ФорумКазинаVulkan.bet Casino - обща дискусия

Vulkan.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от mg2019
|
16109 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
nicooretamozoo2017
преди 1 година

Здравейте,

ако проверите сайта на казиното, ще намерите валидатора на лиценза - резултатът показва това:

file

GCB е просто доставчик на общ лиценз. Това казино е лицензирано от Antillephone.

Ако все пак попаднете на различна информация, уведомете ме, моля. Като алтернатива можете да се свържете с лицето от нашия екип за данни, ще намерите медальона под общия преглед. 😉

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента това казино работи ли?

Не съм си виждал парите повече от 2 седмици.

няма отговор от техните финанси.

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ryosyou
преди 1 година

Здравей.

Казиното изглежда работи. Ако бях на ваше място, щях да обмисля подаването на жалба . Две седмици са повече от достатъчни, за да оставите чакането си.

Случвало ли ви се е да теглите успешно от това казино преди?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

няколко пъти.

последният беше завършен на 9 фев.

Автоматичен превод:
ryosyou
преди 1 година

Тъй като чакахте толкова дълго, бих ви препоръчал да подадете жалба. Боя се, че на този етап не можете да направите много.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не получавам отговор и таймерът вече е изтекъл. Какво друго мога да направя? Защо е така?


https://casinoguru-de.com/vulkan-bet-casino-der-player-beanstandet-die-auszahlsgebuhr

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино.

Виждам обаче, че вече всичко е наред и Ник отговори на оплакването ви , а вие също му отговорихте. Има доста оплаквания и нашият екип се опитва да направи каквото може, за да стигнем до вашите или до други възможно най-скоро.

Както и да е, забелязах, че според оплакванията имате проблем с таксите за теглене и поддръжката не е много полезна. Това вярно ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, за съжаление това е правилно.


Благодаря

Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Както Джаро обясни, засега всички трябва да имаме търпение. Поради прекомерния брой оплаквания, нашите специализирани специалисти се нуждаят от всяка секунда, която таймерът им дава.

Ако междувременно мога да направя нещо за вас, моля, уведомете ме.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отнема много време, докато получа помощ. С предишните си оплаквания почувствах, че получих много добър съвет и също така бях много уважаван. но за съжаление в момента не е така.

На всички хубав уикенд

Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Знам, че ситуацията не е много приятна и трябва да изчакате, но както вече споменахме, нашите експерти правят всичко възможно, за да стигнат до всеки играч. Това, че Ник не ти отговаря веднага, не означава, че твоят случай е по-малко важен или че той не те уважава. Ще ви помоля за още малко търпение и се надявам нещата да се оправят възможно най-скоро.

Както и да е, научихте ли нещо ново?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много и хубава седмица.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Резюмето на моята жалба винаги се обработва без никакви промени и трябва да изглежда така, сякаш е актуализирано. Таймерът е нулиран. Възможно ли е друг специалист по оплаквания да се погрижи за мен? Чакам тук с оплакването си почти 3 седмици и няма напредък. Какво става?



Най-добри пожелания TheCooN82

Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Здравей TheCooN82!

Съжалявам, че отнема толкова време, добре, ние сме доста заети, това е вярно. Разбира се, ще се опитам да получа информация за вашия случай. Вече изпратих напомняне. Надяваме се, че помага малко.

Виждам, че е минала седмица, откакто Ник получи исканата актуализация, ако трябва да спекулирам, бих казал, че той е на нея. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, има ли шанс някой от тези 2 колеги да се погрижи отново за моя проблем? Чакам повече от 3 седмици да получа помощ. 😢😩

Още веднъж голям комплимент и благодаря на тези 2 господа.


Поздрав

TheCooN82


Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Здравейте

Доколкото мога да преценя, остават по-малко от два дни до следващата фаза на оплакването, което имате с Ник. И така, какво има, моля? Искате ли да смените Ник за Ник? 🙂

Не можах да намеря други отворени или наскоро подадени ваши оплаквания.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ник от преди 10 месеца би бил страхотен. Изобщо не искам да се напрягам, но чакането по една седмица всеки път, докато получа отговор, е малко досадно. Моля, не ме разбирайте погрешно, много съм благодарен за подкрепата на екипа на casinoguru🤭

Приятно начало на седмицата.

Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Сега разбирам. Това е вид сравнение - трябваше да знам 🙂

Не искам да си помислите, че си намирам глупави извинения, но все пак трябва да кажа, че броят на жалбите, които екипът обработваше преди 10 месеца, беше много по-малък, отколкото в настоящата ситуация.

Съгласен съм, че трябва да е доста мъчно, но поне веднъж седмично виждам ръководителя на екипа да моли всички членове да повишат максималния си капацитет. Убеден съм и мога честно да кажа, че са надхвърлили границите от доста време. Всъщност знам, че някои от тях се опитват да обучат нови колеги, но за съжаление отнема много време, за да премине през процеса.

Благодарен съм за вашето разбиране. Моля, бъдете още малко търпеливи. 🙏



Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за любезните реплики 👍🏼🌷

Автоматичен превод:
TheCooN82
преди 1 година

Приятен уикенд! 😉💚

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини