преди 1 месец
Защото мислех, че мога да си върна парите, които бях изгубил.
Because I thought I could recover the money I had lost.
0
Защото мислех, че мога да си върна парите, които бях изгубил.
Because I thought I could recover the money I had lost.
Не бих задържал дъха си, когато получа отговор от destream, обикновено те няма да отговорят или той ще отговори с Вие сте дарили на създател на съдържание. Само да ви предупредя. Той не е много мил човек. Не познавам никого който е получил възстановяване на средства от този търговец. Докладвах за този търговец
I wouldn't hold my breath on getting a response from destream usually they won't responsed or he will respond with You donated to a content creator.Just to forwarn you He is not a very nice man.I don't know of anyone who has recived refunds of this merchant .I reported this merchant
Имах успех с destream, но транзакциите бяха извършени чрез плащания dimoco, които обработваха възстановяванията. Опитах се да се свържа директно с destream и те просто ми казаха да изпратя документите си и след това никога не отговориха.
Аз също имах успех с quickbit преди около година. Живея в Швеция и се оплаках на тяхната поддръжка за чат няколко пъти и изпратих официална жалба на техния имейл. Посочих грешното кодиране на mcc, както и някои шведски закони за защита на потребителите. Не получих отговор и имах частични възстановявания.
I had success with destream but the transactions were made through dimoco payments which handled the refunds. I tried contacting destream directly and they just told me to send my documents and then never answered.
I also had success with quickbit around a year ago. I live in sweden and complained to their chat support several times and I sent a formal complaint to their email. I stated the mcc miscoding as well as some swedish consumer laws. Didnt get a response and had partial refunds.
Така че разумно ли е да гоним или не? Казваш първото изречение, след което ми казваш. Как да претендирам. Не съм сигурен кое е какво!
So is it reasonable to chase or not? You are saying the first sentence then telling me. How to claim. I am not sure which is what!
Актуализация: Отидох в Бюрото за съвети на гражданите и бях честен, но дамата беше изключително груба с мен. В момента, в който споменах, че имам маркер CIFAS, тя напълно загуби интерес да ми помага и просто ми каза да търся банки на главната улица.
Както и да е, докато се задълбочавам в CIFAS, имам един въпрос: Възможно ли е Wise да не ми е дал CIFAS маркера, а по-скоро истинският търговец да ме е докладвал? Очевидно казиното не може да го направи директно, тъй като не е базирано в Обединеното кралство, но какво да кажем за търговеца, който ги обслужва?
Update: I went to the Citizens Advice Bureau and was honest, but the lady was extremely rude to me. The moment I mentioned I had a CIFAS marker, she completely lost interest in helping me and just told me to look for banks on the high street.
Anyway, as I'm digging deeper into CIFAS, I have one question: Is it possible that Wise didn't give me the CIFAS marker, but rather the actual merchant reported me? Obviously, the casino can't do it directly as they're not UK-based, but what about the merchant serving them?
Не съм напълно сигурен в това, съжалявам. Питал ли си Wise? Откакто получихте парите си обратно, изглежда странно.
I’m not entirely sure on that, sorry. Have you asked Wise? Since you got your money back it seems weird.
Според мен положителното решение на FOS не е нищо друго освен чудо. В Германия жалбите, свързани с незаконен хазарт, редовно се отхвърлят. Съдебните дела срещу доставчиците обаче са успешни.
Защо FOS отхвърля жалба или защо се съгласява с банката?
Транзакциите обикновено са защитени с помощта на защитен метод, 3D-S или проверени за VISA. Тази функция е защитна функция за картодържателя за избягване на измамни транзакции. При потвърждение банката приема, че всичко с транзакциите е наред. След потвърждение, картодържателят обикновено получава нещо в замяна, кредита в казиното. Всичко, което следва след това, е граждански спор. Тези спорове обикновено се решават в съда; не е работа на банката да преценява това.
Друг важен момент е следният:
Ако плащането с карта е потвърдено, тогава банката ще носи отговорност в случай на възстановяване на плащане. Ако транзакциите са платени без проверка, търговецът носи отговорност.
Банката обаче не може да носи отговорност, тъй като не може да предвиди, че транзакциите са предназначени за незаконен хазарт. Банката прави това, което искате, изпраща плащането до доставчика XYZ. Омбудсманът само преценява дали банката е сбъркала, но не е, защото сте изпратили плащанията по проверен начин.
In my opinion, a positive FOS decision is nothing short of a miracle. In Germany, complaints relating to illegal gambling are regularly rejected. However, lawsuits against the providers are successful.
Why does the FOS reject a complaint or why does it agree with the bank?
Transactions are usually secured using the secure method, 3D-S or verified for VISA. This function is a protective function for the cardholder to avoid fraudulent transactions. When confirmed, the bank assumes that everything is OK with the transactions. After confirmation, the cardholder has usually received something in return, the credit in the casino. Everything that comes after that is a civil dispute. These disputes are usually settled in court; it is not the bank's job to judge this.
Another important point is the following:
If a card payment was verified, then the bank would be liable in the event of a chargeback. If the transactions were paid without verification, the merchant is liable.
However, the bank cannot be held liable because it cannot foresee that the transactions are intended for illegal gambling. The bank does what you want, sends the payment to provider XYZ. The ombudsman only assesses whether the bank made a mistake, but it did not, because you sent the payments in a verified manner.
Ein positiver FOS-Bescheid grenzt aus meiner Sicht an ein Wunder. In Deutschland werden regelmäßig Beschwerden mit Bezug zum illegalen Glücksspiel abgewiesen. Jedoch sind Klagen gegen die Anbieter erfolgreich.
Warum lehnt der FOS eine Beschwerde ab, bzw. warum stimmt er der Bank zu?
In der Regel sind die Transaktionen im Secureverfahren abgesichert, 3D-S oder verified bei VISA, diese Funktion ist eine Schutzfunktion für den Karteninhaber, um betrügerische Transaktionen zu vermeiden. Bei Bestätigung geht die Bank davon aus, dass mit den Transaktionen alles in Ordnung ist. Nach Bestätigung, hat der Karteninhaber in der Regel einen Gegenleistung erhalten, die Gutschrift im Casino. Alles was danach kommt, sind zivilrechtliche Streitigkeiten. Diese Streitigkeiten werden in der Regel vor Gericht ausgetragen, es ist nicht die Aufgabe der Bank, dies zu beurteilen.
Ein weiterer wichtiger Punkt ist folgender:
Wenn eine Kartenzahlung verifiziert war, dann wäre im Falle eines Chargebacks die Bank haftbar. Sind die Transaktionen ohne verifizierung bezahlt wurden, haftet der Händler.
Die Bank kann man jedoch nicht in Haftung nehmen, weil sie nicht hellsehen kann, dass die Transaktionen für das illegale Glücksspiel gedacht sind. Die Bank macht was Ihr wollt, die Zahlung an Anbieter XYZ schicken. Der Ombudsmann beurteilt nur, ob die Bank fehler gemacht, hat sie jedoch nicht, weil Ihr die Zahlungen verfiziert gesendet habt.
Всички вие няма да повярвате на това, но едно казино, от което поисках възстановяване на сумата за Отговорен хазарт, всъщност ми извика линейка, защото казах, че дългът към хазарта ме е накарал да страдам. Никога през живота си не съм бил толкова унизен, отговаряйки на обаждане от 111. Не споменах самонараняване или нещо подобно, не отправих заплахи, просто казах, че съм стресиран и не спя добре. Мисля, че може би са искали да ме засрамят. Съжалявам, не е много подходящо за тази тема, но просто исках да се изкажа.
You all won’t believe this but a casino I requested a Responsible Gambling refund from actually called the ambulance on me because I said the debt gambling had left me in caused me distress. I’ve never been so mortified in my life answering a call from 111. I didn’t mention self-harm or anything of that nature, made no threats, just said that I was stressed and not sleeping well. I think they wanted to embarrass me perhaps. Sorry, it’s not really relevant to this thread but just wanted to vent.
Не съм получил обратно парите си и акаунтът ми в Wise е блокиран. Не мога да се свържа с тях - когато се опитам да вляза в имейла им, той ме насочва към страницата за вход, която показва, че акаунтът ми е ограничен.
Реших да пиша директно на омбудсмана, тъй като ми се струва по-лесно. Надяваме се, че могат да помогнат с премахването на маркера CIFAS. Ще бъда честен с тях - аз съм пристрастен към хазарта и открих форума Casino Guru, където много хора просто играят и след това получават връщания на плащания, като заявяват, че стоките не са получени. Съжалявам за всичко и се извинявам - не съм престъпник.
I haven't received my money back, and my Wise account is blocked. I can't get hold of them - when I try to access their email, it directs me to the login page, which shows my account is restricted.
I've decided to write directly to the Ombudsman as it seems easier. Hopefully, they can help with removing the CIFAS marker. I'll be honest with them - I'm a gambling addict and found the Casino Guru forum where loads of people just play and get chargebacks afterwards by claiming goods not received. I regret everything and apologise - I'm not a criminal.
Хазартната компания? Да, предполагам, че биха го направили от момента, в който се регистрирах. Моля се тази вечер в апартамента ми да не се появят спешни служби, защото наистина не съм споменавал да се наранявам, нито възнамерявам да го правя.
The gambling company? Yes, I imagine they would from when I signed up. I’m praying I don’t have any emergency services show up at my flat tonight because I genuinely did not mention harming myself nor do I intend to.
Чувствахте ли, че това е нещо с отметка или те наистина се притесняваха? Разбира се, не е нужно да казвате, тъй като може да не искате да се върнете там. Определено мога да разбера в някои случаи защо биха направили това, но просто чувствам, че се опитват да направят пример от мен повече от всичко друго.
Did you feel like it was a tickbox thing or they had genuine concerns? Of course you don’t have to say as you may not want to take yourself back there. I can definitely understand in some cases why they would do this but just feel like they are trying to make an example of me more than anything else.
Мисля, че пропуснахте смисъла на този форум, докато някои хора злоупотребяват със съветите тук, за да играят и да получават възстановявания, известни още като „freerolling", те са в малцинството, други, като мен, тръгват по този път, тъй като казиното отказва да изплати печалби или възстановяване на депозираните пари, като по същество крадат, тъй като са казина на черния пазар, или имат проблеми със зависимостта, към които тези офшорни казина са се насочили и са използвали неправилно кодиране на MCC и т.н., за да заобиколят блокове, които имат на място, когато се върнат. Ако сте залагали и сте загубили, след което сте решили да таксувате обратно, тогава това ви поставя в групата на „фрийролърите".
I think you missed the point of this forum, while some people misuse the advice here to play and receive refunds aka 'freerolling', they are in the minority, others, such as myself, go down this route as the casino refuses to pay out winnings or refund the money deposited, essentially stealing as they're black market casinos, or have addiction issues which these offshore casinos have targeted and used miscoding MCC's etc to get around blocks they have in place when they relapse. If you gambled and lost then decided to charge back, then that puts you in the bracket of the 'freerollers'.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.