Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 586)

 от kirekin
|
1 726 913 преглеждания 12 773 отговора |
1...585 586 587...685
Waldo1984

Здравей Уолдо, wbmsc ми каза, че не могат да намерят транзакции от мен в тяхната система, така че оспорих транзакциите с Revolut. Не знам дали реши нещо, но поне опитах🥺

Автоматичен превод:

Търся и търговеца vitafexp EE Tallinn

някой знае ли нещо Благодаря предварително

Автоматичен превод:
ash1303

това е Орбексия

Автоматичен превод:
tamiirender

Кой да възстанови?

Автоматичен превод:

Търся и търговеца vitafexp EE Tallinn

някой знае ли нещо Благодаря предварително

Автоматичен превод:

Бихте ли ми казали e0000480? Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized839

Съжалявам, творчески решения

Автоматичен превод:
Agora deleted the post
tamiirender

Нямам представа просто предоставям информацията, не съм имал работа с тях, така че не мога да ви кажа.

Автоматичен превод:

Все още се опитвам да намеря Wpbazar estonia, ако някой има информация

Автоматичен превод:
Anonymized839

Ок, просто предположих, че сте имали контакт с тях. Ще стискам палци тогава!

Автоматичен превод:

Depasify поиска повече информация, така че я изпрати. Връщат ли парите?

Автоматичен превод:

имам нужда от помощ

Автоматичен превод:

здравейте

Бихте ли били по-конкретни, моля? Как бихме могли да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Agora

Да, те направиха това и с мен, но успях да върна една транзакция, която след това беше потвърдена, че са те, защото имейлът е на сайта им и адресът съвпада с него.

Автоматичен превод:

Е, това е малко победа.


въпреки че банковата ми сметка в Lloyds вече е затворена, така че трябва да я изпратят на друга


file

Автоматичен превод:

file това беше информацията за моята банка.


Автоматичен превод:

file Това е техният адрес на уебсайта. Получих възстановяване в началото на март, за който също казаха, че не ме разпознава. file

Edited
Автоматичен превод:
JosieRosie46

Да, имах възстановяване от тях и същата ситуация, която те изпратиха, за да отворя банка за мен, трябваше да прескачам през обръчите, защото никога не бях теглил от тях.

Автоматичен превод:

Също така мога ли просто да спомена на всички, че ако сте блокирали търговеца да получава плащания от банката, както направих аз, може да има шанс те да се опитат да ви възстановят сумата и това да не успее, защото се случи с мен! Трябваше да деблокирам dsservltd, защото възстановяването беше блокирано от моята банка.

Автоматичен превод:
Waldo1984

Благодаря ви - помолиха ме да изпратя банкови извлечения и т.н. и банкова информация, за да ми я прехвърлят, така че ще видим.


не е най-лошият имейл за проверка тази сутрин

Автоматичен превод:
JosieRosie46

Не, само ако всички бяха такива. Сигурен съм, че транзакциите бяха от 2023 г. на моята и затова не им се наложи да изплащат, но те го направиха, не беше много, но всичко се брои и поне се опитаха да оправят нещата, възстановявайки директно, надявам се, че са си научили урока, но е съмнително, защото съм сигурен, че това ще продължи, докато говорим.

Автоматичен превод:
1...585 586 587...685
Отидете на страницаот 685 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини