преди 1 месец
Предполагам, че отхвърлените са били значително по-големи транзакции?
Were the rejected ones significantly larger transactions I’m assuming?
0
Предполагам, че отхвърлените са били значително по-големи транзакции?
Were the rejected ones significantly larger transactions I’m assuming?
Така че някои бяха 50s, две от които бяха възстановени, други бяха 100, но някои други 50s бяха отхвърлени. Намирам го за наистина странно.
So some were 50s two of which were refunded others were 100 but some other 50s got rejected. I find it really bizarre.
Можете ли да потвърдите връзката му със Сантеда или mystake?
Can you confirm his link to Santeda or mystake?
Сантандер буквално излъга и каза, че те са повдигнали моите като сторнирани плащания и не са им отнели 5 месеца за решение. Сблъсках се с тях в чат и попитах съветник по cs къде някога са повдигнали като стоки, които не са получени и те казаха, че не, следователно защо сега е с FO, те ми дадоха правото да се справям, продължаваха да се отхвърлят и затваряха Сантандер са по-лошите
Santander literally lied and said they raised mine as chargebacks and they didn't took 5 months for a decision I confronted them in chat and asked a cs advisor where they ever raised as as goods not recived and they said no hence why it's now with the FO they gave me the right run around it kept getting rejected and closed Santander are the worse
Не е ли pragmatic play на път да им отнеме лиценза от комисията по хазарта в Обединеното кралство, четох в другите форуми, не знам дали мога да спомена името тук?
Isn't pragmatic play about to get their licence revoked by uk gambiling commission i read on the other forums don't know if I can mention the name on here ?
Току-що проверих това казино и това е казино в Коста Рика, така че бог знае, че не се приближавам до тези каубои, тъй като няма защита. Все пак ги докладвах
I just checked this casino and it's a Costa Rica casino so god knows i don't go near those cowboys as no protection .I have reported them anyways
Съжалявам, мислех, че казахте, че гаражът е свързан с mystake/ Santeda international.. ако е така, как можете да потвърдите връзката? Никой тук не знае нищо за тях и как им е позволено напълно да заобиколят закона!!
Sorry I thought you said that garage is linked to mystake/ Santeda international.. if so, how can you confirm the link? No one here knows anything about them and how they’ve been allowed to bypass the law completely!!
Плащанията, направени към Mystake, отидоха до „WBMSC", за когото силно вярвам, че е той, да
Payments made to Mystake went to a "WBMSC" who I strongly believe to be them yes
Откъде знаеш, че е британски кипърец? Къде мога да намеря това, моля
How do you know he is a British Cypriot? Where can I find this please
Просто бих се появил там, хаха, с фотоапарат 😂
Винаги съм мислил, че Марио от IGA е главен изпълнителен директор на Santeda, но нямах представа. Всичките ми плащания бяха чрез банков превод и ще се обърна към омбудсмана, както и ще наема адвокат, който да поеме моя случай в Кюрасао. Нека да изчакаме и да видим, но ще бъде дълъг път..
I would just turn up there lol with a camera 😂
I always thought it was Mario from IGA who was the CEO of Santeda but no idea. My payments were all via bank transfer and im going via the ombudsman as well as hiring a lawyer to take on my case in Curacao. Let’s wait and see but it will be a long road ahead..
Това ли е Марио, човекът, който беше хванат за измамни глупости с curacao gaming?
Is that Mario the guy who got caught for doing dodgy shit with curacao egaming?
https://timesofmalta.com/article/exmga-head-accused-fraud-caribbean-island-curacao.1101851
Всеки определено трябва да прочете това...
https://timesofmalta.com/article/exmga-head-accused-fraud-caribbean-island-curacao.1101851
Everyone should definitely read this…
Ирландец, участващ в това, известен като „Aideen short", според мен стои зад finnart и artstrid, тъй като те са компании, регистрирани в Ирландия.
An Irish person involved in this known as "Aideen short" I believe is behind finnart and artstrid due to them being companies registered in Ireland.
Като направим малко повече проучване на Pixeleum.io, има друга компания, наречена nordmedia solutions ltd, която има същия адрес и изпълнителен директор е г-н Sanhueza. Няма данни за контакт за нито една от двете компании и нито една компания не е част от компанията.
Чух се от Finnart.io, Elegro (nikotpf*) търговци, а също и от betfoxx.
Отново говорих с моята банка и този път дамата, с която говорих, беше изключително услужлива и готова да помогне. Жалко, че не можете да получите същия човек в кол центровете, тъй като трябва да се обадя най-късно в понеделник с резултатите от всички имейли, които съм изпратил.
Също така има нужда от помощ за контакт за:
Zpaympf*магазин за игри
Zpaympf*убежище за инструменти
Лингом*червен
Doing a bit more research on Pixeleum.io, there is another company called nordmedia solutions ltd it has same address and the executive director is Mr Sanhueza. There is no contact details for either company and neither company is on companies house.
Ive heard back from Finnart.io, Elegro (nikotpf*) merchants and also betfoxx.
I've spoken with my bank again and this time the lady I spoke to was extremely helpful and willing to help. Just a pity you can't get the same person at call centres, as I've to call back Monday at the latest with outcomes of all emails I've sent out.
Also need any help with contact for:
Zpaympf*gaming store
Zpaympf*tools haven
Lingom*red
Всъщност изпратих прагматично съобщение, за да видя дали сайтовете са ги имали законно, защото игрите изглежда не се зареждат правилно и винаги имат проблеми. Изненадан съм да разбера, че дори не получих отговор 😂
I actually messaged pragmatic to see if the sites had them on there legitimately because the games didn't seem to load up properly and always glitches. Surprised to know I didn't even get a reply 😂
Здравей, приятелю, какво ти каза elegro? Поискаха ми банкови извлечения и данни за маскирана карта, които изпратих, така че се надявам, че ще разгледат възстановяването на транзакциите?
Освен това постигнахте ли нещо с Pixeleum? Имам ги и като търговец в банковото си извлечение и успях да намеря имейл свързани с тях. Поисках възстановяване на средства с този имейл и обясних, че данните ми са им предоставени от казино, което е нарушение на закона и т.н.
Hi mate, what did elegro say to you? They have asked me for bank statements and masked card details which I sent over so I’m hoping they’re going to look at refunding the transactions?
Also did you get anywhere with pixeleum? I also have them as a merchant on my bank statement and I managed to find an email gdpr@nordmediasolutions.com linked to them. I have requested a refund using this email and explained that my data was given to them by a casino, so is a breach of the law etc
Elegro ми каза точно същото нещо, което трябва да има и на вас, стискаме палци, че ги чуваме, тъй като имам 9k с тях.
Не съм чувал от Pixeleum, но получих различен имейл от тук, . ще се опита да изпрати имейл на адреса, който имате, толкова е схематично, че тези компании са толкова трудни за намиране на данни за контакт.
Elegro said the exact same thing to me as they have to you, fingers crossed we hear back from them as I have 9k with them.
I've not heard from pixeleum but I got a different email from on here, support@pixeleum.zendesk.com. will try sending an mail to the address you have, it's so sketchy that these companies are so difficult to find contact details.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.