни, ще намерите медальона под общия преглед. 😉

file

Автоматичен превод:

В момента това казино работи ли?

Не съм си виждал парите повече от 2 седмици.

няма отговор от техните финанси.

file

Edited
Автоматичен превод:
ryosyou

Здравей.

Казиното изглежда работи. Ако бях на ваше място, щях да обмисля подаването на жалба . Две седмици са повече от достатъчни, за да оставите чакането си.

Случвало ли ви се е да теглите успешно от това казино преди?

Автоматичен превод:
Radka

няколко пъти.

последният беше завършен на 9 фев.

Автоматичен превод:
ryosyou

Тъй като чакахте толкова дълго, бих ви препоръчал да подадете жалба. Боя се, че на този етап не можете да направите много.

Автоматичен превод:

Здравейте, не получавам отговор и таймерът вече е изтекъл. Какво друго мога да направя? Защо е така?


https://casinoguru-de.com/vulkan-bet-casino-der-player-beanstandet-die-auszahlsgebuhr

Edited
Автоматичен превод:
TheCooN82

Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино.

Виждам обаче, че вече всичко е наред и Ник отговори на оплакването ви , а вие също му отговорихте. Има доста оплаквания и нашият екип се опитва да направи каквото може, за да стигнем до вашите или до други възможно най-скоро.

Както и да е, забелязах, че според оплакванията имате проблем с таксите за теглене и поддръжката не е много полезна. Това вярно ли е?

Автоматичен превод:

Да, за съжаление това е правилно.


Благодаря

Автоматичен превод:
TheCooN82

Както Джаро обясни, засега всички трябва да имаме търпение. Поради прекомерния брой оплаквания, нашите специализирани специалисти се нуждаят от всяка секунда, която таймерът им дава.

Ако междувременно мога да направя нещо за вас, моля, уведомете ме.🙏

Автоматичен превод:

Отнема много време, докато получа помощ. С предишните си оплаквания почувствах, че получих много добър съвет и също така бях много уважаван. но за съжаление в момента не е така.

На всички хубав уикенд

Автоматичен превод:
TheCooN82

Знам, че ситуацията не е много приятна и трябва да изчакате, но както вече споменахме, нашите експерти правят всичко възможно, за да стигнат до всеки играч. Това, че Ник не ти отговаря веднага, не означава, че твоят случай е по-малко важен или че той не те уважава. Ще ви помоля за още малко търпение и се надявам нещата да се оправят възможно най-скоро.

Както и да е, научихте ли нещо ново?

Автоматичен превод:

Благодаря ви много и хубава седмица.

Автоматичен превод:
Jaro

Резюмето на моята жалба винаги се обработва без никакви промени и трябва да изглежда така, сякаш е актуализирано. Таймерът е нулиран. Възможно ли е друг специалист по оплаквания да се погрижи за мен? Чакам тук с оплакването си почти 3 седмици и няма напредък. Какво става?



Най-добри пожелания TheCooN82

Автоматичен превод:
TheCooN82

Здравей TheCooN82!

Съжалявам, че отнема толкова време, добре, ние сме доста заети, това е вярно. Разбира се, ще се опитам да получа информация за вашия случай. Вече изпратих напомняне. Надяваме се, че помага малко.

Виждам, че е минала седмица, откакто Ник получи исканата актуализация, ако трябва да спекулирам, бих казал, че той е на нея. 🤔

Автоматичен превод:

Добър вечер, има ли шанс някой от тези 2 колеги да се погрижи отново за моя проблем? Чакам повече от 3 седмици да получа помощ. 😢😩

Още веднъж голям комплимент и благодаря на тези 2 господа.


Поздрав

TheCooN82


Автоматичен превод:
TheCooN82

Здравейте

Доколкото мога да преценя, остават по-малко от два дни до следващата фаза на оплакването, което имате с Ник. И така, какво има, моля? Искате ли да смените Ник за Ник? 🙂

Не можах да намеря други отворени или наскоро подадени ваши оплаквания.


Автоматичен превод:

Ник от преди 10 месеца би бил страхотен. Изобщо не искам да се напрягам, но чакането по една седмица всеки път, докато получа отговор, е малко досадно. Моля, не ме разбирайте погрешно, много съм благодарен за подкрепата на екипа на casinoguru🤭

Приятно начало на седмицата.

Автоматичен превод:
TheCooN82

Сега разбирам. Това е вид сравнение - трябваше да знам 🙂

Не искам да си помислите, че си намирам глупави извинения, но все пак трябва да кажа, че броят на жалбите, които екипът обработваше преди 10 месеца, беше много по-малък, отколкото в настоящата ситуация.

Съгласен съм, че трябва да е доста мъчно, но поне веднъж седмично виждам ръководителя на екипа да моли всички членове да повишат максималния си капацитет. Убеден съм и мога честно да кажа, че са надхвърлили границите от доста време. Всъщност знам, че някои от тях се опитват да обучат нови колеги, но за съжаление отнема много време, за да премине през процеса.

Благодарен съм за вашето разбиране. Моля, бъдете още малко търпеливи. 🙏



Автоматичен превод:

Благодаря ви за любезните реплики 👍🏼🌷

Автоматичен превод:
TheCooN82

Приятен уикенд! 😉💚

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини