НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 41)

 от kirekin
|
1 296 786 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...40 41 42...540
DynamoHarry

Те основно ще обявят само дали възстановяването на плащането е било успешно или не. Бих си позволил да кажа, че ако не сте чули нищо друго (т.е. че няма да го обработят) в рамките на 1-2 седмици, те са го направили и са го изпратили до банката на получателя - и оттам нататък може да отнема от дни до месеци, преди да бъде решен.

Автоматичен превод:
Anonymized641

Мисли в същата насока, но няма да посмее! Наздраве, дръж ни в течение как се справяш.

Автоматичен превод:
Anonymized641

Въпреки това, в T&C на много казина е посочено, че те използват доставчици на плащания и че вие го одобрявате, когато депозирате... ако има нещо, което трябва да натиснете, мисля, че те използват фалшиви MCC кодове и че не би било възможно в противен случай да депозирате пари за игри в чужди казина. Освен това не е възможно те да кажат, че това е „законен" депозит само защото сте играли за тях – тези казина са напълно извън всякакво регулиране и контрол, така че е също толкова вероятно наистина да бъдете измамени/да не ви обслужват заплащане (манипулирани слотове, конфискувани средства и т.н.). Така че поради тази причина скоро трябва да можете да поискате обратно всички пари, депозирани в нелицензирани казина - поне тези, лицензирани извън ЕС.

Автоматичен превод:

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

ПРЕДИ 7 МЕСЕЦА от kirekin

39624

изгледи

1017

повторно

пластове

Автоматичен превод:
BettyBetty

Но как работи, кажете, че банката на получателя не прави нищо, а просто игнорира моята банка (Swedbank), какво се случва тогава?

Автоматичен превод:
Sutton

Имате ли имейл за връзка със Santeda BV, моля?

Автоматичен превод:

Продължих да тормозя WinterMDSE и получих 280,00 евро възстановяване от тях вчера

Автоматичен превод:

Но как работи, кажете, че банката на получателя не прави нищо, а просто игнорира моята банка (Swedbank), какво се случва тогава?

Автоматичен превод:

Имате предвид, ако сте направили сторниране на плащане?

Ако Swedbank приеме сторнирането на плащането и го изпрати до процесора за обработка на картата/шлюза за плащане и те не отговорят, като цяло ще спечелите сторнирането на плащането. Аз така го разбрах.


Но има определени срокове, през които получателят на сторниране трябва да отговори на него. Не знам тези времена със сигурност.

Автоматичен превод:

Получих общо около 800 евро отдолу, instantgamesncards дори не отговориха на имейлите ми.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичен превод:

Получих общо около 800 евро отдолу, instantgamesncards дори не отговориха на имейлите ми.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичен превод:

добре, на коя дата са направени транзакциите?

Правил съм транзакции само през август 2023 г. за тези, може да са малко стари.

Автоматичен превод:

Взе ли си парите скъпа???

Автоматичен превод:

Здравейте, някой изпрати ли документи на canapay в крайна сметка, ако да, някакъв отговор?

Автоматичен превод:
Spazyhawk999

Получавал съм възстановяване на средства от canapay преди

Автоматичен превод:
veritas1979

Моите бяха по-стари, юли 2023 г.!

Автоматичен превод:

Някой с информация относно Clx* Nexusempire или Ticketzone?

Автоматичен превод:
Dopamine

Случайно все още имате данните за контакт, нали? Не мога да намеря имейл адрес за тях🙏

Автоматичен превод:
Rugbyguy82

Не ми харесва, това е форма за контакт на уебсайта canapay.io

Автоматичен превод:
Dopamine

Намерих го! Благодаря! Мога ли да попитам какъв проблем повдигнахте пред тях при успешните си възстановявания?

Автоматичен превод:

Бих искал да мисля за едно попадение, но може би поради банковите разпоредби искам да кажа, че е по-добре от нищо, но стискам палци и вие, помолете зимните луди да блокират вашата карта

Автоматичен превод:
Rugbyguy82

Върнаха автоматично сумата, не знам защо

Автоматичен превод:
1...40 41 42...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини