преди 4 седмици
Съжалявам, Пол. Посочвах казино гуру. Отхвърлиха жалбите ми срещу maximum.casino
Sorry, Paul. I was pointing at casino guru. They rejected my complaints against maximum.casino
0
Съжалявам, Пол. Посочвах казино гуру. Отхвърлиха жалбите ми срещу maximum.casino
Sorry, Paul. I was pointing at casino guru. They rejected my complaints against maximum.casino
Имате право за добрите крипто казина, но получаването на крипто е доста трудно и тегленията са трудни за вашата банка по отношение на таксите, едното, което използвах, взе карта за крипто, но накрая беше измамник
Your right about the good crypto casinos but its some hassle getting crypto and withdrawals are difficult to your bank in terms of fees one I used took card for crypto but it was rogue in the end
Получих абсолютно същите отговори от GB, предполагам, че е сестрински сайт. Проблемът ми е, че най-големите ми търговци са с тези 2 казино. Просто не знам кой търговец с кое казино, тъй като транзакциите ми няма да преминат повече от 20 дни.
I got the exact same responses from GB I'm assuming a sister site. My issue is my biggest merchants are with these 2 casino I just don't know which merchant with which casino as my transactions won't go past 20days.
Можете да видите само един 20-дневен период наведнъж, но можете да се върнете години назад, просто коригирайте параметрите на търсенето към 20-дневния период, който трябва да видите (свържете датите с банковите си извлечения) и трябва да можете да видите кое казино стои зад всяка транзакция. Трябваше да направя същото преди няколко дни, тъй като не можех да си спомня дали транзакциите бяха към MyStake или VeloBet.
You can only view one 20-day period at once but you can go back years, just adjust the search parameters to the 20-day period you need to view (cross-reference the dates with your bank statements) and you should be able to see which casino is behind each transaction. I had to do the same a few days ago as couldn’t recall if the transactions were to MyStake or VeloBet.
И двата акаунта са блокирани, така че не мога да вляза сега хаха
Well both accounts are blocked so can't get in now lol
О, не, това е гадно.
Може би подадете DSAR (заявка за достъп на субект на данни), въпреки че са толкова непрофесионални, че може да не предоставят исканите данни.
Oh no, that sucks.
Perhaps file a DSAR (Data Subject Access Request) although they’re so unprofessional they may not provide the requested data.
Ами миналата седмица се свързах с GB, тъй като се самоизключих през декември миналата година и им казах, че трябва да прегледам транзакциите, и те премахнаха самоизключването веднага, странно, а!
Well last week I contacted GB as I self excluded myself in December last year and I told them I needed to view transactions and they removed the self exclusion immediately, funny that eh!
Въпреки това очевидно след оплакването вчера те са блокирали всички акаунти в тази група.
However obviously since complaining yesterday they've blocked any accounts under that group.
Здравейте, мога ли да попитам, знам, че това е стара публикация, но elegro ви върна сумата за търговци на Нико?
Hi can I ask I know this is an old post but was it for Niko merchants that elegro refunded you?
Имате право за добрите крипто казина, но получаването на крипто е доста трудно и тегленията са трудни за вашата банка по отношение на таксите, едното, което използвах, взе карта за крипто, но накрая беше измамник
Your right about the good crypto casinos but its some hassle getting crypto and withdrawals are difficult to your bank in terms of fees one I used took card for crypto but it was rogue in the end
Добре, начинът, по който го направих, беше теглене в Coinbase, след това в paypal и след това в банката
Ok the way I did it was withdrew to Coinbase then to paypal then the bank
Здравейте момчета, получих имейл от едно от казината, в който се казва, че ще се свържат с моята работа, за да кажат, че извършвам измама, като правя сторниране на плащане. Предполагам, че това е просто тактика за сплашване, но исках да видя дали някой друг е имал това?
Hi guys, I got an email from one of the casinos to say they were gonna contact my work to say I’ve been committing fraud by doing a chargeback. I’m guessing this is just scare tactics but wanted to see if anyone else has had this?
Здравейте момчета, получих имейл от едно от казината, в който се казва, че ще се свържат с моята работа, за да кажат, че извършвам измама, като правя сторниране на плащане. Предполагам, че това е просто тактика за сплашване, но исках да видя дали някой друг е имал това?
Hi guys, I got an email from one of the casinos to say they were gonna contact my work to say I’ve been committing fraud by doing a chargeback. I’m guessing this is just scare tactics but wanted to see if anyone else has had this?
Никога не съм чувал за това, че трябва да ги игнорирате
Never heard of that one it is a p**s take ignore them
Възможно е, ако заплатата на лицето е изплатена в същата сметка като хазартната му дейност и е предоставил банкови извлечения.
За да бъда честен, дори не бих оставил покрай тези ужасни престъпници да претърсват хора в социалните медии, за да имат „мръсотия" върху нас, за да могат да отправят тези заплахи. Това е още една причина, поради която горчиво съжалявам, че използвах тези измамни сайтове.
It’s possible if the person has their salary paid into the same account as their gambling activity and they have provided bank statements.
To be honest I wouldn’t even put it past these ghastly criminals to actually search people on social media either to have ‘dirt’ on us so they can make these threats. That’s yet another reason I bitterly regret ever using these dodgy sites.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.